Mamady: wat vreemd dat je sch.moeder zo doet. Heel apart. Wat zegt je man/vriend er van? Ik net met m'n zoontje even naar de speeltuin geweest. Onderweg naar huis begon het al te regenen, paar keer gescholen, waren we net thuis kwam het met bakken uit de hemel! We waren doorweekt....
Mijn vriend valt het niet op:S Hij vindt dat ik er maar is over moet beginnen tegen haar. Dat durf ik dan net weer niet Mijn vriend is daar nu ook eten met ons zoontje, ik had echt totaal geen zin om mee te gaan. Balen dat jullie het net niet droog hebben gehouden! Gister was het zo'n heerlijk weer. Waarom duurt dat nooit langer dan 1 dag in NL!! Grr!
Amberliek.. Spannendddddd MamaDy.. dankje Soms ben ik niet zo relax hoor hahaha maar nu wel. Hmm vervelende situatie zeg.. ik zou er ook niet over durven te beginnen tegen me schoonmoeder, maar goed ik weet ook dat ze niet zo is zeg maar Ik zou er veel over praten met je vriend als het je echt dwars zit en als het door blijft gaan, vind ik dat hij er ook van moet zeggen maar goed das mijn mening he. Jij bent zwanger en hoort hier niet overin te zitten Liessie.. Hmm niet lekker Gelukkig ben je nu weer thuis en blijf dan nu ook maar binnen. Wat een zomer hebben we gehad zeg, nou geweldig!
Mijn sch.moeder doet altijd al een beetje apart tegen mij...maar vind het ook lastig om er dan wat van te zeggen. M'n vriend is er vanmorgen ook even wezen koffiedrinken met onze zoon. Ik blijf dan thuis onder het mom van: even snel het huis door! Amberliek: zag net de foto op het andere topic. Die vind ik inderdaad duidelijker. Daar zag ik wel een streep!
goldy, alweer 8 weken! wat gaat dat snel.. Liessie: balen zeg dat jullie doorweekt waren, erg jammer deze zomer, hopelijk wel een goede winter! mamady, jammer zeg zo'n reactie van je schoonmoeder..misschien moet ze er toch nog even aan wennen? of ze wacht de 1e 3 maanden af omdat je eerst zelf zo onzeker was? ik zeg maar wat hoor. amberliek, verder geen klachtjes, ook geen prikkende (.)(.) en geen steekjes meer in de lies. ik ga ervan uit dat ik deze week wel ongi word, anders toch maar weer eens testen.
Wat vervelend als schoonmoeders zo 'raar' doen! Volgens mij heeft bijna elke schoondochter wel eens een 'aanvaarding' met schoonmoeder. Ik ook hoor, heb er zelfs ruzie mee soms! We mogen elkaar niet zo. Amberliek: Hoe voel je je? Nog helemaal overdonderd? hihi Ga je morgenochtend nog een testje doen?
de 1e 3 jaar dat ik bij mijn man was had ik vaak flinke ruzie met mijn schoonmoeder nu kom ik er gewoon niet zo vaak, dan komt er ook geen gedoe haha. ik ga meestal wel mee als mijn man onze dochter meeneemt, want ik MOET zien wat ze doet met mijn meissie. (meestal niks bijzonders maar ik vind het best lastig om haar bij sch.moeder te hebben) vandaag zouden we heengaan, maar ze belde en begon alweer te zeuren, toen had mn man ineens geen zin meer. hihi gelukkig zijn wij het wel met elkaar eens
Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met me schoonmoeder. Integendeel, ik kan er juist heel goed mee op schieten Kan met haar praten over alles, en we kunnen ook uren kletsen.. Ik vind het leuk om erlangs te gaan, terwijl me man zoiets heeft soms van: na ik wil lekker thuis blijven.. dan zeg ik soms: nee kom, we gaan en dan is het achteraf toch erg gezellig gehad.. Maar goed.. je hoort veel verhalen die anders zijn. Lijkt me erg moeilijk hoor, tis toch familie..
