Enjoyllive: al getest? En? Amberlieke: welkom terug! Fijn dat je er weer bent en dat je een fijne vakantie hebt gehad. Wanneer mag/ga je testen? Liessie: idd nog even doorgaan, ik bleek m'n ei ook veel later te hebben en dan schiet het niet op he?! Succes! Daphne: welkom en succes deze ronde! Hier begint de spanning toe te slaan. Moet morgen over overmorgen ongi worden en als dat niet het geval is doe ik donderdag een test. Denk eerlijk gezegd dat het niet gelukt is... Geen idee waarom, maar heb zo'n voorgevoel... Oh ja, er kwam afgelopen weekend wel vocht uit mijn tepel, iemand anders hier had dat toch ook? Wie ook al weer? Het was wel helder, dus denk niet dat het iets betekent helaas... Pfff, gelukkig heb ik een paar drukke dagen, dus heb ik niet zo veel tijd om me er mee bezig te houden. En nu weer hard aan het werk. Heb straks cursus tot 20.30 uur en moet dan nog een uur naar huis, bleh!
Goeiemorgen meiden!! Enjoy al getest????????? Ik zat gister ff verkeerd te kijken hahaha. donderdag is het noddag en vrijdag ben ik jarig. Ik wil wachten met zwtesten tot vrijdagochtend (verjaardagscadeautje??? ) Maar mocht ik nu een posi test hebben weet ik dus niet of het van deze ronde is of toch nog van de vorige ronde aangezien ik een rare ongie had zonder stolsels...dus ik ben dan of 4 of toch al 8 weken onderweg. Wel met ovu's getest vannochtend ook met ochtendurine terwijl dit meestal wordt afgeraden als je je ei zoekt omdat de concentratie dan niet groot genoeg zou zijn...nou hier geen probleem hoor maar goed ben dan ook niet op zoek naar een ei de linker is van vanmorgen. Weet zegt niks maar vind het wel weer leuk dat er strepen staan zonder dat je hoeft te turen of te zoeken hahahaha EN ik krijg ze zowaar gewoon gelijk op de foto zonder dat ik allerlei fratsen moet uihalen...geeft toch net weer beetje hoop ipv dat ze omowit zijn
Jammer Enjoy, had het nog zo gehoopt! Dan op 20 oktober maar een positieve test, dat is nog steeds deze maand !
Heey Meiden.. Enjoyllive.. Balen meid nog even wachten tot de 20e en hopelijk heb je dan wel een mooie test in handen. Lastig soms he, dat het soms zo onduidelijk is stom lichaam hebben we toch he. Daphne.. Ja dat begrijp ik ja dat je dan even een korte pauze neemt. Hoogzwanger en trouwen lijkt me niet handig! wij hadden dat toen ook in onze gedachte gehouden en op mijn trouwdag was ik 21 weken zwanger. Dat is nog te doen, maar alsnog was ik helemaal kapot na die dag! Kan je na gaan als je hoogzwanger bent! Wel mooi hoor in juni trouwen.. heb je al een jurk?? Amberliek.. Oeeeh spannendd! En het zou zeker een leuk cadeautje zijn voor je verjaardag. Wat zegt je gevoel of zegt ie nog helemaal niets? Ik zie idd wel een streep op je ovu test, zonder te turen inderdaad Spannenddd! Liessie.. Kan me voorstellen dat het erg vreemd is om er nu op te moeten letten wanneer je het doet terwijl je de vorige keer zonder moeite zwanger was. Als ik jouw was, en als de zin er is bij jullie (sorry, wist het even niet anders te zeggen ), dan zou ik toch nog een keertje klussen na gisteren, misschien wel 2x. Dan weet je zeker dat je hem niet gemist hebt. Maar dat moet wel gebeuren als de zin er ook is he En over de Jonge Gezinnebeurs.. ik ben daar een aantal jaren geleden geweest en dat was erg leuk Erg druk ook, maar super veel leuke kraampjes.. even kijken of we dit jaar er ook weer heen gaan met de kleine.. Annelynn.. hoe was je weekendje weg? Was het gezellig? Ooeeh ook spannend voor jullie! Hopelijk heb je wel een posi test in handen over een paar dagen en komt het als een mooie verrassing Me duimen draaien hoor.. Hier: Meiden HELP. Nou ja help.... uitgaande van een cyclus van 30 dagen (net als vorige ronde) heb ik mijn NOD staan op zondag 16 oktober. Maar vanmorgen zat er wat bruinig op mijn tampon, heeeeeeeeeeel weinig en dat gebeurde tot 2x toe. Het is een soort van stip, alleen net weer wat groter. EN ik heb ontzettend veel afscheiding. Ook heb ik ineens allerlei andere klachten: me borsten jeuken (vooral me linker) en ik ben met vlagen misselijk. En ik ben zo moe, ik heb het hele weekend niks gedaan en lig continu te slapen of te knikkebollen. Overal waar ik ben of kom zit ik aan een stuk door te gapen.. Ik ben zo benieuwd.... maar ik moet nog zolang wachten Herkent iemand dit?
Renske gaat op roze Renske gaat op roze tralalallaa Hier...alle voortekenen zijn er (armband kapot..strepen op ovu's zonder turen) dus tja hoop is 95% op het moment.
