Liessie, ik weet het nog niet! Pff durf haast niet, en aan de andere kant wil ik super graag testen. Weet niet hoe veel dagen voor nod de kv2v5 testen positief kunnen testen. En wanneer ga jij testen?
@ Navje: in mijn fotoalbum staat mijn zwtest nog van de 1e zwangerschap. Ik dacht dat ik 2 dagen na NOD een test deed, achteraf bleek dit 3 dagen voor NOD te zijn . Dus het kan wel maar dat is maar net hoeveel HCG je al aangemaakt hebt....
Ik ga zondagmorgen even testen. Lijkt me zo leuk als ie op m'n verjaardag positief zou zijn!!! Doe het met de K2v5.
Kun je een streep trouwens beter op een test van CB zien als er nog niet zoveel HCG is aangemaakt? Weet iemand dat?
onee..dames wat een slecht nieuws lees ik nu.. Amberliek ik had t zo voor je gehoopt! Nou je weet onze deal he! We gaan ervoor.. Ik heb deze maand geleerd dat als ik na mn nod gewoon de ongi pijntjes krijg ik niet hoef te testen want dan is het mis...heb ook achterhaalt dat ik beter op rekbaar slijm kan letten en dan gaan klussen dan afgaan op de ovutesten...op een of andere manier lukt dat dan net niet blijkt nu als ik alles terug lees van mn eerste zwangerschap dus ga deze maand eens me daar maar eens op richten haha..voor alle dames volgende maand roepen we gewoon uit tot ROSE maand!! Navje en liessie succes en hopelijk rose!! knuffel!
Geboorte en geslacht 1ste kindje krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Eerised 20-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Einneh 26-07-2011 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Steenbok29 Eerised 6 meisjes 10 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 MamavanB uitgerekend 0 meisje 0 jongens 5 onbekend NOD Leeuw: 9 september, ronde 1.. geen ongi, testen negatief Michelle77: 19 oktober, ronde 2 Amberliek: 14 september, ronde 11 Renske: 14 september, ronde 2 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 28dgn) Liessie: 18 september, ronde 1 Navje: 19 of 20 september, ronde 3 Krumfrum: 27 september (gemiddelde), ronde ?? Samba: 29 september, ronde 1 Evenstar: Steenbok29: Jocruella: Einneh: 9 oktober, ronde 3 Eerised: 13 oktober, ronde 4 Annelynn: 13 oktober, ronde 5 Amberliek: , ronde 12 Afspraken VK/Echo's Goldy - 20 september termijn echo Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling Renske, Liessie en Navje: succes nog even op het wachtbankje!
nog even snel voor ik me bedje in duik Had een vraag gesteld bij de verlos hier op het forum aangezien ik het zo vreemd vind dat mijn ongiepijn uitblijft en ook mocht er een vmk zijn je een zware ongie zou moeten hebben (vorige maand dus gehad weet ik nu) met behoorlijk wat pijn. Hier het antwoord Hoihoi, Als het mis zou zijn dan zien we vaak dat het afkomt als een zwaardere menstruatie dus dat het nu geheel pijnloos verloopt terwijl het normaal heel gevoelig is vind ik ook een beetje vreemd......Nu zien we in de jonge zwangerschap wel eens vaker bloedverlies dat niet op een miskraam hoeft te wijzen dit kan ook best veel zijn....omdat je nog zo jong zwanger bent kan je het ook nog niets zien op de echo dus wat ik je wil aanraden is om over 2 wkn nog eens te testen, is de test positief maak dan een afspraak voor een echo is deze negatief dan was dit helaas een miskraam. (Ps als het n miskraam is dan kan je nog 2 wkn lang pos testen, wacht daarom eerst deze twee weken af!) Imke
Ik heb bij Gabriëlla vanaf 4.5 week tot zo'n 9 weken echt vaak en veel bloed verlies gehad! De eerste keer was als een ongi, maar minder krampen. Het kan dus wel, maar is wel ontzettend slopend hoor, elke keer weer onzeker en turen in de pot of je toch iets ziet zitten. Zelfs na goeie echos..... Maar het zou dus nog wel kunnen, je had natuurlijk een posi test meid!
idd vandaar dat ik het ook zo raar vond dat ik totaal geen last heb van mijn doorbraak en dacht ik ga het eens navragen. Heb met emily dit geheel niet gehad..gelijk vanaf dag 1geen bloeding meer gehad dus ging er vanuit dat dat de volgende keer weer net zo zou zijn...Het kan nog steeds twee kanten op dus alleen nu twee weken wachten Ben alleen zo stom geweest om begin van de avond een ibropilletje in te nemen
Goedemorgen, Oh Amberliek! Dus het kan een vmk zijn, of je kunt nog zwanger zijn?? Wel spannend dus, worden 2 lange weken... Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt! Een iburprofen maakt niet zo veel uit denk ik toch? Niet meer nemen natuurlijk!
