Ahhh balen Leeuw. Maar misschien heb je idd nog te vroeg getest. Wat fijn dat de kat terug is!! Zo'n chip is toch wel superhandig he! Onze katten hebben ze ook.
ehhhh meiden....kon het niet laten om toch nog over een ovu heen te piessen ...domme ik he.. Ja ja weet het ovu's zeggen niks...alleen posi zwtesten...maar zoals jullie weten heb ik het bij dochterlief ook gehad...dus tja dan hecht je toch enige waarde aan de ovu uitslag. de linker is van gisteravond en de rechter is van net. heb hem ff in shepia gezet omdat hij zo in eggie wel duidelijk is maar op de foto niet echt in gewone kleur in shepia ook niet echt geloof ik.
ai leeuw...das balen...maar merk je al iets van naderende ongie? zijn ook genoeg meiden die pas licht posi na nod testen. geen bloed geen moed
Toch????? is dus geen verbeelding van mezelf??? Kan haast geen verbeelding zijn zo in het echt zie je hem hartstikke duidelijk....maar wilde toch ff weten dat ik hem niet als enige zag zeg maar hihi probeer de hoop wel de kop in gedrukt te houden hoor maar er gebeurt wel weer iets in iedergeval
Annelynn... wat fijn dat de kat terug is. Ik hoop dat ie gezond en wel is, en dat ie weer lekker bij jullie thuis is Leeuw.. aahww balen meid Tja moeilijk te zeggen waarom je die kwaaltjes wel hebt.. het kan heel goed dat je nog te vroeg bent ondanks je NOD, zolang je niet ongie bent zou ik de hoop nog niet opgeven. Ben je wel altijd regelmatig? Amberliek.. ik zie ook wel een streepje hoor. En inderdaad, je zegt het zelf al een beetje.. het zegt niet altijd wat, maar het kan wel De hoop dus nog niet opgeven he We zitten allebei rond dezelfde tijd van NOD, we zijn ook wel wat vroeg gaan testen. Hopelijk krijg je in de loop van volgende week een knaller Pff.. soms wordt ik zo gek van dat wachten. Wou dat er een luikje in me buik zat, dat ik even polshoogte kon gaan nemen daar binnen!
Zit nu net ff naar de ovu's van dochterlief te kijken en die zijn idd ook zo licht dat je denkt ik zie wat of zie ik niks? hahaha. Renske: idd ik weet dat het niks hoef te zeggen...zoveel meiden hebben strepen en worden gewoon ongie...maar ja zoals ik al zei omdat ik het met dochterlief met dezelfde testen ook gehad heb en als er niks is ze echt omowit zijn...blijf ik dus testen en klein beetje hoop hebben als er duidelijke (dus niet een tuurstreep ) stepen op verschijnen miss beetje dom maar is voor mij door de vorige keer een kleine houvast. Idd zoals je zegt gek wordt je van het wachten en het wel/niet gevoel hebben hihi. dit waren mijn testen toen ik zwanger bleek van dochterlief.
Bedankt meiden, ben idd superblij dat de kat weer terug is! Hij ligt al weer lekker met een volle buik te slapen in zijn mandje . Goldy: wat heerlijk zo'n mooie echo! En al 8 weken onderweg! Geniet er van! Leeuw: misschien had je gewoon een late eisprong of late innesteling en test je daarom nu nog negatief. Zoals Amberliek al zegt: zolang je nog niet ongi bent, kun je nog heel goed zwanger zijn! Renske: leuk idee van dat luikje, waar kan ik dat bestellen . Amberliek: hoop voor je dat de testen weer donkerder worden de komende dagen! En natuurlijk een mooie tweede streep volgende week! Ik ga voor je duimen! Minkie: mijn temperatuur was vanochtend 36,9, zo hoog was hij nog niet eerder . Het enige wat me een beetje verontrust: (misschien weer jij dit) Ik had maandag een positieve ovu-test en dinsdag nog een redelijke streep, maar wel lichter dan de controlestreep. Vandaag is pas voor het eerst mijn temperatuur omhoog gegaan. Tussendoor had ik een 36,7, maar dat was wel een uur later getempt dan normaal. Als ik die bij FF discard en de positieve ovu-test weglaat, dan zet FF mijn ovulatie op donderdag ipv dinsdag... En dat zou best vervelend zijn, want we hebben dinsdagochtend voor het laatst geklust. Welke kan ik nou vertrouwen? Enig idee? 371c22 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Amberliek.. Als het jouw hoop geeft en een goed gevoel, dan moet je ook zeker testen Ze lijken inderdaad op die testen bij je dochtertje. Ik hoop het zo he! Laat het nu maar weer zo wezen dan, of niet dan Ik vind het echt moeilijk om niet te testen. Ik voel vandaag echt werkelijk niks. Bizar he. Annelynn.. Ik denk dat ik maar mee ga doen met het beste idee van Nederland, met me buikluikje Denk dat ik best wel een kans maak om te winnen als al die meiden hier op het forum op mij stemmen hihihi Wat betreft je eisprong.. Ik vind het lastig! Mensen zeggen dat tempen betrouwbaarder is dan een ovu-test, maar ik weet hier allemaal niet zoveel vanaf. Zowel niet van tempen als van de ovu-testen.. sorry
Amberliek: die testen lijken idd op die van je dochter. Ik hoop echt voor je dat het zo is!!!! Veel gekletst in de tijd dat ik sliep. Zat lekker op de bank en ben dus in slaap gevallen. Ben zo moe! Weet niet of het iets te betekenen heeft, voel verder eigenlijk niks. Word altijd zo raar wakker als je midden op de dag in slaap valt. Nouja, nu even zitten met m'n zoontje en zo even met hem naar de bieb. Even de buitenlucht in!
