We gaan de auto vrijdag al ophalen, moet dus vandaag nog wel even regelen dat het geld overgemaakt wordt, anders krijgen we hem niet mee... Ja, ik baal wel van mijn ongi, maar mijn temperatuur was al twee dagen laag, dus eigenlijk wist ik het wel... Volgende maand ga ik gewoon op roze! Dan zit ik in ronde 6 en vind ik het wel mooi geweest ook . Ik ga vandaag ook lekker aan de poets, alleen schiet ik nooit zo op met dochterlief hier. Ik hoop dus dat ze zo nog even gaat slapen, dan kan ik even veel doen. Lekker als alles schoon is he?! Poets ze! Vanavond is mijn man een avondje weg met vrienden en heb ik het rijk voor me alleen. Zo af en toe is dat heerlijk! Ik heb al besloten dat ik lekker lang in bad ga liggen met een leuk boek en een reep chocolade, kijk er nu al naar uit!
Heey Meiden.. Annelynn.. dus toch je ongi vervelend hoor. En ach, om de stemming goed te krijgen koop je toch even een andere auto Leuk man!! En een auto die continu kapot gaat is ook niks nee, wij hebben daar ook wat ervaring mee. Bah, als ik een auto zo af en toe achter het behang kon plakken dan deed ik dat. Rotdingen zijn het, behalve als ze het doen Oohh je avondje ziet er lekker uit ja, lekker genieten. Vooral van die reep chocola, die heb je nu wel verdiend En jij hebt je volgende NOD ook op 11-11-11.. dat moet goed komen dan Liessie.. Lekker aan de poets, soms heb ik ook weleens van die buien en mijn man ook!! Die moet ik soms echt remmen omdat we dan bijvoorbeeld net weg moeten hahahah Leuk visite, wel gezellig en dan morgen lekker niks.. heerlijk Hier: Stomme, stomme, stomme, rot ongi. Bah ben er nu al zo klaar mee!!! Hele nacht wakker gelegen, zo stil mogelijk liggen in de hoop dat ik niet doorlek.. Aaaaaaaaaaaargh. Zo vervelend. Ik wil zwanger zijn, geen ongi maar een mooie beeb in de buik
Haha, ja, mijn nieuwe motto: voel je klote, koop een auto . Het helpt wel, haha. Maar door die chocoladereep voel ik me straks ook al een stuk beter! En inderdaad, je NOD op 11-11-11, dan kan het niet meer stuk he?! Ik denk wel dat ik het kindje dan Maarten of Maartje moet noemen . Wel vervelend hoor Renske, dat je zo veel last hebt van je ongi. Helemaal als je bang bent dat je doorlekt, dan heb je het helemaal wel gehad ja! Laten we allemaal snel zwanger zijn, dan zijn we daar in ieder geval 9 maanden vanaf!
Annelynn.. nou als het werkt moet ik ook maar een nieuwe auto gaan kopen haha En ja,hier ben ik ook al begonnen aan een heerlijke chocolade letter hihi Whaha als we dan allemaal samen zwanger zijn op 11-11-11 dan worden de namen ook zo eentonig he Ja stomme ongi, laten we maar snel zwanger zijn met zn allen dan horen we de woorden ongi, nod enzo de komende 9 maanden niet meer. Goed plan of niet
@ All: Haha hier ook 11-11-11 zou het zo moeten zijn ! Want ik moet van de vk toch gewoon cycles van 29 dagen aanhouden. Wel ga ik deze maand ff ovu testen gebruiken voor het eerst want weet nu totaal niet wanneer ik mijn ei heb en wil hem niet missen! Hier ook echt veel last van ongi gisteren veel krampen. En nu net klaar met werken en een hoofdpijn dat ik heb echt niet normaal. Maar de zelfgemaakte frietjes van mijn mamsie maken veeeeel goed ! @ Annelynn: Leuk een nieuwe auto, wel is het geworden of heb je dat hier al neergezet en heb ik er over heen gelezen? Fijne avond voor jullie x
Hoi meiden, Allemaal ongi wat verschrikkelijk balen zeg! Wel weer leuk dat jullie allemaal jullie nod op 11-11-11 hebben... Dat moet gewoon raak zijn toch?! Ik ga in ieder geval heel hard voor jullie duimen. En lieve Amberliek, wat afschuwelijk meid! ik vind het echt zooo erg voor je !! weet verder niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en dat je maar snel een plakbeeb hebt. Dikke knuffel voor jou!! Hier: lees nog steeds met jullie mee, al zijn wij niet "bezig" voor een 2e momenteel... Heb toch gezellig paar maanden met jullie gekletst en volg jullie met spanning, haha. Soms vind ik het wel moeilijk moet ik eerlijk zeggen om op ZP te kijken... Dan kriebelt het haast iets TE erg, hihi. Een fijne zaterdagavond allemaal, en geniet van jullie chocolade!
