Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    2ghurabaa, jij bent er helemaal vlot bij:D
    mijn zus was ook zo snel, haar kindje was 2 maanden toen ze alweer zwanger was, en van de 3e was ze zwanger toen de 2e 9 maanden was

mamady, wat zit je in een rotsituatie zeg!!
    gelukkig is je echo goed:D:D en nee nog niet aan de ovutestjes, ik had wel geboden maar snapt eer geen bal van met het betalen, was allemaal engels en durfde het niet zo goed aan, straks gaat het fout. of zit ik er nu aan vast omdat ik toch geboden heb:S
    ik zie dat je met je zoontje naar pipodorp bent, goed van je dat je even ontspanning zoekt!

krumfrum, al echte zwangerschapskwalen dus, hopelijk krijgt je niet al teveel last van je bekken! en hoe zit het met je buik? heb je al een buikfoto gemaakt?:D

WAAR BLIJVEN DE BUIKFOTOS MEIDEN:d

enjoy, spannende dagen, en nog kraambezoek? ze zouden eens moeten weten dat je al bezig bent voor de 2e haha

annelyn, heerlijk zeg ff een weekend voor jullie 2!

2e zwangerschap: ik geloof ook wel dat er minder aandacht voor is, het "nieuwe" is er voor anderen af. best gek eingelijk

pufcursus: bij de 1e niet gedaan en zal het nu dus ook niet doen, ik heb het ook echt niet gemist, mijn mannetje was erg zorgzaam en wist precies wat hij moest doen. hij pufte zelfs, als hij doorhad dat ik verkeerd pufte:D

mamady, wauw je foto! echt al een minimensje

Het aanvliegende gevoel: ja soms wil ik heeel graag zwanger zijn en wel direkt!
    maar ook vind ik het wel eng allemaal, je weet wat je kan verwachten en dat maakt het eng, in de zwangerschap heb ik in het ziekenhuis gelegen en best last gehad van de hormonen, waardoor ik in het begin eerlijk gezegd niet echt heb kunnen genieten.

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuw.. hmm okee ja ik had ook gekeken op die site van die testjes, maar ik snapte er ook niet heel veel van (mijn engels is ook niet optimaal hahah). Als je toch wilt testen, kan je ook even kijken bij sensitest.nl of zwanger&kids.nl daar heb je ook wat testen voor een redelijke prijs :)

Hier: de frietjes waren echt super lekker alleen lag het binnen 10 minuten in de wc. Eerste keer spugen is een feit :p We gaan zien hoe dit verder gaat, maar als het eventueel een teken is.. kan dat eigenlijk wel?? is het niet veeeeeeeeeeeeeel te vroeg?? of het komt gewoon door het eten!:p

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised

6 meisjes 10 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    Torties uitgerekend 23-04-2012
    MamaDy uitgerekend 24-04-2012
    Minkie86 uitgerekend 11-05-2012
    MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend

0 meisje 0 jongens 6 onbekend

NOD

Leeuw: 9 september, ronde 1.. geen ongi, testen negatief
    Samba: 29 september, ronde 1
    Einneh: 9 oktober, ronde 3
    Eerised: 13 oktober, ronde 4
    Annelynn: 13 oktober, ronde 5
    Amberliek: 13 oktober, ronde 12
    Renske: 16 oktober, ronde 3 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 30dgn)
    Navje: 18 oktober, ronde 4 (cyclus van 29 dagen genomen)
    Michelle77: 19 oktober, ronde 2
    Evenstar:
    Steenbok29:
    Jocruella:
    Liessie: , ronde 2

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 20 september termijn echo
    Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo
    MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling

het nod lijstje opgezocht, volgensmij was dit de laatste.

ligt het nou aan mij ofzie ik veel namen staan die hier niet meer komen?:(

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    renske, kan het ook zijn dat je je ei eerder hebt gehad? anders lijkt het me wel vrij snel.
    hopelijk heb je wel genoten van je frietjes (voordat ze in de wc lagen)

5. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Lijst: hoe moet ik ook alweer de lijst aanpassen. Ik dacht dat ik van het weekend m'n NOD had ingevuld, maar ik zie het niet staan. Wellicht is het verkeerd gegaan:(.

