Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAAAARGG net een stuk tekst getypt, klik op reageren.. foetsie internet, foetsie is de tekst. Dus ik ga maar opnieuw beginnen

Liessie.. Die misselijkheid hoeft niet van de kwarktaart te komen he:p En je hebt je ongie ook nog niet!! Wat goed. Wanneer ga je testen meis?

Amberliek.. tenzij mijn ventje ook mee kan in de bagage dat vind ik het een erg goed plan:p En anders neemt jouw man maar even wat minder kleren mee ofzo.. en dan komen we allebei zwanger terug uit Spanje.. op naar het vruchtbare Spanje haha :p:p
    Heb jij ook al kwarktaart op ofzo dat je zo misselijk bent? Worden jullie allemaal zwanger van de kwarktaart want als dat zo is, dan maak ik er per direct 1:D:D

MamaDy.. Ik vind het ook zo'n leuk en gezellig groepje dit. Ik kwam hier laatst zo binnenvallen maar werd leuk ontvangen en vind het hier nu erg gezellig :) Het lijkt me dan ook een leuk idee om elkaar echt te blijven volgen, om echt contact te houden :D:D

Krumfrum.. nou aan 1 testje heb je vast niet genoeg. Want jij gaat gewoon een 2de streepje krijgen en dan willen wij hier elke dag zien of ie al donkerder wordt :D:D Dus haal er morgen maar gauw wat bij.
    Moet je met je zoontje naar het ziekenhuis vanwege zijn pink? of vanwege de buisjes? Of zit ik nu de verhalen van 2 personen door elkaar te halen? Sorry ben het even kwijt :(

2. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    je haalt niets door elkaar hoor. zijn pink is getaped en dat moet tot vrijdag blijven zitten en dan langzaam gaan bewegen. zijn oortjes daarvoor moeten we morgen met spoed naar de kno-arts. er loopt al meer dan een week bloed uit zijn oortjes. en druppels hebben deze keer helaas geen effect. hihi maar daarna dus snel naar de kruidvat voor testen,...

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    #1484 krumfrum, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    misschien hebben we allemaal hyves dat we elkaar daar kunnen blijven volgen ... zomaar ideetje hoor. zelf ben ik hier ook zomeer binnenkomen vallen laatst en ook ik voel me echt al "thuis" dat iedereen met je meeleeft en adviezen geeft.

amberliek, jij ook al misselijk. samen aan de kwarktaart gezeten?

goldie, heel veel sterkte meid !!!

meiden, denken jullie ook al na over namen en geboortekaartjes?

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum.. Aha okee zo zat het ja. Aah gossie wat sneu zeg van z'n oortjes. Gaan ze morgen kijken wat ze verder kunnen gaan doen? Of worden het zeker weten weer buisjes?
    Over hyves gesproken, mijn man en ik hebben er eentje samen maar we doen er eigenlijk niet veel mee. Ik zit meer op de zwangerschapspagina.nl hihi dus ik denk dat ik hier meer te volgen ben :p

Goldy.. meis heel veel sterkte de komende tijd. Ik ga nu even het topic lezen waarin je het uitlegt. Mocht je toch je hart willen luchten, doe dit vooral! En neem vooral je rust, want als je iets nodig hebt dan is het je rust helemaal in jouw toestand.

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goldy heel veel sterkte!! Dikke knuffel!!
    Liessie: ben heel benieuwd naar jou, hihi. Wanneer ging je testen!
    Krumfrum: bloed uit z'n oortjes?! Jemig wat heftig! Waarom is dat? (Sorry voor de misschien domme vraag). Hopelijk kunnen ze jullie morgen direct helpen bij de kno arts, arme mannetje. Voor jou ook stressen lijkt me!

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goldy wat erg voor je! Ik ga zo het verhaal lezen.
    Krumfrum: wat naar:'s arm mannetje! Hopen dat de kno arts er snel wat aan doet!

