@Patchwork Hopelijk krijg jij ook snel duidelijkheid! Misschien kunnen ze iets zien op de echo of bij het bloedprikken en is het iets wat makkelijk op te lossen is waardoor je die extreme klachten ook niet meer hebt.
Hopelijk gaat het met de zwangeren allemaal goed en zijn jullie allemaal lekker aan het genieten! Staan er nog afspraken op de planning?
Volgens mij binnenkort niet zo veel! @Sokkie87 vrijdag, dacht ik? Ik vandaag over 2 weken de 20-weken echo. Spannend!
Ik heb morgen een vroege voorlichtingsbijeenkomst, maar ja, dat is meer algemene info, dus voor jullie niet zo spannend . Ik heb er wel zin in, houd me lekker bezig! Over 1,5 week mag ik voor de eerste echo En zojuist eerste plasje voor MvM gedaan! WBT bananen: minstens 1 per dag als het aan mij ligt! LEKKER. Helemaal met pindakaas! Die craving had ik overigens al voor ik zwanger was
@L2092 Wat fijn zeg! En norgen al de uitslag, wat snel! Laat je het weten of/wat er uit is gekomen? @Patchwork Ook erg benieuwd wat er bij jou uit gaat komen! Hoop zoals @Saona al eens zei dat er een simpele oplossing is. Sterkte nog even deze periode net je klachten! ♡ @Saaaraaa Wie weet is dit wel het onzichtbare vruchtbare ei! Net als bij vele dames die zo zwanger zijn geraakt, ik duim voor je Haha bananen! Ik ontbijt bijna elke ochtend met yoghurt, banaan en havermout Heeeerlijk! Weer een oeps momentje toen ik sint aankopen aan het doen was... ach de kleine meid verdiend ook wel een sint kadootje toch?
Ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige weer even naar t hartje luisteren en volgende week dinsdag bij de gynaecoloog denk dat ik dan een echo krijg!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Juni (1) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 12e ronde Juli (1) Krily - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde Augustus (1) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 4e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 4e ronde ***************************** NODlijst: December: 3: Patchwork 12: Krily 14: Eerstewondertje ??: Saaaraaa ***************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen Mei 2018: 4: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - meisje 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen 14: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing 15: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - verrassing 19: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 29: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/ 30: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje - jongen/meisje/verrassing 30: Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Juli 2018: 23: Ikook - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27: Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje jongen/meisje/verrassing (2) jongens, (1) meisjes, (2) verrassingen ****************************** Afspraken: November: 29: Raaf92 - Verloskundige 29: Ikook - Vroege voorlichting 30: Patchwork - echo+bloedonderzoek December: 1: Sokkie87 - 20 weken echo 4: Dee-tje - 10 weken echo 5: Raaf92 - Controle gyn 8: Ikook - 8 weken echo 8: Madeliefje06 - Termijnecho 11: Saona - 20 weken echo 11: Jess93 - CP 12: Sado - 20 weken echo 12: Lovely29 - termijn echo 12: Inezz8 - Intake en vitaliteitsecho vk 18: Gruffalo - 20 weken echo 18: Sado - Controle gyn + echo 19: Jess93 - 20 weken echo 19: Ukkepuk1 - Controle vk 20: Ikook - intake vk + termijn echo 22: Jiseb - Controle gyn (16w, incl echo) 27: Ukkepuk1 - 20 weken echo Januari: 2: Lovely29 - controle vk 4: Raaf92 - 20 weken echo
