Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hoimeiden,

Ik ben pas 7weken terug bevallen maar toch kriebelt er best iets voor een 2e:D

En ik zat hier zo te lezen en toen kwam ik een bekende tegen, enjoyllive ;) hoe gaat ht met je meid?! Ken je me nog van het gestop-met-de-pil clubje? Haha. Wat leuk dat je voor een 2e gaat, hoop dat het gauw raak mag zijn! Hoe is het met je dochtertje?

Liefs ghurabaa

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn.. Jij dus ook druk met de klus hihi, en een eisprong? Dat wordt nog maar eens klussen hihi. En dan dat wachten weer he, zo slopend soms! En er zullen veel meiden rond dezelfde tijd kunnen testen ja, dat is wel heel spannend eigenlijk :) success!

Liessie.. Gelukkig heb je een kuurtje, hopelijk slaat ie snel aan. en je zuurkool was gelukt? Super zeg, ja het is echt weer tijd voor dat soort eten he:p

MamaDy.. Gelukkig merkt je zoontje er niet veel van. En idd, even aangeven over de 5de ziekte, maar probeer er rustig onder te blijven want je hebt al zoveel gedoe :(:( En misschien wat Annelynn zegt, een paar dagen er tussen uit? Misschien dat dat je goed doet?

Pfffff.. ik ben het wachten alweer meer dan zat. Ik wil een positieve test in handen hebben :p

3. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Renske, dat heb ik ook!!!! Ik wil NU een positieve test, haha!!!

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ ghuraba: Heeey meis natuurlijk ken ik je nog :) Wat leuk dat het bij jou ook kriebeld is zeg DOEN. Je gevoel laat echt wel weten of je er aan toe bent. Met luna gaat het super goed echt een tevreden meisje. Hoe is het met jullie? Heb je een zoontje of dochtertje gekregen?

xx

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ooh wat fijn dat ze zo tevreden is, hoe oud is ze inmiddels alweer? De tijd vliegt.. Ik heb een dochtertje gekregen, ze is alweer 7 weekjes oud en zo veel aan het lachen! :D Ze is gelukkig ook super tevreden en rustig, heerlijk..

Ik heb een zware zwangerschap gehad en de eerste maanden alleen maar overgegeven, niks kunnen eten en enorm moe geweest. Dus dat lijkt me nu naast de verzorging van mijn meisje nog even te veel, maar ik denk niet dat ik zal wachten tot ze 2 jaar is (wat ik vooraf wel geroepen heb, haha)

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Ghuraba: Luna is nu 4 maanden en 3 weken. Ze was een maand en paar dagen te vroeg geboren. Ze heeft ook 2 weken in het ziekenhuis moeten liggen. Mijn zwangerschap was ook zwaar heb 3 maanden moeten spugen toen een maand lang 24 uur per dag zwangerschapsmigraine. Heb toen tabletjes gehad van een homeopaat en was er na een week vanaf.

Persoonlijk lijkt het mij zwaarder als je weer zwanger word en je eerste kindje loopt al. Luna slaapt nog lekker veel en heeft niet veel meer nodig dan eten, schone luier en veel knuffels snap.
    Maar goed je moet doen was je zelf prettig vind. En ook voordeel binnen paar jaar ben je uit de grootste kosten en ze kunnen heerlijk met elkaar optrekken want het leeftijd verschil is niet groot.

xxx

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Pfffff vandaag weer zo een rot dag wat lichamelijke klachten betreft. Morgen weer een testje wagen hopelijk geeft dat de doorslag anders vrijdag maar weer. Word er moedeloos van kijk als ik niet zwanger ben ok dan volgende ronde beter. Maar dan wil ik wel naar de HA want wat ik allemaal voel is niet normaal or. Steek hier, kramp daar, moe, hoofdpijn enz!

Zo eerst Luna ff lekker in de tummie doen. Daarna ik zelf douchen. Dan heerlijk tv avondje eerst gtst, dan oh oh cherso dan De Villa! En jullie?

Fijne avond meiden! xxx

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. Ik ben zeer benieuwd naar je testje morgen, laat je het even weten wat het is geworden?
    Enne.. jouw tv avondje is precies hetzelfde als bij mij :D Zo leuk he die programma's:p
    Kijkse!

