Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    hello!

ff snel gelezen en het blijft nog ff spannend begrijp ik......:$

Ik zou wel het geslacht willen weten ja.. ook bij de eerste gedaan en zeker geen spijt van gehad. Na een jongetje zou ik het wel een beetje leuk vinden als de tweede een meisje is, maar goed de mannen hebben het voor het kiezen he...:D

Ik heb nu 5 pendels waarvan 4x meisje en 1 jongen......of ik er in geloof.... weet ik nog niet maar ik vind het wel leuk!

He gets een gebroken pink... zielig.... hier zit mijn mannetje in de buts fase. Hij heeft ontdekt dat hij kan gaan staan maar weer gaan zitten valt nog niet mee. Met als resultaat allemaal blauwe plekken op zijn bolletje.....beterschap x

2. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Dag dames,

@amberliek...wat maak je het spannend!! Ik hoop het zo voor je!!
    @Renske..ok voor jou een spannende tijd! Hopen dat t raak is!
    @Krumfrum blij dat het beter met je zoontje gaat! Als moeder raken die dingen je zo!
    @Liessie nog 4 dagen!!
    @Mamady al over de 8 weken...wat gaat het hard!

Hier zijn vanmorgen de rode duiveltjes in alle hevigheid (veeeeeeel!) uitgebarsten..nog nooit zoiets meegemaakt en man wat een buikpijn...nou ja op naar ronde 2 en gewoon goed ons best doen. Hoop alleen dat mn cyclus dit keer wat korter is. Voor mn zwangerschap altijd vrij netjes 29 en nu gem 36!! bah!!

3. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Michelle!!! Wat jammer:(....

4. Eerste pendel binnen.. Februari 2012 een meisje!

Ik wil het geslacht weer niet weten denk ik.. Was zo bijzonder om het niet te weten hihi...

5. Michelle wat balen :( ...

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Wou eigen lijk de 29ste gaan testen maar met twee pendels in oktober kan ik beter 2 dagen wachten... hihihihi;)

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Aah wat jammer Michelle ! :(

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Michelle: wat balen! En vervelend ook dat je zo'n buikpijn hebt!

Pendel: misschien ga ik ook eens zo'n pendel uitproberen.......

Geslacht: wij willen het ook weten. Maar meer omdat het bij onze zoon niet helemaal goed is. Hij blijkt geen zaadballen te hebben. Dus bij een 2e kindje zijn we er erg op gefocusd of dat allemaal wel goed zit.

Samba: ben benieuwd of je pendels gelijk hebben!

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Michelle.. vervelend van die duivels :( hopelijk heb je de volgende maand meer geluk..

Liessie.. Jeetje heftig zeg om zoiets te horen lijkt me.. ik snap dat je er nu dan zo op gefocust bent alles te weten..
    Hebben jullie dat te horen gekregen na de geboorte of?? Sorry als ik teveel dingen persoonlijk vraag hoor, als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat volkomen!

Meiden, ik ga slapen. Morgen weer een dag.. en nee ik ga niet testen. Had vanavond een lichte twijfel het wel te doen, maar doe het toch maar niet. Wat nou als ik wel een lange cyclus heb deze maand? Dan test ik voor niks :) Ik ga me echt eens inhouden deze maand hihi.
    Truste en tot morgen

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Renske: wat goed van je dat je je in kan houden! Vind ik echt knap hoor!

We hebben het afgelopen februari (telefonisch, heel vervelend) te horen gekregen. Nadat we (en de HA) op nader onderzoek hebben aangedrongen. Het is zeer heftig, nog steeds. Nu hoeft er niks te gebeuren. Vanaf zijn 12e krijgt hij hormooninjecties om in de pubertijd te komen (gebeurt anders niet). En hij is onvruchtbaar...dat is heel moeilijk. Je denkt er toch dagelijks aan.

Ik zit hier weer met een hongergevoel. Net al even wat gehad. Ik ga ook maar lekker naar bed. Vriendlief is darten, dus zal straks wel komen.

Tot morgen meiden!

