Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Mijn man is al weer 32 geworden, oudje! :p
    Ach, hij lijkt wel 50, want hij heeft een motorrijles gekregen. :D Eens kijken of hij dat leuk vindt. Hij vond het in ieder geval een leuk idee!

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Yummy en Liesie: Balen meiden, en idd een lichaam is een raar iets. Je kunt er eigenlijk helemaal niet van op aan.

@ AnneLynn: Gefeliciteerd met je mannetje :)! Laten we hopen dat het idd een goed teken is. Maar moet toch echt nog ff wachten met teste. Pfff heb nog steeds een pest humeur en een zeuren gevoel in mijn buik. Misschien vies praatje maar heb ook weer veel slijm. En 21 sep kreeg ik een ontrekkingdbloeden van 2 dagen omdat ik 2x de pil nog had genomen omdat mijn vriend nog twijfelde over een 2de. Maar eergisteren een beetje oranje achtig bloed zomaar kleine beetje over de hele dag. Dus ik dacht misschien innnesteling.

@ All: Straks om 16:30 mag ik weer gaan werken. Vanmorgen ook gewerkt. Morgen heerlijk dagje vrij kan ik ff bijtanken want het is wel wennen allemaal hoor.

Fijne avond meiden!

xx

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. maar je moest toch weer opnieuw beginnen te tellen met je cyclus? Tenminste, dit was toch gezegd door iemand waar je was geweest? Sorry, weet het niet meer precies maar dat staat me bij..

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Zooo..... vanochtend al fijn ongi geworden dus als er al twijfel was dan is deze weg.... geen gestres gelukkig en weer mooi een cyclus van 26 dagen net als vreugerrrrr voor mijn zwangerschap....:D

En lekker op tijd want ga maandag een week naar centerparcs en dan ben ik er fijn net vanaf. Hopenlijk brengt volgende maand meer roze want was niet veeel he....deze maand!

gr Samba

5. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    WOWWW dat is raar...:$:(:$ Ik typ centerparks en dan maakt hij zelf een link naar de site.... Nog nooit gezien!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Yummy: wat vreemd dat je streepje nu weer een stuk lichter is. En dat je zoveel overtijd bent terwijl je normaal nooit overtijd bent. Heb je ook klachtjes ofzo? Niet fijn die onzekerheid!

Samba: dus ook op naar de volgende ronde! Hopelijk heb je er niet al te veel last van! Wat heerlijk dat je naar Centerparcs gaat!!

Annelynn: gefeliciteerd met je man! Wat een leuk kado, een motorrijles! Kan me voorstellen dat hij er erg blij mee is.

Ik had vandaag ineens weer bloed:(. Heel apart hoor, dacht dat het over was! Nouja, een ongie in etappes denk ik. M'n volgende eisprong zou begin oktober moeten zijn heb ik berekend. Heb het allemaal even opgeschreven en aan m'n vriend laten zien, weet ie waar ie aan toe is;).

Nog steeds last van de griep. Ben vanmorgen nog even naar de HA geweest voor m'n ontstoken ogen. Het is een virus, heb er niks voor gekregen. Verder verkouden, warm-koud en keelpijn. Hopelijk is het snel over. M'n vriend en ik zouden zaterdagavond met z'n 2-tjes uiteten en naar de bios. Had ik me net zo op verheugd! Even afwachten dus.

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Net een weekendje weg geweest en volgende week weer lekker een weekje weg :D:D Jaloersss:p:p En Centerparks is altijd leuk en gezellig ;) Wel balen van je ongie, maar aan de andere kant wel fijn dat je cylcus weer zo is als voor je zwangerschap :) Succes de volgende rondee...

Liessie.. Wat vreemd zeg van je ongie. Dat had ik ook deze maand en Amberliek ook, zo vaag!! Denk je dat het over is, en dan komt er ineens weer wat.
    Wat vervelend dat je zo verkouden bent enzo. Zoveel mensen zijn ziek.. hopelijk ben je voor het weekend nog wat opgeknapt, wel leuk dat jullie zulke plannen hadden! Hopelijk kan het toch nog doorgaan.. maar eerst goed uitzieken!

8. Hoihoi,

Vriendlief en ik hebben een goed gesprek gehad en hij heeft besloten om gewoon te blijven waar hij nu zit en hij wil toch voor een 2e.. Yoehoe :D !!
    Helemaal blij..
    Ik was zo verdrietig over alles..