Heb ik ook hoor, ik vind het soms zelfs vervelend als ze (voor mijn doen) te plakkerig is met hem. Erg he Heb trouwens laten pendelen.... was even benieuwd, komt uit December 2011 een meisje.... Hoop eigenlijk dat het deze maand al wel raak is hahaha! Hebben jullie al eens laten pendelen? Hoe kijken jullie er tegen aan?
Ik kan ook gewoon leuk opschieten met mijn schoonmoeder, we gaan ook wel eens samen shoppen en op mijn vrije dag fiets ik vaak even langs. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze nu zo doet. Pendelen: ik heb me 3 x laten pendelen! 1yjw heeft gelijk gekregen wat betreft wanneer zwanger worden. Of het geslacht klopt moeten we nog even afwachten. Zij dacht een meisje!
Navje.. ik heb me ook laten pendelen, een aantal keren. En er komen wel verschillende uitkomsten uit maar wie weet heeft er eentje gelijk, wie zou het zeggen Ik ben erg benieuwd ernaar puur uit nieuwsgierigheid, al hoop ik dat de eerste het goed heeft haha die zegt namelijk dat ik deze maand zwanger raak/ben MamaDy.. Hmm oke.. ik denk dat ze dan een beetje voorzichtig is met blijdschap en dat ze nog niet weet hoe ze er mee om moet gaan.. ze zal het dan heel leuk vinden maar is misschien nog wat voorzichtig. Weet het anders ook niet meis.. Einneh.. welkom hier en succes met de 3e ronde. Was je bij de vorige snel zwanger? Dat zegt natuurlijk helemaal niks over het verloop van nu, maar vraag het puur uit nieusgierigheid Amberliek.. ik ben zo benieuwd naar je volgende test morgen
dag dames, niet zoveel tijd om bij te lezen...probeer morgenavond alles even bij te werken @amberliek...oeeeee spannend meis...duimen draaien hier...ziet er goed uit!! ik hoop op veel rose voor de wachtende dames! Voor de zwangere onder ons..hopelijk voelen jullie je goed zonder vervelende kwaaltjes. wat betreft mijzelf....ik ga door naar de volgende ronde. de eerste tekenen van ongi zijn er zoals verwacht...We gaan vrolijk ronde 2 in (wel een beeeeeeeeetje teleurgesteld sorry!) en nog meer ons best doen! Fijne avond iedereen!! liefs michelle
@ Renske: nee niet echt heeft dik een jaar geduurd, er is bij mij PCOS geconstateerd. Wel was ik na de 1e ronde clomid meteen zwanger. Het is dus ook maar de vraag of het deze keer zo gaat lukken (denken zelf van niet, maar we zien wel). Ik moet wel zeggen dat mijn cyclus zonder pil nooit goed is geweest, nu zit ik op 35 en 30 en dan is al heel wat
Welkom Einneh, gezellig dat je mee komt kletsen!! Veel succes met zwanger worden! Renkse: Ben erg benieuwd of hij uitkomt! Ik had zelf al wel september gehoopt! Hihi Voor jou dus wel een pendel van deze maand... Spannend!! Ik duim voor je Heb vorig jaar ook eens laten pendelen, kwam ook dec meisje uit, alleen toen had ik een mirena. Liessie: je moet je naam+achternaam en geboortedatum pb'en aan de pendelaarsters, en ze gaan dan, aan een pendel vragen stellen (volgens mij) meestal is dat volgens mij een soort ketting met edelsteen er aan?.
michelle balen dat je ongi bent geworden! einneh, gezellig dat je hier komt meekletsen, een cyclus van 35 en 30 is netjes toch? pendels: ik heb een pendel voor deze maand.
zo ben ik weer ga ff terug lezen en reageren maar geeft vast aan dat ik waarschijnlijk toch op rood ga hoe of wat leg ik zo uit in reactie op de rest