Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, Krumfrum, ziet er toch echt uit als een positieve test!!!! Eerlijk gezegd vind ik het best een duidelijke test hoor... Aangezien je het zelf nog niet heel erg duidelijk vindt ga ik je voorzichtig feliciteren! (en stiekem heel blij zijn dat er toch nog iemand op roze lijkt te gaan deze maand :D)

Liessie: wat zielig voor je zoontje dat hij zo ziek is! Maar wel goed dat je toch bij de dokter bent geweest, zo zie je maar weer dat moeders het toch altijd nét iets beter aanvoelen dan doktersassistenten.. Hopelijk voelen jullie je allebei snel beter!

Eerised: zag je berichtje. Pfff, wat moeilijk zeg! Hoop dat jullie er samen uit weten te komen! Het lijkt me erg moeilijk om je kinderwens uit te stellen nu je eenmaal begonnen bent, of zelfs helemaal uit je hoofd te zetten. Weet echt niet of ik dat zou kunnen.. Heel veel sterkte!

Mamady: las dat je een mooie echo hebt gehad, gefeliciteerd! Ben je er iets rustiger door geworden, of zit je nog steeds een beetje in spanning? Hoop het eerste.

Zijn er verder nog dames die bijna mogen testen? Ik zal morgen de lijst weer eens opzoeken en bijwerken.

Hier aan het wachten op de ovulatie. Ben net weer begonnen met ovu-testen en verwacht over 7-8 dagen mijn ovulatie. Helaas is volgende week net een druk weekend, maar er is altijd wel een gaatje om te klussen. Sommige dingen maak je gewoon tijd voor hè?! ;)

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Krumfrum, ik vind het ook een duidelijke test hoor!!! Ik ga je toch ook al wel een beetje heel erg feliciteren hoor!!!!!!

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Krumfrum: ik zie ook een streepje!! Ga je ook voorzichtig feliciteren!! :D :D
    Liessie: aachh wat sneu voor je zoontje :( arme schat, veel sterkte en hopelijk is hij snel beter! Jij ook beterschap trouwens! :)
    Annelynn: hihi, voor zoiets valt altijd wel een 'gaatje' te vinden toch?! (Hahha, wat weer een toepasselijke opmerking ;) :p )

Hier: laptop stuk! Dus kan niet veel online, nu via mijn telefoon maar dat is ook eigenlijk 10 keer niets.

Fijn weekend allemaal!!

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hoi meiden!

Ff snel een berichtje vanuit het zonovergoten spanje..heb niks terug gelezen dus sorry daarvoor zie alleen door bovenstaand berichtje dat we ROZE hebben in de groep :D KrumFrum Van harte gefeliciteerd meis!!! weet nieet of er nog meer roze dames bij gekomen zijn???? zoals ik al zei heb niks terug gelezen ;) dus wie ook op Roze is Van harte gefeliciteerd maar zal je als ik terug ben nog ff een uitgebreidje doen ;)

Hier nieuws??? JA!!!! mijn maansteen armbandje is spontaan afgevallen/gebroken...stond in de winkel met niks in me handen en ineens voel ik hem poef doen en kletteren alle steentjes over de vloer :D hahahaha...of het iets betekend weet ik niet...de vorige keer dat me dit gebeurde was ik zwanger van Emiy ;) :D
    Ben wel wat moeier dan normaal dus wie weet....is toch ook ik een roze mama ;)..weet wel dat ik wel alvast voor een leuk zacht spaans babypakje mag shoppen van manlief :) LIEF HE!!! ;)

Verders alles goed hier net 4 dagen allerlei problemen met het appartement moeten oplossen van kapote koelkast tot kapote airco tot sateliettv en internet lakens en handdoeken die niet om aan te zien zijn zo gor dus alles nieuw moeten kopen en ga nog maar ff door zo.(fijn hoor je apartement verhuren aan mensen die je niet kent (NOT)..gelukkig alles geregeld nu dus genieten van de vakantie kan gaan beginnen ;)
    Vanmiddag ff lekker naar het strand geweest nadat de koelkast bezorgd was dus hebben vandaag wel al lekker al even kunnen genieten van de spaanse zon ;)..Nu hebben we morgen en maandag helemaal niks dus lekker twee dagen naar het strand met de kleine meid...dinsdag komen ze voor de sateliettv en de airco dus nog ff en middagje en daarna is alles hopelijk klaar en weer geregeld en alles weer in kannen en kruiken ;)

Nou meiden ik ga snel weer afsluiten want interneten via zo'n internetcafe is niet goedkoop maar wilde jullie toch ff hoi hoi zeggen ;)

Groetjes uit zonnig zuid spanje!!! xxxx

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hey meiden,
    ik heb alles even snel doorgelezen en zal later uitgebreid reageren!( mijn pc is kapot)

Krumfrum: dit is overduidelijk! Ik was ook chagrijnig;)(nog steeds) gefeliciteerd;)

Liessie: sterkte met je zoontje:( dat de kuur snel gaat werken!

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Annelyn: wachten is zo vervelend he! Lekker veel gaatjes vinden;) en wie weer oculeer je wel eerder!

Navje: ook een kapotte pc dus. Irritant is dat hè! Ik ben helemaal onthand:p gelukkig maakt mijn telefoon het een beetje minder erg

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Enjoy4live:heerlijk weer ja! En morgen wordt het nog beter. Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

8. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    krumfrum een voorzichtig gefeliciteerd!!

liefs michelle

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Navje: hahaha, is wel te hopen dat we een gaatje kunnen vinden ja, letterlijk en figuurlijk :p. (inderdaad een leuke woordspeling :D)

Amberliek: leuk om even een berichtje van je te krijgen! Jammer van de problemen, maar het mooie weer maakt vast een hoop goed.:) Een hele fijne vakantie nog en ik ga voor je duimen dat het een goed teken was en je ook op roze mag!

Mamady: ik hoop ook dat ik eerder ovuleer... Ben in ieder geval begonnen met de ovu-testen, dan kan ik hem niet missen!

Krumfrum: ben heel benieuwd naar je volgende test! Wanneer ga je er weer eentje doen?

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Krumfrum: Nou meid je kan je vriendin wel bellen hoor want jij bent overduidelijk ZWANGERRRR WOEHOE super dus nu een echte gefeliciteerd ik twijfel na het zien van je test echt niet. Jeetje meis hij is super duidelijk hoe duidelijk moet hij dan in het live wel niet zijn hihi!
    Snap dat het onwerkelijk is maar geniet er maar gewoon lekker van!
    Was je van de eerste ook zo snel zwanger?

@ Mamady: Ik in de gehandicapten zorg op een woonvorm!

@ All: Lekker gewerkt was makkelijk dienstje! Nu lekker aan de toastjes met me liefie, kleine meid ligt heerlijk op bed.
    Weet niet of ik het al eens gevraagd heb maar hoe oud zijn jullie en jullie partner? Ik zelf ben 24 en mijn vriend is 25!

xx

11. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé!

Hier hebben dochterlief en ik het ontbijt alweer achter de rug... Altijd als het mijn beurt is om er uit te gaan, wordt ze op tijd wakker ;). Ook wel weer gezellig hoor, want ze is altijd vrolijk!

Enjoyllive: ik ben 29 en mijn man is 31. Binnenkort zijn we allebei jarig en treed ik dus toe tot de dertigers en ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb :p. Maar: er is nog een kansje dat ik zwanger ben voor mijn 30ste, dat zou een hoop goedmaken voor me, haha.

Zijn jullie eigenlijk ook al bezig met een eventuele babykamer/nieuwe kamer voor de eerste? Hier eerlijk gezegd al wel :). Heb bijna alles al uitgezocht, hoef het alleen nog maar te kopen. Bij ons krijgt de oudste een nieuwe kamer als er een tweede komt, dus ik kan helemaal los met allemaal leuke meiden-dingen! Heb besloten dat ik echt aan de gang ga als ik 12 weken zwanger ben, want je weet natuurlijk nooit hoe lang het duurt...

12. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    * haha annelynn hier ook. zoonlief was om half 7 klaar wakker en wilde echt niet terug (slaapt normaal tot uur of 8) dus ontbijt zit er hier ook al op.

vanmorgen nog een test gedaan en die deed er veel langer over om een streep te geven maar de streep zelf lijkt wel donkerder gelukkig.
    mijn man slaapt nog, dus straks de test ff laten zien of hij het nu wel geloofd.

weet ff niet wie het vroeg, maar bij onze 1e zijn we ook gelijk de eerste ronde aangteld maar dat werd een miskraam met 5 weken en daarna gelijk aangeteld van mijn zoon. een jaar na zijn geboorte waren we ondanks de pil zwanger en toen met 6 a 7 weken miskraam gekregen. dus ja wel snel. maar had het deze keer niet verwacht omdat we nu natuurlijk 3 jaar verder zijn en ik boven de 30 ben en veel stress hebben gehad de afgelopen 2 jaar. maar ben helemaal blij dat ik mijn vader het kan vertellen voor de operatie dat hij dat in ieder geval weet.

*amberliek, klinkt positief dat de maansteentjes kapot vielen als dat bij je 1e ook zo was. spannend hoor. wanneer zou je nod zijn???

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Jeej krumfrum!!! De lijst moet nu ook weer aangepast worden;)

Ik ben 23 en mijn vriend is 25.
    Mijn zoontje heeft een paar weken terug een nieuwe kamer gekregen. Thema: dino's! Hij heeft op een muur 3D dino behang. Erg leuk, maar wat was dat een rot werk! Voor de baby gaan we aan de slag als we weten wat het wordt:).

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Amberliek: wat leuk wat van je te horen! Hoop dat alle problemen nu opgelost zijn en jullie heeeerlijk kunnen genieten!

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Krumfrum: ga je je testje weer showen?

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Krumfrum.. WAUWWWWWWWWWWW Ik zie toch echt een duidelijke 2de streep :D wel goed van je dat je niet meteen afgelopen donderdag hebt getest, want dan had je misschien nog niks gezien :D Vandaag was ie weer donkerder? FOTO!!:D:D Wauw meteen zwanger in de 1e ronde, hoe mooi is dat. ik hoop dat het een plakkerd is :D

Amberliek.. Heeey wat leuk wat van je te horen. Vervelend zeg van die problemen, ik hoop dat het snel opgelost is en dan kan je echt helemaal gaan genieten :) De spaanse zon doet wonderen. En wat bijzonder, van de maansteen.. hopelijk knapt ie kapot vanwege al die hormonen die door je lijf heen gieren :D

MamaDy.. vervelend zeg dat je pc kapot is :( tegenwoordig kan je niet zonder he.

Annelynn.. hier precies hetzelfde als bij jouw! We weten ook wat we willen kopen, alleen moeten we nu nog zwanger worden :p We hebben alles al uitgezocht :p

Weet niet meer wie het vroeg?? Maar ik ben 20, en mijn man 23. Lekker jong, ik weet het. Maar het voelt goed :D:D Dus gelieve geen commentaar, iedereen heeft zijn eigen mening :p
    Ben wel de jongste hier dus hahaha.
    Dit weekend lekker aan het genieten van het weer. Lekker buiten geweest met de kleine meid. Tis toch echt een weertje buiten he. En daarom kruip ik nu achter de pc weg, en ga ik lekker buiten zitten :D

Krumfrum.. hopelijk plaats je nog even een foto vandaag :p

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik heb al een tijdje niets van me laten horen :oops: Maar wil Krumfrum wel van harte feliciteren! Wat een mooie verrassing!!!

Verder nog geen roze meer geloof ik. Ach, dat komt vanzelf!
    Succes he meiden!

Hier gaat het redelijk. Ben alleen heel erg misselijk en heb afgelopen week grotendeels op bed gelegen. Ik wil dus morgen toch maar naar de huisarts, want geloof dat er wel wat medicijnen tegen de misselijkheid zijn. Want op deze manier kan ik ook niet echt voor onze oudste zorgen, en daar baal ik best van. Maarja, het is allemaal voor het goede doel he :)
    Nog een dikke week geduld en dan heb ik eindelijk een echo, ben zo benieuwd!!

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oooo.. Shame on me!! :):):)

Ik was dit topic dus helemaal vergeten.. :)

Krumfrum: Gefeliciteerd!! Ik zie een super mooie banner :) Super hoor!

