Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Amberliek: Jeetje wat een zielige figuren! :$ Ben je klaar mee joh! Verschrikkelijk. :x En dan ook nog op hyves en facebook... Durven ze je niet reallife aan te spreken, of willen ze je ook nog even "voor gek" zetten op het internet.
    ja wat moet je er nu mee, negeren? Of een vervelend bericht terugsturen. Of aangeven dat je niet op zulke berichten zit te wachten...
    Ohh, de maansteen! Hopelijk brengt hij veel vruchtbaarheid! :)
    En heeeeel veel plezier op jullie vakantie!! :D:D:D

Krumfrum: Hè bah, wat vervelend weer! Moet de arme man nog 2 dagen extra wachten.
    Hopelijk groeit hij er dan ook over heen wat de kno arts zegt, is natuurlijk geen pretje steeds buisjes in en uit je oren, en smeer en bloed er uit. Sterkte!!

MamaDy: Wel leuk, morgen weer een echo!! :D:D
    Alleen vervelend dat je zo onzeker bent meid! Alles is vast goed! ;) Waarom ben je zo onzeker?

2. flowerpower50

Geboorte en geslacht 1ste kindje

[/SIZE][/B]krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised

6 meisjes 10 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    MamavanB uitgerekend

0 meisje 0 jongens 5 onbekend

NOD

Leeuw: 9 september, ronde 1.. geen ongi, testen negatief
    Liessie: 18 september, ronde 1
    Krumfrum: 27 september (gemiddelde), ronde ??
    Samba: 29 september, ronde 1
    Einneh: 9 oktober, ronde 3
    Eerised: 13 oktober, ronde 4
    Annelynn: 13 oktober, ronde 5
    Amberliek: 13 oktober, ronde 12
    Renske: 16 oktober, ronde 3 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 30dgn)
    Navje: 18 oktober, ronde 4 (cyclus van 29 dagen genomen)
    Michelle77: 19 oktober, ronde 2
    Evenstar:
    Steenbok29:
    Jocruella:

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 20 september termijn echo
    Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo
    MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    amberliek, ik zou juist helemaal niet reageren op zulke zielige berichtjes. dan is de lol er snel af. snap ook niet dat de vader van je buurvrouw het doet? hij woont er toch niet?!

mamady, spannend morgen de echo, laat je hem hier ook zien?

krumfrum, leuk dat je het geboortekaartje zelf maakt!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Navje.. Balen zeg van je vervelende ongie en ook balen van de ziekenboeg :( maar ik hoor super veel mensen die ziek zijn. Tis ook echt zo'n periode om ziek te zijn gezien het weer enzo.

Liessie.. Balen van je negatieve test zeg:( Hoe sta je er zelf tegenover? wat zegt je gevoel? Ben je altijd wel regelmatig ongie?
    Wat betreft namen.. wij hebben de namen al compleet hihi. Voor zowel jongen als meisje weten we het, en ook het geboortekaartje weten we al. Nu alleen nog zwanger worden :(:(

Amberliek.. He getsie wat een vervelende situatie zeg. Sommige mensen doen er alles aan om het leven zuur te maken en gebruiken daar ook nu tegenwoordig social media voor (ik ken er namelijk ook een paar:().. Als ik jouw was, dan zou ik het gaan negeren. Ik denk namelijk dat als je reageert dat het alleen maar erger wordt, ongeacht wat je stuurt. Zulke mensen zijn uit op aandacht en door te reageren geef je die. Als je ze negeert hebben ze er geen 'lol' meer in en is het gauw afgelopen. Is nu ook mijn manier van aanpakken en het pakt uitstekend uit :D

Lekker hoor dat je morgen op vakantie gaat. Hoelaat ga je wegg??

Krumfrum.. Jeetje dus voor niks.. nou lekker dan. Kan gebeuren natuurlijk maja leuk is anders. Nu moet je donderdag, nou ik ben reuze benieuwd. Wat raar dat ze er niks anders voor hebben, tegenwoordig zijn ze zoooooo kundig!! En voor zo'n klein oortje kunnen ze niks doen?? Hmm..naja het is niet anders dan :( Ik hoop dat ie er dan overheen groeit..

MamaDy.. Wel fijn dat je al zo snel terecht kunt voor je echo. Maar waarom ben je bezorgd? Voel je iets raars of?:(

Als ik iemand vergeten ben.. SORRY. Heb mijn best gedaan om op iedereen te reageren.
    Vandaag is het hier rustig. Nouja rustig, ben druk genoeg in huis hoor. Dacht dat me ongie zo goed als weg was en nu begint het weer. Vreemd. Laat het maar lekker ophouden :p:p

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
  6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Amberliek: maansteen heb ik mijn vorige zwangerschap ook gedragen!
    Krumfrum: balen zeg een verkeerde afspraak:s en wanneer zegt de arts dan dat hij er wel overheen gegroeid moet zijn?

