Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Kom ook weer eens aangewaaid. Hoe is het hier, al weer nieuwe zwangeren? En aankomende nod`s?

Met mij gaat het goed. Ik ga binnenkort even bellen voor geslachtsbepaling. Bij mijn zoontje met 16 weken gedaan dus nu ook weer waarschijnlijk, ben heel benieuwd!

Verder ligt mn schoonvader nog steeds op de intensive care en er komt weer een klein beetje vooruitgang in. Maar het is nog een heeeele lange weg te gaan.

En verder heb ik mijn lieve katje afgelopen vrijdag in moeten laten slapen :( hij was zo ziek en ze konden er niks meer aan doen. Was ook al 12. Maar oh dat mis je meteen als je niet meer zo`n beestje om je heen hebt :(
    Nu hebben we gisteravond 2 kleine poesjes van 7 weken opgehaald.. zo lief en schattig!

Nou ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Dikke knuffel!

2. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Amberliek: wat lief je PB'tje!! Het lukt me gewoon niet om een foto te uploaden. M'n vriend gaat de laptop even nakijken, want dit is heel vervelend. Maar heel lief dat je aan me dacht!!!!

Goldy: fijn weer even iets van je te horen. Gelukkig gaat het wat beter met je sch.vader. Even weer wat rustiger ook voor jullie.

Wat erg van je kat. Een kat kun je ontzettend missen! En je had hem natuurlijk ook al 12 jaar!!! Nu dus 2 kleintjes, lekker druk zeker, of valt het mee!

En morgen alweer 13 weken zie ik aan je banner! Heb je al een buikje??

Meiden, weltrusten en tot morgen!!

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amberliek.. Ik was net te laat :(:( ik ga het in de gaten houden!! toch lief dat je aan ons dacht hihi

Goldy.. Hopelijk knapt je schoonvader snel op, die lange weg zal dan nog wel zwaar gaan worden :(
    Aaah wat erg van je katje, hopelijk heeft ze een mooi leven gehad bij jullie (vast wel;)) en wat lief dat je nu 2 kleine kittens erbij hebt!! foto???:D:D

Meiden, ik ga zo slapen..
    Ik kom morgen weer gezellig langs:p
    Welterusten meiden

4. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Liessie: foto in pb kun je helaas niet uploaden je moet een link meesturen naar een site waar je foto staat...zoals photobucket.com bv. ;)

Jammer meis..maar miss morgen nog keer kansje wagen ;)

Goldy: is altijd moeilijk idd om je huisvriendje te moeten laten inslapen en geeft gelijk zo'n leeg plekje he..gelukkig heb je weer twee knuffels ;)
    Fijn te horen dat het weer ietsje beter gaat met schoonvader als is de weg nog lang..elk stapje vooruit is een vooruitgang.

Hoe is het verders met jezelf en de zwangerschap? loop je hem lekker door of ben je net als krumfrum ook zo ziek :(

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Weltruste Liessie en Rens!!! (en de rest natuurlijk! :D

Graag gedaan meiden..zal ut morgen ook ff in de gate houden.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Enjoy, gelukkig niks ernstigs, en zit het vruchtje op de goede plek!

amberliek, spannend, de pendels zijn wel grappig, ik ben meestal te laat voor dat soort dingen:p ik heb 2 pendels gehad, 1 voor september en 1 voor jan2012

Goldy, je bent gewoon alweer 13 weken zwanger! wat snel zeg
    je kat is best oud geworden! ik snap dat je hem/haar mist, wij hebben ook een kat, af en toe een zeur:p maar als ze lang buiten is ben ik al bang dat er miss wat gebeurd is.
    leuk dat je nu kittens hebt
    gelukkig gaat het weer wat beter met je sch.vader

7. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Hey Leeuw, kon je niet slapen vannacht dat je op ZP zat?

Ik vanmorgen opgestaan met ontzettende misselijkheid. Ontbijt is er al weer uit. Bus en trein heb ik overleefd en zit nu bij te komen op m'n werk. Pfff, als je niet beter wist zou je er bijna wat van gaan denken........

Krumfrum: wanneer hoor je iets over je zoontje?

Hoe is het hier? Zijn er nog meiden die hebben getest?

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,

amberliek: welkom terug in dit VERSCHRIKKELIJKE REGENACHTIGE land:) wow die pendel! Zou wel erg mooi zijn!!!

Goldy: Hoe gaat het met jou zwangershap? Wat sneu van je katje:( Hoe heten je kittens? Gelukkig gaat het met je schoonpapa ietsje beter.

Liessie: Oehhh ik hoop dat de misselijkheid iets betekent;) nog eventjes geduld!

enjoy: dat is schrikken voor je vriendin. Gelukkig niks ernstigs. Hoe voel jij je?

Renske: wat denk je zelf?! Een innestelingsbloeding? Wanneer ga je een testje wagen? (sorry als je dit al hebt verteld)

annelyn: AL gestest?!

Hier gaat het goed. Ik heb weer contact met mijn vriend. Hij wil natuurlijk terugkomen maar ik wil dat die eerst ziichzelf bewijst. Ik vind het moeilijker dan ik dacht zonder hem en mis hem verschrikkelijk. Ik kan me er echt op verheugen als die langskomt/ (erg he?;))
    Maarja de tijd zal het leren. Nog even afwachten dus.

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Liessie, Het valt mee met de drukte. Ze waren al zindelijk dus heb daar niet voor hoeven doen haha. Ze doen alles netjes op de kattenbak. En ze kunnen heerlijk samen spelen!
    Ja 13 weken alweer! Er is al een aardig buikje, hihi..

@ renske, ja hij heeft een mooi leven gehad! Goed verwend geweest altijd;). Foto staat hieronder

@ amberliek, Het gaat goed, in het begin heel erg ziek geweest maar nu niet meer gelukkig! Alleen pijn in mn benen na het werk. Dat had ik bij de 1ste zwangerschap ook alleen toen wat later pas.

@ leeuw, het gaat idd snel! Veel sneller dan bij de eerste.
    Is jou katje ook al wat ouder?

@ mamaDy, De zwangerschap verloopt goed! En bij jou? Bijna geslachtsbepaling toch??
    Kan me voorstellen dat je hem mist hoor! Goedzo, eerst zichzelf laten bewijzen! Sterkte ermee meis!

Hier de foto van onze 2 nieuwe aanwinsten :D
    links pebbles en rechts smokey
    Bekijk bijlage 189431

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey Meiden,

Leeuw.. Je zat inderdaad vroeg al op ZP zeg jeetje Haha:p
    Hoe is het met je ongie? is ie alweer bijna gestopt?

Liessie.. Vervelend zeg die misselijkheid :( tja je zou haast iets denken alleen is het wel wat vroeg, hopelijk gaat het de rest van de dag wat beter met je! Nou begint dat stomme wachten weer voor je. Bah :(:(

MamaDy.. Je doet er goed aan om te zeggen: eerst jezelf eens bewijzen! Ik hoop dat alles weer op zn pootjes terecht gaat komen voor je. En het is logisch dat je hem mist, je hebt toch een leven opgebouwd.. ik ben benieuwd hoe hij er nu verder mee om gaat.. Succes meis..

Goldy.. Jeetje wat ga je hard, maarja ja had de eerste weken ook cadeau haha :p Wat grappig dat je al een buikje hebt, je krijgt dus al wel reacties van mensen?
    En wat een lieve foto zeg!!! Om weg bij te smelten..
    Wat zijn het poepiesssss :D:D:D Lekker van genieten meis, voor je het weet zijn ze weer groter ;)

Annelynn.. Hoe gaat ie vandaag met jouw? Tis toch je NOD dag?? Ben heeeeeeel benieuwd!!

Amberliek.. Hoe gaat ie met jouw meis??

Hier: Geen bruine stippen/vlekken meer gezien, dus het was gisterochtend echt maar 2x. En dan ook heel minimaal. Wel ben ik wat naar uit me bed gestapt, heb ontzettend last van me onderrug en bekken :( Was hier al mee bekend, zeker in de zwangerschap. Mocht toen ook niet meer werken erdoor.. en dan is stofzuigen hier geen pretje :(:(

11. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goldy: wat naar dat je je poes hebt moeten laten inslapen zeg! Maar wel leuk dat je er wel weer twee kittens voor terug hebt, wat een schatjes zeg!

Liessie: hoop dat de misselijkheid een goed teken is, al is het idd wel wat aan de vroege kant. Maar, je weet maar nooit...