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive: misschien waren die 2 pillen niet genoeg om een eisprong tegen te houden en is het toch raak! Wanneer mag je testen? (ik moet echt die lijst even bijwerken en te voorschijn halen ;))

Samba: jammer dat je ongesteld bent geworden! Maar wel fijn dat je cyclus weer op orde is. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en wordt het wat makkelijker om op de goede tijd te klussen! Geniet in elk geval van je weekje Centerparks! Zo leuk met kleine kinderen (ik ben helemaal fan, dit jaar 5 keer geweest :D:$)

Liessie: wat gek dat bloedverlies... En dat Amberlieke dat ook al had deze maand. Je zou er bijna wat van gaan denken...

Eerised: fijn om te horen dat je vriend toch voor een 2de wil gaan! En meteen maar succes met deze ronde!

Yummy: heb je nog een test gedaan, of test je niet meer? Ben wel benieuwd of hij niet toch nog positief is.

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Eerised: SUPER!! :D ben heel erg blij voor je dat jullie toch doorgaan voor een tweede wondertje! Heel veel succes deze ronde! :D
    Samba: jammer dat je ongi bent geworden! :( heel veel succes in de volgende ronde.
    Liessie: je hebt inderdaad een vreemde ongie, als het al een ongie is... Wel erg "laat" in je cyclus om nog bloed te verliezen toch? Als ik zo naar je banner kijk in ieder geval.

Hier: wij hebben gepraat en beetje ruzie gehad, en we hebben besloten nog even te wachten met een tweede kindje, we willen graag verhuizen, en dan willen we een huis gaan kopen, we huren er nu eentje, dus dan gaat er een drukke periode aankomen en dat is best lastig met dikke buik+ baby en een drukke peuter.
    Ook zou ik graag weer naar school willen. Wil ook heel graag een tweede kindje hoor, maar moet realistisch blijven, en het kan over een jaartje ook nog.
    Dus ik mag van de lijst gehaald worden, maaaaar ik blijf hier meelezen, als dat goed is, wil toch graag al jullie mooie positieve zw testen zien natuurlijk! :D

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!

Eerised: wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat jullie toch voor een 2e gaan! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig was, logisch toch! Nu dus op naar de volgende ronde!

Annelynn: wow, 5x dit jaar!! Heerlijk toch!!! Zo'n park is zeker handig met kleine kinderen. Wij gaan eind november met m'n ouders, broer en schoonzus en hun dochtertje. Nu al zin in!

Ben alweer gezellig Bumba aan het kijken met zoonlief. Hij was vroeg wakker vandaag. Gelukkig heeft ie vandaag eindelijk eens wat beter ontbeten. Gaat de goede kant op! Ik ben zelf nog een zombie, en hoop dat dat nu ook snel over is!

12. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    :x OOOOwwwwwhhh bijna klaar met typen en...... hupsakeee tekst weg!!

OPNIEUWWWW!

Liessie! beterschap meiss. en wat raar van die bloeding. hopenlijk ben je rond ei tijd weer helemaal fris en fruitig en zombieloos!

Renske .... hahaha neee niet een "weekendje" weg maar het weekend weg.. hihi! we zijn naar mijn schoonouders geweest wat ook erg relaxed is natuurlijk:D

Eerised! WOW wat een goed nieuws. Fijn dat jullie weer op een lij liggen. Succes deze ronde

Annelynn:Ik ben er ook echt aan toe! de voorspellingen zijn goed... 2 pendels deze maand en ei tijd in de vakantie wil ook helpen dus we zullen zien!

Navje... Wat een moelijke afwegingen allemaal zeg.. het valt dan ook niet mee om met zn 2en op een lijn te zitten.

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gisteravond kreeg ik plots enorme krampen en bloedverlies, dus toch de volgende ronde voor ons! Ik had het wel verwacht hoor. Ben blij dat het nu in ieder geval zover is en dat we weer naar de volgende ronde kunnen kijken!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Ik reageer vanavond even iets uitgebreider, heb nu een hoop dossiers liggen die ik moet behandelen (van zeurende mensen :) )

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Eerised.. wat fijn om te lezen dat jullie goed gepraat hebben en dat dit eruit is gekomen! Als je iets zo graag wilt, dan lijkt me het ontzettend moeilijk dat opzij te moeten zetten. Gelukkig hoeft dat nu niet. Heel veel succes deze ronde meis!

Navje.. Jeetje, wat heftig allemaal :( Ik vind het knap van je dat je zulke afwegingen kunt maken hoor. En ik snap wel, dat het anders allemaal te druk wordt.. maar ik vind het knap! Gelukkig blijf je wel gezellig mee kletsen met ons. Wanneer ga je echt beginnen met huizen kijken?:)

Liessie.. Hopelijk ben je snel af van dat zombie gevoel. Beterschap meiss!