De echo heb ik zelf aangevraagd bij er. Pretecho bureau. Waaro
    Ik zo onzeker ben.... Tsja ik weet niet! Ik voel me wel op en top zwanger dus daar ligt het niet aan. Het ene moment heb ik Helemaal geen kast van onzekerheid maar dan lees ik weer enge verhalen op zsp of zie ik weer onderschriften over miskramen en dan is de onzekerheid er weer.
    Ik ben blij als ik me kindje voel:D

Ik zal de echo zeker komen showen;)

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek:
    Hmm ik herken het wel een beetje. Me ongie begon gewoon zoals normaal, hield vrij snel weer op en begon 1 a 2 dagen daarna weer opnieuw.
    Ik zoek er niet teveel achter, want ik heb erg veel bloed verloren. Wel zoals bij een gewone menstruatie.. Dus denk gewoon dat ik een vreemd lichaam heb :D
    Zojuist even gekeken en nu alleen nog maar wat bruinig spul.. vrij weinig dus denk dat het einde eraan komt. YEsss :D:D
    Misschien is het bij jouw wel iets anders geweest, ik weet niet. Je kunt helaas niks anders doen dan wachten. Maar goed, jij gaat lekker op vakantie en daar heb je afleiding genoeg. Ga je 10 uur in de ochtend weg? En ga je met het vliegtuig?

MamaDy.. Aha okee. Nou als je onzeker bent en je kunt zo snel een echo krijgen, alleen maar prettig voor jezelf toch meis. Als jij je daardoor meer gerustgesteld voelt, vooral lekker doen!
    En ja je leest inderdaad erg vreemde, nare verhalen.. als ik zoiets lees heb ik echt wel weer het besef van: jeetje wat bof ik eigenlijk dat ik zo'n mooie, lieve, gezonde dochter heb! Het is en blijft toch echt een wondertje, zo'n kleintje:)

8. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Even heel snel vanaf het werk!

Hier buikpijn en bloedverlies. Maar omdat ik een rode slip aan heb kan ik niet goed zien of het rood (bloed) of bruin is! Bij afvegen is er niks. Hahaha, gekke praat!

Lees vanavond bij en reageer!

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Liessie: en?!
    Amberliek: alvast een hele fijne vakantie! Dat je er maar erg vruchtbaar mag zijn:) veel plezier!!

10. flowerpower50

Ahh Liessie! :( Heb jij ook je ongi of is er nog hoop?
    En hoe gaat het met Leeuw, heb jij al meer duidelijkheid meid??

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    liessie, maar geen rood ondergoed meer aantrekken, en ook maar geen toiletpapier met rode bloementjes erop ofzo, daar word je zo zenuwachtig van:D

amberliek, alvast veel plezier in spanje.

navje, nee nog steeds niks, vanmorgen nog wel een zw testje gedaan maar dat was voor nu ook echt de laatste, echt geldverspilling.

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo allemaal,

Wij gaan ook voor een 2de en zitten in ronde 1 :D
    Ons dochtertje Luna is nu 4 maanden maar we zijn er helemaal klaar voor. Wij vinden het fijn dat er weinig tijd tussen zit.....
    Zijn er nog meer met zo weinig tijd tussen?!

Gr enjoyllive x

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi meiden!

Amberliek: wat een raar gedoe met die buren zeg! Goed van je dat je niet meer gaat reageren.

Renske: heerlijk dat het bijna over is! Dan kun je weer aan de slag! En hopen op een positieve volgende ronde!!!! Een roze ronde!

Mamady: wel prettig dat je morgen weer een echo krijgt. Even weer die bevestiging dat het goed zit. Die onzekerheid herken ik wel m'n eerste zwangerschap.

Leeuw: hoe is het met je?

Hier nog geen bloed of iets weer opgemerkt. Morgen even weer afwachten dus. Wel nog steeds pukkelig, vreselijk!

14. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    oi joj..... meiden... Allemaal naar oktober:$????.......Jammer... :( NOD 16 tm 30 september lijst blijft ook al zo angstvallig rood/zwart...getsssss:(

Hier uiterdaard ook nog niks te melden.........

Enige positieve is dat ik ook gezellig met jullie mee mag:D en daardoor ook geen enkele stress voel.... Daar zag ik namelijk wat tegenop...Laat oktober maar komen dan!!!

15. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    zo weer terug van vakantie.........we gaan er weer tegenaan! ;)
    Al weer zwangeren in de vorige ronde?

Succes allemaal en hopelijk wordt dit een vruchtbare maand.
    xje

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllife: je was hier laatst ook al aangemeld toch?

Jocruella: leuke vakantie gehad?

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Wat vaag zeg. Nog geen duidelijkheid dus.

Amberliek.. Fijne vakantie meid! Geniet ervan en kom vooral zwanger terug :D:D Deal!!!!!!!!

Meiden, ik reageer morgen verder want ik kom net terug van een feestje en ben helemaal af. Ga zo slapen.
    Truste meiden!
    En tot morgenn

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Liessie83: Oh dat zou best kunnen idd, was toen op meerdere forums aangemeld hihi. Mag ik wel mee kletsen hier?!

xx

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig!!

20. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @liessie83 - het was heeeeeerlijk! 16 dagen dominicaanse republiek dus heerlijk uitgerust en genoten.
    Hier is het nu voor ons lekker koud hahhaha dus maar knus onder de dekens vannacht hahahahha:)

Deel Deze Pagina