We hebben een kloppend hartje gezien en gehoorrd Ben zo blij zeg!! Hij kon het niet helemaal goed meten omdat hij hem er niet helemaal in de lengte op kreeg maar zover het lukte kwam hij op 7 wk 4 dg uit.. Maar hij zei ga maar van 8 weken uit. Dan zien we wel wat er precies word gemeten met de termijn echo. Dus die laatste menstruatie is geen echte geweest en zit zelf ongeveer goed met de telling. Hier de echo: Bekijk bijlage 181762
Heey Meiden, Zo moest weer wat bijlezen van vanmorgen hihi.. Vanmorgen al vroeg met dochterlief boodschapjes gedaan en net het huishouden onder handen genomen, en zometeen is het weer tijd voor de kleine meid Wat ik bij de tweede anders wil doen? Eigenlijk niks.. heb echt een super relaxe kraamweek gehad, me ventje was ook thuis en ik kon heerlijk ontspannen en tegelijkertijd genieten van de kleine meid. Ik vond de dagen veel te snel voorbij gaan en vond het jammer dat het voorbij was Goldy.. Ik had al wat gezegd in het andere test topic, maar doe het hier nog een keer :d Wauw meid, wat heerlijk die echo. En nu lekker gaan genieten, tis je gegund.. MamaDy.. succes bij het cb! Ben ik afgelopen week ook nog geweest Liessie.. succes met het huishouden! Inderdaad, morgen moeten we echt even genieten van het weer. Naja eerst maar eens zien in hoeverre het gaat kloppen Amberliek.. Geniet vanavond lekker van je avondje, heerlijk zeg uiteten ofzo met zn tweetjes Al wel vaker gedaan? Hier is er eigenlijk weinig verandering.. Voel me eigenlijk heel normaal, geen klachten ofzo Ach, misschien let ik er nu ook minder op We zien het allemaal wel.. Ik weet ook helemaal niet wanneer ik ga testen, a.s. woensdag is dan wel me NOD, maar dat is uitgaande van een cylcus van 28 dagen en de vorige duurde bij mij 33 dagen.. Erg onregelmatig dus.. Nou ik houd jullie op de hoogte!
WOWWWWW Goldy!!!! wat een super echo!!!!!...en gewoon al 8 maanden zwanger hihihi....nog maar 7 te gaan.... Ben best wel beetje jaloers nu hahahahah Geniet ervan meiske!!!
Geweldig Goldy, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om een prachtig nieuw leven te zien! @Renske, lastig dat je nog niet regelmatig bent. Moet je inderdaad maar even zien wanneer je gaat testen evt. Misschien voel je je over een paar dagen wel heel anders
hallo meiden ook hier bezig met een 2de kindje zoontje is al 4 jaar en begint nu eigenlijk wel weer te kriebelen dus spannend nu ong de ovulatie dus ga nu zitten duimen iedereen succes
Goldy, super dat alles goed is! en al acht weken wauw. nu genieten amberliek, heerlijk zeg zulke buren die je kleine ff meenemen geniet van je vrije dag. wat ik anders wil doen: ik hoop dat we bij de 2e een echte kraamweek hebben! ons meisje las dr 1e 10 dagen in het ziekenhuis dus echt uitrusten was het niet, 3x per dag heen en weer naar het ziekenhuis, niet leuk als je net bent bevallen. en ik wil echt borstvoeding proberen, vind het erg jammer dat ik het helemaal niet geprobeerd heb. ben mn plas aan het ophouden postbode komt er zo aan haha
Leeuw: je ochtendplas aan het ophouden????? Men wat een super spieren heb je dan zeg....ik moet s'ochtends echt RENNEN!!!! Respect!!! Hoi Viktoriya! gezellig dat je mee komt kletsen!! Hoeveelste ronde zitten jullie nu voor een 2de kindje??
Geboorte en geslacht 1ste kindje Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Evenstar Goldy Steenbok29 Eerised Jocruella 6 meisjes 7 jongens Preggers Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 Goldy uitgerekend MamavanB uitgerekend 0 meisje 0 jongens 5 onbekend NOD Leeuw 9 september, ronde 1 Michelle77 13 september ronde 1 Amberliek 14 september ronde 11 Renske 14 september ronde 2 (heb wel een erg onregelmatige cyclus, dit is uitgaande van een cyclus van 28 dagen) Liessie 18 september, ronde 1 Annelyn 19 september, ronde 4 Navje 19 of 20 september, ronde 3 Samba 29 september, ronde 1 Evenstar Steenbok29 Jocruella Eerised Afspraken VK/Echo's Minkie86 4 oktober VK + 1e echo Zo de lijst is weer aangepast. Heb zonet gebeld naar mijn lieve VK en ik kan 4 oktober komen voor de intake en een 1e echo. Dan ben ik ongeveer 9 weken, dus een mooi moment voor een echo.
Viktoriya leuk dat je mee komt kletsen heb het ochtendplasje wel opgevangen en bewaard maar vond em best licht?! ben nu vanaf half 10 aan het ophouden. postbode waar blijf je nou
Welkom Viktoriya! Gezellig dat je mee komt kletsen! @Leeuw: spannend!!!!! Ga je straks gelijk testen??? Ik op de bank even wat kleding van onze zoon op Marktplaats aan het zetten. Tjongejonge wat kan zo'n manneke een kleding hebben, haha! Ga maar eens even opruiming houden!
Het mooiste houd ik wel hoor! De simpele dingetjes zet ik op MP. Spannend hoor dat je straks gaat testen! Heb je geen buikpijn van het plas ophouden, hihi?!
Oh, ze belden net van de dierenambulance, ze hebben onze kat gevonden, levend en wel! . Mijn man haalt hem nu op. Pfff, lang leve de chip, zo wisten ze dat hij van ons was! Ik schrok wel even toen ze belden, dacht even dat hij niet meer leefde... Hoop dat alles goed met hem is!
gelukkig is de kat terug!! Negatief maar waarom zijn mn borsten dan groter, doen ze zeer en steekt het onderin
Ah wat balen Leeuw!! misschien nog iets te vroeg getest? Annelynn super dat jullie kat terecht is! Een hele opluchting denk ik zo!
Ohhh poes terug wat een opluchting meis!!! idd lang leven de chip!! Leeuw: hoever voor nod zit je?? las in het zwanger worden topic dat eer iemand was die op 10 en 11 dpo nega teste enop 14 dpo mega posi...dus kan nog alle kanten op meis