MamaDy.. Wat een mooie streep zeg, ik smelt hier weg hihi Amberliek.. nou dan moet ik toch maar eens mee gaan doen hahah Toen ik het wist dat ik zwanger was, heb ik inderdaad ook het en een ander gekocht voor de kleine. Voornamelijk besteld, want ik woon in een klein dorp en wilde niet dat iedereen het meteen zou weten. Ik heb getest samen met me man dus ik hoefde hem niks te vertellen hehe Whaha tijdens het in elkaar zetten van de keuken heb je het verteld? kwam het zo te sprake? Wat een leuk idee zeg om het zo te doen.. Ik denk dat ik een foto maak van de test en het verzend met mijn mobiel.. kijken hoe snel ie terug belt hahah lekker orgineel he
@Amberliek, bij de 1e heb ik pas na de 20 weken echo wat gekocht, daarvoor helemaal niets. Wilde eerst weten wat voor geslacht het kindje had. Heb nu ook nog niks gekocht, maar ik denk dat ik nu wel eerder wat ga halen. Weet nu een beetje wat leuk is en wat niet natuurlijk @Vertellen, mn man en ik hebben dus zogenaamd samen getest. Ik had 2 dagen ervoor zelf getest, maar dat heb ik dus nooit verteld Hij wilde zo graag een volgende keer samen testen, dus laat hem ook in de waan, die andere test verdring ik gewoon uit mijn herinneringen Maargoed, geen creatieve ideeen dus hier om het aa je partner te vertellen. Vorige keer had ik dus alleen getest. We hadden net een week een nieuw huis gekocht (een bouwval) dus heb hem meegenomen naar de toekomstige babykamer en heb daar verteld dat we maar meteen moesten beginnen met het inrichten van de babykamer, want ik was zwanger!
mamady mooi streepje en hoe was je echo vd week? verder idd veel gekletst, heb zoveel mogelijk bijgelezen. wie wil staatje bij werken steenbok 29 - 1e kindje meisje jan 2008 even update .....ben vandaag ongie geworden. (cyclus 57 dagen!!) aan de ene kan heel verdrietig want ergens hoop je het stiekem maar andere kant toch opgelucht dat ik nu ongesteld wordt dan over 2 weken Nieuwe ronde nieuwe kansen. ik begrijp alleen niets van die ovu testen want die ga 2 aug al dat ie positief was. ha gaf aan dat temperaturen beter werkt...we gaan het proberen en we zien het wel.
Aahh balen steenbok! maar net wat je zegt; nu heb je wel duidelijkheid, en kunnen jullie er weer tegenaan in de nieuwe ronde!! Heel veel succes! En ben benieuwd hoe het temperaturen werkt, laat je het effe weten MamaDy: wat een heeerlijke test!! knaller. Om trots op te zijn, hihi.
Gezellig hierr!! Renske: HAHA tijdens het in elkaar zetten van de keuken kwam het ter sprake. Vind ik wel een hele mooie. Alsof het niks is. Steenbok: Dat moet toch een beetje een teleurstelling zijn Je weet nu inderdaad wel waar je aan toe bent. Nu gewoon op dag 28 vet positief testen! Niks geen 57 dagen meer!!! Ik heb bij mijn zoontje samen met mijn vriend getest. Het was vlak voordat we naar een voetbalwedstrijd gingen. Wij zijn dan ook op de helft van de wedstijd naar huis gegaan omdat ik zo in de war was Ik heb alleen een heel schattig meisjes rompertje met haarbandje gekocht. Kon het niet laten liggen Als het geen meisje is kan ik dit altijd nog cadeau geven.
Jaaaa Weeekend!!!! Goldy.. Waaauuuuwww gefeliciteerd!!!! Amberliek.. ECHT NIET! Echt niet egoĆÆstisch hoor!Ā Als dit je gevoel hebt dan is dit zoĀ Zeker met kinderen.. Als je de wens eenmaal hebt dan kan je dit niet zomaar meer uitzetten.. daar zit het te diep voor.. Of je al kinderen hebt of nietĀ dus GO GIRL!!! Hoop echt dat je snel op roze mag!
En ook... Leeuw Balen meis! hopenlijk blijft de ongi nog ff weg en komt er alsnog een posi test! Hahhh steenbok! Jammer van je ongi.
Steenbok: balen van je ongie! Maar zoals je zelf zegt: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ook wel een beetje een dooddoener...... Mamady: schattig he, die kleine roze rompertjes!!!! En idd, je kunt het altijd nog kado doen! Vertellen: De 1e test deed ik 's avonds alleen. Ik MOEST gewoon testen. Ik zag een heel licht streepje. M'n vriend had een dartwedstrijd dus ik heb hem gebeld. De 2e test deed ik de volgende dag ook alleen thuis. Hartstikke positieve test dus ik belde hyper naar m'n werk, hij was aan het werk. Ik zou dit keer de test graag samen willen doen.