PMS: geen idee..? Annelyn, balen dat je toch ongi bent geworden! nieuwe auto lees ik, altijd leuk, hopelijk hebben jullie daar meer geluk mee. een avondje voor jezelf, geniet ervan Navje, leuk dat je ons in de gaten houd, snap heel goed dat het af en toe moeilijk voor je is. maar je houd het nog tegoed! We hebben vandaag een nieuw bed gekocht een elektrisch boxspring met 2 nachtkastjes. heb nog ff heerlijk lopen afdingen en er een molton en 2 onderlakens bij gelult haha
Enjoyllive.. Vervelend he als je zoveel last hebt van je ongi. Gelukkig maken de frietjes veel goed hihi. Werkse morgen, tenminste.. ik dacht dat je morgen ook moest werken??? Succes dan! Navje.. Lief dat je ons volgt en ik snap dat dat heel moeilijk is. Als je het te moeilijk vind, dan moet je je niet verplicht voelen om hier te komen. Het gaat allereerst om jouw en jouw gevoelens! En ik vind het super dat je ons blijft volgen hoor.. niet boos worden ofzo maar het gaat mij ook om jou Ik bedoel het goed.. Leeuw.. Nou met dat nieuwe bed moet het wel goed komen. Ik lach me kapot als je de volgende ronde zwanger bent hahaha. Succes meis en wat leuk dat je nog wat hebt kunnen afdingen. Dat maakt het nog leuker
@Annelynn: toch nog ongesteld! Wat naar! Wel gaaf dat je een nieuwe auto hebt gekocht!! Wij hebben sinds kort ook een nieuwe auto, een BMW station, met het oog op 2 kinderwagens achterin @Leeuw: ooeeh een nieuw bed! Dan moet het toch goed komen hahaha Hier: vandaag gewerkt en daarna les gehad met mijn paard. Ging goed Heb onze zoon toen straks heerlijk in bad gedaan. Hij heeft wat nieuws ontdekt, want hij wil tegenwoordig graag een slok badwater nemen (?) en ik snap er niets van! Als ik zeg dat het niet mag ligt 'ie in een deuk en als het hem toch lukt dan stikt hij zowat.. lekker ding is het Hij speelt ook echt "kiekeboe" en dat is hilarisch! Verder weinig nieuws.. het gaat zn gangetje. Heb een wasje gedraaid en de andere, droge was opgevouwen. Morgen hebben we niks, nada, noppes op het programma en het zou mooi weer moeten worden Wil graag wandelen met zoonlief, vriendlief en de hondjes in het bos. Heerlijk burgelijk En ow ja, ik heb ook gesolliciteerd voor een andere baan, dichter bij me in de buurt. Ben benieuwd!
Oh trouwens, lees dat niet iedereen wat PMS is Dat is het PreMenstrueel Syndroom. Door de verandering van hormonen door de aankomende menstruatie kan je erg veranderen van humeur. En daar heb ik ontzettend veel last van; ik word onuitstaanbaar! Zeker voor hen die dichtbij me staan. Dan kan ik zomaar een soort van woede aanval krijgen en dat is echt heel vervelend. Het is puur hormonaal en hormonen zijn soms écht vervelende dingen...
