ooeff Einneh das wel heel vroeg...kan me voorstellen dat je al aan je 3de of 4 bakje zit Lekker is dat he...ff die momentjes voor jezelf...ookal doe je niks dan (voel ik me altijd schuldig over als i dan echt niks in huis doe ofzo) dat is gewoon even lekkker Einneh tijd
Goedemorgen! Helaas op m'n verjaardag geen positieve test! Nu ben ik niet altijd stipt kwa cyclus dus er is nog kans, haha! Werd vanmorgen misselijk tijdens ontbijt. Raar gevoel in de maag. Misschien is't niks! Amberliek: jammer dat de politie idd zo snel voor de deur staat! Mensen kunnen zo snel klagen! Maar leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Ik krijg zo visite. M'n broer en z'n dochtertje (1) komen, dus ga me ff aankleden! Meld me later weer!!
@ Amberliek: Op zondag doen wij hier niet zoveel in het huishouden dus ik ga me vandaag niet schuldig voelen @ Liessie: jammer van je nega test, toch een hele fijna dag toegewenst; gefeliciteerd met je verjaardag!
Liessie: spannend meis! wel jammer dat je niet een leuk cadeau heb op je verjaardag...wie weet een paar daagjes later alsnog een verlaat verjaardagscadeau ..iig GEFELICITEERD!!!! Ehh ja er wonen hellaas 3 zeikburen tegenover ons....zitten nooit buiten zeggen geen boeh of baah maar klagen het hards...dus geheid dat 1 van de drie gebeld heeft.....is het nou een doordeweekse dag zeg ik oke gelijk heb je morgen moet iedereen weer vroeg op.....maar ik kijk naar buiten en bij alle drie zitten de gordijnen nog potje dicht en zit ik alweer beneden... Tuurlijk als er 1 stel is dat veel en vaak buiten in de tuin zit met hun visite is het makkelijk om te zeggen...hey ik lig met me oor tegen de deur aan en JA ik hoor iets dus ik heb last. Als we echt zoveel herrie zouden maken zou mijn dochter dan ook niet allang wakker zijn...die ligt met haar kamertje aan de tuin kant. Ik vind die mensen zoooooo zielig en bekrompen he...kom dan gewoon ff langs en zeg joh zouden jullie iets zachter kunnen praten of lachen...maar nee schijnheilig de politie bellen...BAH nou hun 1 geluk...het is straks 3 weken heerlijk stil voor ze. hihi Veel plezier vandaag Liessie!!! Hihi Groot gelijk heb je Einneh: morgen weer een dag om te huishouden hoor
Ach je hebt van die buren he.... ik zou idd ook eerst ff aanlopen van joh zu het zachter mogen maar goed...... nee morgen geen huishouden, moeten beide aan het werk
amberliek, leuke profielfoto. en nee geen ongi of zw klachten helaas. Liessie, gefeliciteerd met je verjaardag!! balen van die nega test maar het kan nog.
Leeuw: pff wat frustrerend lijkt me dat!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Amberliek: hihi leuk feestje gehad dus gisteren! Gezellig joh! Er zijn altijd wel een paar van die buren... Geven zelf nooit eens een 'feestje' zeker. Liessie: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! hele fijne dag vandaag! Jammer van je nega test! hier ook geen positieve hoor! Zelfs gisteren met eentje die 6 dagen voor nod kan testen negatief getest. Dus op naar volgende ronde denk ik maar!
