Ik overweeg inderdaad ook de chicco next 2 me!! Leuke aanbieding. Ga ook even kijken! Ik heb bij de vorige twee ook aan co-sleepen gedaan en dat beviel me erg goed met de nacht borstvoedingen etc. Ook het dichtbij liggen vond ik fijn plus dat ik zonder er zelf uit te moeten de kleine gewoon naar me toe schoof. Ik heb nog een cosleepertje met spijltjes alleen heeft die geen hekje wat makkelijk open en dicht kan aan de zijkant. Vind ik toch wel fijn voor als de kleine alleen een slaapje ligt te doen in de kamer overdag bijvoorbeeld. Ik dacht dat hij tot 6 mnd was? Dacht dat dat bij de omschrijving stond. Voor de rest ben ik een beetje achter geraakt op de berichten, sorry! Nog steeds hetzelfde gedoe, misselijk enzo. Dus daarom iets minder actief met reageren maar meelezen kan ik nog als de beste.
Hij is tot 9 kilo. Wat jij noemt, dat lijkt mij idd ook ideaal, die 'wand' die je er voor kan doen als de baby alleen slaapt. Daar maakte ik me wel eens zorgen over toen de baby's net een beetje konden draaien. Daarom heb ik er net eentje gekocht, de beige Hoezo hormonale aankoop. Niet eens met mijn man overlegd, maar ik zag dat ze op marktplaats ongeveer voor deze aankoopprijs weggaan, dus een grote buil kunnen we er ons niet aan vallen lijkt me!
@Gruffalo Haha je hebt groot gelijk! En ik ken ze hoor de hormonale aankopen. In dit geval denk ik zeker dat je er goed aan hebt gedaan gezien die dingen normaal peperduur zijn. Scheelt echt veel! En tweedehands zijn ze inderdaad ook niet goedkoop. Nu heb je een verse Ik zeg, goeie koop!
Jeee!! Ik dans met je mee, maar dan voor 5 weken minder Het gaat inderdaad zo snel! Toch ben ik wel blij dat die eerste 12 weken erop zitten!
@Sado Ik heb alleen de vorige cyclus ook bloedverlies gehad in de week voor mijn menstruatie.. Ik vind het in ieder geval al fijn dat ze mij meteen serieus nemen en ik inderdaad zo snel al kan langs komen. @Sokkie87 Ik ben ook wel blij dat ik gebeld heb, doe ik normaal niet zo snel.. @Jess93 Nee ik heb niet echt een specifiekdoel met deze afspraak, ik wil mijn verhaal kunnen doen en dan kijken wat de huisarts er van zegt. En als hij verder wil onderzoeken of iets dergelijks dan vind ik dat prima.
Ow oeps sorry @Raaf92 . @Sokkie87 we zijn inderdaad met mijn schoonouders omdat ze 40 jaar getrouwd zijn en wij in hun huis mochten verblijven. Heb verder een goede band met ze maar ben er nu toch wel klaar mee . @Jess93 we hebben 26 graden gehad met zon. Vandaag 23 graden en wat bewolkt. Heerlijke temperatuur. Ik zat ook te kijken naar een cosleeper of een wiegje voor op de slaapkamer. R. Heeft de eerste weken ook in een wieg op onze slaapkamer gelegen. Ik ga over een paar weken eens rond speuren.
@L2092 super goed dat je gebeld hebt. Ik zou idd ook niet zo snel bellen maar het is goed om er eens naar te laten kijken. Hopelijk komt er toch iets naar voren.
Goedemorgen dames! Speciaal voor jullie, wat nameninspiratie Enjoy! http://www.me-to-we.nl/daar-zijn-ze-weer-de-20ste-raarste-babynamen-van-2017/
@Sado Ja echt hè Ik zat ook echt van, seriously?! Maar Qut vind ik toch ook wel een pareltje hoor... arm kind!!
Thanks! Twee namen verzinnen is al zo’n opgave maar nu heb ik weer volop inspiratie Wijn staat bovenaan
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (0) Juni (1) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 12e ronde Juli (1) Krily - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde Augustus (1) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 4e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 4e ronde ***************************** NODlijst: December: 3: Patchwork 10: Saaaraaa 12: Krily 14: Eerstewondertje ***************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen Mei 2018: 4: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - meisje 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen 14: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing 15: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - verrassing 19: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 29: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/ 30: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje - jongen/meisje/verrassing 30: Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Juli 2018: 23: Ikook - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27: Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje jongen/meisje/verrassing ****************************** Afspraken: November: 29: Raaf92 - Verloskundige 29: Ikook - Vroege voorlichting 30: Patchwork - echo+bloedonderzoek December: 1: Sokkie87 - 20 weken echo 4: Dee-tje - 10 weken echo 5: Raaf92 - Controle gyn 8: Ikook - 8 weken echo 8: Madeliefje06 - Termijnecho 11: Saona - 20 weken echo 11: Jess93 - CP 12: Sado - 20 weken echo 12: Lovely29 - termijn echo 12: Inezz8 - Intake en vitaliteitsecho vk 18: Gruffalo - 20 weken echo 18: Sado - Controle + echo gyn 19: Jess93 - 20 weken echo 19: Ukkepuk1 - Controle vk 20: Ikook - intake vk + termijn echo 22: Jiseb - Controle gyn (16w, incl echo) 27: Ukkepuk1 - 20 weken echo Januari: 2: Lovely29 - controle vk 4: Raaf92 - 20 weken echo