Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jess93, 12 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Lovely29 Oh heerlijk, zo lang slapen! Hoe laat werd ze uiteindelijk wakker?

@Gruffalo Zeewiersalade :roflmao: Dat mag je ook wel toch?

Hier dag 24 nòg steeds niks te zien op ovulatietest:mad: Ik word er wel een beetje moedeloos van. Was het maar gewoon een prachtige regelmatige cyclus van +-30 dagen. Dit wordt dus een cyclus van minimaal weer 40 dagen, maar denk véél langer omdat ik ook echt helemaal niks aan m'n lichaam merk.
    Ook met een langere onregelmatige cyclus hoef je niet voor je een jaar aan het proberen bent bij de huisarts aan te kloppen, toch?

Bijgevoegde bestanden:

2. Ukkepuk1

Ukkepuk1 Actief lid

15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Bananen kon ik in het begin wel goed hebben, nu niet meer zo. Net als mandarijnen en sinaasappels. Daar zuig ik het sap uit, want die velletjes. :confused:Druiven en kaassouffles kan ik wel heel goed hebben nu. :) En ik wil yoghurt met vruchtjes! Dus die mag manlief vandaag halen. :)

16 weken dansje vandaag!

Krily, Gruffalo, Sokkie87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Hahaha @Sado gelukkig heb ik geen auto voor de deur en is het op de fiets te ver weg :p! Anders had ik volgens mij elke dag een Turkse pizza gehaald :p!

@Saaaraaa Ja gaat goed, gister 1e dagje ging ook prima alleen toen mn man thuis kwam had ik echt geen energie meer en was ik beroerd van moeheid! Maar verder nergens geen last meer van:)!

Vervelend van je ei, misschien is tie wel onzichtbaar en heb je net zoals meerdermeerdere van deze groep straks opeens een positieve zw test in handen ipv een ovulatietest! Ik hoop het voor je!

@Lovely29 lekker zeg zo n uitslaper! Hier is t vaak tussen 7.00-7-30 maar goed ze ligt er s avonds dan ook al vanaf 18.30 in:)!

@Gruffalo Haha! In rare dingen krijg je dan opeens trek he. Ik maak nu elke ochtend een fruit smoothie en eet 1 boterham dan gaat t gelukkig wel Goed!

Gruffalo vindt dit leuk.
  4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Gruffalo haha zeewiesalade!! Nu heb ik zin in sushi, grrrrrrrr:roflmao:
    Niet zo vergeetachtig. Wel heel herkenbaar van de vorige keer. Super vervelend hè.

@Saaaraaa Ik weet niet of de huisarts wat doet met lange cyclussen als je nog geen jaar bezig bent..denk toch nog even proberen. Omdat zij een cyclus tot 40 dagen als normaal zien. Balen zeg :(

Gruffalo vindt dit leuk.
  5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Yes guilty! Ik wéét de avond voor ik moet werken al dat ik moet tanken... maar als ik natuurlijk weer op het laatste moment de deur uit ga naar mn werk denk ik ‘shit, ik moest tanken’ :mad:

En dan ben ik aan het tanken en realiseer ik me dat ik mn laptop vergeten ben... dusssss weer terug naar huis :$:$:$

Sokkie87 vindt dit leuk.
  6. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Wat balen dat je nog niks ziet op de ovulatietest :(

Ik heb toen ik zo lang bloedde toch ook maar de huisarts gebeld na lang twijfelen (we zijn immers nog geen jaar bezig) en ik mocht vanochtend langskomen.

Ik kreeg een formulier mee om te mogen laten bloedprikken op HB, Ferritine en TSH(schildklier).
    Ik had een wat lage bloeddruk maar dat zou gunstig moeten zijn om zwanger te worden.
    Ze is niet zo'n fan van ovulatietesten dus ze adviseerde dat los te laten.
    Ik moet nog twee cyclusronden bijhouden in een menstruatiekalender (deed ik al in een app) en als er dan nog geen zwangerschap is mag ik weer contact opnemen en word er gekeken of we vervolgonderzoeken kunnen gaan doen.
    Dat lange bloeden moet ik aanrekenen als een menstruatie, dus ik ben 1 dag na ovulatie al gaan menstrueren.

Ik zou dus adviseren zeker even je huisarts te bellen als het niet goed voelt, ik voel mij zeker gehoord.

Krily vindt dit leuk.
  7. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hahaha, die velletjes :D

Ukkepuk1 vindt dit leuk.
  8. Gruffalo

O gelukkig!!

9. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Fijn dat de huisarts je serieus nam er er al wat onderzocht kan worden! Goed dat je je gegaan bent!

10. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @L2092 Wauw wat een goede huisarts. Je bent tenminste serieus genomen!! Goed gevoel bij? Waar zou je dan nu in je cyclus zitten?

