Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jess93, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Ja ik ga morgen zeker nog een keer testen! Zou dan ongeveer 10 dpo moeten zijn..
    Hopelijk krijg ik zo'n zelfde ervaring als jij hebt gehad..
    Ja de Clearblue ovulatietest vind ik ook heel fijn, de eerste maand gebruikt. Ik vind ze alleen zo duur om langere tijd te gebruiken :D
    Ik gebruik de testen van sensitest.

Ikook vindt dit leuk.
  2. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Sokkie87 valt mee, eigenlijk alleen de slaapkamer volledig (behalve de vloer). En in de woonkamer willen we misschien 1 wand een andere kleur doen. De rest zoals badkamer en keuken vernieuwen we in de loop van de jaren een keer.

@Sado jaa is heel snel gegaan! Nu aftellen tot de datum! :D

Sokkie87 vindt dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Het is heerlijk om weer thuis te zijn. Qua pijn gaat Het best goed alleen als ik wat meer doe dan voel ik het een uur later weer opkomen, en dat vind ik wel lastig! Dus heb nu tot vrijdag heel de dag 1 van mn zussen of moeder in huis en hoop dat t snel helemaal over is. En heb weinig energie en nog behoorlijk slap! Maar ja als ik zie waar ik 2 dagen geleden lag en hoe het nu gaat! :) Met L ging t vandaag weer wat beterder, ze is alleen ook een beetje ziekjes dus doen t lekker rustig aan:)!

Sado, Sokkie87 en Gruffalo vinden dit leuk.
  4. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Jiseb Wat fijn van de goede echo!

@L2092 Ik herken je gevoel hoor; hopelijk blijf je wel lekker van je afschrijven. Spannend qua testen, helemaal omdat je dus positieve ovulatietesten had! Ben heel benieuwd morgenochtend, duim voor een streepje!

@Dee-tje Hoe ging het vandaag met de misselijkheid? Als het aan blijft houden zou ik het zeker aankaarten hoor. Totaal niet fijn (en nodig!) om je zo te voelen.

@Raaf92 Hoe gaat het bij jou?
    Edit: lees net je update hierboven. Wat fijn dat er tot vrijdag er iemand bij je is. Rustig aan doen, goed blijven luisteren naar je lichaam. Heb je medicatie meegekregen? Beterschap, ook voor L!

@Sado Hoe is het vandaag met C gegaan?

Tralalalala, ik heb vandaag echt geen ovulatietesten besteld, echt waar niet...... :rolleyes:

Saona, Jiseb, Sokkie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.924
    5.179
    113
    Hoe gaat het nu met jullie @Sado ?

Hopelijk snel weer een beetje rust @Gruffalo ! Wel je rust proberen te nemen.

@L2092 : Ik zou ook nog eens testen morgenochtend! Verhaal doet me inderdaad aan @Sokkie87 denken. Mijn duimen draaien

@Raaf92 : Fijn dat het beter gaat! Goed naar je lichaam luisteren en lekker rustig aan doen. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt om te helpen :)

Raaf92 en Krily vinden dit leuk.
  6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Madeliefje06 oh ik ben verliefd op jou banner, 2 baby’tjes :thumup:

Raaf92 en Madeliefje06 vinden dit leuk.
  7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.924
    5.179
    113
    Lieff :D
    Nieuws begint hier een beetje te landen, eindelijk haha.

Saaaraaa, Raaf92, Sokkie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Haha is logisch toch dat, dat wat langer duurt voordat het landt.
    Neemt niemand je kwalijk hoor ;)

Heeft iemand hier toevallig de reportage :Alicia gezien? Net op tv op npo2?

9. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Dat maakt dat ik me weer wat fijner voel om hier te schrijven :)
    Ik zal morgen een test doen en jullie laten weten wat er uit komt..
    Dat bloedverlies steeds blijf ik wel gek vinden..

10. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    @Madeliefje06 Elke zwangerschap is natuurlijk bijzonder en speciaal, maar een tweeling is wel héél bijzonder..
    Fijn dat het nieuws wat begint te landen, kan me voorstellen dat dat even tijd nodig heeft!

@Raaf92 Vervelend van die pijn! Balen ook dat je opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Wél heel fijn dat je nu hulp hebt!

