Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je het nu al zat ben Renske!! en je heb het nog maar net :p hahahaha

Hier lijjkt het alweer op z'n retour te zijn...snap er geen bal van..is nu net zo veel (of weinig) als de laatste dag van je ongie.....ik heb het nog maar sinds gister....zoooooo stom hoe een lichaam in elkaar kan zitten.

Renske: alvast truste voor straks meis!

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    ff inbreken..

amberliek .. krijg je mijn PB's?

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Vraag me af of dit wel een echte ongi is amberliek!

Ik ga slapen dames!
    Truste en tot morgen!

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    oow wacht ff...moet ff kijken jazzie...zit al die tijd al hier dus nog niet aan de bovenkant van me site gekeken...ga gelijk ff kijken en als ik pb heb reageren ;)

Einneh: ik ook maar weet ut pas over twee weken (een correctie 3 weken) zeker.......helaas.

Truste meis.....vond het een gezellig kletsavondje zo :D ;)

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey meiden,

hoe is het hier?? Heb niet terug gelezen sorry.. ben bekaf

mn schoonvader heeft gister een hele zware operatie gehad en ik heb afgelopen nacht samen met mn schoonmoeder in het ziekenhuis geslapen. De operatie is wel heel goed verlopen en het gaat nu ook goed met hem (voor zijn toestand). Ligt nog op intensive care en krijgt morfine tegen de pijn.

Niet echt goed kunnen slapen vannacht en morgen weer de hele dag werken dus ik ga maar snel mn bedje in.

@ amberliek, ben je ongi geworden :( ?? Begrijp ik uit je berichtje van hier boven?

@ all, een dikke knuffel!

6. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goldy meis wat heftig!!! gelukkig is operatie goed gegaan en hopelijk sterkt hij snel aan zodat hij naar gewone zaal mag..
    Heel veel suc6 daar en beterschap voor je schoonvader!!!
    Slaap lekker dat kun je nu wel even gebruiken ;)

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    goldy:heel veel beterschap voor je schoonvader!!

ik lees allemaal ongi's jeetje, dat had ik niet verwacht..
    en toch ben ik stiekem jaloers hiih

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    o en ik las iets over menstrustiekalender.net. die doet het gewoon hoor. ik gebruik em ook nog steeds;)

9. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Leeuw nog steeds niks meis? :(

Idd iedereen is hier op rood op 2 na Liessie en Navje zijn onze hoop nog...de rest door naar volgende maand....ggrrrrr ;)

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    niks nada noppes ik wacht het nog een week af, is er dan nog niks dan maak ik een afspraak met de dokter, ik heb toch echt een eispong gehad

11. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Wat raar he! je zou bijna een luikje in je buik willen om te kunne kijken....

zie je Renske zei toch dat je zou winnen bij beste idee van nederland :D

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #1392 amberliek, 16 sep 2011
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
    Goed net ff wc check gedaan...na vorig bericht tot nu 1 druppel in me maandverband en dat op dag 2 :$ dat kan nooit normaal zijn. dag 2 heb ik normaal elk uur wel een verschoning nodig omdat tie aardig vol zit dan en omdat ut gewoon niet fris is langer met zo'n ding in te lopen....dat ik nog maar een beetje heb is meestal pas dag 5 ofzo.

jeetje ben geloof ik beetje forumverslaafd vanavond :D

nou heb iedereen weg gekletst hier dus sluit ik maar af hier voor vanavond....

Legt alle kussens goed, wast alle glazen af, zet vast de koffie klaar voor de ochtend en doet de lichtjes uit......

Weltusten allemaal

13. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Wat is er hier gekletst gisteravond! Gezellig! hihi. :D

Amberliek: heel vreemd je ongi klinkt niet zoals een ongi. Ben heel benieuwd was het eventueel kan zijn...

14. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!!!

Wat is hier lekker gekletst gisteravond!! Ik was Hollands got talent aan het kijken, dus zat niet achter de laptop.

Ik heb vanmorgen even een testje gedaan. Helaas helemaal wit...... Denk dat het voor mij deze maand ook rood wordt ipv roze!!

Zoonlief was al op tijd wakker dus we zitten alweer gezellig beneden Bumba te kijken, beetje vroeg op de zaterdagochtend!

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat een geklets!

Goldy: Sterkte met je schoonvader:( hopen dat die snel opknapt! Hoe is het verder met jou? Veel last van kwaaltjes?

Liessie: Nee he! Maar zolang je niet op rood bent is er nog hoop he;)
    Navje: Kom op jij op roze!!!

Amberliek: Als jij dit nog niet eerder heb gehad, dan zal het wel geen gewone ongi zijn en ben je gewoon lekker zwanger:).
    Neem je geen test mee op vakantie? Jij hebt elke dag getest en dan wou je zeggen dat je straks je 3 weken kan inhouden?!;)

Eerised: Ohhh Oktober 2011, helemaal prima toch:D En een jongetje vind je dat leuk?! Od heb je er liever nog een meid bij?

