Wij gaan voor een derde kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Eylem, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Eylem: fijne dag vandaag!
    Ik heb trouwens even op je blog zitten kijken , ik krijg er honger van! Hihi :p
    Ik heb hem opgeslagen en ga er later nog eens naar kijken, vind het altijd wel leuk om nieuwe recepten uit te proberen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, dank je wel ikkke, dat hoor ik vaker dat mensen er honger van krijgen ;)

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Wat een leuke blog inderdaad, heerlijk!

Ik ga vandaag maar even een test halen en morgen testen..ben nu al 2 weken over tijd.

4. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Misslisa: Spannend! Bij de action hebben ze ook zwangerschapstesten deze zijn goedkoop vergeleken met andere testen. Misschien een tip ;)

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Misslisa; ik duim voor je!!! 😉 👍👍👍👍

6. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Oh spannend...

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Het is heerlijk weer vandaag :D

Vandaag getest, negatief getest helaas maar ook nog niet ongesteld. Afwachten maar weer.

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Misslisa; heel gek toch hoor!!! Pfffff... 😔 succes meis. X

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier gisteren want menstruatiepijn gehad in mijn buik en na een paar uur was het terug weg!! Hmmmm... Normaal is het nog te vroeg voor mijn eisprong maar dit gevoel was er wel... Gek, he. Zal mss nog aan het ontpillen zijn. 😉 spannend allemaal. Ookal is het een derde keer, de spanning en vragen blijven toch, he.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hey ladies :)

Jammer Misslisa van de negatieve test en nog geen ongi, afwachten maar weer...

Bianca, hmmm, ik zou er toch een poging aan wagen als je man thuis is of vanavond thuiskomt ;) het klinkt wel een beetje als een eisprong. Maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden.

Hier een paar dagen in mineur geweest want mijn man begon ineens te twijfelen of hij wel een derde wilde. Leuk is dat maar niet heus. Ik geloof dat hij nu weer een beetje bijgetrokken is maar ik word dat zo gestresst van. Dat had hij maar even eerder moeten bedenken hoor...

In ieder geval, heel raar, sinds gisteren heb ik last van verstoppingen en van maagzuur - twee dingen die bij mijn vorige twee zwangerschappen ook als eerste opvielen. Maar heel gek, want ik ben vorige week (licht) ongesteld geweest dus in theorie kan het helemaal niet. Het zal dus ook wel niet. Maar stiekem hoop ik dat ik, omdat ik halverwege de pilstrip begonnen ben, dat die bloeding van vorige week geen echte ongesteldheid was en dat ik toch een eisprong heb gehad ofzo...huh? Ik begrijp er zelf ook niet veel meer van :D . Afwachten maar weer.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden.

Bianca, wat spannend.. het lijkt wel je ei, misschien klussen voor de zekerheid haha.

Eylem, wat balen dat hij begin te twijfelen. Maar misschien is het wel te laat en groeit er al een kleintje :) .
    Bij ons is het andersom en twijfel ik soms een beetje bang voor het onbekende denk ik, hoe zal het straks gaan enz.

Hier nog steeds niks te bekennen, zit inmiddels al op dag 43.. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel last van mijn liezen.

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Wij twijfelen allebei wel maar willen ervoor gaan. Lukt het dan is dat leuk, lukt het niet en willen we stoppen of één van de 2 dan houden we't bij deze twee. Geen stress dus! 😉 we zijn ook wel bang hoe het zal lopen met 3 kindjes... Maar dat kan je niet weten als je't niet probeert. Hehe...
    We hebben gisteren ons best gedaan en de afgelopen dagen ook dus daar geen probleem! 😁 normaal is het nog een kleine week tot mijn eisprong maar vlak na de pil weet je't niet natuurlijk!! Spannend!

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen de huistarts gebeld omdat ik me toch zorgen maak, hij wilde dat ik vandaag nog even een test zou doen en als hij weer negatief is moest ik even langskomen.

Ik net een test gedaan en ik denk dat ik een heel licht streepje zie, ik ben helemaal aan het shaken en vindt dit doodeng...!! Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken maar dan zie je het niet..

14. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ooooooh Misslisa, heeft ons duimen voor je dan toch geholpen? Hou ons op de hoogte meisje!! Probeer nog eens een foto te maken of nog eens testen. Maar mss toch beter morgen bij de dokter voor een bloedtest! Dan ben je helemaal zeker... Toch?
    Spannend!!

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja ik mag inderdaad morgen komen voor een bloedtest of over 2 dagen nog een keer testen, ik moet morgen werken dus test over 2 dagen nog maar een keer met clearblue.

Pff heb er hoofdpijn van haha, spannend zeg dit.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ohh dat is zeker spannend! Was het een KV test? Anders morgenochtend nog een keer met ochtendurine, dat is geconcentreerder....

Zou wel echt supernieuws zijn :D

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja van het kruitvat waar er 2 in zitten. 9 februari was de eerste dag van mijn laatste ongi. Dan is het volgens de berekening al 7 weken maar dat lijkt me sterk, ik denk dat ik een late eisprong gehad heb..Ik snap niks meer van mijn cyclus haha

18. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ok, effe hart luchten over het forum... Pffffff!! Ik heb bij zwanger worden een topic geopend over trukjes ivm het geslacht. Krijg ik me daar reacties van 'ik wil gewoon zwanger worden' en dat ik een voorkeur zou hebben enzo...
    Euhm, kan er geen topic meer gemaakt worden waar er voor de lol iets besproken kan worden?!
    Ik heb geen voorkeur maar heb er al enkele grappige gehoord en vond dat wel leuk om eens te horen welke andere nog kennen. Tenslotte beslist de natuur toch voor je!!

Pffff... Nou effe de lol eraf, mijn gedacht daar effe gezegd en ik zelf lichtjes gefrustreerd!
    Toen ik hier net op het forum zat jaren geleden kon dat wel gewoon nog wat lol maken... Nu blijkbaar niet meer. Ik heb zelf hard moeten knokken om zwanger te worden van mijn jongens dus begrijp het gevoel als het niet lukt enzo maar toch....
    Grrrrrrrrr... 😖

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja mensen zijn hier soms zo hard..is ook heel makkelijk van thuis achter je computer. Ach trek het je maar niet teveel aan, ik denk dat iedereen wel stiekem met het geslacht bezig is! En tuurlijk maakt het niet uit wat het wordt maar het is.wel leuk om er over te speculeren :)

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hier trouwens vanmorgen weer een test gedaan en deze was duidelijk positief!

Deel Deze Pagina