Renske: wat jammer van de frietjes!! Heb je dat weleens vaker? Kan me voorstellen dat je gelijk iets gaat denken. Het is net wat Leeuw zegt; misschien je ei eerder gehad?

Leeuw: vervelend he, die hormonen. Ik heb er ook heel erg last van gehad. Pas toen onze zoon een half jaar was kon ik er wat van genieten. Daarvoor vond ik het echt niet leuk en zat ik absoluut niet goed in m'n vel. Ik ben ook al sinds begin dit jaar gestopt met de pil, ik wilde al die hormonen niet meer. Nu gaat het beter, maar vind het idd ook eng voor wat komen gaat. Hoop dat ik bij een tweede daar niet zoveel last van krijg.

Ik ben ook wel benieuwd naar buikfoto's!!!!:p

Hier komen de vruchtbare dagen er aan. Heb het net nog even weer uitgerekend via de calculator hier. En m'n vriend gezegd dat we flink gaan klussen dit weekend!!!!!;)

6. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Dag lieve meiden,

heb op dit moment niet veel tijd en rust om alles terug te lezen en te reageren maar hoop dat alles goed met iedereen gaat...ik ben er nog wel hoor!!!

liefs michelle

7. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Gisteren een drukke dag gehad, maar heb nu even rust dus heb alles bijgelezen!

Wat betreft minder aandacht voor een tweede: ik hoor dat ik mijn omgeving ook vaak. Ik hou er zelf ook rekening mee dat het voor mij specialer is dan voor sommige anderen. Voor de familie zal het wel net zo speciaal zijn als de eerste en daar gaat het voor mij om. Maar kennissen en collega's vinden het vast minder interessant...

Bij de eerste kreeg ik een boodschappenkrat vol met cadeautjes van mijn collega's. Iedereen had iets kleins gekocht (sommige iets groters) en dat kreeg ik toen ik met verlof ging. Het was net sinterklaas kan ik je vertellen! Ik heb de hele avond cadeautjes zitten uitpakken op de bank :p. Maar, bij een tweede krijg je dat dus niet (ook wel logisch anders blijven ze bezig, maar toch).

Oh, hier ook een HEMA fan! Mijn man krijg altijd een hema bon als kerstcadeau, super!

Bij de eerste heb ik wel een pufcursus gedaan, maar zou het bij de tweede niet doen. Vond het wel leuk, maar weet nu alles al dus is het niet meer nodig. Of ik iets anders ga doen? Denk het niet, want alles kost tijd en daar heb ik niet zoveel van ;).

Renske: ons dochtertje gaat wel eens vaker logeren, maar eigenlijk altijd bij opa en oma, waar ze elke woensdag ook is. Ik heb er dus meestal wel vertrouwen in. Daarnaast zal mijn schoonmoeder niet snel laten merken dat ze vervelend is geweest of slecht heeft geslapen, dus weet ik het gewoon niet. Lief he?! Ze heeft het er ook altijd vreselijk naar haar zin, dus laat ik haar met een gerust hart achter!

Ik las ook dat je moest overgeven na de frietjes... Vervelend! Het is idd nog wel een beetje vroeg, maar als je je ei eerder hebt gehad zou het misschien wel kunnen...

Enjoyllive: al getest? En????

Mamady: geniet van je weekendje Pipodorp! En wat een prachtige echo! Ben stiekem wel een klein beetje jaloers ;).

Liessie: mij vliegt het ook wel eens aan ja. Dan wil ik zooo graag. Maar moet wel zeggen dat ik er elke ronde iets meer afstand van neem. Dan komt het niet meer zo hard aan als het niet gelukt is... Je kunt de NOD-lijst aanpassen door die te 'qouten'. Je moet dan wel even de tekst die voor en na de NOD-lijst komt te staan weghalen, anders kan de volgende hem niet meer aanpassen. Als het niet lukt wil ik het ook wel voor je doen.

Leeuw: is je ongi er al? Of ben je er nog steeds op aan het wachten?

Zo, en nu douchen, alles inpakken en op naar ons weekendje weg! Woehoe!

Fijn weekend!

