diana 90 hoeveel dagen ben je nu dan rond de 60? wij zitten nu op dag 53 en heb donderdag een afspraak bij de ha..heb tegen de assistent niets gezegd want anders mag ik toch niet komen. als ik dan nog niet ongie ben zit ik op dag 58. mamady afgelopen dinsdag heb ik de ha gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende wk don omdat ik dan vrij ben en dochter op ps zit. dan zit ik op dag 58 dus ben benieuwd. gister onwijs steken in mijn buik en hele dag buikpijn en ik dacht nu wordt ik wel ongie maar niet dus, wel onwijs veel wit slijm...
Hoi dames! Hoe gaat het met jullie?? Ik heb sinds gisteren een 2e streepje op mijn ovutest, en die van vandaag was 'ie weer iets donkerder. Ze zien er ongeveer uit zoals de jouwe laatst Amberliek. Ik weet niet of hij of ik licht of donker positief test.. Vandaag zit ik op dag 14. Nou iniedergeval maar klussen dan!
Vanochtend, 1130 was mijn teststreep donkerder dan dat 'ie om 1630 was... Help! Wat betekend dit?? Heeft het nog zin als ik ga klussen vanavond of is mijn ei geweest. Snap er niets van.
navje tuurlijk heeft t zin om te klussen, ik kreeg door van degene waar ik ze besteld had dat het beste is de 2-3 dagen ernah et ook te doen.
steenbok ik zou aankomende donderdag voor de 2e keer ongesteld moete worde dus vind het wel spannend hoop dat ik dan gewoon een posi test heeft en anders krijge we echo om te kijken hoe en wat dus ben wel benieuwd wat vervelend dat je niet gewoon tege de assistent kan zegge waarvoor dat je komt dat je anders nog geen eens mag kome ! ik moet eerlijk zegge ze hebbe bij me 1e zwangerschap een gigantische fout gemaakt dus misschien dat ze daarom nu wel wat milder zijn en jij ook negatieve teste? ik heb hier verder geen kwaaltjes alleen flink pijnlijke boobs maar we wachte nog maar een paar daagjes af die kunne er nu ook wel bij
navje, je ei is 24 uur na eisprong nog vruchtbaar. diane en steenbok, vervelend zeg zolang wachten! vanmorgen een testje gedaan 6 dagen voor nod, kzei nog tegen mn man, oeeh ik wil testen...zegt ie nou dan doe je dat toch. tsjah toen kon ik me niet meer inhouden hartstikke negatief natuurlijk.
leeuw...ik had me ook niet in kunnen houden hoor. helemaal niet omdat ik de vorige keer 5 dagen voor nod posi teste haha.. meiden ben benieuwd hoelang het duurde voor jullie van de eerste zwanger werden?? Bij ons duurde dat 10 maanden..Ik ga er maar vanuit dat dat nu weer zo is. Baal er wel van dat mijn gemiddelde cyclus van 29 naar 34 is gegaan...Deze maand weer 35..zucht....
de vorige x testte ik wel pas op nod, maar toen ik de echo had werd ik 6 dagen teruggezet, daarom kon ik me nu dus niet inhouden Bij de 1e zwanger in ronde 6, ik reken erop dat het niet snel raak zal zijn, maar ik heb wel eens verhalen gehoord dat je na de bevalling extra vruchtbaar bent. laten we het hopen
@ steenbok, succes bij de huisarts dinsdag, hopelijk komt er dan wat duidelijkheid. @ navje, ik zou ook nog ff doorklussen hoor @ diana, spannend, donderdag testen. Ga je het volhouden tot donderdag denk je? @ leeuw, jammer dat je test negatief was. Hopelijk over een paar daagjes wel posi! @ michelle, hier duurde het bij de eerste 6 maanden en nu was ik al zwanger toen we besloten voor een tweede te gaan (kwamen we achteraf achter) haha sneller kan niet dus
diana ja woe laatste negatieve test..we wachten te allemaal wel weer af..denk dat ik don ochtend voordat ik naar ha ga maar even test michelle, bij onze eerste duurde het 6-7 mnden en nu zitten op maand 10!
Wat vervelend Steenbok, de onzekerheid. Bedankt voor je pb bericht trouwens Gisteren natuurlijk even geklust, hopelijk heeft het zin gehad... En dan moet het altijd nog raak zijn natuurlijk! ik ga straks nog we l een ovutest doen. Het 'vruchtbaar slijm' is er in ieder geval al wel Heel benieuwd wanneer mijn eisprong nu is... En welke cyclus lengte ik heb.
michelle bij mij dochter was ik door de pil heen zwanger geworde niet ziek geweest geen antibioticia maar tog harstikke zwanger en nu we bezig zijn voor een 2e ben ik tog wel blij dat de eerste spontaan er was want dat wachten grr net na 40 dage overtijd alsnog ongesteld geworde balen dus! goldy gistere avond al flink last van boobs en rugpijn had ik de vorige keer ook toen me ongi eraan kwam dus wou vanochtend teste was wel benieuwd helaas hoefde dat niet meer harstikke ongesteld en dat 40 dage overtijd hoop dat ik de volgende keer niet weer zo ver overtijd ga ! steenbok hopelijk heb je vande week een posi test ik ga voor je duime!
diana wat balen zeg dat je ongie bent geworden, 40 dagen over tijd jeetje mina je cyclus is helemaal in de war !!! navje graag gedaan !
Jeetje Diana wat vervelend dat je ongi bent geworden... Misschien langs de HA ivm je onregelmatige cyclus? Er bestaan ook verschillende 'medicijnen' om je cyclus een handje op weg te helpen heb ik gelezen, Etos zwanger worden en een of ander kruid, maar welk weet ik zo niet. Hier, zaterdag+zondag geklust, vandaag zal ik z'n zwemmertjes een dagje 'rust' geven, morgen mag-ie weer. De zwemmers 'overleven' toch een paar dagen in de baarmoeder, dus dat, mocht mijn ei vandaag springen, er een paar 'klaar staan' ? hihi. Ga vandaag nog wel een ovutest doen, weet namelijk niet zeker of ik mijn ei gehad heb, had wel steekjes rechtsonderin mijn buik, en de ovutesten waren lichtpositief. Vrijdag dag 13 begon een licht streepje te komen, niet echt duidelijk, zaterdag duidelijker, vooral links was-ie paars (soort pennenstreep van donker naar licht) en gisteren dan 15 nog ietsie donkerder, dus ben benieuwd vandaag.
Meiden, heb net dag 16 weer een ovutest gedaan. Deze is best donker, ik weet niet of deze positief is. Op de foto is het net 10 minuten geleden dat ik hem gedaan heb, en ze zijn van sensitest. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je 30 minuten moet wachten met aflezen, dus weet niet hoe hij er zometeen nog uit ziet. Is deze positief? En wanneer moet ik nu klussen, heb zaterdag (dag 14) en zondag(dag 15) geklust, wou een 'dagje rust' omdat dit beter is voor de kwalteit van het zaad... hihi help!!
de onderste is zwaar positief...betekend klussen geblazen en niet een dagje rust nemen hihihi...zou einde van de dag nog een testje wagen en zodra het kan klussen..de kans dat je ei gaat springen binnen nu en 48 uur is groot Suc6 meis!!
haha, dankjewel meiden! Kan dan soms zo onzeker zijn, vooral omdat ik ook nog niet zo veel snap van ovutesten. Dus de 2e foto is de onderste ook gewoon positief?! Ze drogen dus lichter op dan dat ze zijn als je ze net gedaan hebt... En als ik later vandaag nog eentje ga doen, wat zou dan een geschikte tijd zijn?