Dag dames, eindelijk even weer even wat rust en tijd om te reageren...ik lees dat bij iedereen de ongi is doorgebroken. Hier ook in alle hevigheid. Wat kun je dan extra verlangen naar het zwanger zijn bah!! Op naar de volgende ronde en ff extra oefenen! Lees ook veel leuk nieuws! Nieuwe ato en nieuw bed..heerlijk he als je iets "nieuws" kunt kopen! Hier ook wat nieuws maar helaas uit noodzaak. Vorige week begon het te lekken in de woonkamer, bleek de dakkapel lek te zijn..grrrrr. Manlief vandaag met 2 vrienden de hele dakkapel gestrip en weer in elkaar gezet. Morgen in de verf en klaar is t weer voor 10 jaar...maar toch...hadden we een heerlijk midweekje van weg gekunt! Manlief komt eindelijk een beetje tot rust na het stoppen van school en dat brengt ook wat meer rust in huis. We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze dochters 1e verjaardag...zo leuk! Ze kruipt de hele kamer rond en trekt zich overal aan op om zo langs tafels,stoelen e.d de kamer door te lopen. Zo schattig maar ook zooooooooooooo oppassen! Ze is met 11 maanden 78 cm en 11,1 kilo! Hoe is het met jullie kleine schatten? Iedereen nog een fijn weekend! Liefs Michelle
Renske: ik vind het een prachtig plan! En dan allemaal op 11-11-11 een positieve test zodat we ook allemaal tegelijk zwanger zijn en dezelfde 9 maanden geen ongi's hebben! Ik zie het helemaal zitten! Enjoyllive: jij ook 11-11-11!! Ja, dat moet gewoon zo zijn! Ook lekker makkelijk te onthouden voor iedereen wanneer onze NOD is ! Oh en onze dochter is op de 11de geboren, misschien is dat ook wel een goed teken! We hebben trouwens een Citroen C3 gekocht in lichtblauw. Ik vond het zelf wel een hip wagentje! Navje: leuk dat je nog mee leest! Kan me voorstellen dat het nog kriebelt hoor, dat kun je natuurlijk ook niet zomaar uitzetten. Maar snap ook wel weer dat je eerst een huisje etc. voor elkaar wil hebben voor de tweede. Ik zou zeggen, blijf gezellig langskomen en als je er weer aan toe bent horen we dat graag! Leeuw: leuk, een nieuw bed. Wanneer krijg je hem? Ben benieuwd of het nog een positief effect heeft ! Daphne: klinkt goed een station! Wij hebben nu dus twee kleine auto's, niet heel handig als er straks een tweede komt. Maar: ik krijg over een jaartje een auto van de zaak, dus het is maar voor een jaar gelukkig. Dan ga ik ook een mooie grote station uitzoeken ! Ik ga het wel missen om zo veel spullen mee te kunnen nemen hoor! Haha. Dat van dat badwater komt me bekend voor. Onze dochter probeert dat ook altijd. En we hebben ook een bakje om mee te spelen in bad en daar probeert ze ook uit te drinken. Ik zou toch zeggen dat water met zeep helemaal niet lekker is, maar daar denkt ze toch echt anders over... Ze heeft sinds kort ook 'nee' zeggen ontdekt. Ook hilarisch! Laatste wilde ze niet uit bed 's ochtends; en maar 'nee' zeggen als ik vroeg of ze uit bed wilde. Ik vond het wel handig want nu kon ik even rustig m'n make-up doen, maar dat had ze natuurlijk niet in de gaten . Michelle: jij ook ongi?! Jammer! Ja, het is altijd zo'n teleurstelling, je hoopt er toch op! Nou, op naar de volgende ronde. Je hebt toch niet ook toevallig je NOD op 11-11-11?? Vervelend van de dakkapel! En zonde van het geld idd, een weekendje weg is toch een stuk leuker! Leuk dat je dochter begint te lopen! Ik vond dat eerlijk gezegd de drukste periode met die van ons. Het is inderdaad vreselijk oppassen en die van ons viel heel veel dus daar moest ik ook constant achter staan. Ze viel nl. altijd op haar achterhoofd, heel naar! Nu ze goed kan lopen is de rust grotendeels weergekeerd, nu alleen nog een bandje met 'niet doen' erop en dan wordt het helemaal rustig . En wat een verschil tussen onze kinderen: die van mij is nu ruim 16 maanden en weegt nog niet eens 11 kilo... Ze is nogal klein voor haar leeftijd... Hier: gisteren een heerlijk avondje gehad. Bad, chocolade en vroeg slapen. En nog was ik moe toen de 'wekker' ging om 7.00 uur... Maar ben ook vreselijk verkouden dus dat helpt niet mee. Vandaag naar de verjaardag van mijn stiefmoeder en verder een beetje poetsen en niksen. Fijne zondag!