Liessie...dat klinkt wel hoopvol die vermoeidheid en verder niks Zou geweldig zijn als je op roze mag hihi. dus ze lijken toch wel opelkaar de test van nu en die van 3 jaar geleden ...ben niet gek dus??? maar goed hou nog slag om het armpje hoor! wel raar hoor een kinderlozemiddag en avond...zit gewoon te verzinnen wat ik moet gaan doen nu en vanavond hahahaha. Ff uit eten is leuk natuurlijk maar zo standaard zeg maar hihi. Renske: ik denk dat je zomaar eens de winnaar zou kunnen worden bijj het beste idee niet van nederland maar van de Wereld wordt het dan Wereldwijd zijn er vrouwen die wel zo'n buikluikje zouden willen hihihi.
meiden wat is er weer veel gekletst... Amberliek de duimen draaien hier Goldy wat een geweldige echo!!! Gefeliciteerd! voor mij is het game over deze maand..kon het niet laten en net een kruidvat test gedaan...omo wit zoals ik al dacht. Bij mn dochter 5 dagen voor nod al een streep...we gaan door naar de volgende maand! Iedereen succes en tot morgen (moet werken tot vannacht!)
dankjewel allemaal!! @ renske, spannend! Ik hoop dat je snel een posi test hebt! @ viktoriya, welkom en succes met zwanger worden! @ minkie, fijn dat de afspraak staat! Kun je gaan aftellen tot de echo.. leukk!! @ annelyn, super dat je kat weer terecht is! En gelukkig gaat alles goed met hem! @ leeuw, balen dat je test nega is @ amberliek, spannend zeg, nu weer streepje op je ovu. Hoeveel dpo ben jij nu? @ liessie, lekker dat je even een dutje heb kunnen doen hopelijk is de moeheid een teken !! @ michelle, er is nog hoop!!Kan ook verschillen per zwangerschap wanneer je posi test, toch? Werkse vandaag!
Geboorte en geslacht 1ste kindje Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Evenstar Goldy 18-07-2010 Steenbok29 Eerised Jocruella 6 meisjes 8 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 MamavanB uitgerekend 0 meisje 0 jongens 5 onbekend NOD Leeuw 9 september, ronde 1 Michelle77 13 september ronde 1 Amberliek 14 september ronde 11 Renske 14 september ronde 2 (heb wel een erg onregelmatige cyclus, dit is uitgaande van een cyclus van 28 dagen) Liessie 18 september, ronde 1 Annelyn 19 september, ronde 4 Navje 19 of 20 september, ronde 3 Samba 29 september, ronde 1 Evenstar Steenbok29 Jocruella Eerised Afspraken VK/Echo's Goldy - 20 september termijn echo Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo Ik heb mezelf even aangepast
Zo wat is er lekker veel gekletst! Ik heb vanochtend mvm over de vloer gehad, en ben net wakker. Heb even heerlijk gelegen terwijl mijn zoontje sliep Goldy: Jeeej! Mooie echo! Leeuw: ahh balen Wie weet over een paar daagjes.... Annelyn: Wat fijn dat je kat terug is! Hoe is het met hem? Amberliek: Ik zie inderdaaad wel wat. Nu de zwangerschapstesten nog!! Liessie: laten we hopen dat die moeheid wat te betekenen heeft viktoriya, welkom en dat je maar snel zwamger mag worden! Ik wil jullie deze foto niet onhouden:
@Annelynn, alles bij elkaar zou ik op dit moment zeggen dat je eisprong dinsdagavond, uiterlijk woensdag is geweest. Ook gezien je eerste dik positieve ovutest op maandag. Je temp woensdag zal wel iets lager zijn geweest, mijn eigen ervaring is dat een uur verschil 0,1-0,2 verschilt, niet meer. En je temp gaat na 24-48 uur (bij jou dan denk ik na 1,5-2 dagen dus) pas stijgen, dus dat klopt precies met vrijdag. Ik denk dat je wel goed zit dus
Geboorte en geslacht 1ste kindje Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Evenstar Goldy 18-07-2010 Steenbok29 Eerised Jocruella 6 meisjes 8 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 MamavanB uitgerekend 0 meisje 0 jongens 5 onbekend NOD Leeuw 9 september, ronde 1 Michelle77 13 september ronde 1 Amberliek 14 september ronde 11 Renske 14 september ronde 2 (heb wel een erg onregelmatige cyclus, dit is uitgaande van een cyclus van 28 dagen) Liessie 18 september, ronde 1 Annelyn 19 september, ronde 4 Navje 19 of 20 september, ronde 3 Samba 29 september, ronde 1 Evenstar Steenbok29 Jocruella Eerised Afspraken VK/Echo's Goldy - 20 september termijn echo Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling Ik heb mezelf even aangepast[/QUOTE]
zwanger dames: hebben jullie toen jullie de eerste keer zwanger waren en er dus net achter kwam ook wat leuks gekocht voor de kleine?? zou je dat nu weer doen...of heb je dat al gedaan...ow ja en hoe hebben jullie het verteld aan jullie partners???? Ik heb idd gelijk een pakje gekocht en ga dat nu zeker weer doen...dan mag het he ik heb het verteld onder het in elkaar zetten van de keuken hahaha....nu wil ik het inpakken met een paar schoentjes ofzo en de test erbij en het op zijn kussen leggen ofzo... Goldy: ik zit nu op 9 dpo dus nog erg vroeg allemaal
MamaDY: WAUW!!!! mooie strepen!!! wat een leuk doosje...waar haal je die????? Edit: ow zie het al die heb je van MvM gehad hahahaha