Mamady: ik snap heel goed dat je je vriend mist, jullie zijn tenslotte niet uit elkaar gegaan omdat jullie het niet meer gezellig hadden samen (althans, dat neem ik aan). Moeilijk hoor om te beslissen of jullie wel of niet weer bij elkaar komen. Ik zou zeggen, doe het rustig aan en doe geen dingen waar je niet achter staat, dan moet het helemaal goed komen!

Renske: ik blijf voor je duimen dat het een innesteling was, zou dus heel goed kunnen!

Hier: vandaag is idd mijn NOD, maar nog geen ongi te zien. Meestal word ik ook 's avonds ongi, dus ik wacht rustig af. Ik heb besloten om donderdag te testen als ik nog niet ongi ben, zo laat ben ik normaal nooit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds het sterke gevoel heb dat het niet gelukt is en ik wacht dus ook heel rustig op mijn ongi. Heb ineens vreselijk veel geduld en denk nog niet echt aan testen... Wat kun je je toch raar voelen af en toe he?!

12. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemiddag! :D

Nou vanmorgen was het hier lekker druk en heb vanalles in huis gedaan, oa samen met ons zoontje. Zo leuk!

Nu slaapt hij en surf ik lekker op internet haha ;)

@Goldy: wat sneu van je kat! Wel twee hele lieve nieuwe katjes zie ik :) "New life makes losing life easier to understand" is wat Jack Johnson zingt ;)

Zijn er al dames die hebben getest vandaag? Ben zo benieuwd!!

En wie is Kikkert? Zij kan pendelen? Hoe werkt dat..? En wat moet je doen om in aanmerking te komen? Heeft ze het altijd juist?

Wij zijn natuurlijk nog maar net begonnen (officieel nog niet eens ivm onze bruiloft haha!), maar ik heb wel het idee dat ik er rustiger onder ben dan bij mijn eerste zwangerschap. We hebben al een kindje, we hebben beiden een eigen bedrijf en we werken ook nog voor de baas. De tijd gaat zo razendsnel, dat ik haast geen tijd heb om me druk te maken :p Hebben jullie dat gevoel ook?

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn.. Ik hoop dat je gevoel het niet goed heeft en dat je lekker zwanger bent. Je hoort toch ook weleens van meiden die zeggen: ja ik had het deze maand totaal niet verwacht.. dus het kan maar zo:p Ik blijf voor je duimen meis..

Daphne.. Jeetje wat zou jij een druk leventje hebben zeg met een kindje, 2 eigen bedrijven en werken voor een baas. Ik herken het gevoel niet echt om me druk te maken, ik ben dan ook thuis blijf mama, dus ik heb wel wat tijd soms om erbij stil te staan :p

14. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Haha ja, maar op den duur wil ik graag stoppen met het werken voor de baas ;) En mijn bedrijf is aan huis, mijn klanten komen bij mij thuis. Dus dan heb ik in ieder geval geen reistijd. Ik werk momenteel niet fulltime voor mijn baas, maar 3 dagen en soms 4 dagen per week.
    Mijn vriend heeft sinds kort ook een eigen bedrijf en dat is ook nog goed te doen naast zijn fulltime baan. Denk dat hij maximaal 50 uur per week werkt, maar meestal gewoon 40 :)

Maar goed, het blijft inderdaad een druk bestaan. Zeker als je dat vergelijkt met het thuis blijven bij je kindje, wat ik ook heel nobel vind hoor :D Ik kan alleen niet stil zitten...

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne.. Oooh dat is wel lekker ja dat je bedrijf aan huis zit. Dan zit je niet met de reistijd nee. Maar als je ook nog voor een baas werkt, doe je je andere baan dan in de avonden/weekenden? Of op de dagen dat je niet voor de baas werkt? Knap hoor, petje af voor je!
    Je hebt idd een druk bestaan.. het is iets heel anders dan mijn leventje :p Ach ja, zo zie je maar weer: iedereen is anders he :p

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Aahhhggggg!!!!

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ?????????????????? :$ :$ :$:$:$:$:$:$ :):):):):):)

18. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Zwanger denk ik??? :D :D :D

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ovutestje of zs test? Met jou weet je het niet he;)als het een ovu test is zeg ik: zwangerschapstest doen!

20. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Ehh dit is een zwangerschapstest hihihi ;):D

De ovu's zijn groen de zw's blauw ;)

Deel Deze Pagina