Hoi allemaal, Ik heb even niet gereageerd,maar wel meegelezen hoor! Het is zo vervelend alles terug te lezen op een tel. Ik zie dat veel dames rond hun ovulatie zitten! Klusse! Eerised: wat fijn! Nu snel een posi test! Leeuw: ik hoop dat je in ieder geval snel een posi test krijgt. Goldy: wat een prachtige echo!!! En gelukkig dat het iets beter gaat met schoonpa Hier gaat het niet zo goed. Ik heb mijn vriend het huis uitgezet. Zie dit topic: nl/alleen-zwanger/305974-mijn-ex-vriend-liegt-2.html#post11003609. Ik maak me nu zo druk en heb steeds last va buikpijn.hoop dat dit niets met het kindje doet. Nou dames, geniet allemaal van deze bijnalaatste lekkere dag!
Mamady, heb het topic gelezen, wat heftig allemaal! En dat terwijl je net zwanger bent. Stress is idd niet goed voor de baby, dus hopelijk lukt het je om een beetje rustig aan te doen... Maar dat zal niet meevallen. Heb je wel mensen bij wie je je hart kunt luchten en die je kunnen helpen nu je er alleen voor staat? En denk je dat het nog goed komt, of is het nu echt helemaal over? En hoe reageerde je vriend? (als je dit niet wil vertellen begrijp ik het ook hoor). Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte?
Ik heb mijn moeder om de hoek wonen en een goede ook zwangere vriendin woont naast me dat zit wel goed. Mijn vriend is weggegaan toen ik hem ermee confronteerde, na eerst nog even door te gaan met liegen. Hij heeft me nu 1 x gebeld. Ik heb niet opgenomen, ben te boos! Als hij niet in therapie gaat voor zijn liegen komt het sowieso niet meer goed. En ik weet niet of ik hem ooit weer kan vertrouwen, hoe graag ik ook wil. En vertrouwen is wel ontzettend belangrijk in een relatie.
Jeetje MamaDy.. Wat een onwijs heftig verhaal, heb het net allemaal gelezen en snap heel goed dat je boos bent en niet meer het gevoel hebt hem ooit nog te kunnen vertrouwen. En als hij niet therapie wilt, wat moet je dan? Ik zou hem toch voor de keuze zetten, of therapie en er aan werken dat het nog goed komt (ook voor de kids) of echt een punt erachter zetten want deze stress kan jij nu echt niet gebruiken hoor! Als hij weer belt een deze dagen, reageer pas zodra jij er klaar voor bent.. Succes meis
jeetje mamady, wat een heftig verhaal. maar wel een hele grote pluim dat je hem de waarheid gezegd hebt. goed dat je kiest voor jezelf en je kindje. sterkte meid want dat zul je erg nodig gaan hebben. virtuele knuffel van mij
Bedankt voor jullie reacties meiden! Waar ik nu heel bang voor ben is dat ik het niet volhou zonder hem. Dat ik hem zo ga missen! Maar dat wil ik niet want ik weet dat hij niet te vertrouwen is! Hoe is het met jullie? Ik ben wel toe aan een nieuwe nod lijst
MamaDy.. Logisch dat je hem wel gaat missen, jullie hebben wel een heel leven samen al. Dat is meer dan logisch maar ik ben het zeker met je eens dat een relatie niet kan blijven bestaan zonder vertrouwen. Als je elkaar niet vertrouwt, dan blijft er altijd een spanning hangen. En als hij er niet aan wil mee werken, tja.. wil je dan wel een leven en relatie vol met spanningen en wantrouwen? Dat zou mij veel meer stress geven. Het is een moeilijke beslissing dat zeker, ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt waar je veel steun van krijgt Pak wel zoveel het kan je rust meis, dat heb je hard nodig. En wil je een keer lekker alles eruit knallen en liever niet tegen iemand in je directe omgeving, doe het dan hier Ik ben er voor je! Sterkte.
@ mamady, pff wat heftig allemaal zeg! Ik hoop dat jullie er alsnog samen uit kunnen komen, vooral voor de kindjes. Maar dat zal een hele moeilijke weg te gaan zijn. En ja vertrouwen is toch wel heel belangrijk in een relatie. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Mamady: hoe is het er mee? Lukt het een beetje om rust te houden? Je mag inderdaad altijd hier je hart luchten hoor! En je vroeg om goed nieuws, dus mijn goeie nieuws: ik had gisteren een positieve ovulatietest! Dus druk aan de klus en nu maar hopen dat het lukt! Ik zal dus vandaag of morgen mijn ovulatie hebben, dus ga volgende week woensdag de eerste test wagen, dan ben ik namelijk overtijd (heb een korte lf en ben zó slecht in wachten). Oh, en het feest vrijdag was geweldig. Ik had 's middags toch nog het ideale jurkje gevonden waarin (met behulp van een corrigerend broekje) mijn buikje helemaal niet opviel! Alleen daarom was het voor mij al een geslaagde avond . Verder heb ik gewoon heel veel lol gehad, lekker gedanst en gekletst; even een ouderwets avondje uit! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft! En hoe is het met de rest?