Dat worden idd 2 spannende weken Amberliek. Goed dat je het even hebt nagevraagd! Dat lijkt me ook heel spannend Eerised, steeds die bloedingen. Pfff, wat een stress!
Spannend amberliek... Is het ook wat minder dan een normale ongesteldheid? Ik heb bij mijn zoontje ook 5 dagen gebloed. Het begon een dag nadat ik positef had getest. ik was er van overtuigd een miskraam gehad te hebben, maar op de echo met 5.5 weken was toch een mooi kloppend hartje te zien. Maar wat ik me afvraag: Je hebt nog niet echt een dondkere test gehad. Als jij nu over een paar dagen al zou testen zou de test toch echt dondkerder moeten zijn als het goed zit? Kan jij die 2 weken wachten?! O en ik vond je gedicht heel erg schattig! Leuk idee!
Renske, liessie en navje!!! Ik ben zo benieuwd!! Er moeten er toch wel een paar op roze gaan deze maand
Goeiemorgen Ik hoop idd dat die 1ne ibropil geen schade kan brengen mocht ik toch zwanger zijn...Dacht idd dus dat ik gewoon me ongie of vmk had gehad dus dacht nou dan kan ik ook wel een ibro innemen voor de hoofdpijn is het lekker snel over....maar ja toen later las ik dat stukje van de verlos pas. Ik heb 1x eerder een miskraam gehad door ibrogebruik...wist niet dat ik zwanger was...was mijn aller eerste zwangerschap na 4 jaar niks en we hadden toen nog een eigen bedrijf en ik werd zwaar verkouden en voelde me echt lamlendig maar kon toen niet ziek thuis gaan zitten dus heb toen ibro 600 geslikt die hele week ja dat was foute boel natuurlijk toen ik er daarna achter kwam dat ik zwanger was...dit is toen ook met 8 weken af gekomen. Met emily ook gehad (zwaar verkouden dus) voor posi test en nu weer ...patroontje hihihi MamaDY het is inderdaad minder....ff vies praatje maar normaal na de eerste nacht moet ik me bed verschonen en ben ik hartstikke doorgelekt....nu zit er net een veeg in me maandverbandje na de nacht....maar als ik op de wc afveeg over de dag heen zit er wel veel aan...(of lijkt dat zo?) maar er zitten geen klonten in enzo wat er normaal wel altijd meekomt....geen buikpijn en geen borstpijn....heel vreemd om dit na de 25 jaar dat ik al me ongie altijd hetzelfde heb mee te maken. Zou het idd zo zijn mamaDY dat tie van de week dan donkerder posi zou moeten uitslaan als ik nog zou testen? Die twee weken wachten lukt nu wel aangezien we toch woensdag voor drie weken op vakantie gaan dus dan ben je er minder mee bezig...hahah moet dan drie weken wachten ipv twee om te testen dank je wel dat je het gedichtje leuk vind...heb hem helemaal klaar ook met een plaatje van een dondersteen van een babytekening erachter die in z'n luier aan het graaien is zijn er nu nog maar 3 die eventueel nog op roze kunnen gaan deze maand???? Renske, Liessie en Navje??? Die moeten gewoon alle 3 op roze hoor!!!! zou toch wat zijn als we deze ronde gewoon helemaal geen roze hebben:x
Btw: mamaDY heb je alleen in het begin gebloed of tijdens de zwangerschap ook nog? ik heb het idd ook gekregen 1 dag na nod net als bij jou toen der tijd. mmm zou die pendel van blijemeid dan toch kloppen. Ze zei dat ik in september zwanger zou raken van een jongetje maar pas goed posi zou testen in oktober..toen dacht ik nog huh dat kan nooit...maar op deze manier klopt dat dan idd...kom pas 7 oktober terug van vakantie..
Amberliek: Jeetje! Dat is wel heftig! Toen ik zwanger was van mijn zoontje wist ik het niet, ook bloedingen gehad in de stopweken van de pil, omdat ik die dus ook geslikt had. Naproxen gehad(wel 2 doosjes) heel veel advil intense 550 ivm een ontstoken wortel van mijn kies, en natuurlijk alles wat je niet mocht eten. Dus ik mocht in mijn handen knijpen dat ik een gezond kindje had na al deze medicijnen enzo! Ik hoop voor je dat de pendel dan gelijk heeft!! Lekker op vakantie, gedachten even los en dan daarna lekker positief testen! Duim voor jou! Ik hoop dat mijn pendel toch september bedoelde dan december.. weet niet wanneer ik moet gaan testen, maandag of toch dinsdag pff