Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Hier net een uurtje begonnen aan mijn laatste werkdag voor het weekend! Heb wel stress, want morgen hebben we ons bedrijfsuitje en ik heb mijn outfit natuurlijk nog niet op orde... Ben altijd te laat! :). En sinds de bevalling heb ik nogal een buikje, dus ik vind ook niets meer leuk staan.. Volgens mijn man moet ik me daar gewoon overheen zetten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ach, misschien ga ik vandaag toch nog even naar de stad om wat uit te zoeken ;).

Ik zal zometeen even de NOD-lijst tevoorschijn toveren, want bijna iedereen heeft al weer een nieuwe NOD inmiddels...

2. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgn meiden!

Ik begreep dat bij eerrised de lucht gelukkig weer geklaard is en jullie toch voor een 2de gaan!! Geweldig meis!! goed nieuws ;)

Krumfrum heb je het gewoon zo verteld of op een speciale manier gedaan?? leuk he als mensen zo enthousiast reageren ;)

Liessie: nog steeds ziekjes meis? :( beterschap!!!

Annelynn: hahaha ben je altijd te laat of van het alles op het laatste moment?? :D...een buikje ja die is hier idd ook niet meer weggegaan....miss is een stepin iets o als het nodig is zoals nu met uitje dat je buikje een beetje verborgen wordt?....ik gebruik het oook wel eens heeeeeel af en toe als ik iets straks aan heb...lekker zitten is twee maar buikje is wel even weggetoverd ;)

hier: als het goed is moet ik gister me ei hebben gehad...heb geen ovuteesten meegenomen dus dacht dan probeer ik het eens op de slijm manier.....nou al wat er was geen rekbaar slijm te vinden hoor:(...zo vreemd..vorige maand wel gespot idd nu totaal niet....maar ook geen afscheiding ofzo gewoon helemaal droog:(...zou ik deze maand dan gewoon geen eisprong hebben dan?? das toch raar...Maar goed ik zou wel voor altijd vakantie willen hebben hihi...Manlief is is heerlijk manlief zoals ik hem ken en het "klussen"is ook als van ouds ipv 1 x per maand :D...en nog spannend ook hihihihihi...oohh moet ik dat wel delen eigelijk oeps!!:)..Maar als ik ei heb gehad is hij super goed benut dit keer alleen ga me nou niet vragen als ik zwanger ben waar het dan verwekt is dan krijgen jullie mooi geen antwoord :p :D
    Jammer genoeg weet ik ook zodra we thuis zijn het knopje weer omgaat bij manlief..en raakt hij weer gefrustreerd over zijn werk enzo en is alles zoals hij hier is weer weg :(....dus geniet er nu maar extra veel van ;)

Morgen komen mijn moeder en neef met zijn vriend hierheen dus worden paar drukke maar super gezellige dagen.
    Begreep dat het in nl ook super geweldig mooi weer is dus kan jullie niet jaloers maken dat ik nu heerlijk met een bakje koffie in de zon zit. hihi.....geniet lekker van de mooie dagen allemaal meiden!!!

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Annelynn: ik heb aan de bevalling niet echt een superbuikje overgehouden, maar ik heb wel een corrigerend hemd van de HEMA aangeschaft. Is best weleens handig hoor, en het helpt ook!:)

Amberliek: wat leuk weer een berichtje uit Spanje!! Hier schijnt het zonnetje ook hoor! En gisteren ook lekker warm! En er wordt dus goed geklust daar!;) Dat moet toch roze worden voor jou!!

Enjoyllive: ik heb ook WTMZ (moest effe denken wat je bedoelde;)). Geweldig programma. Die moeders....vreselijk. Vooral die ene blonde, Anneke. Ik zou er niet aan moeten denken dat dat mijn schoonmoeder zou worden!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haa Meiden :D:D

Ik ben zo vrolijk he met dit weer, heeeeeeeeeeerlijk :D:D

Krumfrum.. de kwaaltjes komen nu dus echt:p Hihi hopelijk wordt het niet te erg en blijft het te verdragen :) wat leuk die reactiess :D Het is je meer dan gegund hoor meis

Liessie.. balen dat die verkoudheid aan houd :( hopelijk werkt het stomen wel een beetje.
    Jij was dus ook al zo fanantiek met poetsen voor je bevalling?
    Ik herken het, deed elke dag op een gegeven moment de ramen lappen! En ik liep ook nog eens overtijd, dus toen deed ik het hele huis elke dag maar in de hoop dat ik wat opwekte. Hoe bizar:p:p

Annelynn.. wat leuk een bedrijfsuitje1 Wat ga je doen? Is misschien ook wel handig om in je achterhoofd te houden als je kleding gaat uitzoeken :) Hopelijk lukt het nog om wat moois uit te zoeken, vast wel toch :)

Amberliek.. leuk leuk leuk. Weer een berichtje van je :D
    Dus goed geklust, nou mooi toch. Dan kan je je ei haast niet gemist hebben :p Wel jammer dat je weet dat het thuis weer anders zou zijn, lijkt me heel moeilijk. Maar goed, dat is nu eenmaal zo en ik denk dat je dat al hebt geaccepteerd. Een mooie liefdesbaby verwekt in Spanje, laten we het dan zo maar noemen toch :p hhahah.
    En nee je maakt me nu niet heel jaloers, hoewel het daar in dat mooie Spanje veel mooier is qua omgeving.. ;);)
    Geniet er lekker van meid, je hebt het verdiend en hopelijk laat je ons als je terug bent een enorme knaltest zien :D Dat kan toch haast niet anders.

En over WTMZ, ik ga straks even het programma terug kijken. Ik keek gisteravond eerst naar Hart in Actie en dat is om precies dezelfde tijd:p
    En ik vind die moeders ook echt verschrikkelijk! Ik vind die van Tim nog wel heel erg leuk en lief, dat vind ik ook het leukste koppel:)
    Maar die Anneke... BAH! Als ik wist dat ik zo'n schoonmoeder zou gaan krijgen, nou echt.. Snap eigenlijk ook niet waarom je mee doet aan zo'n programma. Het programma is opzich best kansloos, maar juist daarom vind ik het leuk en kijk ik er toch naar hahaha :p

Verder is het hier lekker rustig, nou rustig.. we zijn druk aan de klus :D:D

5. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    amberliek: leuk dat het weer spannend is tussen de lakens. haha gewoon moed houden. want ook zonder rekbaar slijm komt de eisprong.

annelynn en liessie: hier ook hoor een beetje een buikje. en soms is dan zo'n hemd ideaal met een strak truitje of vestje ofzo vind ik.

we hebben voor de ouders een gedicht geschreven. maar mijn ouders hadden hier het oude fietsstoeltje liggen van mijn zoon die ik mocht doorgeven aan vrienden wat ik dus niet gedaan had. dus kwam met fietsstoeltje bij mijn ouders: goh niet doorgegeven; nee jullie gaan hem zelf weer nodig hebben; hoezoooooooooooooozo o echt waar leuk leuk leuk....tranen !!!
    mijn vriendin vanmorgen beschuit en gestampte muisjes op tafel gezet met daarbij gezegd we weten namelijk nogniet welke kleur we moeten kopen voor op het beschuit. kwartje viel pas toen ik de test te voor schijn toverde.

sinds vandaag buikkrampen dus even rustig aan doen.

meiden wanneer zijn jullie nod's? zitten er al te wachten om te kunnen testen??? hoop op veel roze nog !!!

6. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    oja en zoonlief riep het vanmorgen tijdens het peuterzwemmen keihard door het zwembad dat mama een baby in de buik heeft...dus een echt groot geheim is het niet meer.

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krumfrum..
    Wat leuk zeg dat je het op die manier verteld hebt :D
    Hahah en dat het kwartje eerst niet viel bij je vriendin, geniaal :p
    Oei oei oei, kindjes kunnen wat dat betreft hun mond niet zo goed houden hahaha. Vraagt ie er ook veel naar? Of het een jongen of meisje is ofzo?

Nou ik heb voorlopig geen NOD hoor, zit nu rond me ei dus pas over 2 weken weer eventueel testen:p duurt nog even helaas.

8. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geboorte en geslacht 1ste kindje

krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised

6 meisjes 10 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend

0 meisje 0 jongens 6 onbekend

NOD

Leeuw: 9 september, ronde 1.. geen ongi, testen negatief
    Michelle77:
    Renske:
    Liessie:
    Samba:
    Steenbok29: even pauze
    Jocruella:
    Einneh: 9 oktober, ronde 3
    Eerised: 13 oktober, ronde 4
    Annelynn: 13 oktober, ronde 5
    Amberliek: , ronde 12

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 20 september termijn echo
    Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo
    MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling
    Krumfrum:

Zo, een hele lege NOD-lijst, hoop dat hij snel weer gevuld is!

9. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, was wel even zoeken naar die NOD-lijst!

Krumfrum: je staat bij de zwangeren hoor! Leuke manier om te vertellen dat jullie een tweede krijgen! En ik moest er hard lachen om de actie van je zoontje! Niet leuk dat iedereen het nu al weet natuurlijk, maar het is wel typerend voor kinderen van die leeftijd :p. Hoe is het nu? Geen last van krampen meer?

