Zeker. Ik slik al jaren medicijnen voor m'n bloeddruk Wel een onderwerp dat ik hier liever niet openbaar bespreek, maar PB me vooral als je iets wil weten!
Meh... Ik wacht even. Wil niet wéér zo’n shitload testen verslijten voor niets. Als ik na de avondspits met de kids nog niet heb hoeven drinken (ben nogal een nathals) doe ik er misschien nog wel eentje. Mits duidelijk geconcentreerde urine.
Ik zie zeker wat @Patchwork! Mn duimen draaien!! Net weer het hartje gehoord altijd fijn die bevestiging !
Ik zie ook duidelijk iets, @Patchwork ! Maar lijkt wel alsof ie niet helemaal goed doorgelopen is? Argh, wat weer een onzekerheid!
Wat fijn @Raaf92! Hebben jullie ook een geslachtsbepaling binnenkort of wachten jullie de 20-weken echo af?
Goed doorgelopen is ‘ie gewoon wel, maar ik weet het niet hoor. Heb geen “oooooohh misschien is het wel raak” kriebeltjes. Eerder “meh, dit gezeik weer”.
Nee helemaal niet, had ik bij mn dochtertje wel heel sterk dat het een meisje was. Maar nu durf ik het echt niet te zeggen
@Patchwork ik zie ook wat. Ik zou vandaag of morgen nog een testje doen. Heb je nog een action test in huis? Mijn buik is vanavond echt onwijs opgezet en moet straks naar mijn werk. Neem een flinke shawl mee om het te verbergen.