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Jeetje liessie wat heftig:( dat moet enorm schrikken zijn geweest. Maar kan er iets aan gedaan worden als er in de buik al gekomen wordt?

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Michelle balen meid:( op naar de 3de (en laatste) ronde;)!

13. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Jeetje Liessie wat heftig allemaal zeg :(...en wat een schrik en ook verdriet....Maar mocht het zo zijn dat ze er al achter komen als de kleine nog in je buik zit is er dan wel iets aan te doen dan?

Michelle: Hemel zo veel en pijn???? normaal nooit? zal er dan toch niet iets gezeten hebben maar het een vmk is geworden zonder dat je dat weet...aangezien je ookal overtijd was enzo..
    Nou gauw op naar de volgende een tevens laatste ronde dan meis...beterschapjes voor je auwbuik ;)

Renske: wow stoer dat je dat volhoud meis :D
    en dat je niet aan de drang heb toegegeven ;)

MamaDY hoe is het met jou en je kleine uk?
    veel klachtjes en begint er al een buikje te komen?
    Hoor vaak dat bij de tweede je al snel de buik begint te zien :D

14. Liessie, wat heftig zeg! Jeetje... Lijkt me heel moeilijk.

15. Zo ik ga nu slapen.. Ben benieuwd of ik morgen ongi wordt.... Tot nu toe geen voortekenen daarvan!

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen! Hoe is het hier?? Al mensen die getest hebben??

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nee geen tester hier ;)

Maar wel iemand die ff een vraagje heeft voor iemand die z'n cyclus bijhoud.

Vorige maand had ik een cyclus van 27 dagen...13dagen na ongie viel mijn ei en 14 dagen na ei kreeg ik mijn ongie....alle maanden daarvoor zat ik op 31 dagen:( maar geen idee waneer toen mijn ei viel omdat ik dat nog niet bijhield.
    Mijn vraag is nu.....is het zo dat je altijd 14 dagen NA ei je ongie krijgt welke lengte je cyclus ook is???

Als dat dus zo is altijd 14 dagen na ei...dan ben ik nu 1 dag overtijd hahahah.....heb alleen nu wel mega ongie krampen loop zelfs al met maandverbandje in ;)

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goeienmorgen allemaal,

Hoopte al wat streepjes te zien hoor;)
    Eerised: Ongi uitgebleven?

Amberliek: Met mij en de kleine uk Alles goed (voor zover ik weet). Ik krijg steeds meer last van misselijkheid, begint vooral smiddags en krijg geen hap avondeten door mijn keel. Dat is best wel k*t omdat ik zelf ontzettend dun ben, en bang ben dat ik nu heel erg ga afvallen. Ik ben na mijn vorige zwangerschap ook enorm afgevallen en dat is er nooit meer aangekomen, hoe hard ik ook mijn best deed.

Dus als jullie nog tips hebben om een beetje op gewicht te blijven?:D

Er begint een buikje te komen;) Maar dat zullen vooral mijn darmen zijn;) De kleine uk is nu net 2 cm groot!

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Volgens mij kan het een aantal dagen verschillen omdat een ei niet elke maand even snel is. Maar dan begrijp ik eigenlijk ook niet hoe vrouwen 3 weken overtijd kunnen zijn? Spannend!

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Krumfrum: wat zieling voor je zoontje, pink gebroken.... hoop dat hij er geen last van heeft

@ geslacht: wij hebben er bij de 1e voor gekozen om NIET het geslacht van te voren te weten, bij de 2e doen we hetzelfde!
    Wij zien de meerwaarde er niet van in, de verrassing vinden we leuker :D

@ Michelle: he bale van je ongi! op naar de volgende ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen!

@ Amberliek: ja volgens mij zijn de dagen NA je ei altijd 14 dagen (temninste dat heeft mijn gyn destijds verteld).
    bale van de krampen..... hoop dat het geen ongi wordt!

@ hier: ongi over, dus kijken wat de komende weken brengen, zal vanaf morgen beginnen met tempen om te kijken of ik mijn ei kan spotten! hoop echt dat mijn cyclus een beetje constant blijft :D

Deel Deze Pagina