Wij gaan voor een 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leeuw86, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!

Nou, vanochtend weer een beetje bruinverlies en een negatieve test... Vrees dus dat ik op rood moet. Heb nog wel een klein beetje hoop, want mijn temperatuur was vanochtend weer hoog. Het zou dus een innesteling kunnen zijn, want gisteren zat ik op 7dpo (heb een hele korte LF). Ik wacht dus rustig af of de ongi echt doorzet en of mijn temperatuur morgen hoog of laag is... Ik hou het dus nog even spannend!

Zijn er verder nog testende dames? Dacht dat er een paar hun NOD hadden vandaag of morgen?!

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden,

Liessie.. Heel apart ja dat je dat droomde. Hopelijk mag dat over 8/9 maanden wel :D

Annelynn.. Hmmm nog wel spannend dus bij jouw. Zolang het bij alleen wat bruinverlies blijft zou ik de hoop nog maar niet opgeven nee, spannend joh! Ik duim nog steeds :)

Amberliek.. Alweer getest???

3. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie: hoe was het bij het CB? Alles goed?

Renske: ik blijf idd hoop houden. De ongi zet niet door en zo laat ben ik nog nooit geweest. Het zegt natuurlijk niets, maar het kán nog wel. En een negatieve test is ook wel logisch, want heb is ook nog wel erg vroeg. Zit nu op 9dpo (heb het nog even nagerekend) en er zijn maar weinig meiden die dan positief testen heb ik gezien. Ik wacht (rustig) af!

Amberliek: ben ook wel benieuwd naar je nieuwe test, doe je een digitale? Foto!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annelynn.. Hmm okee als het niet doorzet dan is het goed toch :) en ja het is dan nog goed mogelijk dat je een negatieve test hebt. Het kan dan nog te vroeg zijn geweest. Ik hoop het zo voor je! En het is wel apart toch dat je dit nog niet eerder hebt gehad. Spannendddddd

5. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook spannend... Misschien wel voor niks hoor, maar toch. Bij mijn dochter had ik ook een (flinke) innestelingsbloeding, dus alles kan dan he?! Wachten, wachten, wachten! Ik hou jullie (uiteraard) op de hoogte :D.

Enneh: Amberliek: waar blijft die test??!! Zien, zien, zien!

6. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Op het CB was alles goed. 11.7kilo en 84.6cm. Ik net een taart gebakken en zoonlief slaapt lekker. Straks komt m'n schoonzus even thee drinken.

Amberliek: ik ben ook erg benieuwd naar een foto van je test!!!!!

Ik ga voor je duimen Annelynn!!!!!!!

7. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Goedemiddag :D

@Amberliek: van harte proficiat!!! Wanneer ben je uitgerekend?

@Annelynn: spannend!!

Wie hadden er nog meer hun NOD deze week?

Nou... wij hebben maandagavond fanatiek geoefend ;) en toen kreeg ik dinsdag plots mijn eisprong! Die voel ik namelijk heel goed.. dus.. over twee weken wordt het hier nog spannend ook, terwijl we eigenlijk even wilden wachten nog. Maar stiekem vind ik het wel leuk! Had niet verwacht om dinsdag te ovuleren... mijn vriend vroeg al of ik het echt niet wist. Nou ja, we zullen zien ;)

8. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Wat fijn dat alles goed is! Wat voor taart heb je gebakken?

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Fijn joh dat alles goed was op het cb :D:D oeii lekker een taart, hier heeft ook wel iemand zin in een stukje taart hoor :p:p:p

Daphne.. Foeii hahahaha nee hoor ;) Maar dat zou wel wat wezen zeg als het raak is deze keer. Ben je niet op je trouwdag of rond die datum uitgerekend dan?? Spannend joh :p

Hier een pendel van kikkert. Eerst zou ik een jongen krijgen dan een meisje. Dat is niet goed, want ik heb nu een dochtertje..
    En ze zij dat ik zwanger zou worden in het eerste kwartaal van 2012, waarschijnlijk januari. Laat dat ook maar niet goed wezen hihihi:p:p

10. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Daphne: oeiiiii dat wordt spannend!! Wat fijn dat jij je eisprong zo goed voelt. Wat voel je dan precies?? Buikpijn o.i.d.?

Ik heb de cake voor de taart gebakken. Morgen bekleed ik de taart met marsepein. Het is voor de leidsters van de creche. Onze zoon gaat vanaf volgende week naar de peutergroep. Dus even een bedankje voor de babygroep.