Liessie.. GeFeLicItEeRd met je verjaardag, maak er een leuke dag van en ja het is jammer van die negatieve test.. maar goed.. ik blijf zeggen: geen bloed geeft moed Amberliek.. hmm je ongie al over.. nouja ene kant wel lekker toch Denk dat het dan misschien toch gwn een ongie is ja, aangezien je ovu test lichter was.. Maar goed, een gezellig avondje en nacht gehad dus.. haha ach ja de politie staat voor dat soort dingen meteen op de stoep en als er echt wat aan de hand is, rijden ze liever nog een blokje om volgens mij hahha Jaa ik zou dan ook eerst aanbellen en zeggen: hey, allemaal leuk en aardig maar kan het ietsje zachter???? maar goed, sommige mensen doen dat niet he Navje.. hmm ja als die test kan testen 6 dagen voor NOD en er was niks op te zien.. dan zou ik ook gaan twijfelen ja En kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt: of laat die ongie dan maar komen, of een knaltest.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt Einneh.. lekker hoor even wat tijd voor jezelf Morgen weer werken? Werk je veel? Hier: Me ongie is al een stuk minder gelukkig Al veel minder dan dat ik gewend ben op dag 3 dus das wel lekker. Hopelijk stopt ie snel er helemaal mee en kunnen we weer verder aan de klus. Ik ga even wat aanrommelen hier meiden!
@ Renske; ik werk 3 dagen per week (ma, di en vrij) alleen moet ik de komende 2 weken de woensdag ook werken. Maar ach dat is maar 2 x dus te overzien. Meer wil ik ook niet werken, heb nu al het idee dat ik ongelovelijk veel mis Wel fijn dat je ongi nu al minder is!
Einneh: ik werk ook 3 dagen, maar vind het soms ook best veel hoor. En idd het gevoel hebben dat je veel mist. Gaat je zoon op die dagen naar de creche o.i.d.? Amberliek: dat was idd een korte ongie. Hoe is het verder met je? Kom je de dag een beetje door??? Ik heb m'n verjaardag 2 weken geleden al gevierd (samen met verjaardag van m'n vriend) dus lekker rustig vandaag. Onze zoon ligt nu lekker te slapen, misschien gaan we straks nog even op pad. Ik heb nog steeds de hoop dat m'n ongie uitblijft! Geen bloed, geeft moed, die houden we er maar in!!
Op maandag is hij bij pake en beppe (mijn ouders ), op dinsdag naar het KDV en op vrijdag is manlief thuis (ouderschapsverlof) Als manlief geen ouderschapsverlof meer heeft dan zal Mark wrs 2 dagen naar het KDV gaan (maar dat is latere zorg, zover is ht nog niet en eigenlijk hoop ik dat hij dan alweer opnieuw ouderschapsverlof kan krijgen ) Hoe hebben jullie de opvang geregeld? Ik duim voor je mee dat je ongi wegblijft!!
Einneh.. aha oke Jaa ik kan begrijpen dat het voor je gevoel best veel is dat werken omdat je het idee hebt dat je dingen mist. Maar wel een prettig idee zeg, 1 dagje bij je ouders en ook 1 dagje met z'n papa Liessie.. Okee, nou is toch wel lekker even een rustig dagje of niet? En idd, houd die slogan maar even aan nog: geen bloed geeft moed Ik weet niet of de vraag ook voor mij bedoeld was, wat betreft de opvang.. maar ik ben een thuis-blijf-mama, dus ik ben de hele week zelf bij me meisje en dat bevalt me prima Verder hier ook een lekker rustig dagje
Hier alles prima hoor Lekker pyjamadagje met z'n drietjes beetje dingetjes vast voorbereiden voor vertrek a.s woensdag...het er echt zo zin in...ff drie weken gewoon niks alleen genieten opvang....geen opvang hier...ik ben de opvang....ben thuis blijf mama en bevalt me super goed wel gaat ze 1 ochtend per week naar de peuterspeel ochtend maar daar zijn de mama's allemaal gewoon bij aanwezig
Wij zijn vandaag een dagje naar het dolfinarium geweest. Mijn zoontje is gek op grote vissen dus hij heeft genoten! Hoe gaat het met iedereen? Liessie: Van harte gefeliciteerd! Die posi test komt er vast aan Amberliek: Leuk van die zeik buren gelukkig hebben jullie het wel naar jullie zin gehad. Komt er nog een zwangertest aan? Navje: NOg even afwachten! Ik werk 3 dagen als gastouder. Mijn zoontje is of bij mij of bij mijn moeder, die is namelijk ook gastouder en heeft allemaal drukke jongetjes van mijn zoontjes leeftijd Mijn zoontje gaat sinds kort op woe ochtend naar de peuterspeelzaal. Ik vind het belangrijk dat hij ook ergens naar toe gaat zonder vertrouwde mama, papa of oma. HIj is namelijk erg het baasje aan het worden bij mij en bij oma. En op de peuterspeelzaal blijkt het ene schatje te zijn (wat af en toe wegloopt!)