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    liessie,dus jij ook al zon last van de hormonen vreselijk he:(
    ik had ook het idee dat ik mezelf weer was pas na een half jaar. ik ben daarom ook best bang voor hoe het een volgende keer gaat.

verder:

goed nieuws!!!!

ik ben ongesteld!!!:D:D:D
    nooit verwacht dat ik daar ooit zo blij om kon zijn.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Leeuw.. Wauwwwwwwww yes :D:D hahaha dit is ook de laatste keer dat ik voor je juich hoor als je ongesteld wordt :p
    Maar nu kan je misschien wel verder! En als je nog van plan bent om met ovu testjes te werken, dan is dit een goed teken want dan weet je in ieder geval een beetje waar je zit in de cyclus. Maar goed, jij voelt je eisprong meestal/altijd dus dan zullen die testjes niet meer nodig zijn :p
    Ik hoop dat je bij de volgende wat minder last hebt van de hormonen, kan soms zo vervelend zijn en ze kunnen je soms zo ontzettend in de weg staan :(

Liessie.. Met volle moed er tegen aan dit weekend :D:D Veel succes!!

Annelynn.. Geniet lekker van je weekendje weg! En wat leuk zeg dat idee van je werk zo'n boodschappenkrat :D
    Wat een lieve opa en oma heeft je dochtertje dan zeg. Super dat dat zo goed gaat en dat je er veel vertrouwen in hebt, dan ga je ook met een gerust hart weg. Kom je wel terug met goed nieuws?? Het wordt spannend voor jouw ;)

Hier: jaaa de frietjes waren wel erg lekker hoor :D Heb er wel van genoten alleen was het voor korte duur. Nou over me eisprong, hij rekent hem hier op een andere dag uit dan dat wij dachten (aan de hand van afscheiding). Wij dachten zelf dat ik een eisprong had op donderdag 29 september of op vrijdag 30 september. Verder ben ik nu wel vaker misselijk als ik 's ochtends heb ontbeten. En gisteren had ik een dagje rust, helemaal niks doen en ik had ineens een soort van spierpijn in me bovenbeen richting me lies. Het was maar in 1 been. Net alsof ik had gesport ofzo, maar dat was niet zo. Heel apart en dat is nu ook weer over. Ach, ga er maar weer vanuit dat me lichaam me aan het foppen is, dan kan het alleen maar meevallen :p

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised
    Enjoyllive 11-05-2011

7 meisjes 10 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 17-04-2012
    MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend 06-06-2012 (kan nog veranderen is gemiddelde)

NOD

Liessie:
    Steenbok29: even pauze
    enjoyllive: 7 oktober ronde 1
    Michelle77: 14 oktober, ronde 2
    Renske: 16 oktober, ronde 3 (uitg. van cycl. van 30 dg)
    Amberliek: , ronde 12
    Leeuw86: 6 november ronde 2 (uig. van cycl. van 30 dg)

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 5 oktober echo
    Krumfrum: 28-10 gyn (hoop ook echo)

dit is de laatste lijst die ik kan vinden.

11. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @leeuw: ik heb niet zo fanatiek meegelezen, maar ik dacht dus dat je 'niet' ongesteld zijn' positief was, maar niet dus.

Maar fijn dat je nu wel ongesteld bent, dan kun je weer verder 'rekenen' toch?

Ik lig ziek thuis. Kleine toch maar even naar het kdv gebracht en zelf terug in bed gekropen. Haal hem nu wel eerder op. Heb afgesproken dat ik hem voor zijn middag slaapje ophaal.
    Nov/Dec komt al weer dichterbij :D

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    aah lig je ziek op bed, bah zeg. ook niet gek met zulke weersverschillen. Beterschap!

dat ik niet ongesteld werd was niet positief nee, hopelijk pakt mijn lichaam het nu wel goed op, ik ben erg benieuwd.

nog eventjes en jullie gaan er ook voor! ook al heb je al een kindje het is toch weer spannend he.

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Leeuw: Yes, eindelijk!!!!

Marise: beterschap! Met dit weer ben je echt zo ziek, en het schijnt ook te heersen. Beetje rustig aan doen dus!

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Leeuw: Wouw meis helemaal geweldig met super blij voor je!

@ All: NIET ZWANGER OOK NIET ONGESTELD ZUCHT ZUCHT ZUCHT!
    Vanavond op bruiloft van mijn nicht heb er totaal geen zin in en nu zeker niet mijn lichaam voeld nog altijd gek!