Mamady, wat een heftig verhaal. Pffff, ik schrok er van toen ik het las. Denk om jezelf en je kindjes. Je moet je rust echt nemen, aangezien je nu al steeds last van je buik hebt. Heb je veel mensen om je heen die je kunnen helpen en steunen? Sterkte! Annelynn: super, die posi ovutest! Ben zeeeeeer benieuwd!! Spannend. En fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Heerlijk is dat soms he, even lekker feesten!!! Ik vanmiddag weer naar de HA. Bijholtes zitten verstopt dus ik wil een kuurtje. De vruchtbare dagen komen er aan, dus ik moet wel topfit zijn, haha!
Annelynn.. Wat leuk dat je een leuke avond hebt gehad en een goede outfit nog hebt gescoord Lekker hoor zo'n avondje uit soms he.. Liessie.. Jeetje het zit je niet mee wat betreft gezondheid. Nu is het ook wel tijd voor een kuurtje, je hebt het al een tijdje dus dan moet zo'n kuurtje het maar gaan oplossen en idd het liefst zo snel mogelijk, dan kan je gezond weer aan de klus Hier: rustig en even lekker genoten van het weekendje met het mooie weer. Weet totaal niet wanneer ik eitje hebt gehad of zelfs nog zou moeten krijgen. Me afscheiding is wel anders dan vorige maanden, en vaak kon ik aan de hand daarvan bepalen wanneer ik een eisprong had maar dat is nu dus wat moeilijker.. tenzij ie er nog aan komt. We klussen verder wel, dus missen doe ik niet
@ mamady: Jeetje meis toch, heftig hoor. Probeer goed aan jezelf en je kindjes te denken. Ik heb echt respect voor het feit dat je de keuze hebt gemaakt om hem eruit te zetten. En idd vertrouwen is de zowat de basis van een relatie. Hopelijk wil hij er voor vechten en dus in therapie. @ Liessie83: Oh pijn dat doet he je holtes ontstoken. Hopelijk helpt je kuurtje snel en ben je er vanaf. @ All: Mijn alles beste vriendin is ZWANGER 3 tot 4 weken. 2 maanden geleden heeft ze een miskraam gehad en ze heeft vanmorge posi getest. Ben wel blij dat zij het zo ie zo eerder weet dan ik, want had een moeilijk iets geworden als ik wel zwanger zo blijken te zijn en zij niet. Dat heeft ze mij ook eerlijk verteld want ze weet dat wij bezig zijn voor een 2de. Ik zelf heb vanmorgen getest maar niks te zien. En oh mijn gevoel zegt echt dat het raak is. Heb nog steeds dezelfde klachten en mocht ik niet zwanger blijken te zijn dan ga ik zeker langs de HA want wat ik allemaal voel is dan echt niet normaal. Mijn vriendin had zaterdag getest en toen niks en nu 2 dagen later wel dus HCG verdubbeld zich echt snel. Ik kan pas vrijdag testen maar doe het woensdag want vandaag nega dus dan zitten er ook 2 dagen tussen. Het stomme is dat ik weet da je 6 dagen voor je nod niet posi kan testen maar toch had ik de drang te erg. Sorry voor mijn gemiep meiden maar wilde dit ff kwijt! Hoe is het met jullie verder? Luna is vandaag voor het eerst naar het kdv geweest. Teminste nu was het voor het eggie ! Ik heb weer een gebroken dienst dus mijn moeder past van 16:00 tot 17:00 op! Ik heb net ff me huisje gepoetst pffff altijd zo een rot klus haha! Fijne dag meiden! Liefs xxx
Wat leuk voor je vriendin Enjoyllive!!! Hopelijk is het bij jou ook snel raak, zijn jullie gezellig samen zwanger! Een vriendin van mij is bijna 20 weken zwanger. We zeggen ook al steeds dat het ons leuk lijkt samen zwanger te zijn. Beetje ervaringen uitwisselen enzo. Ben alvast met avondeten bezig...zuurkool. Hoop dat het dit keer lukt, heel vaak brandt de zuurkool bij mij aan.....
