Dag allen, ik zit een beetje te dubben. Volgens mijn man (ik heb een verschrikkelijk geheugen wat dit betreft) had ik uiterlijk afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik ben nu nog niet ongesteld, maar heb wel vage kwaaltjes. Steeds menstruatiepijn-gevoel, maar niets wat doorzet. Ik herken dit van mijn eerste (heb al twee kinderen), dus zou maar zo kunnen. Aan de andere kant: we hebben het deze maand voor het eerst 'echt' geprobeerd en maar 2x geklust. Eén keer toen ik heel veel buikpijn (eisprong) had en een keer twee dagen later ofzo. Maar bij beide kinderen werd ik wel de eerste 'officiele' maand al zwanger. Het kan dus wel kloppen. Ik zit te dubben of ik moet testen of niet. Ik ben al aan het zoeken naar online-calculators, maar kan niet echt iets vinden. Morgen wil ik evt. gaan testen, maar wil niet testen als er eigenlijk geen kans is. Eerste dag laatste menstruatie was de 5e juni. Sorry voor het rommelige bericht, maar ik hoop dat jullie wat meer uitsluitsel kunnen geven (voornamelijk of ik dan niet al te vroeg test)
Gewoon testen morgenochtend joh, dan weet je het Misschien die van kruidvat 2 voor 5 euro, lekker goedkoop en GOED! Dan verspil je zo weinig geld als het negatief is. Suc6!!
Ik durf nog nergens op te hopen. Heb nu de hele middag al zo'n klein beetje zeurende menstruatiepijn. Helemaal niets vergeleken met een echte menstruatie en ik voel me ook niet zo. (Ik ben dan altijd echt ziek, diarree erbij etc). Voel me verder goed. Borsten zijn hetzelfde, maar daar voel ik nooit verschil in. Nou ja... afwachten maar. Maar ik kan pas op zijn vroegst morgenavond weer online (na het testen), dus dan duurt het wel even voordat het antwoord er is. Tnx voor je antwoord, had gewoon even behoefte aan een duwtje in de rug.
Ik zit met hetzelfde probleem. Nu ja, hetzelfde, ik zit in mijn eerste ronde zonder pil. had echt gedacht dat mijn duiveltjes zouden doorkomen... Vorige week deden mijn boobs de hele week zo een pijn en nu voel ik niets meer. Krijg er enkel dikke puisten bij dus had eigenlijk wel gehoopt dat de duiveltjes zouden doorkomen... Ah, nog een beetje geduld. Ik probeer nog een 2 tal weken af te wachten denk ik. Tegen dan zal er hopelijk een teken zijn.
Oh, die puisten heb ik ook. Ik word er gek van! Drie hele dikke! Vlak bij elkaar ook nog. Pfff! En ik heb zelden tot nooit puisten.
Bij mij is echt het probleem dat ik niet weet hoe mijn cyclus verloopt... Daar heb jij waarschijnlijk al een beter zicht op!
Als je hebt geklust op de dag van je eisprong, kan het heeeeel goed raak zijn! De kwaaltjes die je hebt vlak voor dat je ongesteld moet worden lijken op die van een zwangerschap... Als je morgenvroeg test zou je het moeten zien! Succes.
Mijn cyclus is normaal gesproken 28 dagen, heb een lijf als een klok. Zelfs als ik later ongesteld word, dan nog is het de volgende keer zodanig dat het gemiddel wel 28 dagen is (raar maar waar). Meestal is het door stress als ik later ongesteld word. Ik heb wel Nuvaring gebruikt (net na bevallig t/m 6e maand, 7e maand condooms en onthouding en deze (8e) maand dus voor het eerst zonder iets). Mijn cyclus is dus nog niet zo heel erg vaak geweest, zeg maar.
Ik kan pas morgenmiddag testen, maar dat zou toch ook moeten kunnen, als de urine niet te ongeconcentreerd is?
Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong had. maar ik voel al de hele tijd dingen die ik door mijn pil ervoor niet had gevoeld. Dat maakt het bij mij nu zo lastig. Al de symptomen die ik nu kan hebben, kunnen ook ontpilverschijnselen zijn... het enige waar ik enorm ben van geschrokken... (een beetje intiem, maar goed) een tweetal weken geleden hadden we sex en om eerlijk te zijn... het was zo onaangenaam!!! Ik kreeg zo een pijn aan mijn eierstokken (veronderstel ik), dat we moesten stoppen. Maar goed, moest ik Babousa zijn, zou ik toch ook een testje tegenaan gooien. Dus meid... testen zou ik zeggen!
Dat kan met je eisprong te maken hebben, die pijn. Ik heb het ook weleens gehad. Dan is dat hele gebied zo gevoelig dat je gewoon niets kunt hebben. En ja, morgen testen. Ik ben nieuwsgierigggggg!
En jaaaaaaaaa, zwanger! Mijn klachten zijn acuut voorbij, voel nu helemaal niets meer, maar dat herken ik van de eerste twee zwangerschappen. Joepie!
super! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik je snel mag volgen! (als die duivels nu eens zouden doorbreken he...)