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik ben gister bij de verloskundige geweest. Ik krijg 2 extra echo's omdat ik zo dun ben. Vind ik helemaal niet erg;)
    Wat ik gister wel van iemand hoorde( en dat maakt me een beetje bang) Is dat je baby als jij geen reserves hebt en niet genoeg eet, van de placenta gaat eten. Zal dit waar zijn? Ik vond dit zo'n eng idee. Gelukkig eet ik wel voldoende(behalve het avondeten), maar het maakt me toch een beetje bang.

17. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    jeetje dames wat kletsen jullie veel haha...kan het allemaal niet bijhouden..

@amberliek je houdt het spannend..
    @mamady ik heb er nog nooit van gehoord..zou het even navragen bij de vk maar de kans dat zoiets gebeurt lijkt me heel erg klein
    @goldy heel veel sterkte gewenst..probeer tussendoor zelf ook wat uit te rusten!
    @liessie getver balen meid...
    @navje jij moet deze maand redden!!

hier een lekker uitslaap ochtendje gehad. Man en dochter liggen nu samen in bed te slapen, die waren om 6 uur al wakker haha. Ik weer helemaal fit en lekker ff in joggingbroek op de bank. Gebeurt niet zoveel in de tijd tot ei he haha. Ik heb 4 pendels, 1 voor oktober, 2 voor november en 1 voor jan 2012. Ik vind alles prima, is allemaal sneller dan een jaar zoals bij onze eerste....we gaan er weer voor deze maand maar nu eerst ff relaxen haha

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldy.. Meiss heel veel sterkte maar blijf ook een beetje denken aan jezelf he. Goed rusten is erg belangrijk voor je :)

Amberliek.. En dat is alles???????? Dat is geen normale ongie lijkt me hoor!! Kan ook een innestellingsbloeding zijn of een lichte pseudo menstruatie.. dan wordt je zeg maar ongie op et moment dat je het verwacht omdat je hersenen nog helemaal weten dat je zwanger bent :) Als het vandaag helemaal over is, is het dan niet eens tijd voor een testje ?:)
    Jaa ik zei toch dat ik kei hard zou gaan winnen met mijn idee :D:D een BUIKLUIK :p hihi

Liessie... Aaaahh balen maar goed.. geen bloed geeft nog moed he meiss

Navje.. Jij moet dan echt op roze gaan hoor:p

MamaDy.. Nou ik heb daar nog nooit van gehoordd!! Ik ben ook erg dun, en ik eet ook helemaal niet zoveel maar zolang je je zwangerschapsvitamine inneemt.. dan krijgt je baby echt wel voldoende :) lijkt mij dan. Als je je echt zorgen maakt moet je het even vragen aan je vk. Oohh dus je hebt gisteren even mogen spieken bij je baby.. hoe was het ?:D:D

Michelle.. Lekker gezond weer op :D zo hoort het..

Hier: Ongie, ongie en nog eens ongie.. Aaaaaaaaaaaargghh!:(:(
    Maar toch moet me iets van het hart..
    Gisteren had ik zoals ik jullie vertelde, een minder heftige ongie dan normaal. Ik helemaal blij natuurlijk.
    In de avond zag ik toen ik op de wc zat, (sorry voor de lekkere onsmakelijke details) een soort van stukje/blaasje van rood en ik had dat nog nooit eerder gezien. Best groot ook, nouja groot.. je kon er niet omheen tenminste. Ik heb het daarna weggespoeld en sinds dat moment is me ongie echt erg geworden, ook met grote stolsels. Heb dit nog nooit eerder gehad. Kan het zijn dat er toch misschien iets is geweest maar dat het gewoon is weggespoeld? Ik wil me nu geen dingen aanpraten en weet het nooit helemaal zeker omdat ik geen postieve zwangerschapstest heb gehad.. maar ik vraag het me gewoon af of jullie dit weleens hebben gehad..
    Sorry voor me smerige verhaaltje maar moest het kwijt !!

19. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemiddag meiden!

Ongie zo goed als over hier;) inlegkruisje is voldoende.
    heb nog ff ovutest gedaan met zeeeeer lichte urine en twee strepen...vanmiddag nog maar us 1 doen met wat geconcentreedere urine...mocht de boel toch schoon zijn van binnen moet die niet posi worden maar miss nog net een licht streepje laten zien.

Renske: ik heb het idd ook gehad vorige maand..mestruatie is daarna ook erger en vaak de buikpijn ook wat heftiger...hoeft niet altijd maar is vaak wel zo....veel stolsols en een vreemd uitziend vies dingetje...kan best dus dat er wat zat maar zich niet gehecht heeft :(

20. Nou, hier even een heel ander iets.. Maar waarschijnlijk gaat hier het spiraal er weer in, en komt er geen 2e meer :( !
    Tis een heel verhaal, maar dat leg ik vd week wel uit........

Deel Deze Pagina