Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Neeeee, echt niet stom!!!! Je bent gewoon supernieuwsgierig en benieuwd!!!!! De dagen moeten maar snel voorbij gaan voor jou!

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Liessie. Denk dat ik maar alvast begin aan mn winterslaap, ben toch al zo moe hahaha :p

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Jee die Kikkert is goed!!!!

ze doet foto pendelen dus naar aanleiding van je foto.

Dit kreeg ik terug van haar :D

meisje en dan een jongen (mk niet meegerekend)

zwanger laatste kwartaal 2011 ( oktober en heb sterk het gevoel dat jij een dezer dagen je noddag hebt klopt dit?)

Heb idd eerst mk gehad...toen zwanger van Emily (meisje dus)
    dus nu.............??? :D

4. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Renske19: Ik zou proberen nergens vanuit te gaan kijk maar naar mij had exact dezelfde klachten als jou en nog trouwens. Echt gek ik had net veel slijm met beetje oranje achtige kleur maar verder niks. En idd misschien is het bij jou innestelingsbloed, dacht ik net bij mij ook aan!
    Ff afwacht ik zou zelf niet eerder dan 2 dagen voor nod testen om grote teleurstelling te voorkomen.

@ Amberliek: So dan is ze bij jou idd goed, hoop bij mij niet want ze had me gependeld op 1ste kwartaal 2012 maar dan hoop ik toch wel zwanger te zijn!

@ All: Zit hier goed in de stress die vriendin van mij die zwanger is zit in zkh. Ze had plas weg gebracht voor blaasonsteking maar dit was het niet ze moest gelijk door naar zkh om bloed te prikken. Misschien blindedarm onsteking maar het duurd een uur voordat ze wat weten over het bloed. Het deed veel pijn als ze op der buik drukte straks heeft ze een buitenbaarmoedelijke zwangerschap :S! Meiden ik maak me zo druk, als ik nieuws heb meld ik het hier gelijk!

Fijne avond allemaal! xx

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. oooooooooh wat hoop ik dat voor jouw:D:D Dat zou super wezen toch:p En je hebt dan het mooiste verjaardagscadeautje ever!

Enjoyllive.. Ik ga ook nergens vanuit, maar mag het wel hopen. En bovendien, ik kan net zo goed voor de gek gehouden worden hoor..
    Oke, veel sterkte met je vriendin :( Hopelijk is het niks ergs:(

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    renske, dat bruine kan heel goed van een innesteling zijn. dat heb ik ook gehad, maar dan na nod.

waarom doe je niet een testje? ik ben heeeull nieuwschierig:) dan is de druk er ook weer een beetje voor jou af ja

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Renkse: Natuurlijk mag je hopen :) het was ook niet vervelend bedoeld. Waag idd een testje dan weet je iets of niets! En is misschien zoals leeuw zegt de druk eraf!

xx

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik denk dat het nog te vroeg is om te testen, aangezien a.s. zondag pas me NOD is... is veel te vroeg nog om te testen.. dan kan ik er al vanuit gaan dat ie negatief is.

9. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoyllive: al iets gehoord van je vriendin? Wat een vervelend situatie!

Renske: ik ben ook heeeeeeeeeeeeel benieuwd naar jou test!!!! Waarom idd niet even testen:p

Amberliek: ik hoop dat de pendel klopt!! Ik ben steeds te laat voor die pendels. Dan pendelen ze maar tot een bepaalde tijd en dan ben ik weer te laat......

Bij elke voeltje of steekje denk ik: ohhh m'n eisprong! Heb al even tegen m'n vriend gezegd dat er nog wel even geklust moet worden;). Pfff, ik wil op het moment gewoon heeeeeeel graag zwanger zijn/worden!!! Erg he:(...

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Ze konden niks vinden bij mijn vriendin. Er waren wel iets onstekingswaarden maar niet zorgwekkend. Buiten de baarmoeder was niks te zien en de eierstokken zagen er ook goed uit. Ze konden een beginnende zwangerschap zien in de baarmoeder. Volgende week moet ze om een extra echo.

xxx

11. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Oh gelukkig maar. Hopelijk heeft ze niet zoveel pijn meer.

Ok Renske, idd te vroeg om te testen! Maar ben gewoon erg benieuwd of je klachtjes iets te betekenen hebben!!!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enjoyllive.. Gelukkig was het niks ergss!! En zag verders alles er wel goed uit. Wat denken ze nu dat het is?? En hoe is je vriendin er zelf onder?? Hopelijk gaat het snel beter met haarr! Sterkte..

