Goedenavond ladies, Ik mag me hier ook melden Volgende week wordt onze zoon alweer een jaar en sinds 1,5 maand heb ik weer een cyclus (heb 10 maanden BV gegeven ). De laatste dagen begon het spontaan weer te kriebelen dus hebben vriendlief en ik het er over gehad en de kogel is door de kerk: we gaan ervoor!! Op naar een gezin van 4 (of meer) Ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen
Daphne.. Tuurlijk mag dat Gezellig! Spannende tijden breken er dan weer aan he als je het eenmaal besloten hebt. Heb je een lange cyclus? En waar zit je nu ergens? In ieder geval heel veel succes Volgens mij kijkt iedereen The Voice, er is nu even reclame dus tijd voor een drankje etc etc etc Ik ga zo weer kijken, dus vanavond kom ik niet meer buurten. Morgen dan weer welteruste iedereen!!
hoi daphne. Gezellig dat je ook komt kletsen. Netjes hoor 10 maanden bv. Gezin van 4 of 5....gezellig druk. Mijn ooms en tantes hebben ook zoveel kinderen. Is altijd een gezellige boel daar. Ik zou er wel 3 willen. Helaas denkt vriendlief daar anders over. Moet nog even werken aan mijn overtuigingskracht.
liessie heerlijk zeg ff samen dingen doen, geniet ervan welkom daphne, gezellig dat je mee komt kletsen
krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Eerised 20-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Einneh 26-07-2011 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Steenbok29 Eerised 6 meisjes 10 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 MamavanB uitgerekend Krumfrum uitgerekend 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD Einneh: 9 oktober, ronde 3 Eerised: 13 oktober, ronde 4 Annelynn: 13 oktober, ronde 5 Amberliek: 13 oktober, ronde 12 Renske: 16 oktober, ronde 3 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 30dgn) Navje: 18 oktober, ronde 4 (cyclus van 29 dagen genomen) Michelle77: 19 oktober, ronde 2 Evenstar: Steenbok29: Jocruella: Liessie: 24 oktober, ronde 2 Leeuw: 6 november (uit. van een cyclus van 30 dgn) Afspraken VK/Echo's Goldy - 20 september termijn echo Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling
krumfrum 26-10-2007 Yummy 21-11-2008 MamaDY 14-05-2009 Amberliek 09-06-2009 Torties 17-09-2009 Eerised 20-09-2009 Navje 21-10-2009 Lisanne 29-01-2010 Liessie 24-03-2010 Annelynn 11-06-2010 Goldy 18-07-2010 Einneh 26-07-2011 Samba 12-11-10 Michelle77 12-11-2010 Renske19 02-12-2010 Minkie86 20-12-2010 Leeuw 08-01-2011 Steenbok29 Eerised 6 meisjes 10 jongens Preggers Goldy uitgerekend 20-04-2012 Torties uitgerekend 23-04-2012 MamaDy uitgerekend 24-04-2012 Minkie86 uitgerekend 11-05-2012 MamavanB uitgerekend Krumfrum uitgerekend 0 meisje 0 jongens 6 onbekend NOD Einneh: 9 oktober, ronde 3 Eerised: 13 oktober, ronde 4 Annelynn: 13 oktober, ronde 5 Amberliek: 13 oktober, ronde 12 Renske: 16 oktober, ronde 3 (heb een onreg. cyclus, dit is uitg. van een cyclus van 30dgn) Navje: 18 oktober, ronde 4 (cyclus van 29 dagen genomen) Michelle77: 15 oktober, ronde 2 Evenstar: Steenbok29: Jocruella: Liessie: 24 oktober, ronde 2 Leeuw: 6 november (uit. van een cyclus van 30 dgn) Afspraken VK/Echo's Goldy - 20 september termijn echo Minkie86 - 4 oktober VK + 1e echo MamaDy: 16 sep: vlk- 5 okt: termijn echo- 29 okt: geslachtsbepaling dag dames, even mijn nod veranderd/.. Daphne Welkom!!!
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier? Zijn er nog meiden die hebben getest? Gisteravond uiteten geweest en naar de bios. Was heel gezellig! Vandaag is de 4 mijl (hardloopevenement) in de stad (Groningen). Normaal doe ik mee, maar nu niet. Ben nog niet in goede conditie na de griep. M'n vriend doet wel mee, dus vanmiddag gezellig met zoonlief thuis.
Liessie.. Wat leuk dat het zo gezellig is geweest gisteren. Welke film heb je gekeken? Wat goed zeg dat je vriend daaraan mee doet.. Jij zit nu in je vruchtbare dagen natuurlijk! Spannendddddd.. Hier: alles rustig! Alleen beginnen de zenuwen nu wel weer toe te slaan. En ik moet nog een week wachten.. sinds 2 dagen wel wat jeuk aan de (.)(.), en je moet er niet aan zitten want dan word het alleen maar erger! Ben erg benieuwd wie er deze ronde op roze gaan, ik hoop iedereen
Hoi allemaal! Hoe gaat het met jullie? een lekker regenachtig weekend gehad? leeuw: wat fijn duidelijkheid. Nu snel een mooie eisprong Marise: voel je je inmiddels al beter? Beterschap! Enjoy: En nog getest? daphne: welkom! spannend! renske: spannendd wie weet betekent het wat! Hier 2 heerlijke daagjes gehad. het perfecte weer voor oranjestad
Hey meiden!! Zo ben weer terug van vakantie maar als ik hier naar buiten kijk zo ik zo rechtsomkeer willen maken en terug gaan maar goed das natuurlijk altijd zo en niet rieeel. hopelijk gaat alles goed met iedereen? heb ik nog belangrijke dingen gemist tijdens mijn afwezigheid? Ga weer ff verder met wasjes draaien en ophangen
MamaDy.. Fijn dat je het even fijn hebt gehad met je zoontje en wat dat betreft was het weer daar wel goed voor ja Amberliek.. Wat gezellig dat je weer terug bent hihi Jaa als je dit weer ziet dan wil je echt wel naar Spanje toe. Hopelijk heb je het leuk gehad. Hoe gaat het verder met je cyclus? Je mag alweer bijna testen joh ! spannendd.. ik ga voor je duimen..
