Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ja de cb en kruidvat werken allebei vanaf 25 volgens mij. Maar de kruidvat vaak ook al eerder. 25 is het minimale waar de rest op moet reageren

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nou net even gebeld met vriend en hij gaat een test halen!
    Ik ga in de middagpauze naar huis en dan gaan we samen testen (hij werkt vanuit huis).

SUPER spannend hahaha.
    Ik bedenk me alleen net dat ik al wel veel thee gedronken heb en al een paar keer naar de wc ben geweest. Zal mijn urine dan wel geconcentreerd genoeg zijn?

3. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    bij een twijfel test gewoon morgen nog een keer testen met ochtend urine yummy. dat scheelt soms best wel.

dit zijn mijn testen. wel allemaal al ingedroogd toen de foto gemaakt werd dus minder duidelijk als direct na testen. van onder naar boven woensdag (omo wit, nu indroogstreepje) zaterdagmiddag en zondagochtend met geconcentreerde urine.
    straks naar de huisarts ivm injectie b12 (krijg ik nu al ruim 1,5 jaar) en dan kan ik meteen vertellen dat ik zwanger ben.

liessie als je de foto in mijnalbum.nl zet dan kun je daar via de rechtermuisknop via eigenschappen de url kopieren en zet je dat hier tussen [​IMG] in. hihi anders mag je ook de foto mailen naar me dan zet ik hem hier neer voor je. ben erg benieuwd (krummelke@live.nl).

4. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Krumfrum: ik probeerde de foto naar je te mailen, maar op het einde blijft ie steeds steken. Gatsie, irritant!!!

Yummy: goed dat je gaat testen straks!! Superspannend!!! Vanaf nu je plas ophouden en niks meer drinken, haha!

5. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    misschien is de foto te groot liessie. ff verkleinen (bijv. in paint...lol) en dan nog een keer proberen. ben nu ff naar de fysio en daarna naar de huisarts voor mijn b12 injectie en gelijk om te melden dat we zwanger zijn voor de verwijzing naar de gyn. dus ben na de lunch weer terug om te kijken of het gelukt is liessie en dan plaats ik de foto voor je. ben erg benieuwd.

yummy spannend zo testen ......

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ohh meiden ik ben zo benieuwd!! Spannenddd!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat een spannende dingen lees ik:D:D

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oooo ik moet zo nodig plassen! Heb teveel thee gedronken vanochtend haha, heb er nu spijt van!

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hoe laat ga je testen Yummy????

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Oh wat spannend allemaal, duim voor mooie streepjes zometeen!!!

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik snap er niets van!

Net getest en ik twijfel niet over of er een streepje staat, ik zie hem heel licht en wederom binnen 5 minuten. Maar hij is gewoon net zo licht als die van 4 dagen voor NOD, dat kan toch nooit een goed teken zijn?

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn urine net water leek (hihi) en dat is niet zo gek na 4 grote koppen thee, 2 glazen water en 1 glas chocomelk...
    Ik wacht het vandaag nog even af en dan morgenvroeg maar testen met geconcentreerde urine.

Ik heb zelf het vermoeden dat het misschien wel even 'raak' kan zijn geweest maar dat het heel vroeg al mis is gegaan.. Geen idee waarom hoor, maar dat gevoel heb ik.

Ik heb een foto gemaakt met mijn telefoon, zal hem vanmiddag even showen!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hij is vast zo licht omdat je urine niet geconcentreerd genoeg was;)

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Kan dat? Kan hij dan echt zó licht zijn? Ik ben al 2 dagen overtijd, dan zou die test toch al moeten knallen?

Vriend is ook zo lekker nuchter. Hij ziet de streep ook en toen ik begon over de lichte urine zei hij "Nee joh, als het goed zou zitten dan zou die streep dikker zijn".
    Nou, fijn daaaag laatste beetje hoop van deze ronde haha ;)
    (Hem kennende wil hij ons gewoon behoeden voor slecht nieuws hoor, hij is meer van het "we kijken het nog wel even een weekje aan". Maar zo geduldig ben ik niet! Haha)

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooww meiden wat een ontwikkelingen allemaal hier :p

Yummy.. Eigenlijk kan je beter zeggen; ik ben pas 2 dagen overtijd he :) Het is allemaal zo pril, en met 2 dagen overtijd heeft lang niet iedereen een knal test:) En het kan echt zo zijn dat je urine toch niet geconcentreerd genoeg is geweest, omdat het nog zo pril is kan niet geconcentreerde urine er toch voor zorgen dat je test lichter is. Morgenochtend toch nog maar eens proberen :D:D Ik duim!!!

