Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hihi is iedereen nu spontaan aan de ovu's hangen hahaha :D

zijn nog niet knalposi maar de tweede lijn wordt met de dag donkerder....en zonder te turen.....dit had ik idd ook bij mijn dochtertje ovu's werden toen ook donkerder en donkerder maar zwtesten gaven nog niks aan. in een normale cyclus zijn ze of omowit of tuurlijntje zoals vorige maand.

en verders...nergens maar dan ook nergens last van....alleen tepelhoven beginnen idd ook donkerder te worden.
    Maar goed het zegt nog niets natuurlijk zolang ik nog geen posi zwtest heb.....

2. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    ik hoop het voor je hoor meis!! ben bang dat ik deze ronde de boot mis....zegt mijn gevoel

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    de hoop niet te snel opgeven hoor michelle!

Heb je al "last"van bekende klachtjes dan die je normaal voor nod ook hebt?

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ff speculatie hoor:

STEL het is zo. dat ik zwanger ben bedoel ik dan he.

Dan is dit ukkie op dezelfde dag voor eisprong gemaakt als dochterlief (zelfs op dezelfde plek en ook maar met 1x klussen haha)
    zou dit dan ook betekenen dat dit ukkie ook weer een meisje zal worden???

Navje: jullie hebben ook op dezelfde dag geklust als wij voor ei...hihihi....ben heel benieuwd of ik goed zat met al mijn gezeur naar jou toe dat je toen echt moest klussen ;)

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mamady, super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien vandaag! Gefeliciteerd!!

@ amberliek, oehhh spannend zeg :D

Ik blijf ook gewoon gezellig mee kletsen hoor! :D

Morgen nog een dagje werken en dan vrijdag de echo.. kan niet wachten!!

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oohh wat spannend Amberliek!! Ben je ze blijven doen dus na je eisprong, welke dag werden ze weer donkerder?
    Hoe bedoel je; zelfde dag geklust? 3 dagen. Van te voren... Ik hoop zo dat het raak is!! ;) en dat er van zaterdag of zondag sowieso nog een paar soldaatjes in leven waren, mochten die van maandag niet sterk genoeg zijn geweest.

Duimen draaien!! ;)

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goldy: spannend meis!!!! ben zooooo benieuwd hoever je bent...denk verder dan jezelf denkt hihi...

had de 31ste me ei en vanaf de 3de begon ik duidelijk een lichte streep te zien (zonder turen maar was nog wel licht) en die was sávonds alweer donkerder dan s'ochtends...die van de 5de en gister en vandaag zijn overduidelijk en behoorlijk donker al

Weet je nog dat ik van de week zo hammerde bij je dat je die avond van je posi ovu test moest klussen van me....die avond bedoel ik dus....dat is dezelfde avond als bij ons....de avond van posi test en de avond voor dat ei sprong en dag later test weer licht was.

Zo is het vorige keer bij dochterlief ook gegaan...zelfde avond voor ei, zelfde plek en maar 1 keer en zelfde maand...alleen bij dochter was het eind van de maand en nu begin. ;)
    Zou het toeval zijn of goed gemikt! ;)

Maar niemand een idee over mijn "speculatie" ????

8. Hey ik vind het wel jammer dat ik eraf ben gegooid.. ;)
    Wou vanm de week weer komen. Maar drukke tijd hier.
    Vriend 2 weken vakantie gehad, geklust, en lekker op de veluwe geweest.

9. Hier 3e ronde en nod de 15e.

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Dan zet ik je er toch gewoon weer op meis!! (als je dat wilt tenminste?)
    geen probleem toch....we dachten echt die zijn allemaal elders aagesloten vandaar....maar idd iedereen kan het wel us ff druk hebben....sorry!!

11. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    ik mag wel op de lijst blijven he haha...

amberliek ik heb ook de avond van mijn positest geklust dus ik ga in je beredenatie mee!! hopelijk is t raak.

ik weet niet zo goed hoe ik me voel..ik had de week van mijn ovulatie veel last van buikpijn en vlagen van misselijkheid. Ook lust ik sinds 4 dagen geen vanille kwark meer...maar ik weet dat met het zwanger raken van onze dochter ik ook elke maand wat voelde en net de maand dat ik dacht..oh dus niet was ik zwanger...ik weet het gewoon niet. Ik heb t erg druk momenteel en heb eigenlijk geen klachten. Ben vandaag bij de kruidvat geweest en die vertelden dat de 2 voor 5 testen momenteel nergens meer geleverd kunnen worden..we teste teveel haha...dus probeer het morgen ergens anders..lukt dat niet wil ik echt wachten tot nod als het dan nog nodig is tenminste..

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Tuurlijk mag je op de lijst blijven gekkkie :D

miss is het handig om als je tijdje niet aanwezig kan zijn om ff klein berichtje achter te laten zodat we dit soort verwarringen niet meer krijgen.....
    ikk ben bijvoorbeeld over twee weken....16 dagen in spanje dus twee weken me verslaving niet kunnen bijhouden hahaha.
    Daar zit ook gelijk een probleem.....de laatste 6 dagen komen mijn moeder en neef met zijn vriend over...mocht ik zwanger zijn hoe verberg ik dat dan nog ff voor ze....ze gaan het echt wel opmerken dat ik geen druppel meer drink dan...hhhhmmm lastig hihi. wel leuk lastig.