Liessie.. Ik denk dat je er goed aan doet om toch nog even door te klussen :) en ja dat gevoel van zwanger zijn.. frusterend soms he! Succes meiss

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Vind het altijd wel fijn dat deze topic er is om de frustraties te uiten! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje;)

Komt ook omdat er in m'n omgeving afgelopen dagen 2 baby's zijn geboren, dan is het altijd net even erger!

We gaan nog even door met klussen;)

14. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Wat een gezellig geklets weer :D. Kan merken dat er weer wat NOD's aankomen, iedereen zit weer in spanning!

Renske: het zou heel goed innestellingsbloed kunnen zijn. Dat kan van een paar druppels tot een ongi zijn. Ik had bij onze dochter ook een bloeding zo'n 6 dagen voor NOD. Dacht toen dat het een ongi was omdat het nogal veel was, maar niet dus! Lastig wanneer je kunt testen. Ik zou zeggen: wacht zo lang mogelijk, maar daarin heb ik zelf niet echt recht van spreken...:p.

Krumfrum: wat erg van je zoontje en je vader! Hoop dat het allemaal goed blijkt te zijn en dat de operatie van je vader goed slaagt! En idd proberen rustig aan te doen, maar dat zal nu wel even moeilijk zijn...

Amberliek: die pendel slaat de spijker wel erg op z'n kop... Nou, mijn duimen draaien al hoor!

Leeuw: beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!

Enjoy: fijn te lezen dat het goed gaat met je vriendin. En dat ze al een beginnende zwangerschap kunnen zien! Hopen op een mooie volgende echo!

Liessie: klus ze :D! Zolang het niet op werken gaat lijken is het altijd nog wel leuk he?!:p

15. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey Annelynn, jij morgen testen zie ik???

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Enjoy: gelukkig alles goed met je vriendin!!! kan me voorstellen dat je ff flink in de rats zat meid!

Rens: ehh is idd nog wel beetje vroeg om al te testen :(
    nog ffies geduld hebben dus ;)

Pendel: Kikkert heeft tot nu toe alles goed gependeld en geen enkele foute.Daarbij komt dat ze het volledig goed had dat ik eerst een mk heb gehad en daarna meisje...Hoop idd voor jou dat ze het fout heeft Enjoy! (wel leuk trouwens nu weet ik wie er achter jou nickname zit...leuke foto!! ;) )
    Maar hoop voor mij dat ze het wel goed heeft hihi.
    heb nog even navraag gedaan of ze wat specificer kon zijn wbt de zwangerschap..vond oktober laatste kwartaal 2011 wat vaag.....kreeg leuk antwoord terug hihi :D

gevoelsmatig zeg ik meteen dat je zwanger bent, maar dit is wat ik voel en wat de pendel aangeeft. het zou super zijn als verjaardags cadeau...ik hoor het heel graag van je. liefs kikkert

Hou nog steeds slag om de arm hoor...heb meerdere pendels gehad voorheen en die waren ook niet goed dus ophangen aan pendel doe ik niet maar vind alle dingen bij elkaar wel frapant.

Liessie: dat is zeker fijn een topic hebben waar je het gevoel heb ja daar hoor ik bij en kan ik lekker spuien over wat dan ook leuk of niet leuk er is altijd iemand die naar je luisterd ;)

Zie trouwens Navje helemaal niet meer voorbij schuiven hier???
    watskebeurt? vond ze het toch niet zo leuk hier?? :(

17. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Inderdaad Navje al een tijdje niet gezien. Ze was toch niet op vakantie ofzo:(.

Moet ik die Kikkert ook maar eens gaan proberen;).

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. je mag altijd je frustaties hier uiten hoor :) het is gewoon heel erg moeilijk als bijna niemand het weet in je omgeving en als iedereen om je heen zwanger wordt en/of er worden baby's geboren.. terwijl je zelf zo'n grote wens hebt!! Ik hoop echt van harte dat jouw wens zo ontzettend snel in vervulling mag gaan en dat we met zn allen lekker zwanger gaan zijn :)

Annelynn.. bedankt voor je lieve woorden! Ik kijk wel even wanneer ik ga testen, en als ik heb getest, laat ik het hier weten :)
    Wanneer ga jij testen? Al een idee van zwanger zijn?

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. wat spannend van je pendel!! Wel heel toevallig toch :p

Ne Navje is al even niet geweest nee..

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Liessie: je kan tot 21.35 je foto insturen bij Kikkert!!!

DUS SNELL MEIS!!!!!

Deel Deze Pagina