Liessie.. Bij jouw ook al zo spannendd! Ik ben zo benieuwd naar je test. Deze maand is wel vreemd voor iedereen he, iedereen heeft een wat vreemde ongie enzo..
    Net als Amberliek en ik, en bij Amberliek valt dan ook die maansteen zomaar af.. Heel bijzonder dit..

Amberliek.. Hahaha nee je kan ook niet zonder ons he, ook wel lief hoor :D:D Geniet lekker van je vakantie, hier schijt het zonnetje nu ook :p Kan ik je daarmee wat jaloers maken ahaha:p

Leeuw.. Bij jouw nog geen duidelijkheid he :( Bah.

MamaDy.. Wat vervelend van je pc zeg, is het een ernstig probleem??

Hier: Lekker druk met van alles en nog wat :p En deze week staat als het goed is mijn eisprong weer gepland. Ik had trouwens ook nog 2 pendels voor September. Maar omdat ik ongie werd dacht ik: nou die zijn niet uitgekomen. Maar nu lees ik dat ze pendelen op de maand van bevruchting, en aangezien deze week me eisprong gepland staat.. kan het toch nog wel :p:p Laten we het hopen :D:D Ik ga er met volle moed tegenaan.

Succes meiden, ik lees vanmiddag de nieuwe ontwikkelingen bij :)

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en Krumfrum.. Ik vergeet jouw helemaal :(:( SORRY.
    Wat een mooie testen en duidelijk hoor, jij bent zwanger :D:D
    Echt superrrrrr
    Heb je al een verloskundige gebeld??

16. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    yummie, inderdaad pas 2 dgn over tijd. vorige keer had ik pas een dikke week na nod een positieve test en toen had ik gewoon altijd cyclus van 27 dagen. en nu dus geen idee van cyclus. gewoon morgenochtend met ochtendurine nog een keer testen. zou kunnen dat je een vroege miskraam krijgt, maar zou positief proberen te blijven hoe moeilijk dat ook is. en mannen....ja de mijne zei dat ook lichte streep dus niet zwanger. grrr om boos van te worden. gelukkig hadden wij de ochtend erna een duidelijkere test dus is hij nu wel overtuigd. ben benieuwd naar de foto van je test.

hoe is het met de rest van de meiden? nog altijd geen ongi of posi test leeuw?

17. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    dank je wel.
    ben net terug van de huisarts (assistente) voor een vitamine b12 injectie en mijn eigen huisarts belt ergens vandaag op. ik krijg een doorverwijzing naar de gyn (had ik bij de eerste ook ivm chronische ziekte en bij de 1e is vanaf 22 weken dreigende vroeggeboorte geweest dus nu dubbele reden om alles in het ziekenhuis te doen). mag trouwens niet eens thuis bevallen en dan vind ik het zelf ook prettiger om alles in het ziekenhuis te hebben ook de controles. tis wel ff stuk verder als een vk maar ja niets aan te doen.

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    misschien heb je wel een late innesteling gehad? ik zou de hoop nog niet overboord gooien. voor nu ben je toch echt zwanger:D

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    krumfrum, nee nog steeds geen ongi of positest

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum..
    Aha okee ja dan begrijp ik ja dat je bij de gyn loopt dan.
    Hopelijk mag je snel een keertje langskomen voor een echo.
    Wel fijn dat je nu extra goed in de gaten wordt gehouden dan toch..
    Gaat je man/vriend wel mee elke keer of lukt dat niet i.v.m. werk o.i.d.?

Leeuw.. vervelend zeg :( je kunt er helemaal niks mee. Gebruik je ook weleens ovu testen? Misschien eens een ovu testje doen.. want stel je hebt een cyclus overgeslagen.. heb je enig idee wanneer je je ei dan zou kunnen hebben? Als je dat weet, misschien even rond die tijd een ovu test doen.. dan weet je of je een cyclus overslaat..

Deel Deze Pagina