Raaf92 vindt dit leuk.
  11. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ja zijn ze ook! Je kunt ook met goedkopere testen en als je dan denkt dat ie positief is een CB erbij doen voor de bevestiging. (En bij bol.com zijn ze vaak in de aanbieding!)

12. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Madeliefje06 Jouw banner!!! :D:D:cool:

@L2092 Spannend. Wees wachten af morgenochtend!

@Krily Fijn dat je weinig hoeft te doen!!

@Raaf92 Goede hulp ingeschakeld :thumup: fijn dat ze dat willen doen. RUSTIG AAN JIJ !!!!

Raaf92 en Madeliefje06 vinden dit leuk.
  13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Gekkie je moet wel blijven schrijven hoor! We zijn allemaal tegelijk begonnen, en het is logisch dat zwangerschap nu ons onderwerp van gesprek aan het worden is langzaam... maar het is wel goed dat we er even op gewezen worden dat het nog niet voor ons allemaal zover heeft mogen zijn en dat dat misschien best moeilijk is voor de meiden die nog op hun NOD wachten! Dus we moeten er even een beetje om denken!

Spannend morgenochtend testen met ochtendurine! Ik hoop echt dat we binnenkort met zn ALLEN zwanger mogen zijn !

14. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Helaas..

Bijgevoegde bestanden:

15. Ikook

Ikook Niet meer actief

Balen! Maar je bent pas ongeveer 10dpo! Dus kan nog alle kanten op. En zoals alle andere meiden zeggen, we zijn er JUIST voor jullie. Ook wij kennen het gevoel en hopen dat het snel raak is en als dat dan zo is is het toch onverwacht! Succes!

16. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@L2092 He jammer :( Maar, ook 10 dpo is nog vroeg. Misschien is het nog maar net ingenesteld en ben je nog te vroeg met testen. Ga je nu afwachten of wil je weer gaan testen?

@Krily Ik kon de docu helaas niet zien, maar ben van plan hem vandaag terug te kijken. Wat vond jij er van?

17. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Welcome back @L2092 :) Fijn dat je weer mee wil (“durft”) te schrijven. Zowel @Krily als ik hebben dat gevoel soms ook sterk (gehad) maar wegblijven lukt ook niet. Veel te fijn clubje hier!

Goed om te lezen dat het beter gaat @Raaf92! Blijf wel je rust pakken hè...

@Gruffalo het is nogal wat voor jou nu ff hè. Take a chill pill, we lopen niet weg hoor. ;)

Fijn dat het toch wel degelijk mooie nieuws een beetje binnen begint te komen @Madeliefje06! ;) Je banner is idd prachtig.

Hier een lange avond op de huisartsenpost doorgebracht. Gisteravond dubbelgeklapt van de pijn links onderin m’n buik. Ben er heilig van overtuigd dat het m’n eierstok was. Was alsof er een mes in hing. Na dik twee uur (en jankend in bed liggen waarbij ik geen houding wist te vinden) heeft m’n lief ondanks mijn tegensputteren maar gebeld en we moesten komen. Gingen ze toch een potje lopen zemelen over blaasontsteking (urine was schoon) en m’n PDS joh! Nondeju wat een volk. Heb duidelijk aangegeven wat er aan de hand is, dat ik m’n lichaam heel goed ken, dat ik inmiddels vanwege alle hormonale shit contact heb gelegd met de huisarts en ook het plaatje van “nu vlak na ovulatie zitten” en alles wat daar omheen hangt. Maar nee, ik moest maar macrogol gaan nemen. Hier word ik nou (letterlijk) schijtziek van. De pijn is grotendeels weggetrokken, heb redelijk geslapen en ben nu gewoon onderweg naar m’n werk. Maar het zit me niks lekker. Zal toch niet tóch een cyste zijn hè...? :(

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Jammer :(

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Bleeehhhh ik kreeg ineens geen meldingen meer...
    Ga alles even teruglezen hoor! :)

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    @Ukkepuk1 Vervelend! Hopelijk voel je je gauw beter en is de misselijkheid binnekort helemaal weg

@Gruffalo Klinkt als een hele drukke periode inderdaad! Gaat de zwangerschap wel goed? Kwaaltjes die je laatst noemde al wat minder?
    Niet al te erg gedoe met je baas, hoop ik? Nooit leuk....

Balen @L2092.. Maar: je kan ook gewoon nog te vroeg zijn natuurlijk! Hopelijk gauw een duidelijker streepje :)

Ukkepuk1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina