Wauw, Amberliek!!! Dat is een echte streep en idd op een zwangerschapstest!!!!!! Krijg er helemaal kippenvel van !! Ik zou zeggen: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is nog niet helemaal doorgedrongen hier in me hoofd hoor hahaha.. het is dus echt niet zoals de vorige ronde dat je goed moest kijken wil je hem zien? heb ook niks hoeven doen om hem op de foto te krijgen kreeg hem er zo patsboem op zonder gochelwerk
Amberliekkkkkkkkkkkkkkkkk...... Wat zie ik nu???????????????????????? Super meidd!!! En nee je hoeft hier niet voor te turen Wanneer doe je een digitale??? En dan klopt je pendel dus gewoon
mamady, das toch niet gek dat je je vriend mist? ik hoop zo voor je dat het allemaal weer goedkomt! goldy, wat een lieverds, en wat fijn dat ze al zindelijk zijn. onze kat is alweer 4 en half jaar. we hebbne haar van marktplaats!! gehaald, sneu he, mager, korsten op de rug en zat onder de vlooien en van die beestjes in de oren, vond het zo sneu dat ik haar mee heb genomen, de mensen wouden 10 euro hebben voor hun "goede"zorgen" was zo boos toen.. renske, wat apart zeg dat je bruinverlies hebt gehad. wanneer ga je testen? ongi is idd alweer gestopt, op een drup bruin per dag na dan. dat vind ik altijd wel vervelend zolang nog 1 drup per dag bruine zooi...weet ook niet wat ik daaraankan doen? als ik er al wat aan kan doen? amberliek!!! super! je hebt je vakantie goed benut zie ik
@ amberliek, wauwww wat een mooie tweede streep gefeliciteerd!!! @ renske, ja ik krijg al best veel reacties, vooral op het werk van klanten (ik werk in een kapsalon) Vervelend dat je zo`n last heb van je rug en bekken. Maar hopelijk is het wel een goed teken! @ annelyn, wat goed dat je w8 tot donderdag met testen. Knap dat je kunt wachten! @ leeuw, ahh wat zielig zeg!! En dan ook nog zeggen voor de goeie zorgen, wat een mensen!
Sorry loop met me hoofd in de watjes..komt niks zinnigs meer uit vandaag...laat staan uit me handen Heb net stiekum (op de wc ) test ingepakt met babysokjes en snel naar boven gebracht en op manlief zijn kussen gelegd....ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn Heeeeyyyyy Navje!!!! hoe is het meis?? miste je al hier
Thanks Michelle! Btw: voor wie het wil weten vanaf morgenochtend 8.00 kun je pendelaanvragen insturen bij Blijemeid mocht je nog geen pendel van haar hebben....oke ut is niet kikkert maar blijemeid had het bij mij ook goed kikkert kon je tot 20.00 doen vandaag
Amberliek.. Ik ben zo blij voor je, echt waar Vind het echt super. Ben benieuwd wat manlief ervan zegt Leeuw.. vervelend ja dat het dan net niet helemaal weg is. Er valt daar niks tegen te doen vrees ik.. En wat sneu van die katjes zeg.. wat zielig!!! Ik geloof graag dat je ze toen wilde mee nemen.. dierenbeulen Goldy.. Wel leuk die reacties toch. En ja in een kapsalon is het wat eerder zichtbaar, dan bijvoorbeeld op kantoor ofzo want je komt met zoveel mensen in contact. Wel leuk
Hahahahah echt weer een vent he pakt het uit en zegt he babysokjes..leuk! maar wat is dat ding??? en wat moet ik ermee??? Nou jaaaaaaa zeg!!! Dus ik uitgelegd. Zegt tie...ja weet ik veel zie wel vaker dat je van die staafies heb hoe moet ik nou weten wat en welke dit is dan!!! Hahahahahahaha ben staafjes verslaafd geloof ik ineens pakt tie uit bij ut plakbandje beet en zegt tie: ieuuww hebbie over dit ding heen gepiepeld???...getsie dat hou ik niet beet hoor das vies HAHAHAHAHAHA. nou daarna kreeg ik een dikke knuffel en kus en zei tegen dochterlief Em je krijgt een broertje of zusje erbij! Toen zei em: Nee mlie nie broe bij hahahahaha.
Amberliek: Ben echt super blij voor jullie, helemaal geweldig!! het is jullie zo gegund!! Dat was dus een ontspannende en effectieve vakantie naar Spanje! Goed jullie best gedaan, hihi Hier gaat het goed; klopt dat je me wat minder ziet... Ik lees nog steeds mee hoor, zat al in spanning te wachten tot je terug was van vakantie en op je eerste test! Hier hebben we even pauze: we willen graag een huisje gaan kopen, en ik wil toch eigenlijk wel weer naar school, of gaan werken ( om een hypotheek te gaan betalen ) en dan is een tweede kleintje nu niet zo heel verstandig denk ik.. We willen het heel graag, en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het erg moeilijk vind om de wens aan de kant te zetten, maar goed, ik weet dat het tijdelijk is, en dat we als we lekker op ons nieuwe stekkie gesetteld zijn, druk aan de klus gaan! Wat leuuukk dat je de test in sokjes gedaan hebt en op zijn kussen gelegd.. Mannen weer met hun reactie, heb je er over heen geplast.. haha, wat dat betreft zijn ze ook allemaal hetzelfde! En hoe gaat het met je, heb je kwaaltjes, voelde je aan dat het deze keer wel eens raak kon zijn?! Ben super benieuwd! Ga je nog een digitale test doen ! Nu de rest natuurlijk ook heel snel een positievetest!!
