Cyclus van 14 dagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laurence85, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Hallo iedereen,
    Ik heb hier een klein vraagje want weet het eigenlijk allemaal niet zo goed meer.

Na de bevalling van mijn tweeling** had ik na 28 dagen onmiddelijk een cyclus. Die cyclus heeft wel 48 dagen geduurt.

Mijn gyné heeft mij toen medicatie voorgeschreven om mijn cyclus te regulariseren.
    Resultaat was een cyclus van 23 - 21 en nu 14 dagen.
    Iemand al meegemaakt of weet iemand wat dit is.
    Kan natuurlijk pas maandag naar mijn gyné bellen dus ben nu een beetje ongerust.

2. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Op de eerste plaats...gecondoleerd met het verlies van je tweeling. Wat vind ik dat erg!

Nou, dat opnieuw regulieren van je cyclus gaat niet goed, zo te zien :confused: Wie weet dat een verloskundige op het forum dit weet, wie weet dat je daar het onderwerp kan plaatsen.

Ik zou zeggen, stoppen met de medicatie en de natuur het werk laten doen, of heb je de medicijnen om een specifieke reden? Het lijkt het erop dat je cyclus alleen maar korter en korter word, niet goed hoor.

Ik zou zeggen maandag maar even naar je gyn bellen!

Verder wens ik je voor 2009 natuurlijk het allerbeste toe (met een hummel als resultaat)!

3. heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.
    ;)

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Mijn record is een cyclus van 16 dagen. Ik heb van mezelf een LF van 7/8 dagen en die keer had ik mijn eisprong op dag 8, dus tja dan duurt hij 16 dagen.

Ik zou het even goed in de gaten houden en gaan temperaturen als ik jou was.

5. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Temperaturen doe ik al 5 maanden lang, maar ik zie niet echt verschil, meesal blijf ik staan op 36,3°C en dat verandert eigenlijk ni gedurende mijn cyclus
    Moet nu van de gyne sinds de 5e dag van mijn cyclus hormonen innemen voor alles een beetje beter te regelen
    we zullen wel zien wat dat geeft hé

Deel Deze Pagina