Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    hier niet echt heel misselijk. meer een opgeblazen gevoel en last van mijn maag. vorige zwangerschap tot en met de bevalling ziek misselijk en overgeven...dus bereid me erop voor nu weer zo te komen zitten helaas....

minkie, er is wel wat te krijgen voor de misselijkheid hoor. advies: eet ijs. daar zit veel zout in. dat advies kreeg ik van de gyn vorige keer. gewoon roomijs. en eet vaak hele kleine beetjes ook met warm eten.

yummy welkom terug ... lol ...

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum.. Krijgen we nog een mooie foto te zien:D:D:D? Ik ben zo blij voor je :D:D

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    krumfrum Gefeliciteerd!!! ik vind de streep wel duidelijk hoor, zo wassie ook toen ik zwanger was van mijn dochter:D

Liessie, beterschap

amberliek, vakantieganger!! kon je het niet laten om ff op zp te kijken hihi.
    ik dacht trouwens dat je naar een app van fam ging?

Minkie, vervelend dat je zo misselijk bent, de dokter heeft er vast wel wat voor;)

Leeftijd, mijn man is 28 en ik ben 25 (nu ik het typ denk ik..25 alweer?!)

morgen maar naar de tandarts. ik poets 3x per dag mijn tanden, blijkbaar is dat niet goed voor je gebit, ieder half jaar breek er een stuk af.
    eingelijk moet ik naar bed, maar ik durf niet te tanden poetsen, mietje dat ik ben

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    O jeetje! Ik ben overtijd :D

Ik schrok net om 4 uur weer wakker en besefte het ineens. Wel een enorm opgeblazen gevoel dus meteen naar de wc, maar nee hoor: nog niet ongesteld!
    Ik ben nog nooit overtijd geweest als ik niet zwanger was. Normaal áltijd op dag 25 en dan vroeg in de ochtend.
    Inmiddels is het dag 26 en nog niets te bekennen, toch wel spannend.

Misschien is mijn cyclus toch een beetje in de war en word ik vandaag pas ongesteld.

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum: ik zie dat je een zwanger-banner hebt dus nogmaals gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je deze zwangerschap zonder al te veel misselijkheid mag meemaken, dan kun je er nog meer van genieten!

Yummy: welkom terug! We hadden je al gemist... Ik lees dat je overtijd bent (en je dat om 5.21 aan ons meldt :$). Heb je al een test gedaan??? De vorige keer was je geloof ik ook snel zwanger toch?! Dus wie weet!

Minkie: vervelend dat je zo misselijk bent! Hopen dat medicijnen helpen! En dat je volgende week een mooie echo hebt, dat maakt vast een hoop goed!

Liessie: beterschap! Fijn dat je zoontje wel weer opgeknapt is, maar nu jij nog!

Leeuw: ik heb soms ook het gevoel dat hoe beter ik mijn best die in tandverzorging (poetsen, flossen, mondwater), hoe meer ellende ik er van heb... Heb dit jaar al 350 euro zelf moeten betalen bij de tandarts omdat ik vanalles had! En daar werd ik niet blij van...

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Annelynn: Ja mooi optijd hè, nog voor half zes! Haha.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet denken, helemaal niet nadat ik net zag dat mijn borsten gespannen zijn en er liep melk uit mijn tepel!
    Nou heeft mijn zoontje voor het laatst bv gehad toen hij 15 maanden was en inmiddels wordt hij alweer bijna 3...
    Nooit geen druppel melk meer gezien in die tussentijd.. Tot vanochtend!

Zal het dan toch?
    Heb geen testen in huis en vandaag geen tijd om te kopen!

7. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yummy: dit lijkt toch serieus op een zwangerschapsverschijnsel! Geen idee of er ook tussendoor melk uit je tepel kan lopen, maar ik heb dat ook nog nooit gehad totdat ik zwanger werd... Maar vandaag dus helemaal geen tijd om een test te kopen?? Je vriend ook niet??? (ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor :D).

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi dames!

