Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #1341 amberliek, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    huh? snap hem niet....de uitslag niet of dat ik over een negatieve zetest gepiepeld heb :D

uitgebreide uitleg:

Heb geen zwtesten meer in huis...en vind het nu ff zonde om nieuwe te halen....
    dus dacht he heb nog een paar liggen die ik al us gebruikt heb maar negatief waren toen....(hou altijd alle testen van die maand tot ongie om te vergelijken geen idee waarom maar ut is zo) dus dacht zou het ook werken op een al gebruikte test...dus zo gezegt zo gedaan. ik een negatest naast een positest gehouden om te kijken of hij echt nega was en dat was tie...toen over de nega test gepiepeld.....en tadaaa twee strepen.(ovutest was goed posi)..wel licht zoals die van van de week maar das logisch hij is al een keer gebruikt geweest hahaha. :D

maar zoals ik al zei...of het nut heeft weet ik niet want met een (v)mk hebbie ook nog HCG natuurlijk.
    Alleen wat MamaDY zei zette me wel aan het denken...als ik een (v)mk zou hebben wordt de HCG niet meer maar minder...toch?? dus als ik van de week een nieuwe test doe (met nieuwe tester) en die is echt goed posi zou het nog goed moeten zitten dan..toch??..of is dat een redenatie van niks???

2. Oh hahaha dus je hebt over een gebruikte test geplast?????

Renske, balen zeg :( ....

Hier heb ik nu 2 pendels: 1 zegt februari 2012 meisje, en de ander oktober 2012 meisje.

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Aah nee jij ook al Renske :( :(
    Balen meid!

4. flowerpower50

Pff ik net 4 dagen voor nod met middagurine en helemaal niet geconcentreerd een zwtest gedaan.... Negatief natuurlijk!
    Kon het niet laten.
    Maar baal er wel van.
    Ga toch maar vast wat nieuwe ovutestjes bestellen.

5. Navje, nog even geduld joh. 4 dagen voor nod is best vroeg..

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. als je wel zwanger zou wezen en je doet over een paar dagen weer een test en deze is donkerder dan de vorige.. tja dan zou ik toch naar de huisarts gaan voor een bloedtest. Maar goed, je ongie is dus duidelijk anders? anders twijfel je niet lijkt mij :)

Eerised..nou ik hoop dat je pendels dan geen gelijk hebben en dat je veel eerder aan de beurt bent :)

Navje.. dat hoeft nog niks te zeggen he. Ten eerste.. je test 4 dagen voor NOD en ten tweede, die zei je zelf al.. je urine was niet goed geconcentreerd.. dus ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven. Ik blijf tenminste lekker duimen voor je:p

Weet je wat zo raar is? Gisteravond vond ik het een enorme domper dat roze bij het afvegen. Vandaag ben ik zo vrolijk als wat :S.. Niet dat ik het leuk vind om ongie te zijn, helemaal niet, meestal ben ik zo chagie als wat hahaha maar nu? nu niet :S
    Ach, ik denk dat ik spoken zie :D

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohh navje... die van jou wordt nog posi hoor;) er moet toch iemand op roze gaan deze maand.
    Amberliek ik vind het wel ontzettend spannend voor je. Wat gek haha dat een gebruikte test posi wordt;). Zegt toch iets?
    Maar mijn huis arts zei dat het streepje niet elke dag donkderder hoeft te worden, maar dat je na een week toch wel iets van verschil moet zien. En hoe kan HCG nou meer worden als je een vmk hebt gehad? Zwangere moeten toch ook altijd bloed testen om te zien of het HCG wel genoeg stijgt? als dit niet het geval is dan is het ook een miskraam.

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Eerised: Als ik jou was dan zou ik je pendels lekker niet geloven:p

9. Hahaha sorry, ik bedoel oktober 2011!!!!!!!!!!!
    Die geloof ik maar al te graag natuurlijk.

Dus feb 2012 en okt 2011, beide een meisje. haha!

10. En nog 1, okt 2011 jongen.

11. flowerpower50

Klopt, het was ook nog veel te vroeg!
    Maar ja, had testdrang, kon het niet laten. :p
    Terwijl ik met mezelf afgesproken had dat ik pas dinsdag zou testen, misschien maandag.... Dus nu maar wachten tot maandag, als ik daar voor niet ongi ga worden. ;)

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik heb eigenlijk ook best testdrang;)

13. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Ow jee :D

het komt nu nog op 2 aan toch?? :D

Essie81...als je het leuk vind mag je best meekletsen met ons hoor meis!.Gezellie hoor!!..zie je hier vaak voorbij schuivelen ;) :D

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0

Renske: bij jou is het dus NETZO vreemd als bij mij deze "ongie"
    had jij al test gedaan of helemaal niet?

