@Patchwork Zou de afspraak mooi laten staan!! En als je dan zwanger bent kun je m mooi afzeggen. @Raaf92 Arme jij wat ontzettend klote zeg. Veel sterkte! Arme L ook, snapt er natuurlijk niks van.
Het gaat af en aan.... Net zat ze weer op 37,8 en was weer erg huilerig.... Wordt weer een lange nacht voor ons alledrie, ben ik bang Ik moet de Maxi-Cosi wagen nog op Marktplaats zetten! Verwacht er niet al te veel voor terug te krijgen, zie meerdere advertenties waar ze te koop staan voor €100-195, maar ach
@Raaf92 Oh, het zit echt niet mee, zeg! Ik hoop voor je dat je morgen (of anders heel snel) lekker naar huis mag, kan je weer lekker knuffelen met L. @Sado Ik hoop dat jullie de nacht goed doorkomen! 37.8 voor de avond lijkt mee te vallen. Zit je al aan 3 paracetamol of kan je er voor het slapen nog 1 geven? Succes! E. is gelukkig weer opgeknapt, beetje huiliger nog, maar niet zoals gisteren en ook geen koorts meer. Hopelijk zijn jullie er ook snel van af! Wij hebben een Emmaljunga kinderwagen, een Zweedse met een heel grote bak. E. Heeft er tot dik 6 maanden goed in gepast. Toch was hij super wendbaar. Ik ben er zo blij mee dat ik eigenlijk helemaal geen duowagen wil, dus ga eens kijken voor een plankje of zitje voor erachter. Ik had bedacht dat een zitje om op de wagen te zetten heel handig zou zijn. M’n moeder vertelde dat die vroeger bestonden, maar ik kan ze nu nergens meer vinden.
@Jiseb vroeger hadden ze inderdaad van die stoeltjes. Die je dan boven de voeten van de baby kon zetten. Heb geen idee of die nu ook nog bestaan. Via de kringloop misschien anders ? @Sado hier ook weer koorts na 2 koortsvrije dagen in 14 dagen tijd... afgelopen nacht tot 3x toe over gegeven. Nu 38.8 temp. Geen paracetamol gegeven aangezien hij er geen last van heeft. Succes vannacht. Hoop dat wij ook meer kunnen slapen vannacht. @Patchwork alleen maar mooi meegenomen toch ? Fijn! @Raaf92 beterschap! Maar even goed aansterken weer in het ZH. Beter een dagje langer daar dan dat je weer terug zou moeten.
Bleh Heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het inmiddels al iets beter gaat en je snel naar huis mag. Knuffel!
@Sado : Hopelijk een goede nacht en is C morgen weer een beetje de oude. Ah jammer dat je er niet veel voor terug krijgt. Iedereen heeft vast door dat het een rotwagen is @Jiseb : Geen idee waar ze zulke stoeltjes hebben en of het überhaupt nog bestaat. Ik weet wel wat je bedoelt. Vraag me wel af of dat zo handig is. Google helpt niet verder? @Patchwork : Voor nu zou ik de afspraak ook laten staan.
@Raaf92 Hè verdorie Hoop dat het inmiddels weer beter gaat. @Jiseb Ik ken wel meerijdplankjes (met zitje). https://www.babypark.nl/kinderwagen/accessoires-kinderwagen/meerijdplankjes.html @Patchwork Fijn dat de ovulatie wat eerder was. Waarom wil je de afspraak vervroegen? Moet dat om bepaalde waardes te kunnen meten?
Ik zal internet eens afspeuren, misschien was het zo onhandig dat die stoeltjes niet meer bestaan... Als hij nu alweer koorts krijgt, zou ik even een bezoekje aan de huisarts brengen, misschien heeft hij een infectie ofzo, of ben je daar al geweest? @Sado Hopelijk zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen! Een fijne week allemaal!! Nog 2 dagen en dan hebben we de termijnecho en kan ik daarna eindelijk stoppen met geheimzinnig doen, pffffff.....
