Gefeliciteerd Soefdeboef!!! Spannend zeg! Jammer Bianca, hopelijk deze ronde meer geluk! Ik heb vandaag de eerste echo. De verloskundige gaat uit van de eerste dag van laatste menstruatie en dat is 9 februari, dan zal ik al 9 weken zijn maar dat geloof ik niet hihi.. Ik ben benieuwd!
Geniet van je eerste echo, Misslisa! Hier zijn de regels goed doorgekomen en veel heviger dan normaal... Tja! Op naar de volgende... 😉 Grtz
Net de eerste echo gehad! Spannend was het zeg. Alles ziet er goed uit, een mooi kloppend hartje al en nu 7 weken
Welkom nieuwe meiden ! @Soefdeboef; Van harte gefeliciteerd! @Bianca; Jammer Maar wat je zegt je lichaam zal nu al wat ontpilt zijn en vol goede moed op naar de volgende ronde. @ Misslisa; Super dat je een mooie echo heb gehad! Ga je geen foto van de echo showen ? Ik heb vrijdag verwijsbrief van de huisarts door gemaild naar het Utrecht Medisch Centrum. Vandaag kreeg ik een telefoontje dat we 22 Mei mogen komen voor de intake. Vind het wel spannend, nieuw ziekenhuis, artsen die je niet kent, en wat gaat het traject worden. Ik kijk er heel erg naar uit maar als ik terug denk aan de medicijnen voor de zwangerschap voor mijn oudste maakte mijn humeur (volgens mijn man!) niet erg vrolijk Maar ik heb het er voor over, ons gezin voelt nog niet helemaal compleet.
Dank allen! Wat leuk al Misslisa al zo vroeg een echo! Ook fijn dat je hartje hebt zien kloppen! Super. Volgende ronde beter Bianca! Jij gaat t traject dus nog in ikke? Goed ziekenhuis, wel groot maar goede ervaringen mee, alleen heb ik geen ervaring in die fase voor de zwangerschap. Hier is t gegeven een beetje ingedaald en komen er allerlei zaken van hoe gaan we dat regelen... Maar bovenal ben ik zooo gelukkig! Zag nog een ander topic van al zwangeren van de derde, dus wellicht ga ik daar mee schrijven... Kom af en toe wel even spieken hier
Wat is het hier rustig zeg! Dacht even kijken hoe het met iedereen is maar er is nog maar weinig te lezen hihi
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik kan eigenlijk niets anders doen dan even afwachten tot de 21ste en dan kijken hoe het verder gaat. En met onze 2 kleine donderstenen hierin huis gaat dat eigenlijk best goed, heb nu meer geduld omdat de dagen snel voorbij zijn. De 11de gaan we ook een dagje naar de efteling dus ook iets om naar uit te kijken. Hoe gaat het met jou Misslisa? Voel je je goed? Wanneer heb je weer een controle?
Wat een leuk vooruitzicht een dagje efteling!! Hier gaat het goed, we hebben woensdag onze termijn echo, ik ben heel benieuwd!
Hoi meiden, ik wil me graag bij jullie aansluiten (al ben ik niet zo heel actief, sorry). Ik heb nu 2 kinderen en eind dit jaar willen we voor een 3e gaan. Vorige week heb ik een lisbehandeling ondergaan (ik had pap3b en Cin 2) dus nu herstellende hiervan. Over een halfjaar weer controle en laat dan gelijk mn spiraal verwijderen. Dus in oktober dit jaar gaan wij "aan de bak". Succes voor degenen die zwanger zijn of die eraan gaan beginnen X
hoi meiden ik kom me hier ook aanmelden wij hopen (snel) op wondertje numero 3 Menno werd geboren op 10 mei 2009 en Berre op 4 april 2014 Onze jongste overleed aan wiegendood op 21 maart 2015, en gelijk wouden ml en ik gaan voor een derde wondertje om de leegte in ons hart en huis terug te kunnen opvullen ik nam de minipil (tot 23 maart ongeveer) en ik ben benieuwd naar mijn cyclus (altijd heel onregelmatig geweest...) volgens temperatuur van afgelopen 2 dagen ziet het er naaruit dat ik eisprong heb gehad, maar verwacht er niet te veel van veel succes iedereen
Jeetje, mamavanmenno200 jij hebt ook wat meegemaakt. Je zoon is bijna 1 jaar en dan overleden aan wiegedood.... Sterkte nog. Ik vind het echt afschuwelijk voor jullie. Hopelijk word je gauw zwanger. Veel succes meid.