Ehh ik twijvelen ja best wel;)
    Ergens denk ik je ziet het toch...der ligt bloed en is vies en bah bah dus je hebt gewoon je ongie en het is over en uit enzo...maar aan de andere kant zo raar dat ik en nergens last van heb terwijl ik al 25 jaar elke maand zwaar last heb. Wel bloed maar geen klonten heb (sorry vies praatje) en ik voor het eerst in 25 jaar me bed niet hoefde te verschonen na de eerste nacht;) nog steeds posi ovu's heb en ik nogsteeds warm aanvoel en 36.9 temp heb;)

Vreemd vreemd vreemd allemaal....:) dus twijvelen..ja ik twijvel idd wel..maar naar hs gaan lukt ff niet en heeft geen zin aangezien ik woensdag al op vakantie ga dus bloedtest is nooit optijd daar voor ik weg ben. ;)
    Ga maar gewoon lekker op vakantie en zie het dan wel.....denk wel dat ik voor ik weg ga nog ff test waag om te zien of hij duidelijk donkerder is of niet :)

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    hey meiden... Heb ff snel gelezen. Jonge jonge wat een tempo houden jullie erop!!

Slecht nieuws lees ik:(. Nog steeds geen roze deze maand......
    maar sommige toch een twijfel;)... zo blijft het spannend:$.

Hier ook weinig kans dat het raak is. Maandag geklus en woensdag duidelijk ei gevoeld... Ik heb mijn ei voor het eerst gevoeld, dat is dan wel weer cool.... Ik denk dat ik deze maand een cyclus van 28 dagen heb.. We zullen zien...

I'm watching you ;)

16. flowerpower50

Spannend Samba! Hopelijk was maandag goed getimed en is het raak!! Nu 2 spannende weken wachten.

Amberliek, voor jou vind ik het ook nog steeds super spannend!! Wel heel frappant dat je ongi na 25 jaar opeens niet is zoals-ie normaal is.

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Samba...ookal niet op roze :(
    NAAHAAAAA das volgens mij voor het eerst dat alle meiden die in 1 topic zitten op rood gaan....in elk topic is er altijd wel 1tje die roze gaat......jeetje wat zijn we eensgezind hier zeg :D

OF allemaal roze of geen van alle....hahaha lijkt wel 1 voor alle en alle voor 1 :p

Navje: ik heb idd geen idee wat ik ermee aan moet dit keer. dit is zo geen duidelijkheid...en zeker niet na dat verhaaltje van de verlos.
    Wat zou het toch handig zijn als het gewoon zo was....bloed is niet goed/ geen bloed is goed...
    Maar goed we zullen zien en ik hou voor mezelf maar voor dat dit gewoon me ongie is en dus naar de volgende ronde moet...des te minder valt het tegen als vande week die test toch wit uitslaat ;)

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Amberliek.. jeetje alsnog spannend bij jouw. Dat lijkt me idd even het beste nu.. afwachten en dan nt voor je vakantie een testje doen.. dan weet je het zeker :)
    Wel vreemd hoor dat je ongie nu zo anders is terwijl ie al 25 jaar hetzelfde is.. wat een stom lichaam hebben we soms he :(

Eerised.. ooooooooooh oktober 2011 :D:D:D Kijk, die mag je wel geloven :D:D

Nou ik had iets te vroeg gejuichd met : het is minder dat altijd.. Zojuist is ie helemaal doorgebroken lijkt het. Net alsof me lichaam denkt: ooh jij vind dit weinig, nou dan doen we er toch nog een scheutje bij... GRRRRR:(
    Achja, zullen we gewoon even afspreken dat de 2 dames die overzijn deze maand op roze gaan, en dat de andere meiden volgen in oktober? :D Als er een schaap over de dam is, dan volgen er mee :p

Als er een babytje onderweg is, dan volgen er vast meer :D;)

19. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hahaha we zijn wel lekker op de spreuken toer vandaag he :D

Sorry Renske: ik moest ff zo lachen om je ongie verhaal....niet omdat het toch doorgekomen is maar omdat je het zo komische neerpent :D

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Amberliek.. ik vond het zelf ook wel leuk toen ik het typte haha :p Kon er geen andere woordkeuze voor vinden :p
    Ach ja, laten we het maar positief bekijken :D

Deel Deze Pagina