Goedenavond, Bedankt voor alle lieve welkomsberichtjes! Ik zit nu tegen mijn vruchtbare dagen aan te hikken geloof ik.. morgen is het twee weken geleden dat ik ongesteld werd Mijn eisprong voelde ik voorheen altijd, maar die heb ik mijn vorige cyclus nog niet gevoeld. Zat wel netjes op 29 dagen en dat is voor mij normaal. Maar we slaan dit nog eventjes over ivm onze bruiloft van volgend jaar juni. Haha dat was ik natuurlijk alweer vergeten Want als ik nu zwanger zou raken, dan ben ik eind juni hoogzwanger en dat is nou net niet de bedoeling En ja 10 maanden BV, best intensief! Maar het ging echt heel goed, heb wel eens gedacht dat ik een overlactatie had haha! En onze zoon deed het er super op, flesvoeding vond hij vreselijk dus vandaar dat ik niet met 6 maar met 10 maanden pas gestopt ben. En nu drinkt hij vanalles Wij hebben ook The Voice gekeken vrijdag, erg leuk!!
Amberliek: ik kan me voorstellen dat je zo weer terug wilt! Wat een rotweer zeg!!!!! Vorige week zondag liep ik nog in m'n korte broek en nu is het koud! Beetje jammer! Wanneer kan je testen? Mamady: hoe is het nu met je? En hebben jullie het leuk gehad in Oranjestad?? Was zeker wel erg druk met dit regenachtige weer! Gaan jullie ook naar de Jonge gezinnenbeurs begin november? Ik ga die zaterdag met m'n sch.zus. Lijkt me erg leuk!
Lijkt me leuk, die jonge gezinnenbeurs! Misschien dat we er wel heen gaan Ja het weer is wel echt Nederlands.. pff! Al die regen, niks aan.
@ All: Hier nog altijd geen ongi te bekenen. Morgen ochtend testen. Ik denkt toch echt dat ik mijn cycles aan moet passen naar 20 okt nod datum ivm ontrekkingsbloeding die ik de 21ste sep heb gehad. En dan komen de klachten omdat mijn lichaam natuurlijk wel gewend is om nu ongi te worden, dus dat zo een hoop verklaren. Ik wacht het rustig af en morgen weten we meer. Dan test ik misschien vrijdag weer en dan niet meer hoor want dan kan ik echt niet meer zwanger zijn zegmaar. Nu de zomer voorbij aan het kijken, altijd wel funny en me liefie vind het altijd erg leuk ! Vandaag ook wel lekker gewerkt was een rustige dienst. Fijne nieuwe week meiden! Nieuwe week dus nieuwe kansen ! xx
Rens en Liessie: a.s vrijdag noddag dus bijna testen en zaterdag jarig dus leuk cadeautje al zeg ik zelf vandaag toch weer niet kunnen laten over ovu heen te piepelen maar ja zegt niks he Ben wel blij dat ik die dingen heb thuisgelaten toen we op vakantie gingen hahaha. Liessie: zie dat je vandaag nog ff aan de klus mag meis!! Daphne welkom hier! ben er drie weken tussenuit geweest vandaar mijn late welkom reactie Nog meer meiden die nieuw zijn sinds mijn vakantie??? Welkom dan allemaal Enjoy: Spannend!!!!!! wat denk je zelf meis? Btw hoest met iedereen hier?? is de groep nog compleet nadat ik hem zo heb achter gelaten??
@ daphne: welkom in ons gezellige clubje! Klets maar lekker mee @ all: straks tstn, een vriend van ons brengt er 1 om 8 uur. Zijn vriendin had er nog 1 en zo hoef ik niet te wachten tot ik na de winkel kan. Ik denk zelf da hij nega is wat inhoud da me cycles na die bloeding tog veranderd is. Gistete geklust ma na mjjn vruchtbare dagen want was natuurlijk steeds niet fit en wil er wel van genieten! Nou wish me luck! x
Spannend Enjoy!!! Ben benieuwd! Ik nu op m'n werk. Spreekuur begint zo. Gisteren en eergisteren geklust. Gisteren zou m'n vruchtbaarste dag zijn. Heb nu zoiets van: moeten we nog maar even doorgaan met klussen aankomende dagen, stel dat eisprong toch iets later is. Pfff, bij de eerste deden we maar wat en was het bij de eerste keer raak. Nu ben ik er druk mee wanneer we moeten enzo!