Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jess93, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Patchwork Zou de afspraak mooi laten staan!! En als je dan zwanger bent kun je m mooi afzeggen.

@Raaf92 Arme jij :( wat ontzettend klote zeg. Veel sterkte! Arme L ook, snapt er natuurlijk niks van.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.328
    17.397
    113
    Het gaat af en aan.... Net zat ze weer op 37,8 en was weer erg huilerig.... Wordt weer een lange nacht voor ons alledrie, ben ik bang :p

Ik moet de Maxi-Cosi wagen nog op Marktplaats zetten! Verwacht er niet al te veel voor terug te krijgen, zie meerdere advertenties waar ze te koop staan voor €100-195, maar ach :p

3. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Raaf92 Oh, het zit echt niet mee, zeg! Ik hoop voor je dat je morgen (of anders heel snel) lekker naar huis mag, kan je weer lekker knuffelen met L.

@Sado Ik hoop dat jullie de nacht goed doorkomen! 37.8 voor de avond lijkt mee te vallen. Zit je al aan 3 paracetamol of kan je er voor het slapen nog 1 geven? Succes!
    E. is gelukkig weer opgeknapt, beetje huiliger nog, maar niet zoals gisteren en ook geen koorts meer. Hopelijk zijn jullie er ook snel van af!

Wij hebben een Emmaljunga kinderwagen, een Zweedse met een heel grote bak. E. Heeft er tot dik 6 maanden goed in gepast. Toch was hij super wendbaar. Ik ben er zo blij mee dat ik eigenlijk helemaal geen duowagen wil, dus ga eens kijken voor een plankje of zitje voor erachter. Ik had bedacht dat een zitje om op de wagen te zetten heel handig zou zijn. M’n moeder vertelde dat die vroeger bestonden, maar ik kan ze nu nergens meer vinden.

4. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Jiseb vroeger hadden ze inderdaad van die stoeltjes. Die je dan boven de voeten van de baby kon zetten. Heb geen idee of die nu ook nog bestaan. Via de kringloop misschien anders ?

@Sado hier ook weer koorts na 2 koortsvrije dagen in 14 dagen tijd... afgelopen nacht tot 3x toe over gegeven. Nu 38.8 temp. Geen paracetamol gegeven aangezien hij er geen last van heeft.
    Succes vannacht. Hoop dat wij ook meer kunnen slapen vannacht.

@Patchwork alleen maar mooi meegenomen toch ? Fijn!

@Raaf92 beterschap! Maar even goed aansterken weer in het ZH. Beter een dagje langer daar dan dat je weer terug zou moeten.

Jiseb vindt dit leuk.
  5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.929
    5.184
    113
    Bleh :( Heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het inmiddels al iets beter gaat en je snel naar huis mag. Knuffel!

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.929
    5.184
    113
    @Sado : Hopelijk een goede nacht en is C morgen weer een beetje de oude.
    Ah jammer dat je er niet veel voor terug krijgt. Iedereen heeft vast door dat het een rotwagen is :p

@Jiseb : Geen idee waar ze zulke stoeltjes hebben en of het überhaupt nog bestaat. Ik weet wel wat je bedoelt. Vraag me wel af of dat zo handig is. Google helpt niet verder?

@Patchwork : Voor nu zou ik de afspraak ook laten staan.

7. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik zal internet eens afspeuren, misschien was het zo onhandig dat die stoeltjes niet meer bestaan...

Als hij nu alweer koorts krijgt, zou ik even een bezoekje aan de huisarts brengen, misschien heeft hij een infectie ofzo, of ben je daar al geweest?

@Sado Hopelijk zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen!

Een fijne week allemaal!! Nog 2 dagen en dan hebben we de termijnecho en kan ik daarna eindelijk stoppen met geheimzinnig doen, pffffff.....

Gruffalo vindt dit leuk.
  9. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Eerstewondertje vindt dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.328
    17.397
    113
    @Jiseb @Madeliefje06 De nacht is prima gegaan, ze heeft flink wat gehoest maar wel lekker van 19.00-07.00 geslapen. Koorts is helemaal weg, maar ze is mega verkouden en wat suffig/stilletjes:$
    Heb dr maar wel naar de creche gebracht en ze daar op het hart gedrukt me meteen te bellen als ze denken dat het niet gaat, dan kom ik gewoon naar huis :thumup:

Ahhh zo'n ding bedoel je @Jiseb! Maar is dat niet best onhandig? Je kunt zo niet makkelijk bij de baby denk ik? :)

Fijn dat je eisprong wat eerder is @Patchwork! Scheelt weer wachttijd

11. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Dat, inderdaad. ;) De afspraak moest per se tussen de 9/10 en 12/13 DPO plaatsvinden ivm opmeten baarmoederslijmvlies en bepalen progesteronwaarden. Als ik de afspraak nu laat staan is die dus volkomen zinloos. Moet ‘m dus vervroegen. Alternatief is cancelen maar dan gaat er wéér een maand verloren.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  12. Saaaraaa

Ik dacht al zoiets ;) Ga je vandaag bellen om 'm te vervroegen? Zou hartstikke zonde zijn inderdaad, wéér een maand verder.

13. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Yup, vanmiddag ff bellen. Gelukkig kort dagje werken vandaag, geen belletje wat ik graag van daar af zou plegen.

Jij al een ei in zicht? We liepen zo mooi gelijk op!

14. Saaaraaa

Nee, snap ik! Hopelijk een nieuwe datum vanmiddag.

Als mijn cyclus 36 dagen zou zijn, dan komend weekend eisprong. Ga geen ovulatietesten doen, dus we zien het wel over 21 dagen ;)

15. Ikook

Ikook Niet meer actief

Wij gaan voor een kindje!
    ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️

Mei (1)
    L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde

Juni (2)
    Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 12e ronde

Juli (2)
    Krily - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde

Augustus (2)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 4e ronde

September (1)
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 4e ronde

NODlijst:

December:
    3: Patchwork
    10: Saaaraaa
    12: Krily
    14: Eerstewondertje
    Bevallingslijst:

April 2018:
    22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje
    27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen

Mei 2018:
    4: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - meisje
    5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen
    9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    14: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing
    15: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - verrassing
    19: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje

Juni 2018:

8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje
    29: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/
    30: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    30: Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje

Juli 2018:

23: Ikook - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje
    27: Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje jongen/meisje/verrassing

Afspraken:

November:
    21: Ukkepuk1 - Controle vk
    22: Jiseb - Termijnecho
    24: Gruffalo - controle vk
    29: Raaf92 - Verloskundige
    29: Ikook - Vroege voorlichting

December:

1: Sokkie87 - 20 weken echo
    4: Dee-tje - 10 weken echo
    8: Ikook - 8 weken echo
    11: Saona - 20 weken echo
    11: Jess93 - CP
    12: Sado - 20 weken echo
    12: Lovely29 - termijn echo
    18: Gruffalo - 20 weken echo
    18: Sado - Controle + echo gyn
    20: Ikook - intake vk + termijn echo
    22: Jiseb - Controle gyn (16w, incl echo)

Januari:
    2: Lovely29 - controle vk
    4: Raaf92 - 20 weken echo

16. Ikook

Ikook Niet meer actief

@Patchwork Fijn dat je je ei in ieder geval weer hebt gevonden!

Net de VK gebeld, had inderdaad 10 oktober ipv 13 oktober opgeschreven als eerste dag laatste menstruatie, dus snap nu wel iets beter waarom ze zo vroeg de termijn echo hebben gepland. Anyway, we hebben de eerste echo gepland op 8 december 9.00 (lekker vroeg!) en dan aan de hand daarvan kijken we of we intake en termijn echo moeten verzetten.

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik hoop dat je snel naar huis mag @Raaf92 !!!

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat betreft kinderwagen @Sado , ik had voor mijn jongste een Joolz Day denim. Echt een superwagen heel erg van genoten! Voor nu denk ik dat ik de wagen van mn zusje overneem, is net zo makkelijk. Ze heeft een dochtertje van 2. Ik neem haar kamertje ook over. Aangezien ik natuurlijk NIKS meer had voor een baby :roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wiehoeeeee vanmorgen eindelijk zonder pijn wakker geworden en vanaf gisterochtend al niet meer overgegeven!!!! Wauw wat ben ik blij en dankbaar! Had dit niet durven dromen, vanmiddag gaan ze de medicijnen afbouwen en als dat goed gaat mag ik vanmiddag en anders morgenochtend naar huis. Vanmiddag nog lekker even naar de uk kijken misschien vraag k wel stiekem of ze willen kijken wat het is!:)
    Vanaf nu ga ik weer gezellig mee kletsen en mn ego berichtjes achter me laten. Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!

Jiseb, Gruffalo, Sokkie87 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Raaf92 Wat fijn zeg! En ego berichtjes mogen soms ook toch, helemaal in jouw geval! :) Zou leuk zijn als je nog even kunt spieken en meteen kijken wat het wordt! En dan lekker naar huis.

Raaf92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina