Ik zit nu op cd 13 en had gister wat rekbaar slijm dus denk dat mijn eisprong er aan zit te komen. Maar nu ik net naar de wc ging voor de grote boodschap kwam er best wel wat helderrood bloed mee (aan de voorkant) en een klein stolseltje. Ik schrok er best wel van wat er in de wc lag en nog aan het wc-papier zat. Ik heb gedurende mn cyclussen wel wat tussentijdse bloedingen gehad maar voornamelijk bruin bloed. Is dit heldere bloed erg? En net voor de eisprong? Wat kan dit betekenen? Ik zit nu in mn 4e maand na het stoppen van de pil... Ik voel me er best wel naar door, heb dit nog niet eerder gehad Ik heb er wel ff naar gegoogled maar kan alleen vinden over bloedingen na de eisprong...
Sommigen meiden krijgen een bloeding bij de eisprong, maar of dat nu het geval is durf ik niet te zeggen.. Kan denk ik alleen afwachten.. X x x
Tja, ik snap er ook niet veel van want volgens mij is mn eisprong nog niet geweest... Hoop ik tenminste. Heb alleen dinsdag en zaterdag geklust. Wilde vanavond nog even klussen maar met die bloeding zag ik dat niet zo zitten En een eisprong op dag 13/14 vind ik ook apart aangezien die vorige maand pas op dag 27 was? Pfff, ik had me voorgenomen deze maand er minder mee bezig te zijn maar elke maand kom ik weer wat anders tegen in mn cyclus! Om gek van te worden, haha... Nou we wachten maar weer af... Maar iemand ooit een helder rode bloeding VOOR de eisprong gehad?
ja, deze cyclus nog. op dag 12 vd cyclus. en ik zit nu op dag 18 en nog geen eisprong gehad. ik had het met afvegen, rood achtig slijm (dus geen slotsel) en dit een paar keer die dag. de volgende dag kwam er nog wat bruin elke keer. ik snapte net ook niet.... normaal heb ik een eisprong op dag 16. raar lijf kunnen we hebben!
Hmm oké. Vaag he. Normaal wel altijd wat bruinverlies maar dit hele rode nog nooit tussentijds gehad. En schrok er best wel van toen ik het gister in de wc zag liggen... Ik gebruik deze ronde verder geen ovu testen dus weet niet wanneer mn eisprong is. Had eergisteren wel wat rekbaar slijm. Wat ik trouwens ook soms heb, tijdens het klussen dat er wat bloed mee komt ofzo. Als we dan klaar zijn dat de jongeheer (hihi) van mijn vriend dan rood eruit komt, of een beetje rosé/licht bruin. Verder daarna geen bloed meer, alleen nog even bij afvegen. Herkent iemand dit? En kan dit geen kwaad? Het is niet bij elke klusbeurt maar wel regelmatig Ik hoor graag jullie ervaringen!