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@L2092 wat een fijne huisarts! Fijn dat je gelijk mag bloedprikken!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wat fijn dat je huisarts je zo serieus nam en goed naar je geluisterd heeft. Dat geeft vertrouwen!

13. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Ja, heb getest hoor meiden. ;) En uiteraard hartstikke wit. Ben dus weer een dagje rustig doorgekomen “want het is toch niets wat haal ik me immers in m’n hoofd”. ;)

Alles, maar dan ook álles is vies aan bananen. :roflmao: In mijn top 3 van meest smerige dingen ter wereld staat banaan op een gedeelde tweede plaats, tezamen met kots. En op de eerste plaats staat bananenkots. Nuf said.

@Saaaraaa ik begrijp je frustratie en twijfel zeker. Misschien een middenweg? Ervan uitgaande dat je je ei op dag 17 hebt gehad zou je cd31 als NOD kunnen aanmerken. Als je die dag niet ongesteld bent en ook nog steeds geen posi ovu gezien hebt, bellen voor een Primolut kuurtje? Dan is de deur in ieder geval ingetrapt...

Jess93, Gruffalo en Krily vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.280
    17.320
    113
    Wat fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen @L2092! Dat hoor je vaak wel anders bij huisartsen :)

He balen @Patchwork.. Maar: 8DPO, toch? Kan nog alle kanten op:thumup:
    Wat is er zo vies aan bananen?! Hahaha:roflmao: Ik hou niet zo van échte banaan, maar alles met banaansmaak: bananenmilkshake, bananenijs, bananensnoepjes, heerlijk :D

Gruffalo vindt dit leuk.
  15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    BANANEN???? HEEEEEEERLIJK!!!!!
    IK EET ER 2 PER DAG :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Gruffalo en Sado vinden dit leuk.
  16. Patchwork

Bahbahbah, hou op joh! Zit al kotsmisselijk te zijn in die rotbus en dan beginnen jullie over bananen!

:roflmao::roflmao:

Sokkie87, Jess93 en Saaaraaa vinden dit leuk.
  17. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@L2092 Wat fijn dat je huisarts zo mee denkt :)

@Patchwork Hahaha je bananen top3.

Jammer van je witte test, maar je bent nog heel vroeg zoals je weet. Ik blijf duimen.

Ik ga er niet van uit dat er al een eisprong heeft plaats gevonden. Vanmorgen temp 36,5 en dan zou de basale temperatuur dus minimaal 36,0 -36,3 moeten zijn, wat niet heel waarschijnlijk is. Maak me niet heel druk, baal alleen.
    Overigens wil ik de huisarts (nog) niet benaderen hoor, zijn nog niet lang bezig. Maar ik was benieuwd hoe jullie er tegenaan keken. Want mocht het met een half jaar nog niet gelukt zijn, en ik ga dan wel heen - dat ik niet te horen krijgen; waarom klop je nu pas aan?

18. Patchwork

Bij een heel vreemde cyclus is het niet gek om eerder bij de HA aan te kloppen in mijn ogen... Maar je moet doen wat voor jou zelf goed voelt @Saaaraaa. En een keertje een (erg) lange cyclus duwt je misschien de drempel niet over, dat snap ik wel.

Dit was trouwens mijn testje vanochtend. Like I said; spierwit. ;)

19. Gruffalo

Het maakt wat los, die bananen! :roflmao:Heftige emoties enzo ;) Terwijl ze eigenlijk stoppend zouden werken, Hmm... :rolleyes:

Patchwork vindt dit leuk.
  20. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Ja echt heel fijn dat ik serieus genomen word! Ben ook erg blij dat ik gegaan ben.

Ik heb er een heel goed gevoel bij, heel fijn om serieus genomen te worden. Had er rekening mee gehouden dat er eerst nog niks gebeuren zou. Ik zit vandaag dan alweer op CD15 van ronde 6.

Ja daar ben ik ook heel blij mee, dat er meteen bloed geprikt is. Ik kan morgen al bellen voor de uitslag.

Dat geeft mij zeker vertrouwen! Heel blij met wat er gezegd, gedaan en afgesproken is.

Ja heel fijn! Je hoort het zeker wel anders. Ik had het ergens ook begrepen als er nog niks was gedaan hoor, maar ben blij dat er wel actie word ondernomen.

Ben ik ook blij mee! Hopelijk krijg je snel een mooie streep op je ovulatietest en resulteert dat in een positieve zwangerschapstest!

Oh en wat bananen betreft, die vind ik best lekker. Máár het is wel iets waar ik echt zin in hebben moet, anders vind ik het niks aan. En bijvoorbeeld bananen ijs of milkshake vind ik dan weer hélémáál niks.

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina