Wij gaan voor een derde kindje 2015

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Eylem, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bianca, ik las het ook. Begrijp sommige reacties wel maar kom op, zo'n topic moet toch gewoon kunnen? Ik vind het ook leuk om erover na te denken.

Misslisa, jeeeeej, wat een goede banner! Gefeliciteerd! Dus niet meer naar de huisarts geweest? Vk al gebeld? Wel spannend omdat je nu dus eigenlijk niet precies weet hoever je bent, toch?

Hier ook spannend spannend :). Vanochtend pijnlijke krampen en het gevoel dat ik vreselijk ongesteld ging worden (is het de tijd niet voor, maar goed), maar alleen een veegje bruin. En als ik het uittel zou het een innesteling kúnnen zijn, als mijn cyclus meteen na het stoppen met de pil begonnen is. Rest van de dag ook nog een paar keer lage buikpijn gehad. Ook steeds maagzuur terwijl ik niets raars gegeten heb, had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Dus ja....afwachten en duimen!

2. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Woehoeeeee proficiat Misslisa!!! Geniet ervan meisje. 😉 ben echt zoooo blij voor jou!!
    Mja, ik vind het allemaal overdreven!! Pfffff... Gelukkige zijn er ondertussen al meiden die toch de lol er van inzien. 😉 ja tuurlijk kan je denken van als ik nu mocht kiezen was het dit of dat maar niet zo dat je dan het ander geslachtje minder graag zou zien!!! Komaan...

Eylem; ik begrijp dat sommige meiden dolgraag zwanger willen worden en dat het geslachtje niets uitmaakt (was bij mij ook zo) maar dat maakt nog niet dat je gewoon op zo een topic kan reageren op de vraag? Toch? Ach ja.... 😉
    En voor jou draaien mijn duimen ook!!!!
    Hier eergisteren en vandaag wat het gevoel alsof ik mijn regels moest krijgen maar dat is nog lang niet zo. Ik ben bijna aan mij eisprong al weet ik da niet zeker aangezien het mijn eerste maand na de pil is! Spannend allemaal, he!! 😁

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel!! Ik moet eerlijk zeggen dat al mijn twijfels en onzekerheid over een derde nu echt van me af vallen haha!!

Ik ga morgen maar even de VK bellen. Ik zou inderdaad echt niet weten hoever ik nu ben, ik heb 9 februari mijn eerste dag van laatste ongi gehad.. maar toen wel steeds 'voor het zingen de kerk uit' gedaan... En we hebben het onveilig gedaan toen ik dacht dat ik allang mijn ei had gehad(zeker een week) en de dag erna zou ik ongi moeten worden...dus ik heb er echt geen idee meer van hahah

Eylem, ook super spannend voor jou, het kan maar zo een innesteling zijn :D

Bianca: voor jou ook spannend!! Hopelijk is je cyclus meteen weer de oude nu je bent gestopt met de pil :)

4. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    gefeliciteerd misslisa! De eerste zwangere al, hopelijk volgen er gauw nog meer. Ik teste bij beide zwangerschappen ook heel laat en ben twee keer een dikke week terug gezet, terwijl ik van de eerste maar een kans had en daarbij weet ik dus precies wanneer ik zwanger ben geworden.. blijft dat gek vinden.

Hier is manlief ook een beetje in twijfel opeens.. mmh misschien weer even laten rusten en het later weer eens erover hebben. We zijn bezig met een nieuw huis te kopen dus het kan ook nog best even wachten maar een beetje zekerheid zou wel fijn zijn. Dat ik al weet dat we er vanaf april echt voor gaan, tot nu toe nog niet echt dus..

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dankjewel ikke24! Hebben jullie al een huis op het oog? Ik snap dat wat meer zekerheid dan ook fijn is!

Ik heb de verloskundige gebeld en heb op 13 april de eerste afspraak, spannend!

6. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Misslisa;
    Wow Van harte gefeliciteerd!! Wat een goed al zo vlot! Ben echt heel blij voor jullie! Nu aftellen naar 13 april.

Bianca; Zo raar vind ik jou topic niet hoor. Reactie zoals ik wil gewoon zwanger worden ja dat lijkt me logisch maar mag er dan helemaal geen luchtig topic over gehouden worden. Vraag me af waarom alles zo vreselijk serieus genomen moet worden.Af en toe zou je haast "bang" wezen om eerlijk te zeggen wat je vind want dan krijg je heel zwangerschapspagina over je heen. Beetje jammer.Als het topic je niet aan sta reageer dan gewoon niet!

Eylem; Ook voor jou draaien mijn duimen!

Hier nog niets veranderd maar dat had ik ook niet verwacht.
    Ik heb 28 januari mijn spiraal laten verwijderen en nog niet ongi geworden. Ik heb met mijn man besproken dat we het nog even aan kijken en anders gaan kijken voor mmm. Eer dat we hier aan de beurt zijn en goed en wel zijn gestart duur het ook nog een tijd. Bij mij duurt het rijp maken van een ei nogal lang. Tot die tijd geen stress en ga ik eerst eens voor bereiden voor mijn zoontje zijn 3de verjaardag. We vieren het 4 april met een heus Cars thema ;). Ik dacht dat het een fase was maar al 2 jaar op rij is alles Cars. Hij heeft zijn eigen bday taart uit mogen zoeken dus het kan niet meer op voor hem hihi.