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Annelynn: Wat is dpo? En waarom tempraturen waar is dat voor, kan ik dat misschien ook gaan doen hihi? Maar als je 3 dagen overtijd bent zou je toch al wel licht streepje moeten zien. En dan zou de innesteling toch wel erg laat zijn? Spannend hoor ik duim voor je.

@ Liessie: Fijn dat alles weer goed was op het cb'tje. Die bevestiging is en blijft prettig als moeder wezende!

@ Daphne: Woehoe spannend meis ben benieuwd, zo natuurlijk super zijn weer iemand op roze!

@ All: Btw zouden jullie het leuk vinden om elkaar op hyves of fb te hebben dan kunnen is foto's van elkaar zien dan weet je teminste beetje met wie je alles deeld haha of vinden jullie dat te persoonlijk? Dat je elkaar dan ff prive berichtej stuurd met daarin je nickname van hier anders weet je het nog niet hihi.

Vanmorgen uitgeslapen en wakker geworden met migraine :S!
    Vanmiddag kwam er een vriendin thee'tje doen en zijn ff naar de action geweest, ik kom daar altijd met meer terug dan ik nodig heb! Nu ff wasje ophangen en opvouwen.

Vanavond lekker tv kijken en morgen heerlijk dagje samen met mijn meisie!

x

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liessie.. Dat is wel leuk ja zo'n bedankje, ze doen toch onwijs veel voor je kindje. Klinkt lekker die taart :D Succes morgen ermee..

Enjoyllive.. Vervelend dat je zo bent opgestaan, hopelijk wordt het snel beter en heb je morgen een leuk dagje met je meisje. Het wordt mooi weer in ieder geval.
    Hier in mijn omgeving (vrienden en familie) weten niet dat we bezig zijn voor een tweede, en als we elkaar dan op hyves hebben, ook al is het alleen voor de foto's, dan ben ik bang dat het wel uitlekt. Ik vind het dus iets te persoonlijk en houd het liever hierbij :) Bovendien ben ik vaker hier, als op hyves hihi :p

13. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Enjoy: Action is cool!!!!:D:D Heerlijke winkel!!

Hyves: op zich kun je een eigen hyvespagina maken die helemaal afgesloten is voor anderen. Facebook heb ik niet.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    kunnen we niet een ander soort site maken? bij hyves moet je de juiste instellingen hebben anders zien mensen nog wat je gepost hebt. ik vertrouw dat niet zo

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Geen idee hoe dat werkt. Maar als iemand dat kan doen lijkt mij het heel leuk!
    Ben nu bonje met de buren aan het kijken, wat kunnen mensen drama maken.

xxx

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
    O wat spannend al die bijna niet ongestelde dames;)
    Amberliek heeft zomaar de hele dag niks van zich laten horen!!

Hier net te horen gekregen dat mijn vriendinnetje/buuf een meisje krijgt! Ze is 4 weken verder zwanger! Zo leuk!

Enjoy: je mag mij best toevoegen op Hyves als je maar niet het woord zspspagins laat vallen:) ik zal je wel een pbtje sturen:)

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaDy.. Wat leuk van je vriendin zeg, jij komt het ook bijna te weten:D:D Spannend!! Heb je een bepaald voorgevoel??

Nee Amberliek hier de hele dag niet gezien :(:( hopelijk gaat het goed met haar

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik heb ook geen idee hoe je een site aan kan maken.. iemand een idee?

ik had ook al bij amberliek gekeken... miste iemand hier:p

ik heb ook bonje met de buren gekeken. blijft een leuk programma, wel jammer dat het zo standaard word die nieuwe vloeren

mamady, leuk dat je buuf een meisje krijgt, jij hebt ook al bijna de geslachtsbepaling zie ik, spannend

19. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen!

Moet vanochtend extra werken....echt geen zin in. Maar vanmiddag lekker met m'n zoontje leuke dingen doen. M'n schoonouders komen hier oppassen.

Renske: wanneer ga je een testje wagen? Ik zie dat je morgen mag testen.

Wie kunnen er ook alweer bijna testen?? Spannend, spannend!!!

Nou, zal me eens aan ga kleden. Moet straks met de trein!!

20. liessie83

liessie83 Bekend lid

1 jul 2009
    824
    0
    0
    Secretaresse
    Groningen
    Ohja, mensen mogen mij ook best toevoegen op Hyves hoor. Alleen idd geen woorden als zwangerschap o.i.d. laten vallen;). Stuur me maar een pb'tje.

Deel Deze Pagina