ik zou rond een uur of 19.00 nog een test doen..dan weet je mocht je nog klussen vandaag dat je vlak ervoor nog een posi test had en je ei dus nog niet gesprongen is en dus nog alle kans maakt. (heb ik deze ronde ook zo gedaan..ongeveer rond 19 uur nog getest nog steeds posi en rond 21 uur geklust Vorige keer heb ik ook pas ochtend na positest geklust en was ik te laat...dus ik zeg zeker vanavond nog keer klussen....Daarin tegen heb jij het voordeel dat je nog al wat zwemmertjes heb zwemmen nog omdat je al flink geklust hebt natuurlijk dus miss is wat leeuw zegt dan ook nog niet zo gek ....last zo he!
Hihi best wel lastig inderdaad! Dus hoe de streep opgedroogd is, is gewoon positief? Van de 2e foto. Ga er vanavond rond 19:00 dan nog eentje doen.. En dan morgenavond maar klussen denk ik, of is dat te laat? En van zaterdag+zondag, hoe lang overleven die gemiddeld? Amberliek hoe gaat 'ie trouwens bij je... Voel je al iets na je douche-avontuur haha
navje, positief vandaag hoor..ik zal vandaag ook rust houden en dan morgen en die dag erna gewoon weerk lussen !! succes ermee !!
Hoi allemaal! Hoe gaat het hier. Veel oculerende dames hè Ik heb geen verstand VAn ovu testjes dis ik kan je geen raad geven navje! Volgens mij zijn er wel al veel wachtende dames?! Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe nodagen! Ik heb woensdag mijn eerste echo . De zenuwen beginnen al aardig te komen. Vrijdag ben ik met een vriendin mee geweest naar der termijnecho. Zij is3 weken verder. Op de echo was een beweegelijk kindje te zien en... Nog een stipje van een kindje die voor de 5 weken gestopt is net groeien. Het was dus een tweeling. Vanishing(weer niet hoe je het schrijft)twin noemen ze dat. Was wel apart om te zien. Succes met klussen,wachten en testen dames!
Goeimorgen meiden! Navje: nog getest vandaag? en???? MamaDY veel suc6 en plezier morgen bij de echo!!
mamady, dat zal zeker apart zijn, hoe was je vriendin eronder? en morgen al de echo, spannend! Goldy, jij vrijdag al een echo,ook spannend, alvast veel plezier. Ik zit nu 4 dagen voor nod. en heb weer zon vreselijke drang om te testen...ik hou me in.
Jij vrijdag Goldy, spannend!! Ben heel benieuwd hoe ver je nu bent.. Heel veel plezier! Leeuw, nog 4 dagen dus... Ga je na je NOD testen of ga je een testje wagen er voor? Heb je ook kwaaltjes? Spannend hoor, ik duim voor je! Hier: Gisteravond om 20:15 nog een ovutest gedaan, die was heeeeel iets lichter als die van gisterochtend. Gisteravond een heel vervelend stekend/drukkend gevoel gehad in mijn baarmoeder, straalde soms door tot mijn achterwerk Toen ik 's avonds in bed lag werd het even heel erg, en daarna was het over, en nu nergens meer last van... Nog iets gevoelig in mijn onderbuik maar niet hinderlijk. Zou dit een eisprong kunnen zijn geweest? De ovutest was vanochtend weer superlicht, net zoals de dagen voor mijn positieve test. Zaterdag, zondag en maandag geklust, vanavond gaan we niet dus hopelijk hebben we goed geklust.
navje, dat klinkt als je eisprong. nu weer 14 lange dagen wachten. ik heb geen klachten, maar dat had ik ook niet toen ik zwanger bleek te zijn van mn dochter. de bedoeling is om zaterdagochtend te testen, samen met mijn man.
Goldy spannend meis!!! ben ook heel benieuwd hoever je bent Leeuw: oehh dat klinkt positief..geen klachten ...hopelijk hou je het vol tot zaterdag om niet te testen Navje: toch nog een klusje gedaan gister en vandaag een lichte test...dan is waarschijnlijk gisteravond of vannacht je ei gesprongen dus perfect optijd geklust 3 dagen ....nu 14 dagen duimen draaien!!
Amberliek, toch nog maar even ja! haha, niet geschoten is altijd mis. hihi Vanavond maar niet... Even rust, morgenavond maar weer maar dan heeft het qua bevruchten niet zo veel zin meer denk ik, toch? En hoe gaat het eigenlijk met jou?? Wanneer is je NOD? Voel je al iets? Hoe reken ik nu eigenlijk m'n NOD uit, ik heb mij ei dus op dag 17 (vandaag) heb ik dan een 30 dagen cylcus deze maand? Zal nog even een foto toevoegen van m'n testjes. De 1e donkere is van gisterochtend 11:30, die daarna van gisteravond 20:15 en de onderste van vanochtend 11:30.
Hoi meiden! Mag ik met jullie meekletsen?? Ik heb samen met mijn vriend een zoontje van bijna anderhalf. Sinds een tijdje kriebelt het voor een 2e wondertje en vanaf nu gaan we er dan ook voor! Tijdens het zwanger worden van ons zoontje kletste ik ook hier op het forum en vond dat erg gezellig! Ik ben nu op het werk (pauze...), maar als ik vanavond thuis ben zal ik alles hier eens rustig door gaan lezen!!
Duidelijk dat je ei gisteravond of vannacht geweest is. Ehh hoe je nu je nod berekend...phoe..geen idee eigenlijk Ze zeggen dat je tot 2 dagen na je eisprong vruchtbaar bent maar of dat ook zo is betwijfel ik....anders was ik vorige maand wel al zwanger geweest hahaha. Hoe is het hier....ik...zeg....niks Liessie: Welkom en gezellig dat je mee wilt kletsen hier!! hoeveel rondes hadden jullie nodig voor je zwanger was van zoonlief? Toch spannend allemaal weer he ondanks dat het voor de 2de is.....vind het zelf allemaal weer net zo spannend als toen voor dochterlief
Ooohh Amberliek, dat zei je gisteren ook al! hihi dan ga ik maar van goed nieuws uit. Natuurlijk mag je mee komen kletsen, gezellig welkom Liesje!!