Pc nog steeds niet gemaakt dus typ dit van mijn phone:

Minkie: wat balen dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat de medicijnen goed hun werk gaan doen.
    Liessie: beterschap!
    Yummy: wat spannend! Ben erg benieuwd. Maar melk uit je tepel?! Tijdens een zwangerschap neemt de melkproductie toch juist af? Of is dat later in de zwangerschap?

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    MamaDy: Ik heb geen flauw idee, heb nog geen research gedaan naar de melkproductie tijdens een zwangerschap hihi. Ik liep vanochtend (om 6 uur) ook stomverbaasd de slaapkamer binnen.
    Ik weet alleen dat ik dit nooit eerder gehad heb en in combinatie met het overtijd zijn wordt het toch wel spannend haha.

Annelynn: Moest om half 8 al beginnen vanochtend en ik moet tot 17 uur, dan snel naar huis want vriend moet om 17.45 weer weg. Niet echt veel tijd dus.
    Kan wel mijn vriend eventueel even langs de winkel sturen vanmiddag, dat is wel een goed idee!
    Anderzijds kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat ik vandaag gewoon ongesteld wordt, dus ik wacht eerst nog wel even een paar uurtjes af.

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Krumfrum: Wow, die banner!! Super!!! Nogmaals gefeliciteerd!

Yummy: spannend hoor! En balen dat je geen tijd hebt om een test te halen! Niet ergens een gaatje vandaag om de drogist in en uit te rennen??

Mamady: balen van je pc. Zo vanaf je telefoon lijkt me ook best lastig.

Ik ben (gezellig...) thuis met onze zoon. Een echte ziekenboeg! M'n moeder komt straks even wat boodschapjes brengen en even wat helpen. Was al helemaal vergeten om de creche af te bellen, dus net maar gedaan.

Ik had dit keer ook een hele rare ongie. 2 of 3 dagen een tampon nodig gehad en het lijkt nu alweer over te zijn. Heel vreemd, is normaal nooit zo.

11. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Yummy welkom terug meid!!! en waarschijnlijk nog hartistikke zwanger ook :D

nou hebben we toch nog Roze deze maand hihihi.

we zijn idd in het app van mijn schoonouders die verhuren het ook en de laatste huurders hebben er dus een zooitje van gemaakt en het schoonmaak bedrijf dat ze inhuurde hun werk niet goed gedaan dus dan kom je aan in een puinzooi die je eerst mag opknappen alvorens je vakantie echt beginnen kan....gelukkig alles geregeld nu dus heerlijk genieten nu ;)

Weet niet wie het vroeg maar ik ben moederoverste hier hhaha :D
    ik ben 33 (bijna 34) en manlief is 37

Liessie: beterschap meis...vervelend eerst zoonlief ziek en nu jij erachteraan :(

Renske: zag dat je me al miste hahahahah :D :p ;).....Lief hoor!!!

nou zoals je ziet kan ik geloof ik ook niet zo lang zonder jullie hihihi :p

maar ga nu weer...lekker ff bakje koffie drinken in het opkomende zonnetje..heerlijk ;)

12. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik heb net even een test gedaan...ik dacht: ben normaal meer dan een week ongesteld en nu bijna niks. En het is net of ik een 2e streepje zie....Misschien is het wel zo'n indrooglijntje hoor. Maar heb m'n vriend net gebeld of ie na het werk even een CB-test mee wil nemen. Hmmm, vreemd.

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Liessie! Showen?!?

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jaaa ben benieuwd Liessie!

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Welke test hen je gedaan? Want volgens mij is de cb minder gevoelig dan k2v5

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Mijn moeder is hier nu dus ik kan ff geen foto maken. Ik probeer het straks wel even.

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Grrrr:x, ik heb een foto gemaakt, maar ik krijg hem hier niet op!!!!

18. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Liessie"in shepia of zwart wit of negatief proberen??

liep ook zo te klungelen de vorige keer...moest en zou hem erop krijgen hihihih..

We gaan voor ROZEEEE we gaan voor ROZEEEEE!!! :D

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Mamady: ik heb een Kruidvat 2v5 test gedaan. Ik dacht dat de CB-test gevoeliger is.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Volgens mij is k2v5 het gevoeligst, tenminste dat lees ik hier altijd op het forum :)

Deel Deze Pagina