Ha allemaal! Wat een lieve reacties Annelyn: wat fijn dat je zo'n leuke goedvoelende avond heb gehad! Nu op het wachtbankje Liessie: vervelend van je bijholtes. Bij mij helpt een bepaald soort neusspray dan goed. Enjoy4live: wat leuk van je vriendin! En wat spannend,nu is het helemaal leuk snel zwanger te zijn ik en vriendin schelen precies 4 weken erg leuk! Goldy: hoe gaat het met jou? En met je schoonpa? Hier gaat alles naar omstandigeden nog goed. Ik ben alleen zo erg boos!! En mijn buikpijn is er ook niet minder op:s het voelt echt als de bandenpijn waar ik in het begin ook veel last van had. Gelukkig heb ik woensdag mijn termijnecho. Hoop zo dat alles goed is!
Enjoyllive.. wat leuk zeg van je vriendin en oh wat zou het dan leuk zijn als jij ook zwanger bent. Gelukkig blijf je positief ten opzichte van testen want niks is onmogelijk nee, 6 dagen voor NOD is idd vrij vroeg om te testen maar goed.. over 2 dagen weer want je ziet het bij je vriendin, binnen 2 dagen had ze een positieve test. Ik duim voor je Liessie.. heb je een kuurtje gehad van de dokter? en hoellang moet je dat gebruiken? MamaDy.. Gelukkig heb je snel een echo om even een kijkje te nemen bij de kleine. Als alles goed gaat, zal dat je vast goed doen En probeer wel goed te rusten, is erg moeilijk maar dwing jezelf gewoon even tot rust..
Liessie: heb je een kuurtje gehad? Hoop dat je op tijd fit genoeg bent voor de vruchtbare dagen! En hoe was de zuurkool? Zwart/bruin/heerlijk? Renske: goed bezig met het klussen! Als je zo door gaat kun je je ei idd bijna niet missen! Het worden weer spannende weken voor veel meiden vrees ik... Enjoyllive: leuk dat je vriendin zwanger is! Nu maar hopen dat jullie tegelijk zwanger zijn! 6 dagen voor NOD is idd nog erg vroeg hoor, kan nog alle kanten op! Spannend die laatste paar dagen. En je moet maar zo denken: zolang je niet ongi bent kan het nog, dus een negatieve test hoeft nog niets te zeggen. Helemaal nu je gevoel zegt dat je wel eens zwanger kunt zijn! Hoe vond je het om Luna voor het eerst naar het KDV te doen? Mamady: vervelend van je buikpijn! Hoop dat een mooie echo idd wat rust brengt! En anders misschien er even tussenuit? Al is het maar een paar dagen, dat geeft soms al genoeg rust om er weer even tegen te kunnen. Sterkte! Zo, en nu nog even lekker op de bank hangen en dan vroeg naar bed
M'n zuurkool was gelukt!!! Was erg lekker! Heb bij de HA een kuurtje gekregen en neusspray. Nu hopen dat het snel aanslaat, volgens de HA duurt het ongeveer 2 dagen voordat het echt begint te werken. Nouja, we zullen zien. Mamady: fijn dat je bijna weer een echo hebt. Even checken en kijken. Ik snap dat je heel erg boos bent. Hoe gaat het met je zoontje? Merkt hij veel van de hele situatie?
Goeienmorgen allemaal, Liessie: hopen dat de kuur snel aanslaat. Mijn zoontje merkt er nog niks van zover ik weet. Hij heeft nog niet naar papa gevraagd. Volgens mij weer hij ook niet beter dat papa vaak aan het werk is. Hier nog iets om me zorgen over te maken:s een zus van 1 gast kindje heeft de 5de ziekte:s ik heb dat kindje gister de hele dag gehad.
Mamady: het zit je ook niet mee he!? Ik zou het morgen zeker even aangeven bij de vk van de 5de ziekte, dan kunnen ze je extra in de gaten houden. Maar geen zorgen over gaan maken hoor, jij en de baby hoeven er natuurlijk niets van te krijgen! Liessie: fijn dat de zuurkool is gelukt! En nu idd maar hopen dat de spray snel aanslaat! Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb (twee dagen later dan gedacht...) Mijn temp was vanochtend erg laag en twee dagen geleden had ik een positieve ovulatietest. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen en dan begint het grote wachten! Hoe is het met de rest? Leeuw: al een ongi/positieve test? En de bijna testers? Al symptomen?