Ik ga even wat bladzijden terug lezen... (Alles teruglezen is een beetje teveel denk ik hihi).

Hier alles goed: wij zijn er vanaf afgelopen maand echt voor gegaan, ronde 1 dus. We hebben goed ons best gedaan op de juiste dagen :D
    Heb een paar dagen geleden een heel licht tweede streepje gehad op een zwangerschapstest. Het streepje stond er binnen 5 minuten maar hij was grijs en niet roze. Ik denk dus een voorgedrukt streepje of een indroger. Jammer!
    Moet vandaag ongesteld worden, ben het altijd stipt op de 25e dag dus ik zal het binnen nu en een paar uur wel worden.

Nou nu eerst even teruglezen!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoi meiden,

Zoonlief knapt weer wat op, maar nu ben ik dus ziek.... Gatsie, echt balen hoor, en dat met dat mooie weer!!! Morgen niet werken. Normaal gesproken loop ik altijd wel door, maar voel me zo brak, dat ga ik echt niet opbrengen. Onze zoon blijft ook nog even thuis van de creche. Hij is nog niet optimaal en dan wil ik liever dat ie nog even thuis is.

Amberliek: leuk, een berichtje vanuit Spanje! Jammer van dat gedoe met het appartement. Dat is toch altijd maar weer afwachten. Wens jullie nog veel plezier!!

Krumfrum: yoehoe!! Gelukkig toch nog iemand op roze!!!

Minkie: wat balen van je misselijkheid!!!! Ik was de eerste 3 maanden van m'n zwangerschap ook heel erg misselijk. Maar ik kreeg er toen niks voor. Gelukkig was het na 3 maanden over. Maar als je niet voor je oudste kan zorgen, moeten ze je toch wel iets geven!! Mooie naam heeft je zoon trouwens!

Leeftijd: ik ben 28 en m'n vriend is 30. Onze zoon was gisteren precies anderhalf, haha!

Gisteravond hebben we de film Gooische vrouwen gezien, was zoooo leuk. Zelfs m'n vriend vond hem leuk!

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Krumfrum: Zag net de foto van je test, ik vind het ook een duidelijk streepje hoor :)

Amberliek: Oh heerlijk zeg, lekker op vakantie in Spanje! Lijkt me heerlijk om daar een appartement te hebben, waar in zuid Spanje zitten jullie?

Liessie83: Fijn dat je zoontje weer opknapt, maar nu ben jij dus aan de beurt :( Dat is minder: beterschap!
    Toevallig hebben wij gisteren ook Gooische vrouwen gezien!

Enjoyllive: Ik ben 23 en mijn vriend is 24. Wij zijn dus ook nog jong :)

Annelynn: Wij zijn nog helemaal niet bezig met een babykamer, deze zal er namelijk waarschijnlijk pas later komen. Bij onze zoon hadden we met 20 weken alles al klaar, maar pas toen hij 6 maanden was heeft hij voor het eerst op een eigen kamer geslapen. En het mooie was, dat was alweer in een ander huis. We hadden dus voor niets een hele kamer gemaakt :D
    (Het voelde voor mij niet goed om hem meteen al in een andere kamer te leggen iedere nacht, en omdat hij bv kreeg vond ik het zelf ook wel ideaal: ik kon hem zo aanleggen zonder uit bed te hoeven. Hij lag in een ledikantje aan ons bed vast)
    Bij een tweede gaan we dus eerst opzoek naar een mooie wieg voor bij ons op de slaapkamer.
    Wel ben ik enorm bezig met andere dingen die nog gedaan moeten worden in huis, alle klusjes moeten nu ineens gedaan worden :D

MamyDy: Weet niet of ik jou al gefeliciteerd had, maar dan maar dubbel: Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je verder, last van kwaaltjes?

Minkie86: Ook jij gefeliciteerd!
    Die misselijkheid vond ik zo verschrikkelijk, pas na 14 weken hield het bij mij op en ook pas toen kwam ik erachter dat er inderdaad medicijnen tegen zijn.. ;) Mocht ik bij een tweede weer misselijk zijn dan ga ik meteen achter die medicijnen aan :)

Deel Deze Pagina