Amberliek.. ben ontzettend nieuwsgierig naar je Hier vandaag nog geen ongie, maar.. de vorige maand had ik een cyclus van 33 dagen.. dus hij kan ook nog later doorbreken. Maar dat hoop ik niet
Goeiemorgen Navje: JIJ BENT GEWOON HARTSTIKKE ZWANGER!!!! test: niet getest...moest rennen vanmorgen naar de wc zo nodig moest ik dus liep al leeg alvorens ik een bakje pakken kon om het op te vangen ...daarna met Emily naar de peuterspeel ochtend geweest dus vandaar dat het zolang duurde voor ik hier kon komen reageren
Oehh je houdt ons nog een dagje langer in spanning dus, Amberliek Hoe voel jij je verder? Heb net weer een pendel voor december gehad, al weer een meisje...... Wel leuk!! Maar hoopte toch dat daar september uit zou komen hihi
Ga je vandaag nog testen Amberliek? Ik ga mij hier op het werk de middag doorslepen, ben moehoeeeeee.....
Verder voel ik me goed vandaag...nu weer even zo'n honger/misselijkgevoelletje en wat steken in schaamstreek en borsten maar verder niks....ook geen aankomende ongiekrampen December /september...lijkt op elkaar he dus wordt gewoon september Hoe voel jij je??? hoeveel % hoop heb je dat het wel us raak zou kunnen zijn???
Hihi ook goed symptoompje van zwanger zijn ik zal miss nog over een ovutje heen piepelen maar niet over een zwtje denk ik....heeft zo weinig zin met weinig geconcetreerde urine dus als tie dan helemaal wit blijft omdat het HCG nog laag is ofzo is al mijn hoop weer foetsie
Haha, dat is waar... Maar December is ook niet meer zo heel ver weg. Maar natuurlijk hoop ik nog op september. Oohh, wel zwangerschapskwaaltjes dus! En niet je bekende 'borstkramp; zo als je altijd hebt voor je ongesteld gaat worden, heeeel hoopvol voor jou meis!! Want je nod is toch al bijna? Heb eigenlijk geen idee hoeveel procent kans ik denk dat ik zwanger ben.... laat ik het op 50/50 houden. En jij?? Wat zegt jouw gevoel?? Ga je morgenochtend wel even testen, heb hele ochtend met spanning gewacht op een bericht van jou!! hihihi
morgen is noddag Ik denk 95% raak Nope de alombekende borstpijn heb ik idd niet. normaal heb ik zeker dag voor nod behoorlijk pijn...nu helemaal niet..zijn net zachtgekookte eitjes hahah Sorry dat ik jullie zo heb laten wachten meiden!!! Moet ook eerlijk bekennen dat ik haast niet meer durf te testen hoor hihihihi
Super meid! Ik ga heel hard voor je duimen dat we morgenochtend een foto mogen gaan zien van een knaltest!!
Wat spannend meiden! Navje ben benieuwd.. Ik kan morgen testen, maar test dit weekend als mn vriend thuis is. Ben benieuwd.. Had vanmorgen heeeel licht roze slijm met afvegen en nu niks meer. Mijn borsten zijn wel weer gevoelig.
Ja, ik ook bijna testen!! Op m'n verjaardag! Ik hoop op een mooi verjaardagskado..... Kansen schat ik laag in. Wel geklust hoor, maar misschien net verkeerd ofzo.... En m'n verstand zegt: bij de 1e zwangerschap was het gelijk raak, dat zal nu niet gebeuren. Eerised: voor jou ook spannend!! Morgen dus! Wat heeft je dochter trouwens een prachtige naam! Ik vraag me weleens af wanneer je nou echt zw.schapssymptomen krijgt na de bevruchting. Of dat al snel is of niet....
Eerised spannend!!!! wat zegt je gevoel meis??? Liessie: als ikk idd zwanger ben nu....was ik er al snel bij na eisprong/innesteling met mijn zwklachten
Liessie, dankje!! Vind m zelf ook prachtig, en je hoort die naam niet vaak .. Als het hier weer niet raak is, ronde 4 in...... Geduld wordt echt op de proef gezet, kleine was een onverwachte lucky shot zeg maar hihi!
Ja mn gevoel zegt niks, durf niet veel te denken haha .. Maarja, ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, en dat heb ik normaal toch wel al heel erg op dag 28..... maarja !!
hihi vind het helemaal leuk. Volgens mij is iedereen deze ronde roze Ben benieuwd hoe het met michelle is trouwens???? zou ze al hebben durven testen ondertussen??
Ohhh jullie zitten allemaal zo dichtbij en testen gewoon niet!!!! Amberliek: vooral van jou had ik vandaag wel een posi test verwacht Eeresed gezellig dat je er ook weer bent!
Ik duim voor iedereen dan de testen positief zijn (ik moet nog minimaal tot 9 oktober w88, ongi is nog niet eens over ........)