Amberliek gaat op roze, amberliek gaat op roze.. En alle andere meiden ook, en dan bevallen we allemaal in april, mei en juni, en juli. Deal???????
Wanneer kan ik een testje wagen denken jullie? Ohja, en ik heb het zooooooooooo koud! Ja buiten is het ook koud, maar ik heb hier en de kachel aan en een dik deken over me heen. Gisteren ook al, en nog heb ik het ijs koud!
ff ego berichtje van mij. heb niets terug gelezen nog. zijn terug van een weekendje centerparcs met de schoonfamilie. op vrijdag zag ik dat er op mijn 06 gebeld was door anoniem en voicemail kon ik niet luisteren omdat wein buitenland zaten. dus thuis de voicemail afgeluisterd en daar stond de kinderarts op dat de uitslag van de urine van mijn zoon niet goed was en dat terug moesten bellen. maar ja twas inmiddels half 12 snachts dus dat ging niet. zondagavond dus terug gegaan en vanmorgen gelijk gebeld. moesten gelijk komen om nieuwe urine in te leveren. de concentratie bloed in die van donderdag was enorm hoog dus moest er nieuwe urine naar het academisch ziekenhuis voor onderzoek. pffff staan hier dus stijf van de stress. mijn vader wordt deze week geopereerd als het goed is wat stress geeft, nu mijn zoon dus en daarbij sinds dit weekend af en toe flinke steken onder in mijn buik en erge buikpijn. dus ben nu ook nog eens bang dat er met de baby iets is. ben ook inmiddels heel dag misselijk en regelmatig overgeven (was bij de 1e ook maar vanaf week 6 en nu al eerder). sorry, meiden wil geen zeur zijn, maar moest dit gewoon even kwijd. voel me echt een vaatdoek door de stress en het overgeven. normaal heel nuchter maar nu door de hormonen dus een grote stresskip wat niet goed is voor de baby. mijn 1e zwangerschap ook veel stress door werk en toen met 22 weken dreigende vroeggeboorte waarna ik volledige rust (mocht absoluut niet meer werken vanwege de stress) had en het toen alsnog goed gegaan is. nogmaal sorry voor mijn ego berichtje. ga zo even lezen of er zwangere of bijna testers bijgekomen zijn.
Krumfrum wat een vervelend nieuws! Misschien had je het wel vertelt hoor, maar waarom moest er urine ingeleverd worden? En is er in het zkh ook gezegd wat er aan de hand zou kunnen zijn??
Jeetje Krumfrum wat heftig allemaal meid! Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand meis. maar leuke afsluiting van je weekendje weg is het niet De buikpijn enzo kan door de stress komen maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je beebje. hopelijk is alle stress snel voorbij meiske...heel veel sterkte in iedergeval!!!
Krumfrum.. Meis wat vervelend allemaal zeg Ik snap dat je gespannen bent, logisch.. Wanneer hoor je meer van je zoontje? Zijn die uitslagen snel binnen? En dan ook nog eens je vader.. meis toch ja die buikpijn kan van de stress komen maar ook kan het bandenpijn wezen. Snap dat je bang bent dat er iets niet goed zit, maar probeer je daar niet heel veel zorgen over te maken. Je hebt al zoveel aan je hoofd. Probeer even als het kan, je rust goed te pakken en denk zeker ook aan jezelf. En het geeft helemaal niet dat je je verhaal hier doet, wij zijn er om je te steunen voor zover wij dat kunnen, toch dames? In ieder geval veel sterkte en hopelijk ben je snel uit deze periode!!
wil je voor nod testen Rens?? dan zou ik op 4 dagen voor testen ofzo. Hebbie ovu's in huis?? dan kun je nu kijken of die uitslaat hahahah....(het zegt niks maar kan wel)
Na ik weet niet zo goed of ik voor NOD wil testen.. eigenlijk wel hahaha Maar weet je wat het ook is? Ik zelf dacht dat me eisprong op donderdag 29 september was of op vrijdag de 30e.. iets eerder dan gepland zeg maar. Dus uitgaande daarvan kan ik misschien al wel posi testen maar zometeen heb ik me eisprong toch later gehad en dan krijg ik dus een nega test.. daar zit ik een beetje mee. Ik denk dat ik of op woensdag of op donderdag wil gaan testen?? Ik weet het niet Vind het zo moeilijk. Net even me tampon eruit gehaald, en nu niks.. Bizar he!!
lees wel mee hoor maar voel me te beroerd om echt op iedereen te reageren sorry wou nog wel ff zeggen : amberiliek, gezellig dat je terug bent hopelijk weer helemaal bijgetankt? maak je jezelf niet gek zo met al die ovutesten he!! je bent er wel heel veel mee bezig lijkt meook weer niet goed... en niet lullig bedoeld hoor maar valt me wel erg op
hihi leeuw: heel de vakantie niet mee bezig geweest (had ze ook express niet meegenomen) maar nu 3 dagen voor nod tja dan ben ik er idd wel weer veel mee bezig... Weet dat je het niet lullig bedoelt je wilt ook alleen maar dat het niet weer als een domper komt de ongie Beterschap meis!!!
Maar meiden, wat zou dit dan kunnen zijn? Een innestellingsbloeding, een hele lichte variant dan? Want heb dit bij me dochtertje niet gehad.. tenminste niet dat ik het me kan herrineren?? Iemand anders wel ervaring hiermee?? Aaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wil testen stom he