@Poppenkop, hmm toch nog maar een keer aan de klus geweest gisteren met zo'n positieve ovutest?! @Yummy, tja het is wel even zwaar om zo te studeren, maar dan heb je straks ook wat! Ik werk als zittingsvoorbereider voor kantonzaken voor Mulderovertredingen. Erg leuk werk, en ideaal voor parttime Het is inderdaad lekker om straks ook te kunnen werken. Ik ben dus ook tijdens mn studie al begonnen met werken, en dat gaat prima. En als je dan op je rekening kijkt aan het einde van de maand weet je ook dat je het ergens voor hebt gedaan @Torties, spannend voor jou ook! Morgen nog eens testen? @Mamam1, jij ook nog even geduld dus. En wat ideaal trouwens dat je 1 dag thuis kunt werken. @Navje, nog een paar dagen geduld..Dit zijn de lastigste dagen he.. @Amberliek, het klinkt wel goed qua tekenen. Al had ik de vorige zwangerschap de ronde dat ik zwanger was juist helemaal geen symptomen. Dacht daarom de hele tijd dat het toch niks werd, deed zonder veel spanning een test en ineens was daar toch een streepje. Dus je lichaam kan je inderdaad lekker voor de gek houden. Maar geen bloed geeft moed he En je eisprong vraag, dat kan volgens mij zeker wel, dan is de lf mogelijk weer wat langer. @Annelynn, succes op het wachtbankje! Laat je niet teveel gek maken hoor. Fijn dat je colitis ulcerosa met medicijnen onder controle blijft, want ken in mijn omgeving ook wel andere verhalen. Maar nog steeds niet heel leuk natuurlijk.. @MamaDy, wauwww!!!! Ik kan de test niet zien maar je woorden zeggen genoeg! Hoop voor je dat het goed blijft gaan, maar wat super zeg!! Gefeliciteerd Hier aan het wachten op mn ei, nog een paar dagen geduld
Ja dat dacht ik ook. Inmiddels heb ik ook een clearbleu test gedaan maar die gaf aan: NIET ZWANGER...Wat moet ik hier nou mee!!? Hoop voor alle dames die binnekort gaan testen dat ze ook een mooie streep te zien krijgen!
Nou laten we het hopen! Ik heb er nog 4 liggen (k2v5) dus doe straks nog eventjes een testje om echt echt echt zeker te zijn.
Wauw MamaDy, dat is een duidelijke en zo vroeg! Ik heb idd ook gehoord dat de Clearblue veel meer Hcg nodig heeft, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Positief is positief toch?! Bij deze: gefeliciteerd en ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan! Uit nieuwsgierigheid: enig idee hoeveel dagen na je ovulatie je zit? Annelynn
oh dat is balen..Maar het is wel waar, de cb heeft meer hcg nodig. Je zit natuurlijk ook nog best veel dagen voor je NOD he, dat scheelt. Maar er verschijnt echt niet zomaar een streepje, dus heb goede hoop voor je!
Ik weet het niet precies.Ik denk zo 8-10 dagen na mijn ovulatie. Ben ook nooit echt regemaltig ongesteld. mijn cyclus is tussen de 28 en 35 dagen.
Nou heb net weer een testje gedaan ( ik ben niet te stoppen) Maar dit lijntje is veeel lichter. Kan ook wel want heb net een glas drinken op. Toch dan is het toch logisch dat het lijntje lichter kan zijn? Oke nu stop ik met testen!
Hoi allemaal ben ik weer, wat lieve reacties Ik durf bijna niet meer want iedere nega test een teleurstelling maar ik zit te denken morgen ochtend weer een testje te wagen... Dan is ook officieel me nod Maar maandag zou ook kunnen..