Samba.. Whoepss verkeerd gelezen :p Ach het scheelt, moet morgen me ogen ook laten meten haha zou dat het wezen? Nee grapje :p Gewoon verkeerd begrepen hahaha maar wel fijn dat je weekendje naar je schoonouders relax was.
    En hopelijk mag je deze ronde ook op roze :)

Yummy.. Toch balen he :( Maar.. je kunt nu wel verder en dat wachten op je ongie, daar wordt je ook niet vrolijk van. Hopelijk heb je meer geluk in de komende ronde.

Hier: Lekker rustig, druk aan de klus en hopelijk deze ronde wel roze :p Ik hoop het zo!!!!!!!

15. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Maakt nie uit renske! Probeer hier maar eens een KLEMtoon over te brengen:D valt nie mee hihihihihi

wat trouwens wel gek is normaal ben ik 2de dag van ongi lamlendig heb ik buikpijn nergens zin in bleeehhh.... nu loop ik het huis te poetsen wordt er bijna bang van!!!

Zal wel door het weer komen ofzo!

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Renske19: Ja dat klopt maar het hoeft ook weer niet zo te zijn. Dus beetje dubbel allemaal, echt afwachten dus.

@ Liessie83: Vervelend meid dat je jezelf zo voeld. Hopelijk is het voor zaterdag over. Het heerst ook echt heel erg. Beterschap meis!

@ Annelynn: Ik mag volgende week vrijdag pas testen :( dus dat duurd nog wel even.

@ Eerised: Wouw meis wat een gewelig nieuws. Op naar de volgende ronde TOY TOY!

@ All: Ohhh echt zo gek, een collega vroeg gister of ik weer zwanger was :). Maak mezelf toch wel beetje gek hoor met alle kalchten die ik heb. Toen ik nog niet zwanger was van Luna voelde ik ook wel bepaalde dingen maar niet zoals nu. Nou ja we gaan het zien. Wat een heerlijk weertje he. Ik ga zo ff lekker wandelen met de kleine meid!

Liefs

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samba.. Whaha nee dat valt niet mee nee:p:p
    Wat is het toch met die ongie's van ons? Gaat ons lichaam ons ineens voor de gek houden en raar doen? Volgens mij is bijna bij iedereen hier in ons groepje die ongie zo raar geweest deze maand. Vreemd hoor!

Enjoyllive.. He bah wat dubbel zeg allemaal :( ook niet echt duidelijkheid dus. Vervelend he dat stomme afwachten.

En mensen wat een weer he? Gewoon compleet zomer! Bijzonder hoor voor eind september/begin oktober. Nouja, laten we er nu nog maar even van gaan genieten he:)

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Woehoe lekker tv avondje: eerst gtst daarna wtmz gaan jullie ook weer kijken :)?!

Net ff lekker wezen wandelen met zijn 3tjes want het is nu heerlijk afgekoeld. Morgen ochtend met Luna naar de fysio ik ben benieuwd of ze goed vooruit is gegaan heb zelf het idee van wel.

Ik heb me ook opgegeven voor aantal pendels. Ik denk dacht ik ga het ook maar eens keertje doen. Ben wel benieuwd wat er allemaal uitkomt. Heb het bij Luna eigenlijk nooit gedaan.

Meiden fijne avond! x

19. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    eerised, super dat jullie er toch voor gaan meid !!!

meiden, wat balen zeg van al die rode duivels die zo raar komen bij jullie. heb zo geduimd dat er meer roze bij mag komen. en dat blijf ik ook doen hoor.

hier gaat alles goed op wat misselijkheid en vermoeidheid na. afgelopen dagen ouders en schoonouders verteld en iedereen helemaal blij natuurlijk.

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey meiden!

Krumfrum: wat leuk is dat he, om het goede nieuws te vertellen he! Hebben jullie het nog op een speciale manier gedaan, of dat niet.

Enjoyllive: leuk die pendels! Heb er laatst voor het eerst ook eentje gedaan. Het is trouwens wel even een gezoek vind ik, vaak was ik weer te laat. Maar ben benieuwd!

Samba: dus je huisje is lekker gepoetst?? Ook wel weer een lekker gevoel toch? Paar dagen voor mijn bevalling was ik alleen maar aan het poetsen. Elke dag hetzelfde rondje, inclusief badkamer en wc. Sloeg nergens op, haha, maar moest!

Nu slaapt onze zoon, dus ga ik ook even gauw de badkamer doen. Moet echt even gebeuren. Verkoudheid houdt lang aan, maar het gaat elke dag iets beter. Misschien toch maar even gaan stomen, heb daar eigenlijk een hekel aan.

En ik hoop dat m'n ongie nu snel over is, want dan kunnen we weer verder. Afgelopen dagen veel bloedverlies gehad. Wie is eigenlijk de eerste die kan testen??

Deel Deze Pagina