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Juni (1) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 12e ronde Juli (1) Krily - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde Augustus (1) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 4e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 4e ronde ***************************** NODlijst: December: 3: Patchwork 12: Krily 14: Eerstewondertje ??: Saaaraaa ***************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje - jongen Mei 2018: 4: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje - meisje 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje - jongen 14: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje - verrassing 15: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje - verrassing 19: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 29: Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/ 30: Madeliefje06 - 30 jaar - 5e & 6e kindje - jongen/meisje/verrassing 30: Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Juli 2018: 23: Ikook - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 27: Inezz8 - 29 jaar - 2e kindje jongen/meisje/verrassing (2) jongens, (1) meisjes, (2) verrassingen ****************************** Afspraken: November: 29: Raaf92 - Verloskundige 29: Ikook - Vroege voorlichting 30: Patchwork - echo+bloedonderzoek December: 1: Sokkie87 - 20 weken echo 4: Dee-tje - 10 weken echo 5: Raaf92 - Controle gyn 7: Jiseb - Controle gyn 8: Ikook - 8 weken echo 8: Madeliefje06 - Termijnecho 11: Saona - 20 weken echo 11: Jess93 - CP 12: Sado - 20 weken echo 12: Lovely29 - termijn echo 12: Inezz8 - Intake en vitaliteitsecho vk 18: Gruffalo - 20 weken echo 18: Sado - Controle gyn + echo 19: Jess93 - 20 weken echo 19: Ukkepuk1 - Controle vk 20: Ikook - intake vk + termijn echo 22: Jiseb - Controle gyn (16w, incl echo) 27: Ukkepuk1 - 20 weken echo Januari: 2: Lovely29 - controle vk 4: Raaf92 - 20 weken echo
Heb de lijst weer even aangepast, heb volgende week een extra controle. Vandaag was namelijk de afspraak met de gynaecoloog die bij de echo van vorige week hoorde en mijn bloeddruk was weer te hoog. Dus nu heb ik medicatie en word ik goed in de gaten gehouden. Wel weer een extra echo gehad vandaag . Hopelijk volgende week ook even spieken... Verder kan ik het niet allemaal bijbenen hier. T is erg druk op het werk en afgelopen weekend met E. haar verjaardag ook en de rest van de tijd slaap ik bij. Ze heeft wel een geweldige verjaardag gehad. Ze vind al die belangstelling heel leuk en ging naar iedereen zitten zwaaien of gekke bekken trekken, waarop iedereen moest lachen en zij het nog leuker vond. En ze is overstelpt met cadeau’s, zo erg dat er nog eea ingepakt is. @Jess93 Eat een lief setje! Een cadautje van de sint moet kunnen, toch? @Sado Ik las een paar pagina’s terug een heftig en vervelend verhaal van jou. Wat zal je enorm geschrokken zijn! Ben je inmiddels weer een beetje bij gekomen van de schrik?
Ik heb de vraag van @Gruffalo gemist, maar ik sluit mij helemaal aan bij dit antwoord. Ik eet dus ook geen bananen, nooit gedaan ook. Ik vind bananen ook vies. En ook alles wat naar banaan smaakt, van milkshake tot toetjes of whatever. Het is niet vaak dat je iemand tegenkomt die die mening met je deelt, ik voel mij verbonden @Patchwork
Mijn eerst volgende afspraak is op 11 december. Gisteravond met de angelsound mijn eigen consult gehouden echter, en wauw wat hoorde ik hem goed. Echt keihard beuken gewoon, ik denk dat ik recht op zn rug/hartje zat
Inderdaad vrijdag de 20 weken echo. Super spannend.. @Jess93 Lief setje!!! Heerlijk hè nu je weet wat t wordt kun je lekker gericht shoppen! @Lovely29 Wat leuk van je zus!! Gefeliciteerd! Zou je haar zwangerschapskleding lenen? Ik ben toch maar weer gezwicht voor 2 dure zwangerschapsbroeken. Al met al is al die kleding ook weer een bak geld bij elkaar hè!! En dan nog het babyshoppen
Ik gebruikte mijn zus haar kleren en had zelf wat bijgekocht. Later gebruikte mijn zus de kleren en had ook weer wat bijgekocht. Al met al hebben we dus een behoorlijke verzameling. De maten komen alleen niet meer helemaal overeen. Ik heb daarom de kleine maatjes maar meegenomen
Gelijkgestemde ziel! Mijn moeder heeft hetzelfde dus ik vond mezelf eigenlijk helemaal niet raar, totdat m’n lief in m’n leven kwam. Bij de mededeling dat ik bijna fobisch ben voor banaan, keek hij me aan alsof hij water zag branden. M’n kids eten overigens graag banaan. Ze weten alleen dondersgoed dat ze mama niet moeten vragen om het banaantje te pellen. Ieuw. Oh, en m’n testje vanochtend? Wit natuurlijk.