Ronde 1 - ronde 1 - ronde 1 (maar heel vroeg misgegaan) & 2 (nog steeds zwanger jeeeeuj!!!). Vandaag gingen we een dagje naar de dierentuin met de kids en heb ik een strak jurkje aangedaan en mijn jas open. Zomaar even heel trots gedaan met mijn buikje, terwijl ik normaal moeite doe om hem te verbergen. Voelde zo goed Ik voel me zo rijk!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 5e (11e) ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 3e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 3e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ****************************** NODlijst: Oktober: 16: Krily 17: Eerstewondertje 19: L2092 20: Dee-tje 20: Lovely29 21: Madeliefje06 November: 4 (voorlopig): Patchwork 5: Saaaraaa 9: Ikook (voorlopig) ****************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Mei 2018: 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing ****************************** Afspraken: Oktober: 13: Sado - NIPT-counseling 16: Jess93 - Cp (centering pregnancy) 24: Gruffalo - Termijnecho 25: Raaf92 - Termijnecho 27: Ukkepuk1 - Termijnecho November: 1: Raaf92 - Verloskundige 6: Saona - Echo geslachtsbepaling 14: Sado - Controle gyn + echo 16: Jess93 - Pretecho geslachtsbepaling 17: Sado - Pretecho geslachtsbepaling December: 17: Gruffalo - 20 weken echo
Vorige zwangerschap in ronde 4 zwanger geraakt. Deze zwangerschap in ronde 1. Groot verschil is wel dat ik nu 3 maanden voor we er voor gingen al met de pil stopte. Ook heb ik de pil nu maar 3 maanden (na C's geboorte) geslikt. Het stukje "ontpillen" heb ik nu dus wel overgeslagen. De eerste keer was het vanaf de ontrekkingsbloeding dus al direct ronde 1 en heb ik de 7 jaar daarvoor de pil geslikt
Ik zou 2x per dag doen @Saaaraaa, dan mis je 'm sowieso niet Hmmm kan ook @L2092! Spannend! De hele dag al aan het inpakken voor de vakantie. Mán wat moet je veel meenemen als je met een baby op vakantie gaat
Ja er valt ook echt weinig over te zeggen, zoveel loopt het uiteen bij iedereen en zelfs per zwangerschap bij dezelfde persoon! Maar wel even leuk om te lezen. @Saaaraaa Hier bij de eerste raak in ronde 3, en bij tweede in ronde 4 een vmk en ronde 5 weer raak. Wel met lange cyclussen dus in totaal in maanden heeft het iets langer geduurd. Ik ben ook erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Daar sluit ik me sowieso volledig bij aan. En ik denk dat 3 jaar wachten op een eerste kindje dat idee wel verduidelijkt. Komt helemaal verkeerd over wat ik zeg. Daarom ben ik er altijd zo voorzichtig mee een voorkeur uit te spreken. Je krijgt er altijd gezeik van
Hier nog steeds geen menstruatie, het mag van mij nu wel snel komen na die negatieve test van gisteren.. Wat een verschil trouwens bij de meeste met de eerste of tweede zwangerschap, er is ook echt geen pijl op te trekken natuurlijk.
@Krily Wat spannend! Heb je alle hoop al verloren? @Jess93 Fijn dat jullie de keus in elk geval hebben gemaakt wb de NIPT. Lastige keuze (vooral bij een 2e/3e kindje vind ik!) Zijn jullie er al uit @Sado ? @Patchwork Beterschap meid. Knap hoor dat je het werken zo volhoudt. Is niet niks! Fijn dat je moeder wil helpen. Lekker aannemen die hulp!!! Misschien de testjes e.d. even in een doosje stoppen! @Dee-tje Hier ook een enorm verschil. Eerste keer in ronde 34 ongeveer (bijna 3 jaar)..tweede keer in ronde 3!
@Sokkie87 dat is echt een enorm verschil. Ja ben eigenlijk alle hoop al verloren, had ook graag vandaag ongesteld geworden dan was m’n cyclus iets korter maarja. Dan hopelijk morgen, als het dan toch niet zo is wil ik gewoon graag door. Door naar de volgende ronde.
Nog niet @Sokkie87 Moet morgen m'n beslissing doorbellen, dus we slapen er nog even een nachtje over.
@Dee-tje Goede vraag! Leuk om te zien dat het eigenlijk heel verschillend is en dat het toch een kans dingetje is.. en dat ronde 5 of zo dus heeeel normaal is. Ik weet het wel, maar soms ga je denken, als het de eerste twee rondes niet raak is, waarom dan wel de 3e, of de 4e, of de 5e? Het voelt soms een beetje alsof je kansen afnemen per keer (terwijl dat natuurlijk grote onzin is, sterker nog, na het stoppen met de pil gok ik dat het de eerste maanden alleen maar toeneemt..) @Madeliefje06 Jeetje! Een drieling! Was me nog niet eerder in je handtekening opgevallen. Dat lijkt me best pittig! Gewoon op natuurlijke wijze nog wel. Wat fijn dat dat allemaal goed gegaan is! Na hoeveel weken was je bevallen? @L2092 Wat vervelend dat het je zo onzeker maakt. Even afwachten of het doorzet of hierbij blijft.. Ik hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding. Ik begrijp wel dat dit ook rood bloed kan zijn.. @Krily Wat stom! Maar hopen dat je ovulatie volgende ronde wat sneller komt @Sokkie87 Wauw, 3 jaar! Was je inmiddels ook al in de MMM terecht gekomen? Wat fijn dat het de tweede keer zo snel ging dan! Ik hoop wel dat het bij mij geen 3 jaar duurt! @Eerstewondertje Hoe gaat het daar?
Pittig mwah.. twee erbij is wel even wennen, maar we weten natuurlijk niet beter. Daarnaast erg makkelijke kindjes. Met ruim 33 weken bevallen trouwens.
Wij waren eigenlijk nog niet officieel begonnen en direct zwanger. Nu in ronde 2 een miskraam met 5.5 week. Ronde 4 is weer even afwachten. @Sokkie87 wat hebben jullie lang moeten wachten op de eerst super fijn dat het nu "snel" raak was.
Ja! Zaterdag mijn nod dus hopelijk niet ongesteld en een positieve test. Vind het nu wel spannend worden haha
Ja jeetje @Sokkie87 dat is wel heftig lang! Ik had het volgens mij al wel eens voorbij zien komen hoor, maar wat extra fijn dan dat het nu al zo snel raak mocht zijn. @L2092 Wat vervelend, ik heb dat vorige ronde ook gehad vanaf 6 dpo. Uiteindelijk is mijn menstruatie toen doorgebroken. Hoop voor jou dat het wat anders is natuurlijk. Nu zelf op 6 dpo. Merk dat ik steeds erg gespannen naar de wc loop of ik niet net als vorige ronde wat aan rozeverlies spot ofzo. Al heel wat toilet bezoekjes gebracht vandaag dus. Tot nu toe niets, dus hopelijk blijft dat zo. Dan test ik denk ik donderdag. Ga de kv2v5 maar in huis halen dan een deze dagen, voor de zekerheid.