@Jiseb @Madeliefje06 De nacht is prima gegaan, ze heeft flink wat gehoest maar wel lekker van 19.00-07.00 geslapen. Koorts is helemaal weg, maar ze is mega verkouden en wat suffig/stilletjes Heb dr maar wel naar de creche gebracht en ze daar op het hart gedrukt me meteen te bellen als ze denken dat het niet gaat, dan kom ik gewoon naar huis Ahhh zo'n ding bedoel je @Jiseb! Maar is dat niet best onhandig? Je kunt zo niet makkelijk bij de baby denk ik? Fijn dat je eisprong wat eerder is @Patchwork! Scheelt weer wachttijd
Dat, inderdaad. De afspraak moest per se tussen de 9/10 en 12/13 DPO plaatsvinden ivm opmeten baarmoederslijmvlies en bepalen progesteronwaarden. Als ik de afspraak nu laat staan is die dus volkomen zinloos. Moet ‘m dus vervroegen. Alternatief is cancelen maar dan gaat er wéér een maand verloren.
Ik dacht al zoiets Ga je vandaag bellen om 'm te vervroegen? Zou hartstikke zonde zijn inderdaad, wéér een maand verder.
Yup, vanmiddag ff bellen. Gelukkig kort dagje werken vandaag, geen belletje wat ik graag van daar af zou plegen. Jij al een ei in zicht? We liepen zo mooi gelijk op!
Nee, snap ik! Hopelijk een nieuwe datum vanmiddag. Als mijn cyclus 36 dagen zou zijn, dan komend weekend eisprong. Ga geen ovulatietesten doen, dus we zien het wel over 21 dagen
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 12e ronde Juli (2) Krily - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde Augustus (2) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 4e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 4e ronde ***************************** NODlijst: December: 3: Patchwork 10: Saaaraaa 12: Krily 14: Eerstewondertje ***************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen Mei 2018: 4: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - meisje 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 14: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing 15: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - verrassing 19: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 29: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/ 30: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 30: Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Juli 2018: 23: Ikook - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27: Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje jongen/meisje/verrassing ****************************** Afspraken: November: 21: Ukkepuk1 - Controle vk 22: Jiseb - Termijnecho 24: Gruffalo - controle vk 29: Raaf92 - Verloskundige 29: Ikook - Vroege voorlichting December: 1: Sokkie87 - 20 weken echo 4: Dee-tje - 10 weken echo 8: Ikook - 8 weken echo 11: Saona - 20 weken echo 11: Jess93 - CP 12: Sado - 20 weken echo 12: Lovely29 - termijn echo 18: Gruffalo - 20 weken echo 18: Sado - Controle + echo gyn 20: Ikook - intake vk + termijn echo 22: Jiseb - Controle gyn (16w, incl echo) Januari: 2: Lovely29 - controle vk 4: Raaf92 - 20 weken echo
@Patchwork Fijn dat je je ei in ieder geval weer hebt gevonden! Net de VK gebeld, had inderdaad 10 oktober ipv 13 oktober opgeschreven als eerste dag laatste menstruatie, dus snap nu wel iets beter waarom ze zo vroeg de termijn echo hebben gepland. Anyway, we hebben de eerste echo gepland op 8 december 9.00 (lekker vroeg!) en dan aan de hand daarvan kijken we of we intake en termijn echo moeten verzetten.
Wat betreft kinderwagen @Sado , ik had voor mijn jongste een Joolz Day denim. Echt een superwagen heel erg van genoten! Voor nu denk ik dat ik de wagen van mn zusje overneem, is net zo makkelijk. Ze heeft een dochtertje van 2. Ik neem haar kamertje ook over. Aangezien ik natuurlijk NIKS meer had voor een baby
Wiehoeeeee vanmorgen eindelijk zonder pijn wakker geworden en vanaf gisterochtend al niet meer overgegeven!!!! Wauw wat ben ik blij en dankbaar! Had dit niet durven dromen, vanmiddag gaan ze de medicijnen afbouwen en als dat goed gaat mag ik vanmiddag en anders morgenochtend naar huis. Vanmiddag nog lekker even naar de uk kijken misschien vraag k wel stiekem of ze willen kijken wat het is! Vanaf nu ga ik weer gezellig mee kletsen en mn ego berichtjes achter me laten. Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!
@Raaf92 Wat fijn zeg! En ego berichtjes mogen soms ook toch, helemaal in jouw geval! Zou leuk zijn als je nog even kunt spieken en meteen kijken wat het wordt! En dan lekker naar huis.