Ik heb Hyves;) en Facebook! Wie hem wil hebben stuur ik wel er. Pbtje. Vrienden en bekenden weten alleen niet dat ik op zp zit en dat wil ik graag zo houden. Dus geen krabbels waar het woord zp in voorkomt graag:p

8. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    nee hyves is mischien niet zo handig idd. hier weet niemand dat we bezig zijn en al helemaal niet dat ik hier kom.

mijn zoon heeft al sinds zijn 14 mnd buisjes en die blijven steeds maar een half jaar zitten voor ze eruit zijn. we merken dat aan hem meestal door driftbuien, veel vallen, slechter horen en praten. hij heeft nu al voor de 5e keer nieuwe gehad (jan. dit jaar). in juli had hij ineens loopoor met bloed erbij dus toen ook snel naar de kno-arts maar was met 3 dgn druppelen over (wel kuur afgemaakt natuurlijk) en nu sinds een dikke week weer loopoor met bloed (ziet er erg vies uit). en waren toch bij de huisarts vanwege zijn val in de douche dus gelijk laten kijken en ja hoor zag er erg onrsutig uit dus oordruppels. maar na een week oordruppels lijkt het alleen erger te worden. dus nu toch maar weer naar de kno terug. pfff ja valt niet mee inderdaad. hij is net op de bank in slaap gevallen (is gestopt met zijn middagslaapje toen hij 2 en 2 mnd was en hij is nu bijna 4) en slaapt nu al bijna een uurtje gelukkig. tis niet niks ook niet voor hem. vorige keer buisjes waren ook amandelen eruit en daarna doordat hij ook een griep onder de leden had hebben we 3 dagen in het ziekenhuis gelegen (samen gelukkig). dus nu alleen woordje kno-arts doet hem al roepen dat hij echt niet mee gaat. in juli was het al drama hoewel hij eenmaal daar het goed deed. dus ook dat brengt spanning. en voor de 7e keer (voor zijn buisjes ook al eens geopereerd aan zijn oortjes) narcose lijkt me ook niet zo goed voor zo'n klein lijfje.

sorry voor het hele verhaal maar dan snappen jullie het wat beter dat we niet enorm schrikken van bloed uit zijn oor.

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ahh wat vervelend voor je zoontje. Is er geen andere oplossing dan buisjes? Ik heb namelijk 2 gastkinderen gehad en die hadden ook altijd gezeik met hun buisjes. Zij hebben nu beide(zusjes) een andere operatie gehad en bij hun is er nu niks meer aan de hand.

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dat klinkt hoopgevend voor krumfrum MamaDY!
    Dit lijkt me voor die kleine man ook vreselijk vervelend elke keer weer die buisjes erin en eruit en de troep die uit zijn oortje komt.

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Krumfrum.. Ik vroeg me ook af of er dan niet iets anders aan te doen is? Ze zijn tegenwoordig zo kundig. En het lijkt me ook niet goed dat ie zo vaak geopereerd wordt aan zijn oortjes??
    Bovendien is het voor zo'n kleintje oook niet fijn continu weer erheen voor buisjes.. Ben erg benieuwd of er ook iets anders tegen te doen is :) Ik hoop het

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey meiden!

Goldy: pfff, wat een heftig verhaal zeg! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!!

Krumfrum: wat vervelend voor je zoontje. Ik kan me voorstellen dat hij het woord KNO-arts niet meer kan horen! En jullie ook niet!

Pendelen: ik ben voor het eerst gependeld. Januari 2012
    -->jongen. Nou het mag wel eerder hoor!!!

Namen: ik heb het hier heel vaak over namen! Hoor ik weer wat en wil ik de mening van m'n vriend even weten. Hou d'r wel van!!

Heb nog even getest toen ik thuis kwam van mijn werk, slaat nergens op natuurlijk. Was ook negatief. Nog maar even weer afwachten.

Ik heb trouwens ook Hyves. En net als bij Mamady weet niemand dat ik op ZP zit en wil dat ook graag zo houden.

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    goldy, heel veel sterkte!

krumfrum, wat een gedoe zeg met die buisjes

liessie, balen van de nega test

14. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Liessie: Wat balen van je negatieve test! Kan het zijn dat je je eisprong later hebt gehad deze maand? Of heb je hem gevoeld of gevonden met een ovulatietest?
    Normaal altijd wel regelmatig?

