Hallo meiden. Heb een vraagje, mijn eerste ongi dag van de laatste ongesteldheid was 8 sep. Toen de 14de en 15de weer pil genomen en daarna kwam mijn vriend toch met het leuke nieuws dat wij wilde stoppen. Mijn klus dagen waren deze week, maar nu ben ik ongesteld. Hoe bereken ik mijn cycles dan nu? Liefs, x
Heey meiden.. Zo, heb even alles terug gelezen hehe. Was vanmorgen erg druk hier in huis dus vandaar.. Nu even lekker op de bank, laptopje op schoot en even een time-out. Kleine meid slaapt ook lekker.. heerlijk! Enjoy.. Allereerst welkom Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen. Op je vraag hoe nou je cyclus te berekenen weet ik eigenlijk niet zo goed een antwoord. Als je nu ongesteld bent, moet je dan niet vanaf nu gaan tellen qua dagen en de klusdagen die eerst deze dagen zouden zijn, als het ware vergeten? Dit omdat je toch 2 pillen hebt genomen? Tja ik weet het anders niet meid. Ik hoop dat iemand anders wel een antwoord heeft .. Marise.. Ook welkom hier Liessie.. He wat balen meiss hopelijk is het snel over en kunnen we allemaal er weer voor gaan om op roze te gaan Krumfrum.. Wat heerlijk dat je zo lekker kunt knutselen. Tis ook echt zo'n dag ervoor, lekker binnen hangen en dingetjes doen Kan niet wachten totdat me dochter wat ouder is, lekker cakejes bakken enzo.. echt leuk En wat spannend bij jouww! Het kan wel met een zwangerschap te maken hebben hoor, ik hoop zo dat jij deze maand afsluit met een mooie positieve test volgende week MamyDy.. Hmm vervelend he die hormonen soms. Hopelijk wordt het wat minder onderhand, maarja tis niet anders. Sommige worden mega vrolijk, andere weer chagi. Je hebt er helaas niet altijd invloed op he Hopelijk krijg je vanavond een super mooie echo meid Amberliek.. Ik mis je nu al hoor hahahah nee hoor lekker genieten! Ook al lees je dit nu niet meer Leeuw.. Zou het niet kunnen dat je een cyclus overslaat? Dat je wel een eisprong hebt gehad, maar dat je niet ongie wordt? En dan binnenkort weer een eisprong hebt, en vervolgens wel ongie gaat worden? Dat kan toch ook? Of heb ik het nou mis ? Annelynn.. Lekker joh een weekendje weg geweest, hopelijk heb je er lekker van kunnen genieten Goldy.. Het maakt niet uit dat je niet zoveel klets hier, je hebt wel wat anders aan je hoofd. Het zijn zenuwslopende tijden en het is niet niks. Kom hier maar wanneer je hoofd ernaar staat. Heel veel sterkte!! En hopelijk breken er snel betere tijden aan voor je. Volgens mij was er ook iemand terug van de Dominicaanse Republiek? Weet even je naam niet sorry Maar wat heerlijk zeg! En oh, wat ben ik jaloers. Gelukkig heb je er van kunnen genieten, het was zeker onwijs mooi daar? Tijd tekort gehad? Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad? Hier eindelijk even rust, waren een paar drukke dagen. Van alles te doen Achja, hoort erbij he Ongie is lekker over, dus voor ons is het groene licht er weer haha om het zo te zeggen. Ik hoop echt op een betere maand hoor
Krumfrum: bij jou nog even spannend dus! Ik hoop op roze!!! Wat heerlijk om lekker te knutselen! Fijne momenten met je zoon! En wat leuk, een hut op zolder! Goldy: spannende tijden voor jou en je familie! Sterkte hoor! Onze zoon ziek opgehaald bij m'n ouders (die passen elke woensdag op) Hoge koorts en lamlendig. Zoooo zielig! Nu ligt hij lekker te slapen. Ik hoop dat hij snel opknapt!
