Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #141 amberliek, 14 aug 2011
    Laatst bewerkt: 14 aug 2011
    Navje: ik heb dus precies hetzelfde als jij....hihi we gaan geloof ik deze ronde wel gelijk op met de ontdekkingen van dingen he hihi...;) voor jou dus ook heel spannend!! alleen kan jij al over 2 dagen testen zie ik...ik moet wat langer wachten nog...wanneer ga je testje wagen??

btw: Voelen kinderen (net als huisdieren) het ook aan of zo dat je zw ben??...dochterlief komt normaal nooit ff lekker bij me liggen (tenzij ze moe is natuurlijk) maar kruipt nu bij me op de bank legt hoofd in me schoot en gaat zo lekker bij me liggen en naar de beer in het blauwe huis kijken :$:D...dat doet ze eerlijk gezegt al een paar dagen nu..elke keer eventjes bij me liggen en dan gaat ze weer spelen...heerlijk geniet momentje voor mama :D

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Amberliek: heb woensdag en vrijdag al een testje gedaan, beiden negatief. Als ik een 28 dgn cyclus heb kan ik over 2 dagen testen, maar denk dat ik als ik donderdag nog niet ongesteld ben, dan maar een testje waag! ;) durf ook niet zo goed, de teleurstelling elke keer.
    Wanneer ga jij een testje wagen? :D

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ehhh geen idee...miss vrijdagochtend voor we naar cp gaan en anders maandag pas denk ik......als ik dat al volhou zolang...testen liggen in huis dus kan zomaar dat ik van de week al stiekum ff testje waag als mijn borstpijn niet opkomt ;)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mamaD :( balen zeg!!

torties, gefeliciteerd! lukt het met de foto plaatsen, mag altijd graag streepjes kijken:D

navje, al bijna testen, wie weet heb je de vorige x te vroeg getest, ik hoop het voor je.

de ontrekkingsbloeding is nog niet weg, pff duurt lang zeg

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Torties, gefeliciteerd zeg! Super!!!

6. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hmm..hier weer van die witte vlokken in me urine;)

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi,
    Witte vlokken? Wat kan dat betekenen?
    Ik heb net weer een testje gedaan en die was weer donkerder dan vanochtend...pff ik ga nu tot woensdag niet meer testen!

Volgens mij zijn er heel veel meiden die positief hebben getest de afgelopen dagen:D super!

8. flowerpower50

Amberliek, ik heb ook witte vlokken!

Mamady SUPERR! :D Komt vast helemaal goed! :D

9. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Mamady, dat klinkt weer wat hoopvoller. Maar misschien slim om nu een paar dagen te wachten met testen ;)

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    MamaDY: Joepieeee gelukkkig weer donkerder :D...pak van je hart meis ;) zal jij ff onzeker geweest zijn die uurtjes ;)
    gelukkig goeie posi test ;)

Witte vlokken: Ik heb op google gezocht en het kan duiden op 3 dingen:
    Zwanger! :D(de witte vlokjes zijn een gevolg van de werking en de groei van de baarmoeder), blaasontsteking of een schimmelinfectie!
    De laatste twee lijken me wat onwaarschijnlijk maar goed niet uit te sluiten zolang ik nog geen positest heb he ;)

Navje: we hebben wel alles hetzelfde deze ronde he :D
    nou hopen voor ons allebei dat al die tekenen posi uitpakken
    en we beide op knalroze mogen na deze ronde ;)...*duim* *duim* *duim* ;)

11. flowerpower50

Amberliek, haha klopt! :D kan geen toeval zijn toch?! Dus hopelijk is er 'wat meer aan de hand', en zijn we allebei hartstikke zwanger!! :D
    Hier ook duimen duimen duimen! ;)

Schimmelinfectie en blaasontsteking lijkt me ook sterk, we gaan voor het eerste!!
    Hoop dat mijn cyclus ietsie langer was dan 28 dagen deze maand, dan kan ik inderdaad te vroeg getest hebben vrijdag, hihi.

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik wordt langzaam beetje gek hier van de twijfel..:(
    heb aan mijn ongieborst nu meer last dan aan de andere borst
    maar niet dezelfde last als elke maand voor nod.....en toch denk ik dan...chips weer niet dus op naar ronde 11.....hoop dat ik het fout heb natuurlijk maar denk nu zo met die borst toch dat ik een rondje verder mag:(
    kan over een uur wel weer anders zijn hoor :D

13. flowerpower50

Amberliek: dat is balen!! :( maar misschien valt het mee meid! Normaal heb je last van 1 borst toch? Nu van beide, en misschien meer van je 'ongiborst' omdat die gevoeliger is?

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    hihi goeie redenatie Navje ik ga met je mee daarin :D

want zei net over een uur kan het weer anders zijn
    en idd::)...borsten zijn beide weer even gevoelen en weet het nu helemaal niet meer namelijk.
    net onder de douche zie ik ineens twee vette blauwe strepen
    vanaf mij tepelhoven tot aan me borstbeen omhoog gaan:$
    en dit weet ik HEEEL zeker...dat heb ik nooit!.
    dus nu weet ik het dus echt niet meer.
    wat is dat wachtbankje toch vreselijk op deze manier hahah :D

15. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook wij willen graag een 2e.
    ons dochtertje is 3,5 en wij zijn al 10 mnden bezig,... over 2 weken weet ik meer...........

16. flowerpower50

Spannend Amberliek!! :D ik hoop het echt voor je!

Welkom steenbok29, gezellig dat je mee komt kletsen. :) Dus nog 2 spannende weken voor jullie.

17. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
  18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    welkom steenbok

torties, heel mooi:D

19. flowerpower50

Jaaaa Torties, hij is mooi! :D

*wil ik oooook! *

20. steenbok 29

6 aug 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel
    ja vind het wel leuk met andere te kletsen, fam weet verder niet dat we voor een 2e gaan (verwachten dat wel sommige omdat mijn dochter 3 is geweest)

Deel Deze Pagina