Oohh heerlijk Amberliek!! genieten dus! Ben jaloers, hihi Leeuw: wat vervelend! Testen mag je na 5 minuten niet meer aflezen toch? Ik kijk er meestal kwartier later nog wel eens op misschien toch nog eentje proberen... Wie weet!
meiden wat klesten jullie veel. pff heb altijd veel tijd nodig om terug te lezen. balen voor de negatieve testen en de duivels meiden. zou wel leuk geweest zijn als er een hoop op roze konden. mijn rare slijm zaterdag ook maar benut en dat was meteen ook de laatste dag slijm. dus eerst 3 dgn slijm waarvan 1 dag geklust toen 2 dgn geen slijm en toen weer dag en die dag ook geklust. dus spannend. geen diee hoe mijn cyclus is. sinds zondag misselijk en opgeblazen gevoel en meer plassen als normaal. vind het lastig om nu te kiezen wanneer te testen. dacht eerst och we zien wel in oktober dan test ik wel een keer als ik dan nog niet ongi ben. maar nu (ook door omstandigheden) weet ik niet wat ik moet doen met testen. kortste cyclus zou komende donderdag zijn (22 dgn) en langste cyclus zou volgende week zaterdag zijn (31 dgn). wat zouden jullie doen? heb maar 1 test liggen en kan niet zomaar nieuwe testen halen (of moet ze online bestellen). manlief vind dat we beste de langste cyclus kunnen afwachten.
mamady, ik gebruik geen ovutestjes, meestal voel ik mn eisprong heel handig amberliek, lekker zeg spanje!! enneh, nee was geen tuurstreepje....hmmm ik duik ff in de prullenbak zo hihi.. krumfrum, ik zou testjes bestellen 1 is echt veel te weinig
ik hoefde niet eens zo diep te graven haha... maar 2e streepje is nu ineens bijna niet meer te zien. moet nu echt turen
Leeuw: als je de test nog een keer nat maakt komt het streepje weer omhoog als het idd geen indrooglijntje is (exper hier spreekt ) en anders morgen nog keer over zwtest piepelen en ff 15 minuten wachten en dan gauw foto maken
Heey Meiden.. Amberliek.. Gelukkig kon je het waarderen hihi Ooohh jij had dus ook van die bambi oogjes in je kraamweek naar je man toe hahaha ik wilde toen echt niet meer werken en kijk nu: ik zit lekker thuis met de kleine meid Wat heerlijk zeg dat je naar Spanje gaat en dat het daar 34 graden is.... pfff kan ik mee als handbagage ofzo? onee, dan mis ik mijn eisprong vast en we hebben net afgesproken volgende maand allemaal op roze te gaan Leeuw.. Hmmm wachten duurt dan zoooo lang he echt onwijs balen.. Navje.. He dorie jij ook op rood Volgende maand willen we roze hoor sterkte met je ongie.. MamaDy.. Jij bent een trouwe hond hier, gewoon zwanger en wel blijven. Tof van je en hopelijk komen we je clubje snel versterken met nog meer zwangere Zou het erg leuk vinden om elkaar te blijven volgen inderdaad van het zwanger worden, tot het zwanger zijn, de geboorte en erna Liessie.. Hoe is ie met jouw? ben je nog overtijd? Krumfrum.. Jij was het toch die vroeg wanneer je het beste kunt testen? Als ik jouw was, zou ik (mits het je lukt) ook de langste cyclus aanhouden.. Test je eerder, dan heb je de kans dat het te vroeg is en dus negatief is.. Maar goed, ik weet zelf hoe moeilijk wachten is. Als je echt niet kunt wachten dan zou ik een paar dagen voor je langste cyclus testen. En mocht je toch eerder willen testen, dan heb je aan 1 test denk ik niet genoeg.. Hier: hier is de ongie zo goed als weg, lekker hoor Vind het altijd zo stom, laat mij maar lekker zwanger zijn Veel beter!!!
ff heel snel vanaf het werk!!! Lees vanavond bij! Hier nog geen ongie. Vanmorgen nog een misselijkheidsaanval, maar misschien kwam dat wel van de kwarktaart........ Pfff, ik merk dat ik heeeeeuuuul graag roze wil! Tja, wie niet hier!!! Tot vanavond!
Ohh liessie spannend! Er kunnen er deze maand toch nog 2 op roze gaan hè Ik vind dit clubje gewoon erg gezellig! Iedereen is geintresseerd in elkaar! Bij sommige clubjes vertelt iedereen maar over zichzelf maar reageren nooit is op een ander. Tuurlijk moet je je ei kwijt kunnen daar is een forum voor, maar een beetje interesse is altijd leuk natuurlijk!
Spannend Liessie!! hopelijk kwam de misselijkheid van een zwangerschap hihi! Duim voor je! Wanneer ga je testen?
liessie hihi teveel kwarktaart gegeten op de vroege ochtend misschien? hoop natuurlijk dat het door de zwangerschap komt. renske, ja inderdaad getver die duivels. vorige zwangerschap heb ik ze 16 maanden niet gezien. heerlijk was dat. leeuw, balen dat er nu niets te zien is. misschien morgen of overmorgen toch nog een testje doen? mamady leuk dat je het hier gezellig vind. jou reden is precies ook mijn reden dat ik het hier zo gezellig vind. ei kwijt maar ondertussen ook meeleven en wachten met anderen. welke testen kan ik het beste kopen? 2 voor 5 van de kruidvat of beter ander merk? vorige keer heb ik pas week na nod positief getest met die van kruidvat. maar toen hadden ze nog niet die van 2 voor 5 daar.
Volgens mij zijn de 2 voor 5 ontzettend gevoelig. Ik heb in ieder geval op dag 18,19 of 20 van mijn cyclus er positief mee getest!
Leeuw: gewoon niks nada nopes??? :x nou moe! Renske: jij blijft mooi hier.....op roze volgende ronde is VEEEEL belangrijker dan met mij mee in de koffer Krumfrum: ik zou ook de langste cyclus aanhouden meis! des te minder kans op teleurstelling en frustratie Liessie: jij was gewoon misselijk van de zwangerschap en niet van de kwarktaart hoor MamaDY: das het leuke hier idd...of je nou wel of niet zwanger bent iedereen is geinteresseerd in elkaar en hoe het gaat met je...daarbij kun je ook nog lekker je ei kwijt en fijn dat mensen erop reageren ipv aan je voorbij gaan omdat ze graag over zichzelf willen babbelen...zoals veelal gebeurd hier op het forum Krumfrum: de k2v5 zijn super gevoelig dus beste is die idd te kopen Suc6!!!!! en hopelijk ga je op roze hier: zo misselijk als wat
dank jullie. morgen dus toch maar ff naar de kruidvat op de terug weg van het zkh met mijn zoon. hihi ff paar inslaan dus. haha, mijn man is helemaal niet van het testen dus die zal wel zeggen jaja moet dat nou 1 is toch genoeg.