Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Huh, wat vaag Amberliek! Ben ook wel even benieuwd naar een foto!

2. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    kan helaas nu ff geen foto maken nu maar als je de foto's van vande week erbij pakt staat er 1 ovutest op die duidelijker was dan alle andere testen..zie ziet tie er dus uit maar dan nog iets donkerder....mijn testen worden nooit zo donker als de controle streep...maar aardig donker is voor mij een knaller ;)

Navje: mijn strepen bleven na ei ook allemaal superlicht (maar geen tuurstreep die je alleen in het licht ziet) tot eergister ;)

Spannend spannend meis!!!!

ik wordt echt knetter van die testen hahaha......eigen schuld moet je ook maar niet zo ongeduldig zijn en ver voor nod willen testen ;)
    maar wordt ook gek van die rotkrampen elke keer...pfff die laten je ook denken dat je ongie ieder moment kan losbarsten...na ja vanav nog maar us over een ovutje piepelen als ik wat langer niet naar de wc ben geweest...kijken wat daar uitkomt ;)

hij is dus donkerder dan de meeste rechtse op deze foto.

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    nog ff snel en dan ben ik echt weg.

Kan geen foto maken omdat schoonouders er al zijn ;)

hij is zo donker als de onderste van de twee!! :$

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Die is echt wel donker !!
    Wat kan dat betekenen... Nog een eisprong of hartstikke zwanger!
    Nou meid, ik heb nog hoop voor je na lichte streep op zw.test en deze knaller!! :D

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ssttt ff stiekum vanaf me mobiel op de wc hihi. :D
    heb ff stiekum foto gemaakt

hier is tie dan...de linkse is die van net.

doegies nu weer snel terug naar de visite ;)

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. Huhhhmm?? Ik snap er niet veel meer van nu. Wat verwarrend!!!! Maar het kan je wel weer hoop geven he..
    Tja het KAN duiden op een eventuele zwangerschap..
    Ik hoop zo he, dat als je morgen test echt een enorme knaller hebt dat je niet meer hoeft te twijfelen! Ons lichaam moet ons es niet zo in de maling nemen..
    Ik ben erg benieuwd naar je volgende ovu test maar ook je volgende zw. test..
    OOoooooohh wat spannendd :D:p:D:p:D:p

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    spannend meid!

stiekem op de plee fotos maken haha:D

8. flowerpower50

Duidelijke streep! Wat verwarrend allemaal he?!
    Hihi effe snel op de wc een foto gemaakt :p ;)

Leeuw: hoe is 'ie bij jou? Nog geen posi test of ongi?

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vanmorgen wel ongi krampen maar nog steeds niks, en ook nog geen posi test. word toch wel btje flauw van het wachten.

10. flowerpower50

Gatsie wat vervelend meid die onzekerheid! :(
    Misschien een onregelmatige cyclus deze maand?

11. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    anneliek, om gek van te worden denk ik. misschien toch nog een zwangerschapstest doen ?

mijn man en ik praten er heel erg goed over samen. het is ook echt een wens van ons samen. door de soms erg lange cyclus dachten we half jaar geleden misschien zwanger te zijn (na 3 mnd 24 dgn ineens 30 dgn). toen kwamen we er achter dat we beiden zoiets hadden van ach ja als het zo was dan is het prima want een 2e kindje is heel gewenst. maar door diverse dingen toch nog niet voor gegaan. en nu in september zeiden we tegen elkaar ja, de pot op met al die twijfels en meningen van anderen we gaan ervoor.

leeuw, wanneer was je nod? hopen dat de duivels of snel komen of de komende 9 mnd wegblijven.

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hallo ladys....

Ik kom ff snel om hoekje gelezen .... Heb niet alles gelezen maar zie dat het erg spannend is voor leeuw en Amberliek:$

Spannend spannend spannend..!!!!

Hier lekker aan de klus en dan maar zien wat er van komt....
    voor de rest niets bijzonders... Ow jaa weekend vernomen dat een vriendin zwanger is... Super leuk. Onze eerste zitten 2 maanden uit elkaar... zou toch wel er-rug leuk zijn als het nu zou lukken want dan schelen onze 2de 3 maanden.... maar goed vast te mooi om waar te zijn... meer dan klussen kennen we niet doen toch!;)

Ik ben der nu nog relaxt onder.... we zullen volgende week wel weer zien hoe relaxt ik dan ben(hihihihi)

Wie weet nog waar de laaste lijst stond???

13. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geboorte en geslacht 1ste kindje

Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised
    krumfrum
    Einneh

6 meisjes 8 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    MamavanB uitgerekend

0 meisje 0 jongens 5 onbekend

NOD

Leeuw 9 september, ronde 1
    Michelle77 13 september ronde 1
    Amberliek 14 september ronde 11
    Renske 14 september ronde 2 (heb wel een erg onregelmatige cyclus, dit is uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
    Liessie 18 september, ronde 1
    Annelyn 19 september, ronde 4
    Navje 19 of 20 september, ronde 3
    Samba 29 september, ronde 1
    Evenstar
    Steenbok29
    Jocruella
    Eerised
    Krumfrum

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 20 september termijn echo
    Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo
    MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling

Zo dames, heb even de lijst een beetje aangepast. Er missen nog wel wat gegevens, maar dan hebben we hem weer even in beeld!

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Amberliek: Je houdt het wel erg spannend he;)

Leeuw: Jij trouwens ook!

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum.. Knap hoor dat jullie er nu samen voor gaan :) Zolang jullie er goed over praten, dan is het goed toch. Jullie steunen elkaar tenminste goed, das erg fijn :)
    Hopelijk mag het snel raak zijn.
    Waar in je cyclus zit je nu? Of had je dat al gezegd.. sorry anders is mij dat even ontgaan

Samba.. succes met het klussen, das inderdaad het enige wat je kunt doen he eraan. Hopelijk mag het baten in een mooie positieve test en dat je samen gezellig zwanger kunt zijn met je vriendin.. laten we het hopen :D

Amberliek.. alweer een testje er tegen aan gegooid? :) ben erg benieuwd!!

16. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Navje: ik hoop ook dat ik gelijk heb want zelf heb ik ook geen klachten en hoop ook nog steeds op een positieve test volgende week!

Amberliek: een goed teken die positieve ovu-testen! En nu maar hopen dat die ellendige zwangerschapstesten de komende dagen ook eens een dikke streep gaan geven! Ik blijf voor je duimen!

Leeuw: vervelend die onzekerheid! Wanneer ga je weer een testje wagen?

Krumfrum: klinkt heftig allemaal! Wel fijn dat jullie er samen goed over kunnen praten en dat jullie besloten hebben voor een 2de te gaan! Hopelijk kunnen jullie snel genieten van een nieuwe zwangerschap!

Samba: klinkt bijna alsof het zo moet zijn, jij en je vriendin samen zwanger! En: alles kan, dus ook deze ronde zwanger worden!

Hier nog steeds geen symptomen, maar mijn NOD is ook nog een weekje weg. Ik probeer het maar als een goed teken te zien in plaats van een slecht teken, dat maakt het wachten wat draaglijker! Gelukkig maakt het hebben van vakantie het ook veel makkelijker! Ik ben er overdag toch minder mee bezig op deze manier! Dat neemt overigens niet weg dat ik morgen toch nog maar een extra setje zwangerschapstesten bij de Kruidvat ga halen hoor :D. Ik heb er nog maar één en dat is toch wel wat karig...

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Ons dochtertje is nu 4 maanden en wij zouden opzich al graag verder willen voor een 2de. Maar weet het allemaal nog niet zo goed, de wil is er zeker maar er komt meer bij kijken. Wie van jullie wil of is nog bezig zo kort op de 1ste? HELP HELP we komen er niet uit wat we doen.

Gr x een nadenkende mama!

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Amberliek: hahaha, op de wc foto's maken! Maar je houdt het wel spannend hoor! Kun je zelf de spanning nog een beetje aan???!!

Renske: ik werk als med.secretaresse op de mammapoli (borstkanker en borstproblemen in een ziekenhuis). Vandaar dat ik met een spreekuur bezig was!

Welkom Enjoyllive! Onze zoon is bijna anderhalf, dus kan er niet echt over meepraten. Maar als jullie gevoel zegt dat jullie graag voor een 2e willen gaan, is dat misschien al genoeg.

Ik maak me zelf hier een beetje gek met allemaal "kwaaltjes"! Heb de hele dag een hongergevoel, soms steekjes en ben pukkelig. Als ik ga googelen zijn het allemaal zwangerschapskwaaltjes...maarja, het kan ook gewoon zijn omdat ik ongesteld ga worden! Pffff irritant!!

19. flowerpower50

Liessie: ik heb ook een hongergevoel (vorige maand ook) pukkeltjes en steekjes, in baarmoeder en lies. Eigenlijk wil er niet op letten en durf het haast niet hardop te zeggen ;)

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohhhh Navje, irritant he!! Ik denk steeds: misschien heb ik daar elke maand wel last van, maar ga ik er nu gewoon ontzettend op letten. M'n vriend heeft vanavond nog even magnums opgehaald, had ik zooooo'n zin in:$!!

Deel Deze Pagina