Haha het is fijn dat je er nog grapjes om kunt maken Renske dan dat je helemaal " bij de pakken neer gaat zitten" (zeg ik dat goed?) Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! En ik hoop een ronde vol ROZE ipv rood.
@ Amberliek: spannend meid! alleen wel slopend dat je nog 2 weken moet wachten voordat je weer kunt gaan testen! Jeetje wat een heftig verhaal na zo'n brufen! Ik vind beide plaatjes erg leuk, en als je toch nog een gedichtje voor je moeder maakt kun je daar idd ook 1tje achter doen. hihi, sorry moest wel ff lachen toen ik las dat je een gebruikte nega test weer opnieuw hebt gebruikt, maar het is wel een idee @ Navje: euhmmm ik ga niet zeggen wanneer je moet testen, ik heb nl eigenlijk geen geduld als ik mag testen (en jij ook niet lees ik net ) ik zou over 4 dagen nogeens een test doen als je nog niet ongi bent geworden. Geen rood geeft hoop meid! @ Renske: he bale meid! dikke knuf!! @ Samba: spannend meid, ik duim voor je! Voor de rest een hele dikke knuf!!
Amberliek: de gedichtjes net gelezen. Ze zijn heel erg mooi, bijzonder... Zijn ze vast heel vereerd mee!!
Einneh: saai he voor je ei zitten...dan gebeurt er wat zwanger worden niet veel....verder alles z'n gangetje bij jullie?? Vond hem zelf wel goed gevonden eigenlijk en moest er zelf ook wel erg om lachen...want vond het ook best achtelijk om over een nega test heen piepelen hahaha mens doet rare dingen als het er op aan komt he Navje: hihi zijn beide het zelfde gedichtje alleen met ander plaatje erachter hihihi jij ook al aan de spreuken/gezegdes Ga jij nog maar ff paar dagen met je kop in het zand zitten en pas weer boven komen als tie roze is hihihih vind deze ook wel erg grappig Wie zijn billen brandt moet blij zijn dat hij niet andersom stond hahahaha
Haha weet dat ze hetzelfde zijn, maar vind ze erg leuk! Heb de hoop voor deze maand al helemaal opgegeven hoor... Durfde al niet te hopen en na al die negatieve berichten over de duivels zie ik het voor mij ook somber in. Qua kwaaltjes, tja durf het sowieso niet te verwijten aan misschien een zwangerschap, heb gevoelige tepels, en het hongergevoel (zonder knorrende maag) en af en toe misselijk, maar ook niet de hele tijd. En dit had ik vorige maand ook, en toen werd ik ook ongi dus deze maand vast ook. Heb 10 ovutesten en 2 zw.testen besteld op zwanger en kids, had er nog 3 van sensitest liggen(ovu's) dus 13 is toch wel genoeg om aankomende maand m'n ei te vinden.
Ja hier gaat alles zijn gangetje, Mark (onze zoon ) is erg ziek geweest de afgelopen week (koorts/verkouden), hij had er zelf niet zoveel last van, maar ik wel . Sinds vandaag is de koorts gelukkig goed gezakt! het is wel saai om voor je ei te zitten maar we maken er maar het beste van Ik zou geloof ik toch maar een paar nieuwe testen halen en daarmee testen
Daar kun je bijvoorbeeld je templijstjes bijhouden. Ik w8 alleen al een poosje op de aanmelding, ik denk als iemand hier nu ook al lid is dan kan die mij ff voorrang geven.....
ik las van de week ergens bij zwanger worden dat hij dicht ging die site dan.....geen idee hoe of wat maar zag het onderwerp erover staan. ik hou me temp niet echt bij alleen vanaf 2 dagen voor nod 2 x per dag...zodra ik hem weer op 36.6 zie staan weet ik genoeg hihi
Ik moest voor de 1e zwschap van de gyn mijn temp bijhouden, toen hoefde het maar 1x omdat ik na 1x medicatie al zwanger was. Hoogstwaarschijnlijk wordt het nu ook weer ziekenhuis en medicatie maar voordat we daar heen gaan toch maar met tempen beginnen dan heb ik iig wat om mee aan te komen en kan ik misschien mijn ei vinden ook wel handig
Ja echt wel maar we houden er beide rekening mee dat het niet gaat lukken (heeft de gyn ook al gezegd hoor....) maar goed het kan wel!
moet je eispring opgewekt worden dan? wel fijn dat je gelijk de eerste ronde zwanger was trouwens! hoefde je en niet lang aan de medicijnen en niet nog een elle lange weg met verdriet en rotgevoelens omdat het maar niet wilde lukken... Hoelang willen jullie het zelf gaan proberen alvorens de stap naar het zh weer te nemen??
Ja, ik heb PCOS, dus geen (goede) eisprong. We weten het nog niet, mijn 1e 2 cyclussen na de pilstop zien er goed uit dus wel w88 sowieso deze maand af, als ik strax weer 3 maand niet ongi wordt (zonder zwanger te zijn) gaan we wel heen, en als ik geen ei kan vinden
ooh goeie cyclus ziet er hoopvol uit dus kan me voorstellen dat je het toch eerst nog ff zelf wil proberen..zeker gezien dat het niet onmogelijk is. wel heel spannend dan allemaal zeg....goeie cyclus...eitje vinden en HOPA!!! kan dat zomaar ineens dan dat je drie maanden ineens geen ongie heb met door de PCOS?
Ik kijk even Hollands Got Talent en ik kan meteen bijlezen hihi Amberliek.. ik heb trouwens e gedichtje gelezen hoor maar ik vind hem erg mooi. Krijg er zelfs kippenvel van Einneh.. Bij deze spreken wij dus echt even af dat je deze ronde mooi zwanger wordt zonder het ziekenhuis Ik duim ontzettend hard voor je! Pff ik ben die hele ongie nu al zat. Wat een rotding is dat zeg, zie ik wordt er nu al wat meer chagi van Ik wil gewoon verder met zwanger worden, niet weer 30 dagen wachten.. ben ongeduldig Ik ga lekker verder tv kijken Spreek jullie vast het weekend weer meiden.. Liessie en Navje.. ik duim nog steeds hoor Truste alvastt!
Ja dat kan zomaar; kort uitgelegd; Normaal heb je ong. 14x een eisprong per jaar, bij PCOS maar de helft waarvan de helft maar goed is (tenminste zo heeft de gyn het destijds ongeveer uitgelegd). En geen eisprong is geen ongi...... dus tja..... maar daar denk ik nu ff niet aan het ziet er nu hoopvol uit @ Renske: afgesproken En jullie ook allemaal op naar roze !!!