Fijn weekend allemaal! xxx

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @enyollive dat is balen zeg !!! Hopelijk weet je gauw meer!
    @liessie: thanks. Inderdaad waardeloos weer. Dit is de eerste keer sinds de afgelopen 3 jaar dat ik ziek ben, helaas. Had ook het vervelende verschijnsel, dat ik niet kon praten. Stem was 3 dagen weg. Heel irritant met zo'n kleintje thuis.

@leeuw: Voor je 1e zw.schap had jij geen onregelmatige cyclus toch? Je bent ook pas net met bv gestopt? Hier eerste maanden namelijk ook een zooitje!

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Ejoy balen zeg die onzekerheid. maar even afwachten wat je lichaam doet.

marise, dat is wel heel erg vervelend dat je stem 3 dagen weg was, dan heb je het wel goed te pakken.

idd voor mn 1e zwangerschap had ik geen onregelmatige cyclus. ik heb geen borstvoeding gegeven, ik had het dus ook niet verwacht, is het bij jou al wel weer op regel?

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllive: wat irritant die onzekerheid! Nog last van "kwaaltjes"? Hopelijk heb je het vanavond op de bruiloft van je nicht toch nog een beetje naar je zin.

Hier lekker weekend! Zo Gtst kijken en daarna The Voice. Morgenavond gaan mijn vriend en ik uiteten en naar de bios. Onze vrienden passen op. Heb er echt zin in! Volgens calculator morgen en overmorgen (vooral) vruchtbaarste dagen, dus flink aan de klus!

18. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    krumfrum 26-10-2007
    Yummy 21-11-2008
    MamaDY 14-05-2009
    Amberliek 09-06-2009
    Torties 17-09-2009
    Eerised 20-09-2009
    Navje 21-10-2009
    Lisanne 29-01-2010
    Liessie 24-03-2010
    Annelynn 11-06-2010
    Goldy 18-07-2010
    Einneh 26-07-2011
    Samba 12-11-10
    Michelle77 12-11-2010
    Renske19 02-12-2010
    Minkie86 20-12-2010
    Leeuw 08-01-2011
    Steenbok29
    Eerised

6 meisjes 10 jongens

Preggers

Goldy uitgerekend 20-04-2012
    MamavanB uitgerekend
    Krumfrum uitgerekend

NOD

Leeuw: 9 september, ronde 1.. geen ongi, testen negatief
    Samba: 29 september, ronde 1
    Amberliek: 13 oktober, ronde 12
    Renske: 16 oktober, ronde 3 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 30dgn)
    Navje: 18 oktober, ronde 4 (cyclus van 29 dagen genomen)
    Michelle77: 19 oktober, ronde 2
    Evenstar:
    Steenbok29:
    Jocruella:
    Liessie: 24 oktober, ronde 2

Afspraken VK/Echo's

Goldy - 20 september termijn echo

het nod lijstje opgezocht, volgensmij was dit de laatste.

ligt het nou aan mij ofzie ik veel namen staan die hier niet meer komen?:(

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marise.. Beterschap en nee dat is zeker niet fijn nee dat je stem ook weg was. Ik was vanmorgen in de supermarkt en daar had de cassieren het ook niet, lastig hoor :(:(

Enjoyllive.. He balen zeg die onzekerheid. Hopelijk heb je het vanavond toch wel leuk en is het een soort van afleiding voor je.

Liessie.. Wat leuk dat je er morgen even tussenuit gaat met je vriend. Maak er een leuke avond van en sluit hem vooral heeeeeel goed af hihi :p
    Hier vanavond ook GTST, The Voice en dan Hotter Than My Daughter. Heerlijk avondje :p

Hier heerlijk weekend, lekker leuke dingen doen en genieten :D

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @liessie: veel plezier morgen! Lekker samen uiteten. Hebben wij al heeeel lang niet gedaan. Zouden we weer eens moeten doen.
    @leeuw: oh ik dacht dat jij ook bv gaf, maakt niet uit! Maar dan zou je verwachten dat je lichaam al weer een tijdje heeft gehad om op ritme te komen. Vreemd. Hier was juist afgelopen maand van slag, niet zo lang als jij hoor. een week verschil.
    @renske: fijn weekend!!

Deel Deze Pagina