MamaDy.. hahah nee dat was niet bij mij zo hoor dat het ter sprake kwam tijdens de keuken in elkaar zetten.. Dat was bij Amberliek, maar dat maakt niet uit hoor vind het wel speciaal om het op zo'n moment te zeggen hehe Ik ga lekker tv kijken met me mannetje, ik spreek jullie gauw weer
mamady jazeker een teleurstelling !! zo lange cyclus wordt je niet vrolijk fijn. navje, in mijn computer (zit nu op de laptop) heb ik een mail met hoe dat moet, mail t je nog wel ff door.
@ steenbok, balen! Maar wel fijn dat je nu duidelijk hebt. Hopelijk is deze ronde gewoon zwanger!! @ amberliek, Ik had de eerste keer ook meteen wat gekocht ja! Deze keer nog niets gekocht.. Maar ga ik zeker nog doen. Vorige keer over de telefoon verteld hahah ik kon niet wachten! Deze keer had ik een slabbertje met grote broer erop, (wou eigenlijk een shirtje maar die hadden ze niet meer) gekocht en in laten pakken. En toen hij thuis kwam van werk zei ik: Ik heb iets leuks gekocht voor Jayden, pak jij het maar even uit
Goedemorgen dames!! Hoe gaat het hier?? Wat een verschillende antwoorden van de vruchtbaarheidcalculator op de verschillende sites! Sensitest zegt dat mijn vruchtbaarste dag 7 september was, uitgaande van een 30 dagen cyclus. Zelf dacht ik maandag 5 of dinsdag 6 mijn ei te hebben gehad, ivm de pijn + posi ovutest maandagavond. Dan moet, morgen de eventuele innestelling zijn.
Goeiemorgen!! @Navje: ik had vruchtbaarheidstest op Predictor.nl gedaan. M'n evt. innesteling zou dan gisteren zijn, heb niet echt wat gevoeld eigenlijk..... Maar ik had het ook op een belgische site ingevuld, daar kwamen weer heel andere antwoorden uit.. @Goldy: leuk om dat met zo'n slabbetje te doen! Hij was helemaal verrast zeker!!
Navje: Die websites geven toch alleen het gemmiddelde?! Net zoals een uitgerekende datum... hoeveel vrouwen bevallen nou op hun uitgerekende datum. Ik zou gewoon lekker je ovu testen en je gevoel geloven! Ik ga over een uurtje naar Belgie, lekker een nachtje bij mijn tante logeren in haar enorme villa, hihi. Ik ben benieuwd hoeveel pagina's en positieve testenP) we verder zijn als ik morgenavond terug ben.
Goeiemorgen meiden! Navje: zou lekker van je testen uitgaan meis...die laten realtime zien wanneer je je piek hebt of niet...website's is alleen berekend op data's en kan daardoor dus zeer verschillen MamaDY heel veel plezier vandaag...perfect dag voor zo'n leuk uitje met dit mooie weer geniet ervan en tot morgenavond! Hier vanmorgen getest...nega natuurlijk... Nu is het nog wel beetje vroeg of ben gewoon idd niet zwanger..dat kan ook gewoon natuurlijk hahaha. normaal heb ik een cyclus van 29 dagen...vorige maand toevallig 1 van 27....dus tja moet ik nu van 27, 28 of 29 dagen uitgaan...haha.. Vandaag allemaal lekker genieten van zoals men zegt laatste zomerdag van dit jaar....lekkker dan hebben we zomers weer gehad van wel geteld 2 weken...wat boffen zeg hihi...blij dat ik over 1.5 week nog ff 16 dagen de zon mag aanbidden hihi
Goedemorgen dames! Wat is vakantie toch heerlijk! Ons dochtertje heeft weer tot 9.00 uur uitgeslapen! En dat terwijl ze normaal tussen 6.00 en 7.00 uur wakker wordt . Minkie: bedankt voor je antwoord. Ik ben wel gerustgesteld nu. Als mijn ovulatie uiterlijk woensdag was, dan hebben we nog wel op tijd geklust (dinsdagochtend). En nu op het verschrikkelijke wachtbankje... Moet zeggen dat het wachten een stuk makkelijker gaat nu ik vakantie heb. Ik heb zoveel betere dingen te doen dan wachten op mijn testdag! Dat is namelijk ook nog eens mijn laatste vakantiedag, dus die mag nog wel even wegblijven . Leeuw: al weer een testje gedaan vanochtend? Hoop voor je dat hij nu wel positief is! Navje: ik zou ook gewoon je ovu-test geloven hoor! Die websites gaan allemaal uit van gemiddelden en daar kan dus best een paar dagen verschil tussen zitten. Als je een positieve ovu-test hebt, krijg je je ei meestal 24-48 uur later. Er zijn uitzonderingen, maar die komen volgens mij niet heel vaak voor. Steenbok: vervelend dat je je ongi hebt, maar wel prettig dat je eindelijk duidelijkheid hebt! Temperaturen geeft je inderdaad wat meer zekerheid over je ovulatie, ook al is het pas drie dagen later. Je weet dan in ieder geval wel dat je hem hebt gehad. Ik heb zelf afgelopen maand voor het eerst getemperatuurd en vond het wel prettig. Ook al had ik ook nog wel wat vragen, maar die kun je hier op zw.pagina prima stellen . MamaDy: wat een mooie test van MVM! En leuk om te bewaren! Ik heb die van mij ook nog steeds, al zat die niet in zo'n mooi doosje... Geniet lekker van je weekendje Belgiƫ! Bij onze eerste hebben we samen getest, dus hoefde ik niets te vertellen. Het was de dag voor de verjaardag van mijn man, hij vond het een erg leuk cadeautje . Ik heb pas wat gekocht toen ik de tweede goede echo had gehad omdat ik nogal wat last had van bloedverlies. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand en had ik 42 weken later een gezond kindje in mijn armen .
Ja dat is waar, maar goed, sensitest zei meest vruchtbare dag is 7 september. Dus woensdag. Mijn posi ovu was op maandagochtend, dus dan zou mijn ei woensdag gesprongen kunnen zijn. Alleen had ik maandagavond en nacht echt krampen, steken en drukkende pijn en dinsdag niets meer. Ik heb ook alleen za,zo, en maandagavond geklust, dinsdag en woensdag niet, donderdag pas weer, dus dan zou het te laat zijn. Aarrgghh, word gek van me zelf hihihi. Lekker uitslapen dus Annelynn! Heerlijk! Hier 7 uur vanochtend gaapgaap.
Annelynn: heerlijk dat jullie dochtertje zo lang heeft geslapen! Dat is dan echt vakantie! Onze zoon heeft tijdens onze vakantie ook het "uitslapen" uitgevonden! Werd (en nu nog steeds in het weekend) niet meer om 5 of 6 uur wakker, maar rond 7 of 8 uur. Da's toch een stuk prettiger! Amberliek: heb je een leuke avond gehad met je vriend?? Uiteten geweest? Mijn vriend en ik hebben van vrienden bioscoopbonnen gekregen en bieden zich dan aan als oppas. Dus binnenkort even gezellig met z'n 2-tjes weg. Mamady: ik ben op de uitgerekende datum bevallen!!!!!!!! Ik verwachtte een heleboel zon vandaag, maar het is hier ontzettend bewolkt...beetje jammer. Nouja, we moeten nog snel even klussen buiten. Deuren schilderen en kozijnen. Zoonlief ligt nu in bed, dus we gaan ff goed bezig.
7.00 uur klinkt ineens zo vroeg als je al een paar dagen kunt 'uitslapen' tot 8.30 - 9.00 uur . Navje: bij een positieve ovu-test op maandag kan je ovulatie idd pas op woensdag komen. Stel dat je ovulatie op woensdag was, dan is er nog niets aan de hand denk ik. Je hebt immers maandagavond geklust en die zaadjes leven wel tot woensdagavond. Als je ei later is gesprongen, dan moet het klussen van donderdag het wel weer opgevangen hebben, want een eitje leeft ook zo'n 24 uur. In theorie zit het dus wel goed, nu nog even de praktijk afwachten de komende anderhalve week . Liessie: wat heerlijk dat jullie zoon na de vakantie ook nog uitslaapt!! Kan ik hier ergens voor intekenen dat die van mij dat ook doet?? Ik voel nog een 'beste idee van Nederland' opkomen . Zo, en nu nog even van het kleine beetje zon genieten. Die laat zich hier af en toe zien!
Maandagavond was mijn ovu test al weer wat lichter als 's ochtends, en dinsdag helemaal wit, woensdag ook, dus ik denk dat ik mijn ei maandagavond of dinsdagochtend heb gehad. Ook aan de ovulatiepijn te voelen. Misschien was zondagavond mijn test ook al wel positief geweest, maar ik heb alleen maar 's ochtends getest. Dus dan zir het vast wel goed.