MamaD: GEFELICITEEEEEEERD!!! en idd als je net gedronken heb is je urine niet zo geconcentreerd dus kan je streep lichter zijn...maar zelfs dan staat tie er....DUS.......Je kan er niet meer omheen waar blijft die mooie banner????? Torties: kan me voorstellen dat je niet meer durft ik ben er ook (voor nu) ff mee gestopt werd gek van dat getest en getuur hihihi....maar vandaag nod dus...dan zou ik idd morgen of overmorgen weer een test doen meis. Hier: klachten...heb ik eigenlijk niet tot weinig..het enige wat ik heb is gevoel dat me borsten aan twee touwtjes bungelen ...zo zwaar en trekkkerig aan de bovenkant voelen ze. verders eigenlijk niks...terwijl ik normaal toch meer klachten heb al een week voor nod....tja moeten nog maar ff afwachten of die 1x afgelopen maand precies goed was of toch weer net ernaast dat we het maar 1x gedaan hebben is omdat manlief ziek thuis zit en meer geen zin dan wel zin heeft en ik hem met alles uit de kast te halen toch nog zover heb gekregen dat we het een keer gedaan hebben...met veel moeite dus
@ Torties: Rot he die nega testen, terwijl je zo veel "rare" dingen aan je lichaam voelt. Het is steeds weer een teleurstelling @Amberliek: misschien was die ene keer wel precies "raak" hihi Wij hebben ook niet vaak gemeenschap gehad, ook niet perse op ' de dag van het ei'. Geen idee wat mijn cyclus lengte is. Woens+vrijdag waren de testen negatief. Misschien een langere cyclus van 28 dagen pff.
Nou dames, vanochtend weer een testje gedaan met ochtendurine... Je zie nu heeeel licht een streepje. Ik denk dus dat het aflopende zaak is . Ik vind het alleen zo raar dat het gister toch best een duidelijke streep was.
Ow jakkes mamaD het goedt nog niet afgelopen te zijn hoor. maar het kan idd ook een vmk worden hopelijk is je volgende test weer lekker duidelijk meis!!! dikke knuff! hier: nog nergens verder last van dan van touwtjesborsten ....tuur me gek op mega blauwe aders (had ik bij emily ook ineens) s'avonds zie ik ze en denk ik YES!!! s'ochtend en overdag moet ik me gek turen wil ik iets zien en denk ik...ow nee toch niet...dat wordt toch tampons meenemen naar cp aankomend weekend
O balen amberliek.. Mocht het voor ons niet zo zijn, gaan we gewoon samen vol goede moed de volgende ronde in. Ik ga er van uit dat de rest van de dames gewoon een DIKKE STREEP te zien krijgen IK BAAL!
MamaDry hè bah geen echte duidelijkheid voor jou Lieve dames, mede omdat mijn man het wilde heb ik Zojuist met ochtendurine getest: positief =D moest eerst even turen, maar nu echt niet meer! =D Lukt me alleen niet met me iPhone om de foto te plaatsen als ieman me kan vertellen hoe dat moet plaats ik em wel natuurlijk
OHHH wat spannend! Gefeleiciteerd! Geen idee hoe je dat vanaf de Iphone doet. Ik stuur hem altijd naar me mail en zet hem dan vanaf de computer erop...
oohhh torties!!!!!!! gewoon zwanger GEFELICITEERD meis!!! uumm hoe je hem kunt plaatsen dan...van iphone overzetten op de computer en dan plaatsen. MamaD...ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt meis...zag net je drie testjes...en idd ze gaan van donker naar super licht ik heb heel voorzichtig het gevoel dat het hier ook wel us raak kan zijn (ondanks dat ik die blauwe aders niet heb dan) maar ik moet nog een week dus ga niet vooruitlopen op de zaak..kan van de week zomaar mijn welbekende borstpijn krijgen en dan weet ik dat ook ik door naar de volgende ronde moet...hoop het niet natuurlijk....get wat is dat wachtbankje soms vervelend zeg
Aaah mamady, was balen zeg (meer dan dat) sterkte, hopelijk blijft het toch goedgaan! Torties, yesss! Gefeliciteerd! Amberliek: spannend hoor!! Hoop voor je dat het raak is! Hier geen ongi-kwaaltjes te bekennen nog... Maar soms komen ze zo ineens opzetten. Wel ietsie vollere borsten (volgens mij) en gevoelige tepels, maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi ga worden.