Amberliek: fijn om te horen dat jullie zo'n leuke vakantie hebben! En dat manlief helemaal tot rust komt! Geniet er maar van zolang het duurt! En duimen dat je over twee weken een posi test hebt!

Renske: ik zit ook rond m'n ei, dus er zijn weer een aantal dames die ongeveer tegelijk kunnen testen!

Liessie: blij dat je je weer iets beter voelt. Maar wel jammer dat je dan gelijk de badkamer moet doen... Als ik ergens een hekel aan heb...

Wat me hoop geeft dames: tot nu toe is er elke ronde wel iemand op roze gegaan! Dus in theorie is in ieder geval één van ons komende maand ook zwanger!

Grappig om te lezen dat bijna iedereen nog wel een buikje heeft en corrigerende dingen draagt! Ik ben er nog niet uit wat ik doe morgen... Wordt vast een last minute beslissing. (doe ik vaker). De ellende is dat het een rode-loper evenement is, dus eigenlijk moet ik ook nog eens heel erg goed voor de dag zien te komen. En dat brengt weer extra stress met zich mee... Pfff, straks maar even nagels lakken en iets bedenken voor m'n haar en make-up. En natuurlijk expeditie robinson kijken zometeen!

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Geboorte en geslacht 1ste kindje

krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised

6 meisjes 10 jongens

Preggers

MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend

NOD

Michelle77:
    Renske:
    Liessie: 24 oktober, ronde 2
    Samba:
    Jocruella:

Afspraken VK/Echo's

Krumfrum:

Zo, een hele lege NOD-lijst, hoop dat hij snel weer gevuld is

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ik heb m'n NOD even aangepast.

Heb net al even tegen m'n vriend gezegd dat we er volgende week tegenaan moeten;).

Krumfrum: leuk gedaan zo met dat fietsstoeltje. En je zoontje dus lekker enthousiast!!!! Iedereen je feliciteren??

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised
    Enjoyllive 11-05-2011

7 meisjes 10 jongens

Preggers

MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend

NOD

enjoyllive: 7 oktober ronde 1
    Michelle77:
    Renske:
    Liessie:
    Samba:
    Jocruella:

Afspraken VK/Echo's

Krumfrum:

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Krumfrum: Hihi leuke hoe jullie het hebben verteld. Heerlijk he die eerlijke kinderen die er alles uit floepen :D!

@ All: Oh know, iemand pendelde mij en er kwam uit " ik zie een knipperlichte " wat betekent dat ze een echo ziet met een kloppend hartje :)! Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken want iemand anders pendelen jongen in 3de kwartaal zwanger van 2012 :O

Pfff hele dag al hoofdpijn word er niet goed van. Denk dat het door de warmte komt en mijn nek zit ook weer aardig vast dus binnenkort de kraker weer eens een bezoekje brengen.

Fijne avond allemaal! xx

14. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    dag lieve meiden,

ben de afgelopen week niet veel online geweest...was nogal stress thuis..vriendlief heeft vanavond na veel wikken en wegen besloten te stoppen met studie (werkt 4 dagen en anderhalve dag studie)...het wordt gewoon allemaal teveel...ben nu toch wel opgelucht dat de beslissing is gevallen...door de stress niet 1 keer geklust deze maand...net een knal ovu test dus vanavond de beslissing maar vieren mss zijn we nog op tijd!? Sorry dat ik niet terug heb gelezen maar het was echt teveel deze maand...oh bijn a vergeten..heb tot overmaat van ramp ook nog een slijmbeursontsteking in mn elleboog...moet overgaan met veel rust jajaja.......................

liefs

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden,

ik ga proberen om weer wat vaker te komen. Het gaat langzaam aan steeds een beetje vooruit met schoonvader dus dat is wel wat positief.
    Verder gister echo gehad en alles was goed :D, zal hieronder een foto plaatsen. Wat bijzonder weer allemaal!

Hoe is het hier met iedereen?? Al nieuwe zwangeren of eitjes aant springen ;)??

Bekijk bijlage 186667

16. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    goldy gelukkig maar dat t beter gaat met je schoonvader ..en wat een prachtige echo! Gefeliciteerd!

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goldy: wat een prachtige echo!!! Heel bijzonder!! En wat fijn dat het weer wat beter met je sch.vader gaat. Brengt misschien weer iets meer rust.

18. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldy: wat een mooie echo! En wat duidelijk! Dat zal vast een heerlijk gevoel zijn! En fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader!