Jaaa mijn echo was weer helemaal goed! Heb het hartje gehoord, gezien en heb hem/haar zien bewegen helemaal gerustgesteld!
sorry meiden niet alles teruggelezen mamady geweldig je echo meiden ik haak even af..niet omdat ik jullie niet gezellig vind hoor maar ik moet alles even proberen van me af te zetten .. bijna een jaar bezig en hakt er wel in. MOet even rustig aan doen. heb abonnement op deze club op 1 keer per week gezet..... moet proberen er niet zoveel mee bezig te zijn. (wat heel moeilijk is) toch heel erg bedankt voor jullie steun. Ik wens alle zwangeren veel succes en genietse !! En alle andere succes !!
Pff, ik kom nog ff alles uitleggen hoor... Het is niks lichamelijks ofzo hoor dat we er niet voor gaan! Maar vriendlief kwam ineens thuis vrijdag met die mededeling, wil waarschijnlijk helemaal geen 2e, wil weer een andere baan, ik werken waarschijnlijk dusja . Allemaal ff klote! Dit is de beknopte versie... Heb het er wel moeilijk mee even..
@ eerised..getver wat een mededeling..kwam het uit de lucht vallen??Sta je er zelf achter of is t gewoon***?? Pfff zou in tranen uitbarsten als mijn kereltje dat tegen me zou zeggen... @ steenbok..meis al een jaar bezig..hoe lang deden jullie over de eerste?? Wij over de eerste ook bijna een jaar dus ben er ook bang voor...heel veelsterkte en geluk!
Het kwam best wel uit de lucht vallen eigenlijk.... Ik had echt al zoooo lang de wens weer voor een 2e, echt al maaaaanden! Eindelijk eind juni zei mijn vriend. Dat hij ook dolgraag een 2e wil! Ik dolblij natuurlijk, spiraal eruit gehaald. Want vriendlief heeft de boot tijd afgehouden vanwege twijfels over zijn werk e.d. En nu zijn we paar maandjes bezig en zegt ie ff dat hij weer ander werk wil (binnenland chauffeur waarsch.), buitenland rijden is hij waarschijnlijk klaar mee. En door die twijfel wil hij voorlopig en miss helemaal niet meer.. En ik zal dan ook moeten gaan werken.. Tjaa het verandert wel het een en ander, waardoor ik ook ga twijfelen..
Goedemorgen dames! @ Eesired: jeetje meid.... vervelende situatie! kan me voorstellen dat je nu heel erg gaat twijfelen. Sterkte ermee en een hele dikke knuff!! Verder niet bijgelezen, paar drukke dagen achter de rug (gisteren extra gewerkt.... ) vanmorgen was zoonlief al om 4 uur klaarwakker , ik zal om 6 uur al met hem beneden . Hij ligt nu alweer op bed (viel bijna in slaap in de tafelstoel) zal zo de chaos hier ff opruimen.....