@ amberliek: woehoeeee wat een goed nieuws, super meis van harte! Geniet ervan! Die kikkert had et idd goed ma hoop toch echt bij mij niet hihi! Slaap lkkr allemaal! Xxxx
Amberliek: Wat een super positieve zwangerschapstest!! Gefeliciteerd!! Ik heb het echt mega mega mega druk. Ik zit in het laatste jaar van mijn studie en het afstuderen vergt toch behoorlijk wat tijd haha. Naast dat ik mijn afstudeeronderzoek doe binnen een organisatie werk ik er ook gewoon (dat was ook de deal) en daar gaat best veel tijd in zitten. Ik werk 32 tot 36 uur per week en daarnaast ben ik dus aan het onderzoek doen. Ik leer echt super veel iedere dag, maar lig ook uitgeteld in mijn bed 's avonds. Ik ga nu even verder teruglezen!
Heey Meiden.. Amberliek.. Alweer een nieuwe test gedaan hihi Navje.. Aha okee wel een moeilijke beslissing ja lijkt dat me. Maar als jullie er achter staan dan moeten jullie het zo doen. Hebben jullie al wel een huisje op het oog? Of zijn jullie nog druk aan het neuzen? Yummy.. Ooehh dat klinkt wel druk ja!! Ik ken veel mensen om me heen die ook allerlei onderzoeken moeten doen voor het afstuderen en das pittig hoor!! Respect, dat je er dan ook nog fulltime naast werkt. Rust maar goed uit 's avonds, die rust heb je vast en zeker nodig!! Hier: Ik heb steeds minder het gevoel zwanger te zijn.. Ga er eigenlijk ook niet meer vanuit. Geen ongi ofzo te bekennen hoor maar me klachtjes zijn allemaal verdwenen Dus zie het somber in! Amberliek, voelde jij wel wat deze maand?? Maarja, dan vraag ik me ook weer af: waarom had ik maandag tot 2x toe wat druppels bruine/rozige slijm?? Ach ik ben een zeur
Goeiemiddag meiden!! Navje!!! jee meis wat een belangrijke beslissing!!! vond je het niet moeilijk om deze beslissing te maken??? Ben je daarom ook minder hier nu?? Al huisje op het oog?? hopelijk hoef je het niet te lang uit te stellen kan me voorstellen dat de wens toch groot blijft Enjoy en Yummy: Thanks! Rens: ik voel.................NIKS!!!! heb alleen af en toe ontiegelijke JEUK op me armen en benen en gister ff of me ongie doorkwam maar das ook weer weg nu.
@ Yummy: So dan heb je het idd druk meid. Maar afstuderen is wel een belangrijk iets dus go for it En dan ook nog zoveel werken, respect hoor! @ Renske: Ik had bij Luna de eerste twee maanden toen we bezig waren alleen maar klachten en de 3de maand nergens last van en ja hoor ZWANGER! Dus het zegt niks hoor hou de moed erin meid! @ All: Vanmorgen mijn laatste test gedaan nu ga ik wachten tot de 25ste okt ( nod 20 okt maar wil mezelf weer niet gek maken poging tot haha ) Maar de test was nega, heb nog altijd de klachten. Dus heb ff aan de vk op het forum gevraagd of het kan komen door de ontrekkings bloeding die ik heb gehad dat mijn lichaam dan nu van slag is. Maar nog geen antw, denk dat ik toch ook ff afspraak ga maken bij de dokter morgen, en dan voor een vrijdag. Want nu heb ik al zowat 3 weken een raar gevoel in mijn buik. Weten jullie of je last kan hebben van de innesteling, want dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Pffff lichamen zijn soms maar appart haha! Vanmiddag om half 5 werken tot half 10 dus ik kan wtmz niet zien :S! Maar ik ga het zeker terug kijken ! Fijne dag allemaal!
Amberliek.. Wat apart dat je verder gewoon niks voelt. Ik nu ook niet eigenlijk. Heb het alleen ontzettend koud, echt mega koud en heb heel veel last van me rug, echt helemaal onderaan. Kan haast niet opstaan joh Zo vervelend. Enjoyllive.. Ons lichaam is gewoon apart, zo voel je dit en dan weer dat. Het neemt ons zo vaak in de maling. Ik weet niet of je wat voelt van de innestelling, geen ervaring mee in ieder geval. Ik ga even lekker lunchen met me kleine meisje