Michelle: als ik nu zwanger ben...wat ik haast wel zeker denk...is het hier dus al de tweede keer op dezelfde manier dat ik zwanger raakte....en als ik zo hoor wat je nu voelt...niet veel dus net als ik...(ben alleen stront verkouden en dat was ik de vorige keer ook ineens) en je precies hetzelfde geklust heb als ik....tja dan zou het raar zijn als het niet raak zou zijn.....toch?
    Dus ga maar met mijn beredenatie mee....en you'll will see ;)

13. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dus de positest klussers zijn:

Navje:
    Michelle
    Amberliek

nog meer????

ben benieuwd...of mijn theorie gaat kloppen ;)
    Als dat zo is wordt ik de nieuwe klusgoeroe hahaha
    kan ik een hoop geld voor vangen hoor WHAHAHAHA :p

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Oke en nu even voor de al zwanger dames onder ons :D

Voelen jullie je nu net zo onzeker, in de wolken hoe/wat dan ook als toen je net zwanger was van jullie eerste kindje?

Ik hoor vaak dat het bij de tweede anders is..omdat je het allemaal al eens heb meegemaakt.

Maar tot nu toe voelt het voor mij of ik alles weer overnieuw beleef en vind het allemaal weer net zo spannend als bij emily.

Dus dames....brand los!?????

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohh spannend Amberliek! Wanneer ga je nou een echte test doen?!

Ik ervaar deze zwangerschap hetzelfde als bij mijn zoontje. Ik ben zelfs nog onzekerder, dat is wel balen. Maar verder geniet ik net zo erg! (Denk ik?)

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Je gevoel kan je vaak in de steek laten hoor;) Hoevaak heb jij het gevoel al gehad zwanger te zijn in verband met de kwaaltjes die je had?!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar Amberliek! Ik merk dat ik zelf er iets minder mee bezig ben dan bij onze zoon....

Vandaag lekker vrij. Nu even lekker relaxed Bumba kijken met zoonlief!

18. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!!

Vind het zooo gezellie dat we steeds vaker hier langs hobbelen...blijft het niet zo lang stil hier hahaha.

MAmaDY: die onzekerheid kan ik me zoo goed voorstellen...dat is nog wel het vervelendste...komt dat mede door de menstruatieachtige krampen die je steeds voelt? zou geloof ik heel de dag op en neer naar de wc lopen...deed ik idd bij dochterlief ook ;)

Wbt testen: tot nu toe elke ochtend getest met zw test en krijtwit elke keer....vanmorgen had ik een vaag tuurlijntje...dus kan nog steeds niet heel hard juigen ;)

Liessie: heerlijk met zoonlief op de bank bumba kijken...een heerlijk geniet momentjes dus ;)

Ik ga nu met dochterlief naar de peuterspeel ochtend...lekker kletsen met andere mama's en papa's en dochterlief heerlijk spelen met andere kindjes.

Prettige dag allemaal en tot vanmiddag/vanavond ergens weer ;)

19. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Jaaaa.. Het begin is er, Amberliek!!
    Vind het super voor je! :D
    Duimen draaien heel hard!!
    En voor de anderen natuurlijk ook! En voor mezelf! ;)

Leuk dat je er weer bent, Eerised! :D hoe was jullie vakantie?? Je nod komt ook al dichtbij dus, spannend!! Heb je al bekende kwaaltjes? ;)

Hier: geen kwaaltjes of zo, heel hard hopen dat de 3 dagen voor ei klussen achter elkaar heeft geholpen! :) hihi

20. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Hier weer terug van vakantie! Heb even(!) alles nagelezen van de afgelopen week, pfff wat een werk! Wel gezellig natuurlijk :D. Kan natuurlijk niet overal op reageren, maar voor de zwangere dames: GEFELICITEERD!

Hier afgelopen maandag een positieve ovulatietest gehad. Echt knalpositief, zo donker was de streep nog niet eerder! Dus maandag en dinsdag flink geklust! Gisteravond wilden we nog klussen, maar dat ging helaas niet. Ben deze ronde ook aan het temperaturen, maar mijn temperatuur gaat nog niet omhoog, terwijl dat na je ei wel zou moeten. Heb dus maar even een topic geopend bij temp-kaartjes, eens kijken wat de dames met ervaring er van zeggen...

Gisteravond kregen we bericht van onze buurvrouw dat ze onze kat al twee dagen niet had gezien. Zij en mijn schoonzusje hebben toen overal in en om het huis gezocht, maar geen kat! En dat al twee dagen! Normaal is dat niet zo'n probleem voor een kat, maar dit is een beetje een zielige kat (hij kan niet eens op een schutting klimmen) dus ik zie hem niet z'n eigen kostje bij elkaar scharrelen... Gisteravond dus toch maar besloten om vast naar huis te gaan, dan kunnen we hem vandaag gaan zoeken. Heb niet veel hoop om hem nog levend te vinden, maar je weet maar nooit! Als de familie zo wakker is (zelfs dochterlief slaapt nog :$), dan gaan we hem maar eens zoeken en wat dierenartsen en het asiel bellen. Daar verwacht ik overigens niets van, want hij is gechipt, dus dan hadden ze me al wel gebeld. Zo, dat ben ik even kwijt :).

Deel Deze Pagina