Heey Meiden, Daphne.. Ondertussen al lekker aan het wandelen? Het is daar zeker heel mooi weer voor zeg. En gesolliciteerdd.. wat spannend! Wanneer hoor je iets?? Dat zou wel lekker wezen zeg wat dichterbij gaan werken. Over dat water drinken uit bad, dat is ook helemaal een hype bij mijn dochtertje. Ze vind het heerlijk, lijkt mij niet maar goed En overal waar ik het woordje 'nee' voor gebruik begint ze te lachen dus echt serieus genomen worden.. nee dat zit er niet in hier hahaha Ooh wat leuk dat kiekeboe.. kinderen zijn gewoon hilarisch oh oke ik wist niet wat het was nee dat PMS. Bedankt voor je uitleg. Wat vervelend dat je daar zoveel last van hebt, alleen veel valt daar niet aan te doen toch. Het zijn gewoon echt die hormonen, die kunnen rare dingen doen met ons lijf ook als we zwanger zijn. Ik was namelijk gek op milkshakes in me zwangerschap.. vreemd toch Dat doen die hormonen dus zoal Michelle.. Ook ongi He bah, weer niemand op roze. We hebben nu nog hoop voor Liessie dacht ik zo. En wat vervelend van die lekke dakkapel. Het zal wel een boel schelen dat je vriend het zelf gerepareerd heeft of niet. Maar goed, dat soort dingen kosten gewoon veel geld maar moet toch gebeuren he Wel leuk he die dingen regelen voor een eerste verjaardag. Wij zijn nu al bezig met cadeautjes bedenken, we weten al wat voor taart we willen etc.. je wilt het toch perfect hebben zo'n eerste verjaardag Bij jouw is ze dus ook lekker op de uitprobeer tour. Hier ook, elke dag weer wat anders. Ze kruipt als een speer, ze trekt zich nu op aan de box en de trap en ze wil zelf de fles vasthouden of ze wil uit een rietje drinken.. en ze is 10 maanden, ik vind het knap hoor van die hummeltjes Annelynn.. Dat plan dat wordt een deal goed Kijk er nu al naar uit.. 9 maanden lang geen ongi. Wat lekker zeg dat je over ene jaar een auto van de zaak krijgt, lekker vooruitzicht. Wij hebben nu 2 auto's. Een gezinsauto, die ik gebruik en me man heeft een auto van de zaak Wat een heerlijk avondje heb je gehad zeg.. oh en dat gevoel toch moe te zijn als je wakker wordt, zo herkenbaar! Hopelijk heb je een leuke verjaardag en een leuke zondag Amberliek.. Meis hoe is ie met jouw?? Voel je je al iets beter?? Hier: Gisteren dacht ik dat me ongi over was, ik juichen en hieperdepieper natuurlijk maar nee hoor vanmorgen kwam ie gewoon weer aan hobbelen.. Geweldig! Niet dus.. Ik wil gewoon weer aan de klus voor een ukkie..
@ Navje: Ik snap dat het moeilijk is om dan op zp te komen. Gewoon doen wanneer je er zelf zin in hebt. En ook jou tijd komt, echt waar! @ Leeuw86: Oh heerlijk een nieuw bed. Kun je het weer in gaan werken hihi! Een goed bed schilt echt in je nachtrust. Wij hadden eerst Leen Bakker bed, opzich prima. Maar nu een duurder bed en goede matrassen en dan pas merk je het verschil ! Ook tijdens het klussen ! @ Annelynn: Leuk een citroen, zijn idd schattige wagentjes. Is hij echt nieuw, of nieuw voor jullie?! @ Daphne: Hihi lijkt me prachtige fase als ze lekker hun eigen willetje doen. En tsja wat er zo lekker aan is geen idee. Wel heerlijke zo een boefje......PMS heb ik ook last van denk ik, ben ook niet altijd even gezellig tijdens mijn ongi. En ik kan dan ook echt om alles boos worden. @ Michelle: Leuke onverwachte uitgaven zijn dat he, maar niet heus. Maar je moet er maar niet telang bij stil staan is slecht voor je humeur! @ All: Heerlijk uitgeslapen, Luna werd om 9.15 wakker om vervolgens weer te slapen tot 12.30. Zo net is mijn vader ff langs geweest en nu moet ik zo gaan werken. Heb er echt ff helemaal geen zin in met die ongi klachten.