Heey Meiden.. Liessie.. Veel beterschap met je zoontje Ik hoor echt heel veel mensen die ziek zijn. Het heerst echt! MamaDy.. Wat super zeg dat je zo'n mooie echo hebt gehad En wat fijn dat je weer wat gerustgesteld bent, dat was ook het doel! Steenbok.. Ik wil je toch heel veel sterkte toewensen omdat het niet niks is om er niet zoveel mee bezig te zijn terwijl je iets zo graag wilt. Hopelijk is het jullie ontzettend snel gegund! Eerised.. Jeetje meis wat een vervelende situatie En helemaal omdat het zo uit de lucht komt vallen, het zou een enorme klap voor je zijn geweest zeg. Hopelijk komen jullie er samen uit, en beslissen jullie iets wat voor beide partijen het beste is. Als je wilt praten of wat dan ook, doe dit dan vooral he! Sterkte meid.. Einneh.. Zo je zoontje was er vroeg bij vandaag zegg!! Alweer alles een beetje op orde kunnen brengen? Hier: Lekker een rustig dagje na al die drukke dagen
steenbok, ik snap dat je even afstand wilt nemen. het is ook niet niks als je al zolang bezig bent. de wens wordt volgens mij alleen maar groter en groter. misschien kun je je abbonement stop zetten en gewoon af en toe nog op de site komen. gewoon opslaan bij favorieten. ik heb bewust ook geen abb. zodat ik gewoon af en toe kom kijken. eerised, balen zeg. zegt hij eindelijk ja en dan ineens toch weer nee. kan me voorstellen hoor dat je het dan even heel moeilijk hebt. vind het wel erg van hem hoor dat hij gewoon ook nog eens de deur in je gezicht dichtgooit met de mededeling dat hij misschien nooit meer een 2e wil. dus niet alleen nu niet maar ook later misschien niet meer. bij deze mijn virtuele schouder om op uit te huilen meid !!! mamaDy: super weer een goede echo. zenuwen weer even in de ijskast nu je weet dat alles goed is met de kleine man of vrouw in je buik. heb je zelf een idee wat het wordt? enneih, super die foto. alles uit de box gegooid of is dat van buiten de box spelen? ja opruimen voelt zo zinloos af en toe he met kleine kids. wij moeten vanmiddag naar de kno dus ben erg benieuwd. vanmorgen nog plasje weggebracht van mijn zoon omdat dat vorige week ook niet goed was, maandag wel en nu dus weer niet. maar ze doen niets. gewoon volgende week weer inleveren. hmmmmm wordt je moe van zoiets. haha moet uberhaupt zeggen dat ik laatste paar dagen flink moet ben. hier nog geen tekenen van mijn duivels maar vandaag is ook de dag van de kortste cyclus. wil maandag testen omdat volgens mij maandag het 2 wkn geleden is dat ik mijn eisprong had. dus hou jullie op de hoogte meiden. hoe is het met de rest van de meiden ??? druk aan het klussen of wachten om te mogen klussen? oja ff rare vraag misschien (weer) maar klussen jullie alleen rondom de vruchtbare dagen om de dag of gewoon altijd? merk dat ik rondom mijn vruchtbare slijm ook veel meer zin had als nu.
Meiden, ben even niet erg actief hoor! Druk met ziek zoontje! Meld me weer wanneer ik even tijd heb!!
marise, leuk je hier weer tegen te komen Liessie, balen dat je ongi bent geworden, volgende ronde hopelijk meer geluk. sneu zeg dat je zoon zo ziek is, hopelijk knapt hij snel weer op! mamady, vervelend zeg dat je nu zovaak ruzie hebt met je vriend/man had je de vorige zwangerschap ook zon last van je hormonen? leuk topic! krijg er weer hoop van hihi Renske, kan heel goed idd dat ik een cyclus oversla, ik wacht het maar gewoon af. mamady, wat fijn dat je je kleintje weer hebt gezien! blijft leuk he de echos, en nu genieten meid steenbok, ik snap je wel.. het is zo lastig om er niet teveel mee bezig te zijn. ik hoop je weer terug te zien als je weer zwanger bent! eerised,jammer zeg knuff einneh, wat een heerlijke bende haha
krumfrum wat een gedoe bij de kno zeg. er komen voor jou spannende dagen aan, hopelijk roze! dochter zit in een sprong, jengelig niks willen eten en slecht slapen. pff hoop dat de sprong bijna aan het einde is.
Einneh.. Whahaha hij heeft er een lekkere bende van gemaakt haha ach ja, daar zijn het kids voor he Krumfrum.. Succes vanmiddag!! Ik hoop dat deze kno arts misschien een andere oplossing heeft voor jullie kleintje. En me duimen draaien hoor voor je, dat je volgende week op roze mag Over klussen gesproken.. nee wij doen het niet alleen rondom mijn eisprong. Eigenlijk de gehele maand wel. Het is bij ons dan ook niet echt klussen. Ja we doen het wel om zwanger te worden, maar das niet de voornaamste reden Liessie.. Neem lekker de tijd voor je zoontje joh die heeft je nu veel harder nodig!