Nouuuu jaaaaaa zeg! :x:x Ff mening....als je mijn man en dochterop profielfoto ziet en mij op de gewone foto? wat zien jullie dan??? een gewone nomale man (gezin) met z'n dochter....een aso (gezin) of een arrogante (gezin) kl**tz*k ??? Manlief krijg nu net een bericht in zijn facebookberichten van de vader van onze buurvrouw (hij woont hier niet eens) met de mededeling: Niet meer zo arrogant doen (mijn man dus) past niet in de buurt.En denk aan de buren? het leven is net een kinderhempje,,kort en bescheten :x:x:x En waarom?? geen idee Onze buurvrouw had idd een belletje naar ons gedaan en gezegd dat het wat hard was (5 min voordat de politie dus aan de deur stond) en mijn man heeft gezegd..sorry hebben we niet doorgehad we zullen er rekening mee houden dank je dat je ons ff belde....We zaten er allemaal bij toe hij dat zei...gelijk ook idd rekening mee gehouden maar goed politie was natuurlijk allang gebeld anders staan ze niet al 5 minuten later aan de deur....en dan nu krijgt hij ineens dit berichtje:x:x:x Moet ik even vertelllen we zaten dus in de tuin met onze visite....we hebben een overkapte en verwarmde zitgedeelte achter in de tuin staan vandaar dat we dus in de tuin kunnen zitten. Sorry hoor we zijn verre van dit...manlief staat altijd voor iedereen klaar hier als er geholpen moet worden met van alles en nog wat...heeft voor diezelfde buurvrouw haar tuintje en schuttingen gedaan omdat ze alleenstaande moeder is dus wel wat hulp kon gebruiken....en dan heb je een keertje visite notabene nog op zaterdagavond en dan kun je een trap onder je kont krijgen....eerlijk waar dit begrijp ik echt niet.
@ Renske: die vraag was voor iedereen bedoeld Ik zou wel thuismoeder willen zijn nu Mark er is alleen ben ik bang dat op een gegeven moment de muren op mij afkomen @ Amberliek: jeej dat gaat lekker daar bij jullie op de buurt.... aan de foto;s gezien zijn jullie een normaal gezin hoor! Maar sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om anderen het leven zuur te maken en ze geen plezier te kunnen. Ik zou, als je haar een keer tegen komt of een keer naar haar toe gaan en vragen waarom het op deze manier moet (niet aanvallend) en of ze de volgende keer eerst naar jullie toe wil komen zonder meteen de politie te bellen.......
Amberliek: jeetje het gaat lekker daar of niet?! Wat een vervelende mensen zeg! Bahbah, mensen die zich met iedereen bemoeien en vooroordelen hebben over iedereen. Niets van aantrekken, waarschijnlijk gewoon jaloers dat jullie zo'n gelukkig gezin zijn! Jullie zien er heel normaal uit hoor! niets mis mee.
jeetje, belachelijk! en waarom via facebook? net als het bellen naar de politie. vast geen lef om het in jullie gezicht te zeggen. jammer dat het zo moet gaan. probeer er maar boven te staan. jullie zien eruit als een normaal gezin hoor. o enne....knappe kerel! opvang: nu geen opvang nodig ik ben huismoeder, maar ben wel aan het kijken wat ik wil gaan doen, muren komen af en toe op me af.
Opvang: mijn zoontje gaat 2 halve dagen naar de opvang. Hij vindt het helemaal geweldig!! en ze leren er ook veel! Zodra hij naar de Peuterspeelzaal mag, gaat 'ie daar naar toe. Ben zelf ook huismoeder, en doe vrijwilligerswerk (vandaar de opvang) mijn vriend werkt fulltime (soms nog wel iets meer ; landmacht vaak van huis dus )