weer ongi...wanneer naar de huisarts??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donja62, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hai

Even spuien.... vandaag weer ongi geworden. Zijn begin juli 2013 gestopt met de pil en gaan nu ronde 10 in! Ik heb al wel eerder gepost hier. We hebben een prakctige dichter die in juli 3 wordt. We willen heel graag een broertje of zusje voor haar. Van dochter waren we 5 e ronde zwanger (2e ronde MK). Nu laat het op zich wachten...
    Maakt me onzeker... leeftijdsverschil met dochter zit me op de nek maar ook de vraag hoe kan dat nou, is er wat mis met mij of mijn vriend? Ik heb een regelmatige cyclus van 28 / 29 dagen en voel mijn eisprong. We hebben ovutresten gebruikt twee maanden maar heb het weer aan de kant gelegd, ik voel mn eisprong prima en klopt ook altijd als ik zie wanneer mn menstruatie is.
    Ik ben bijnq 31, mn vriend 34. We zijn beiden goed gezond. Mn vriend rookt en drinkt zeer incidenteel. Ik beide niet. Heb wel fors overgewicht, BMI van 38 ongeveer. Echter had ik ook bij zwanger worden van dochter. Ik probeer af te vallen maar is makkelijke rgezegd dan gedaan...
    Ben ook bang dat als ik naar de huisarts ga ik direct op overgewicht wordt gewezen en eerst maanden moet gaan afvallen ofzo... terwijl ik me afvraag of dat de oorzaak is... als ik hulp zoek zou ik graag willen dat er verder wordt gekeken dan mn gewicht..
    Is wel een drempel om naar de huisarts te gaan (los van dat het een fijne man is). We hebben nu afgesproken nog twee ronden te proberen en dan naar de huisarts te gaan.
    Mn vriend heeft er minder last van dan ik. Spreekt wel eens uit of alles wel goed is gegaan bij keizersnede van dochter? Is overigens prima verlopen zonder complicaties (dochter lag in stuit).

Dames met ervaringen, tips etc?

Alvast bedankt.

Liefs Donja

Deel Deze Pagina