Hier: Niets bijzonders ;) Ongie (en hoe :() en een lekkere ziekenboeg thuis hihi.

15. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen!!

Navje: toch je ongie gekregen meis :(
    getsie!!!!
    Ziekenboog thuis..ook getsie....beterschap allemaal!!

De vader van onze buurvrouw vond blijkbaar dat hij nog niet genoeg gal had gespuugd met dat ene berichtje :x
    Open gister voor het eerst sinds maanden mijn hyves maar us (zit meer op facebook)
    en taddaaaaa hij vond het erg nodig blijkbaar om ala publica op mijn hyves ook nog maar ff een krabbel te zetten...men hoe zielig ben je zeg pffff....

Deze heeft hij weer weggehaald kon alleen dit nog lezen in me inbox
    Waarom buurtjes pesten????

En daarna heeft hij me dit op mijn hyves gekrabbeld.

Doe het in de toekomst wat rustige En toon een beetje respect voor de buren, De vollumeknop van de radio (stereo) en natuurlijk jullie eigen vollume iets minder mag ook, hou rekening met de buren. Het leven is al zo kort De gezegde het leven is net een kinderhempie kort en bescheten. reageer maar:)

Wat moet ik hier nu mee?? reageren of niet?
    Ergens denk ik dag bekijk het maar en aan de andere kant denk ik als ik netjes wil zijn is een reactie wel zo netjes....weet ff niet wat ik nu moet doen.....wat zouden jullie doen in dit geval????

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Nouuu die man is volgens mij niet goed! Hij is wel heel erg met Jullie bezig. Ik zou een privebericht of een briefje in de bus doen en daarin een soortgelijk raar bericht over buren die buren maar is met rust moeten laten en niet zo druk moeten maken. Het leven is namelijk al kort genoeg;) hihi.
    Nee vervelend hoor zulke buren!

Ik ben heel erg;) ik heb voor morgenavond weer een echo staan... Ik ben de laatste dagen weer zo onzeker, dus heb het echobureau opgebeld en kan morgen al terecht!

17. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Navje: ik hoop voor je dat het snel minder wordt! Succes met je ziekenboeg.

18. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Ohhh mamaDY wat leuk dan je morgen alweer mag :D
    jammer dat ik er niks van mee ga krijgen.....maar in iedergeval heel veel plezier en hopelijk steld het je weer een beetje gerust ;)

Idd vreselijk vaders van buurvrouwen ;)

Heb net mijn maansteenarmbandje weer tevoorschijn getoverd..ff gereinigd en ga hem zo weer omdoen....lekker op vakantie en dan.....hopelijk ;)

19. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    volgens onze kno-arts is er geen andere optie helaas. hij schijnt hier over heen te groeien. vanmorgen voor neits geweest. afspraak stond verkeerd dankzij een stagiaire :(. onze eigen kno is er niet. dus nu donderdag nieuwe poging bij andere kno dus ben benieuwd.

20. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    navje, beterschap met de ziekenboeg thuis. en balen dat je duivels gekomen zijn.

mamady, goed dat je zo snel mag voor een echo. is er reden om bezorgd te zijn of niet?

amberliek, heerlijk op vakantie meid. waar is dat maansteen voor?
    wat betreft de buren, ben de verstandigste en laat het gewoon gaan. niet reageren. blijven hun doorgaan kun je ook eens bellen met de politie voor laster, maar dan moet je zelf niets gedaan hebben verder om hen te pesten.

liessie, hoop ook dat je eerder zwanger bent dan de pendel voorspeld.

wat namen betreft ben ik er ook al erg mee bezig maar mijn man niet. de meisjesnaam staat nog van de eerste want daar waren we toen en nu nog steeds helemaal verliefd op ook al past hij eigenlijk helemaal niet bij de naam van onze zoon. en voor een jongen geen idee zal pas net als met de 1e ergens tegen de bevalling aan pas rond zijn dat we het eens zijn geworden. lol. geboortekaartjes heb ik ook al een behoorlijke voorkeur. ik ga ze zelf maken dus dat is lekker handig.

Deel Deze Pagina