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Hoe is het hier?

Ikkke: Wat leuk dat je zoontje zo gek is van cars! Hier zijn ze helemaal weg van Rio:D

8. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Leuk Rio, zo lekker vrolijk!
    Hoe voel je verder Misslisa? Last van kwaaltjes of valt het nog mee?

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo
    Mag ik hier ook komen mee kletsen.
    Wij hebben een tijdje geleden besloten om voor een derde te gaan.

Alleen is dat tijdelijk op een laag pitje komen te staan omdat mijn man tegen een burn out aan zat door werk.
    Hij is dan nu ook thuis opzoek naar een andere baan.
    het gaat nu weer heel goed en de wens is er zeker gebleven!
    Wil eigenlijk ook wachten met een derde tot mijn man weer werk heeft.

Ik slik geen pil, en als het komt dan komt het.
    Nu kwam ik er achter dat we net voor mijn eisprong geklust hebben...volgens calculator op de meest vruchtbare dag hihi Dus ben nu toch wel nieuwsgierig.
    Op 12 april (jongste zijn verjaardag) kan ik testen!

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat spannend debke83!! Leuk dat je hier mee komt kletsen.

Ikke: ik heb eigenlijk nog geen last van kwaaltjes, wel af en toe steken in mijn liezen

Hoe gaat het met jullie?

11. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

*breekt in*

@ Eylem: Wat leuk, gaan jullie voor een 3e?! Spannend weer! Wij sowieso niet dit jaar, en ik moet eerst nog maar eens hopen dat mijn man het überhaupt gaat willen ;). Ik ben hier niet meer zo heel erg actief, maar ik ga je wel een beetje in de gaten houden hoor ;).

*breekt weer uit*

12. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Wat een leuk onderwerp, ik kom graag mee kletsen :) Wij zijn ook bezig voor een derde en vindt het echt weer superspannend. Heb einde van deze week m'n NOD en ben heeeel benieuwd. ;)

Merk dat ik er wel heel erg mee bezig ben en wil over niets anders praten haha tot ergernis van m'n man want die hoort het wel als t zover is zegt ie ;) Maargoed zal er wel bij horen!

13. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Welkom meiden! Alle twee al bijna jullie nod, spannend hoor!
    Hoe was iedereen zijn paasweekend , nog iets leuks gedaan?
    Wij hebben eitjes gezocht in de tuin en paasontbijt gehad. Verder niets bijzonders gedaan. Zaterdag ervoor hadden we zl zijn bday gevierd dus was al druk genoeg.
    @miek22 die reactie kreeg ik hier ook van mij man. Ben er nu maar wat minder over aan het praten haha. Hoera voor dit forum waar we het zo vaak kunnen zeggen als we willen ;)

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Spannend allemaal hier :D Ik hoop op meer zwangeren.

Leuk ikkke paaseitjes zoeken :)

Dat hebben wij ook gedaan, vinden de jongens erg leuk :) Verder nog lekker gebruncht bij familie.

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames.. Eind mei zullen wij stoppen met de pil! En kom dan graag al hier meekletsen mag dat?:)

16. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey, vandaag 1 dag overtijd, testje gedaan maar negatief... Alleen nog steeds geen regels!! We houden moed. Hehe... Wel nog steeds pijnlijke borsten al denk ik dat dat gewoon het ontpillen is. De Kruidvat testen 2 voor 5€ zijn toch redelijk gevoelig toch? Ach je, we zien wel!! 😉

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oehh spannend zeg! Ik testen pas 2 weken na NOD positief hihi

18. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Nog steeds geen regels, constant moeten plassen,.... Pffff! Ik probeer geduldig af te wachten.... Ik zeg PROBEER he! 😁😜

19. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Ohw meiden..
    Mag ik hier mee komen schrijven???
    Net getest en positief!!... Kan het nog niet helemaal geloven... Ik kon niet meer wachten tot morgen vroeg...
    Maar zoooooooo blij :D

Man wilde in eerste instantie niet.... Vond het te druk met onze twee meiden. Ik wil het al sinds de kraamweek van de jongste :)...
    Sinds kort weet de jongste dat het ook heel handig is als je kunt lopen en dat is voor ons ook erg fijn... ;)
    En afgelopen week zei ik... Als het nu wel eens? Waarop manlief zei; dan voeden we die ook op met alle liefde die we hebben 💗.
    Ohw ik ben helemaal van slag ook wel...

Ik ga ff wennen aan het idee en hopen dat t goed zit en blijft zitten en schrijf laters meer.

Xx

20. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey soefdeboef, welkom hier en gelijk proficiat ook!! Van geluk gesproken zeg!! 😉 geniet ervan.

Hier vandaag bruinverlies, blijkbaar game over en op naar de volgende! 😉 maar vind het nog niet echt erg, is nog maar de eerste ronde na mijn pil. Nu zal mijn lichaam al wat ontpilt zijn!! 😉 en geen 2015 kindje maar mss 2016! Afwachten wat er komt dus...

Deel Deze Pagina