Goedemiddag! We hebben niet gewandeld.. vriendlief heeft met zoonlief gefietst en ik zat op het paard. Hebben heerlijk gereden! Zou nu nog wel even willen wandelen, maar denk niet dat ik de mannen zover krijg whaha! Tis wel wat.. vanmorgen hadden we zoveel drukte dat we er simpelweg niet aan toe kwamen. En dat op een zondag zonder plannen @Renske: hahaha ja ik snap er ook niets van! Dat badwater Ik had in het begin van mijn zwangerschap ernstig behoefte aan frietjes en frikandellen. Snap ik niets van @Michelle: jeetje dat is inderdaad een fikse investering waar je niet op zit te wachten Maar gelukkig kunnen jullie nu weer heel wat jaartjes vooruit! @Enjoylive: Ja lastig he, die hormonen. Ik heb het vooral voor mijn ongesteldheid. Eenmaal ongesteld is het wel weer prima Nou, wij gaan lekker borrelen. Of althans, vriendlief gaat aan de wijn en ik aan wat fris Maar de hapjes sla ik niet over!
Hey meiden! Wat een heerlijk weer vandaag he! Echt herfstweer! Renske: balen dat je ongi toch nog niet afgelopen is. Daar kun je echt even stevig van balen. Hoe is het nu dan, al wel wat minder bloedverlies? Daphne: dat klinkt als een lekker zondagje!!
Enjoyllive.. Lekker hoor dat je dochtertje zo heeft uitgeslapen.. een lekker begin van de dag. Mijn dochter wordt elke dag wakker om 09.00uur, ik denk dat dat grote luxe is werkse in ieder geval. Daphne.. Wat lekker zeg dat je paard hebt gereden, je hebt dus een eigen paard? Staat ie vlakbij je huis op stal? hahaha kon jouw man ook weleens op een avond of op een zondag naar de snackbar rijden omdat je zo vreselijke behoefte had aan patat en frikandellen? Hier zijn de nodige ritjes weel gemaakt hoor voor mij naar de snackbar voor een milkshake haha erg toch. Verstandig dat je aan de fris gaat, je weet maar nooit he na deze week wanneer is ongeveer jouw Nod? Sorry ben het even vergeten Liessie.. Het was echt mooi weer, alleen het koelde wel heel snel af he. Tis nu alweer goed koud! Het gaat hier al stukken beter, al stuk minder bloedverlies. Denk dat morgen het ergste gedaan is gelukkig, kan niet wachten totdat ie weer over is. Nog een weekje meis, dan weet jij ook meer. Hoe voel je je nu?
Ging niet helemaal goed met vorige berichtje! Was nog helemaal niet klaar met typen, haha! Wij vanmiddag bij m'n ouders gegeten! Pannenkoeken, heeeerlijk! Ook nog even naar de kermis geweest. Onze zoon in de draaimolen geweest, vond ie prachtig! Ook nog even lekker gewandeld met z'n 3-tjes. Zei tegen m'n vriend dat ik het gevoel heb dat het deze maand weleens raak zou kunnen zijn......geen idee waarom, maar heb gewoon zo'n gevoel. Maar goed, niet teveel aan vastklampen!
Renske: voel me erg vermoeid. En ben steeds ook wat misselijk. Eten valt me zwaar op de maag. Had vrij.dagochtend wat steken in m'n linker- en rechterzij en vanmorgen ook wat steken. Weet niet of dit iets te betekenen heeft. Ohja, do.dag had ik allemaal slijm. We zullen zien....nog 8 dagen wachten!
Liessie.. Spannend hoor meis en hopelijk heeft je gevoel het goed Nu dat wachten nog, slopend soms he Ik hoop dat jij ons deze maand gaat blij maken met je posi test. Iemand moet toch op roze!!! Dus dan moet jij dat zijn Amberliek.. Meis, als je dit leest.. als je wilt praten over iets of iets zit je enorm dwars of je bent boos/teleurgesteld.. je mag me altijd een pb'tje sturen. Ik wil je helpen voor zover ik dat kan sterkte meis