Michelle: hoop inderdaad voor je dat het wat rust brengt nu je vriend heeft besloten te stoppen. Het lijkt me ook wel zwaar om werken, studeren en een kind met elkaar te combineren. En nu inderdaad hopen dat je op tijd bent, maar ik heb begrepen dat je bij een positieve ovu test nog ruim op tijd bent!

Enjoyllive: die pendel zou natuurlijk best kunnen kloppen. Als je zwanger bent deze ronde, heeft de bevruchting nu al plaatsgevonden. Nog een week tot je NOD zie ik, succes met het wachten!

Hier al weer een drukke ochtend achter de rug. Ik heb van de week het binnenlampje van de auto aan laten staan, en ja, dan start de auto niet meer he?! (na een dag of drie is het echt wel gebeurd...) Gelukkig hebben we nog een auto, dus de startkabels er tussen gedaan, maar dat werkte niet. Toen de auto geprobeerd aan te drukken met behulp van onze lieve buren, maar ook dat werkte niet. Nog maar een keer geprobeerd met startkabels en ja hoor: dat werkte uiteindelijk! Kon manlief toch nog met de auto naar zijn werk, fietsen is ruim 10km en hij was nogal moe van het drukken :D. De buren hadden ook al aangeboden om een auto van hun te lenen, lief he?!

Kortom, ik heb wat goed te maken vandaag... Was namelijk mijn schuld van dat lampje, gewoon niet meer aan gedacht :).

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Pff wat een ochtend alweer Annelynn!! Gelukkig heb je aardige buren! Was je man erg boos?

Michelle: bij jou ook een hoop gebeurd. Hoop dat jullie nu weer wat rust hebben gevonden. Wel erg vervelend van de slijmbeursontsteking. Overgaan met rust.....altijd lastig. Heb je ook pijnstilling?

Hier gaat het iets beter. Ben veel aan het stomen en heb het idee dat het helpt.

Een ware babyboom hier in het dorp. Vanmorgen weer een jongetje geboren. En overal zwangere dames (of valt het mij nu gewoon heel erg op.....)! Dan krijg ik altijd nog meer de drang: ik wil ook, ik wil ook! Of is dat heel erg aso....

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden :)

Annelynn.. jaa idd veel meiden zitten volgens mij weer zo'n beetje rondom ei, dus erg spannend weer. Naja vooral die weken wachten erna vind ik zo slopendd!
    Ik ben na me bevalling + periode van borstvoeding zoveel afgevallen, dat me kleren van voor de zwangerschap me bijna allemaal te groot zijn! Dat is dan weer het hele andere uiterste :O
    En wa een ochtend heb je gehad zeg.. en wat ontzettend lief van je buren dat ze dat aanbieden. Zulke buren wil iedereen wel volgens mij.
    En weet je al wat voor look het gaat worden vanavond? Klinkt spectaculair, een rode loper evenement! Veel plezier alvast :)

Enjoyllive.. ik hoop voor je dat die eerste pendel dan mag gaan uitkomen :D jij mag al bijna testen joh, nouja nog een weekje... spannenddd

Michelle.. wat fijn dat de rust nu een beetje terug keert na die beslissng, zou niet makkeijk zijn geweest om dat te beslissen. Ga het dan maar heel goed vieren vanavond :D dan ben je volgens mij nog heel goed op tijd hoor :)
    En wat vervelens van die slijmbeursontsteking.. en dan het advies rust. Wat moet je daar nou weer mee he. Is moeilijk! Hopelijk is het snel over en kun je weer alles doen :)

Goldy.. Allereerst wat een super mooie echo. Al een echt mensje om te zien zo he, zo bijzonder. Wat goed dat het wat beter gaat met je schoonvader, dat zijn de goede berichten:)

Liessie.. Gelukkig gaat het bij jouw ook de goede kant op en werkt het stomen. Hopeijk ben je er snel helemaal vanaf!
    Oohh dat gevoel herken ik zo. Iedereen wordt zwanger, is zwanger of gaat bevallen en bij jezelf lukt het maar niet. Erg frusterend, en ik denk dat vele mensen dit gevoel herkennen hoor.

MamaDy.. Hoe is het met jouw? lekker aan het genieten van je zwangerschap?

Hier: Druk, zowel met de boodschappen, het huishouden en de andere klus! Maar mensen wat een weer. Gelukkig heeft me man bijna weekend, gaan we even heerlijk van genieten en allemaal leuke dingetjes doen :)
    En na dit weekend weer 2 slopende weken afwachten. Ik wil gewoon zwanger zijn, klaar:p

Deel Deze Pagina