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heerlijk tv avondje he:D:D
    hier dezelfde programma's alleen de villa vind ik net ff wat té :S maar kijk het toch haha

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hier hetzelfde TV-avondje!! Echt van die programma's waar je niet bij na hoeft te denken! In de Villa zit trouwens wel een engerd hoor!!!!

Spannend Enjoyllive!! Ik houd dit topic morgenvroeg goed in de gaten!!

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat was het filmavondje weer...

weten mensen dat jullie voor een 2e gaan?

bij ons weet niemand het, er word wel naar gevraagd maar dan zeg ik dat we eerst nog genieten van onze kleine meid.. mijn man vind het niet nodig dat mensen het weten
    wel jammer, soms wil je iets zooo graag vertellen!

12. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Mijn TV-avond zag er gisteren precies hetzelfde uit! We kregen alleen mijn zus en zwager op bezoek, dus heb ik de helft gemist. Kan ik het zaterdag nog een keer kijken :p.

Hier weten een paar mensen dat we voor een tweede gaan, ik kon het gewoon niet voor me houden :). Er zijn twee vriendinnen die het weten en die leven helemaal met me mee, zo leuk! Eentje zet zelfs bliepjes in haar telefoon wanneer ik kan testen, zodat ze het niet vergeet :D.

Fijne dag!

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllive?? Al getest????

Ik heb het aan 1 vriendin vertelt. Ze is zelf bijna 20-weken zwanger. Voor de rest aan niemand. Heb ook niet zo de behoefte. Vind het wel leuk om het nog even lekker bij ons zelf te houden.

14. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi meiden,

Enjoy: al een restje gedaan?
    Leeuw: al aan de ovutesten?
    Annelyn: nog maar 6 dagen zie ik!!

Hier gaat het niet goed. Ik ben er nu achter gekomen dat mijn moeder, mijn vriend ook geld heeft geleend. Terwijl zij weet hoe erg is liegen vind! Ik ben dus ook zo boos op haar. Ik zie haar elke dag, hoe kan je iemand dan zo belazeren?
    Verder stelde de vlk mij ook niet echt gerust met de 5de ziekte:s vandaag bloedprikken om te kijken of ik al immuun ben. Om half 2 echo , ik hoop zo dat alles goed is. Ik heb steeds buikpijn en die 5de ziekte zit me dus ook niet lekker.

Sorry voor mijn lange gezemer.
    Wie heeft er al last van zwangerschapslwaaltjes??;)

15. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hebben jullie een leuk idee in dit weekend naar toe te gaan met mijn zoontje?!

16. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ach meid wat een kl*tesituatie! Wat zal je boos zijn op je moeder! Dit kun je er nu toch ook niet nog eens bij hebben! Eerst vanmiddag maar even afwachten dus. Krijg je snel de uitslag van het bloedprikken? En gaat er wel iemand met je mee?

Het schijnt niet zo mooi weer te worden dit weekend, dus misschien een overdekte speeltuin?

17. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Mamady: het is zeker geen gezeur hoor! Het is ook veel ineens! Heb echt met je te doen... Wat is leuk voor een weekend? Nou, een weekendje Landal of CenterParcs. Dat zal last-minute ook wel niet zo duur zijn denk ik. Anders even naar familie of vrienden? Misschien is er nog wel iemand die op een leuke plek woont?

Enjoyllive: nog gestest vanochtend?

Hier idd nog een dag of zes te gaan volgens mijn banner, maar ik heb besloten om de 13de te gaan testen. Als ik dan nog niet ongi ben, is er een goede kans dat ik zwanger ben. Ben namelijk wel redelijk regelmatig. Tot nu toe niet meer dan 27 dagen en donderdag is dag 29, dus als ik dan nog niet ongi ben...

Ja, dames, het grote wachten is begonnen :D!

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb een nachtje pipodorp(Oranjestad) geboekt!

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Wat leuk mamady! Is dat dan overnachten in een pipowagen? Leuk dat je dat lekker gaat doen met je zoontje!

Ik ben wel benieuwd of Enjoy nou al getest heeft!!

20. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamady: dat klinkt als een erg leuk dagje weg! Hoop dat jullie allebei lekker kunnen ontspannen. En dat de echo straks een heel mooi beepje laat zien!

Enjoyllive: we zijn allemaal vreselijk nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina